Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ XD: Verstandig van je vriend....vroeg of laat eist het zijn tol. Rust is ook belangrijk, zeker nu met de kleine Julan erbij.

Ja ik hoop ook dat ik er na de 27e vanaf ben.....alhoewel, eerste paar dagen zal pijnlijk zijn;)

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik hoop dat hij het ook los kan laten, want ik sta er soms nu wel een beetje alleen voor.
    En dat vind ik niet erg want ik weet dat hij het hartstikke druk heeft. Maargoed, hij ziet nu gelukkig zelf ook in dat Julan en ik er ook nog zijn:)

Ja de eerste dagen zullen wel pijn doen, maar als het maar over is daarna he!!

Wat zal ik vanavond gaan eten... Ben inspiratieloos

3. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : Oh jee. Nou gelukkig heeft hij het zelf ook door dat hij zichzelf voorbij loopt.
    Wat heb je gegeten? Wij spaghetti.

Anouchka : spannend dat je geopereerd wordt.

Iemand vroeg naar Anoek. Lief!
    Anoek doet het verder echt prima!
    Haar 1e tandje komt door!!!!!

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden wat hebben jullie kindjes nu aan Snachts in bed en waar slapen ze onder?
    Anoek ligt in een dikke slaapzak zonder mouwen.
    Onder dekbedje. Altijd romper lange mouw en soms nog met pyama.
    Nu ligt ze zonder pyjama en ben ik bang dat het te koud is...

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Julan slaap in een romper (korte of lange, verschilt) daarover een pyjama en dan in de slaapzak onder een lekkere warme deken.
    Slaapzak trouwens niet altijd, alleen als hij niet stil blijft liggen:)
    Koude handjes heeft hij wel, maar kan m moeilijk handschoenen aandoen he haha.

Zit weer op mn werk, bah heb echt geen zin!!

We hadden gisteren pizza gehaald, daarna ben ik naar de kerstshow geweest van coppelmans. Was wel heel mooi maar ik ben echt nog niet in de kerststemming haha..
    Heb een leuke fotolijst gekocht 'my first year', daar kun je van iedere maand een foto in doen:) Echt heel leuk. Ga de eerste 4 dus vanavond even vullen!

X

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    jelke zijn eerste tandje is door. Je ziet het nog niet goed maar we voelen al een scherp hard puntje uit het tandvlees steken.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Alle tandjes komen eraan:)
    Ik heb bij JUlan niks gemerkt, maar voel ook niet ofzo. Misschien een x doen. Ben wel benieuwd:)

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi lieve meiden!

Ik ben weer eens druk :p Ga zo even inpakken en naar een vriendin toe die is jarig vanmiddag kom ik weer kletsen!

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fijne verjaardag!

10. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Oei,wat is er weer veel geschreven :) Kan niet alles onthouden helaas.

Ik gebruik ook bio-oil van etos. Prima wat mij betreft. (balen van die striae, helpt de olie daar beetje voor??)

Anouchka: dus ook voor de ok moet je ab gebruiken? Pittig... en dan 1dags opname in het ziekenhuis? Zie je er tegenop?

Wat goed dat Anoek bijna van de waterpokken af is!!!

SQ: tjonge jonge, wat een kinderachtig gedrag van je tante. En wat ongevoelig ten opzichte van je moeder inderdaad. Ik vind absoluut dat zij recht heeft om op haar tempo te 'rouwen'! Daar heeft niemand anders iets over te zeggen. En wil je hier tóch iets mee, doe dat in hemelsnaam niet op hyves..... bah! Wat goed dat jij je eer aan jezelf hebt gehouden!

Nina slaapt dus lekker door en Julan begint het door te krijgen. Heerlijk dames. Ik heb erg veel respect voor jullie, dat je het zo goed vol houdt! De vermoeidheid is niet niks denk ik! Maar ja, met zulke schatjes houd je het vol :)

Gisteren had mijn man spontaan een dagje vrij, dus zijn we naar zijn ouders in Bergeijk gereden. Ze hebben nu 6 pleegkinderen, daar heb ik canvas-schilderijen mee gemaakt, over de herfst. Ze vonden Lente allemaal geweldig! Echt leuk om te zien dat kinderen er zo leuk mee zijn.

Al tandjes :$ Wow, dat gaat snel!!

Hier doe ik nog geen aardappel, want ik kreeg het idee dat Lente daar nog niet aan toe is. Ze kan het idd niet goed doorslikken ofzo? Ze stikte 1 keer bijna, ik schrok me rot! Vandaag ga ik wortels maken, ik maak ook alles zelf! Nog geen potje open gemaakt. En inderdaad zo lekker goedkoop.

Vandaag huis doen, en naar gemeentehuis om vog aan te vragen voor mijn nieuwe werk. Ik ga denk ik nog wat herfst/winterkleren kopen voor Lente, ik heb echt beetje te weinig truitjes.

11. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Oh xd: ik hoop zo dat je vriend zijn rust kan nemen!!! Ik denk echt dat hij er zoveel spijt van krijgt als ie nu overspannen zou worden... Toen mijn vader overleed heb ik echt geleerd: genieten van degenen van wie je houdt! Niet morgen maar vandaag, nu! Het kan zomaar over zijn. Dat geld komt echt wel weer goed!!!
    En jij en Julan zijn toch veel kostbaarder dan wat centjes op de bank ;):)

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Jeetje wat kletsen jullie veel en Xd zei nog wel dat het makkelijk bij te houden was ;)

@XD
    Ik durf ook amper te kijken naar mijn buik, vind het echt vreselijk en ik vind dat ze ook niet echt lichter worden ofzo..helemaal nu ik zelfs 2 kilo onder start gewicht voor zwangerschap zit ben ik zo blij met mijn buik en dan die lelijke striemen :(
    Fijn dat je vriend zelf ook merkt dat hij het wat rustiger aan moet doen en ook tijd voor jullie moet maken! Jeeehhh Julan goed hoor dat je zo lekker doorslaapt! Mmm lekker pizza!

@SQ
    Herkenbare situatie alleen dan van mijn schoonfamilie. Ook sinds een jaar gescheiden na 37 jaar huwelijk... Heel proces en mijn schoonmoeder krijgt ook nog weleens een klap door een opmerking of gebeurtenis..pfff ik kan die mensen ook wel wat aan doen..maar goed jullie weten wel anders en lekker de eer aan jullie zelf houden! Wow snel een eerste tandje! Ben benieuwd bij Laurise kwijlt al 2 maanden :)

@Lvw
    Ook al een tandje, wat snel zeg, heeft ze er last van? Laurise slaapt in romper korte mouw, pyama, slaapzak zonder mou, laken en dekentje.

@Dominoo
    O schrikken dat Lente bijna stikte in de aardappelen. Hier wissel ik het af, als wij verse groente eten dan eet Laurise dat ook maar als wij rijst of pasta eten krijgt ze een potje. Bruine bonen met appel is favoriet haha. Leuk shoppen!!!

@zustertje
    Gezellig, veel plezier

Hier ook aan het werk maar geen zin! Gister beetje ingestort op mijn werk maar heb goed gesprek gehad met leidinggevende en 's avonds lekker gekletst, gehuild en geknuffeld met manlief..lucht wel op maar goed ben gewoon toe aan het weekend. Zaterdag gaan we samen lekker naar de sauna de hele dag en laurise gaat naar mijn vriendin en blijft daar ook slapen.

Even samen zijn...nog maar kort want manlief gaat begin november voor een half jaar op uitzending :( :(

O ja gisteravond tijdens het eten zat laurise flink te persen..wij dachten dat het poepen niet lukte maar bij elke poging was het blijkbaar raak...ze zat van voor naar achter onder de poep, zelfs haar broekspijpen waren vol haha dus meteen in de tummie tub gedaan en slapen maar!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ dominoo, ai das schrikken dat bijna stikken. Julan ook al een paar x, dan schrik je he!
    Maar zolang ze hoesten is het altijd goed dacht ik!

@ Laurise, ohjeej een half jaar op uitzending. Das niet leuk! Heeft hij er wel zin in?

@ mn vriend stuurde net een whatsappje (jaja, ik kan weer gebruik maken van mn telefoon;)).. Ik had een probleempje voor m opgelost, hij stuurde ooh ik ben blij nu dat dit opgelost is, kunnen we over een tijdje iets leuks doen met zn 3tjes:) komt helemaal goed dus.

@ Laurise, hmm lekker die poep haha. Dat heeft Julan ook al wel een paar x gehad haha. Krijg die poep altijd moeilijk uit de kleren hihi..
    Ja mijn buik is ook gewoon goed, maar jhek die striemen verpesten alles. Ik heb ook nog niet het idee dat ze minder geworden zijn... Heb je er veel of valt het opzich nog mee?

Gaat het niet goed op je werk dat je instorte?

Hier ook weer met grote (tegen) zin op mn werk. Bleh..

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Xd
    Nee dat is zeker niet leuk en heftig om half jaar alleenstaande moeder te zijn (dit is zijn 3de uitzending, is 2x 2 maanden geweest) en een half jaar vind ik echt te lang maar ja...we weten dat het kan gebeuren maar hadden niet verwacht dat het zo snel zo zijn na de geboorte van Laurise, er gaan maar 2 groepen en daar zit hij precies bij.. Ja hij heeft er veel zin in maar zit er natuulijk ook tegen op om alle belangrijke dingen van Laurise te moeten missen.

Oooh dat is lief van je vriend, al een idee wat jullie dan gaan doen? Lekker zwemmen ofzo..?

O dat vind ik wel meevallen zet het meteen in de week haha.

Nou ik heb ze weleens erger gezien maar heb het op mijn buik en aan de zijkant (bij mijn lovehandels haha) En die vind ik eigenlijk het ergst..maar goed met het mooie weer toch in bikini gelopen dacht dat ik dat niet meer zou durven maar ach.. hopelijk vervaagd het nog. Heb jij het erg?

Nou samenhang, vertrek van mijn man, collega die mijn verlof had gedaan die doet nog steeds dingen van mijn taken en ben dan het overzicht kwijt, twijfel aan mijn baan, moet over 3 weken examen doen dus van alles tegelijk haha en waarschijnlijk nog wat hormomen :)

15. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ow jee, op uitzending. Ik denk dat ik het daar heel moeilijk mee zou hebben. Waar gaat ie heen? En kunnen jullie dan wel mailen/skypen? Lekker naar de sauna. Even samen genieten. En heel logisch dat je daar even van 'instort'! Geef jezelf de rust en tijd om ermee om te gaan! Goed dat je gepraat hebt met je leidinggevende.

Oh xd, wat reageerde ik heftig op dat van je vriend. Sorry hoor! ik gun jullie gewoon het beste ;) Laat mij maar kletsen hoor :)

Ik ben trouwens nog zo benieuwd hoe oud we allemaal zijn! Ik ben 28 jaar. (mijn man is 29) en bijna 7 jaar samen waarvan 4 getrouwd.

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat wordt er veel gekletst haha gezellig!

Ik ben net een uurtje thuis Nina de fles gegeven en in bed gedaan ben benieuwd hoelang ze gaat slapen gisteren heeft ze overdag maar 1,5 uur geslapen:$

Maar nu komt het gisteren rolde ze elke keer van buik naar rug en vanmorgen ligt ze op de grond op een kleed en ze rolt van rug op buik zelf haar armpje waar ze op lag kreeg ze goed gedraaid!!!!! Ben zo trots op haar haha

Gisteren voor het eerst broccoli gegeven en ze vond het echt niet te pruimen haha maar dat komt wel goed was met wortel eerst ook zo...

@XD Verstandig dat je vriend het rustig aan gaat doen moet goed om zichzelf en jullie denken...

@SQ Ben je aan het werk vandaag of niet? Super dat Jelke zijn tandje doorkomt! Nina heeft er echt last van maar er is nog niks te voelen.

@Lwv Ben je aan het werk vandaag? FIjn dat de plekjes aan het wegtrekken zijn.

@Anouchka Niet veel tijd meer om met ons te kletsen ;)

@Laurise Soms lucht het wel op even een huilbui! WIj helpen je die maanden wel doorheen hoor met kletsen en je verhalen aanhoren maar het lijkt mij echt zo zwaar een half jaar je man moeten missen!

@Dominoo Ik vergeet jou helemaal sorry! Ben je het weekend lekker vrij? Gaaf dat je ouders pleegkindjes opvangen zijn ze nog jong?

Ik ben 24 jaar en mijn man is bijna 28 jaar en wij zijn 1 februari al weer 4 jaar getrouwd! Ik was 16 toen ik verkering kreeg met mijn man (werkte volledig en ging 1 dag in de week naar school) mijn man werkte en leerde ook en ik was nog net 20 toen wij al getrouwd zijn erg jong maar absoluut geen spijt van...
    Wij kwamen ons droomhuis tegen een oud huis (100 jaar oud) waar veel aan gedaan moest worden en we genieten nog elke dag van ons huis.

Ik ga snel even wat in huis doen Nina slaapt nu even ik kom straks weer even spieken... Na het eten komt mijn zusje Nina ophalen die gaat een nachtje bij mijn ouders slapen ik moet morgen een hele dag werken (invallen voor een collega die moeilijk zat)

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Laurise, jeetje dat zou ik echt niet kunnen hoor mijn vent voor een half jaar missen. Heb altijd zoveel respect voor die vrouwen die het zolang in hun eentje rooien! En logisch dat je even in stort. Het is gewoon een combinatie van verschillende factoren die je even doen wankelen. Neem lekker je tijd en doe rustig aan.

@XD, mooi dat je vriend eindelijk in de gaten krijgt dat hij te veel hooi op zijn vork neemt. Hopenlijk vind hij nu wat meer zijn rust.

@Leeftijd, volgens mij is Jelke de jongste baby hier, maar volgens mij ben ik ook de jongste moeder hier... hahah
    Ik ben 24 en vriendlief is 27. We zijn bijna 2 jaar samen.

Liefs

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Zustertje, nee ben vrij de hele week. Ik hoef het weekend pas weer te werken. Jij bent ook 24 dus. Van welke maand?? Jelke heeft wel zo nu en dan last van zijn tandje gehad, maar de afgelopen dagen had hij echt aan 1 kant een heel erg rood wangetje dus we zaten er echt op te wachten. Gelukkig is hij er nou door, maar hij moet nog ff door groeien hahaha, want nu zie je echt alleen een puntje als je goed kijkt.

Liefs

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Dominoo
    Ja heel zwaar, hij gaat naar afghanistan. Ja we kunnen gelukkig wel mailen/webcammen/skypen. Voor Laurise gaat hij een filmpje thuis maken en ik ga een boek namens Laurise bijhouden, wat ze gedaan heeft maar straks ook haar handjes afdrukken, laten tekenen, foto's erin plakken. Ja was heel fijn om even mijn hart te luchten en voel me nu al wat beter

@zustertje
    Ja lucht zeker op, wat lief dat ik hier mijn hart kan luchten :)
    Ja het zal zeker heel zwaar worden...Zo jullie zijn al lang bij elkaar en zeker jong toen jullie trouwden maar als het goed voelt voelt het goed! Hoe was de verjaardag? Leuk dat Nina een nachtje gaat logeren

@SQ
    Ik kan het ook niet haha maar ik heb geen keus, heel veel zeggen tegen mij je hebt er zelf voor gekozen maar dat is niet zo, ik ben verliefd geworden op deze man en daarom heb ik voor hem gekozen en ja dat hij dit beroep heb krijg je er eigenlijk bij..dan zeggen mensen, je had ook in het begin kunnen stoppen met de relatie. Ja in het begin van je relatie weet je ook niet hoe dat zal zijn en ga je daar niet over nadenken.. Bedoel niet dat jij er zo over denkt hoor haha. Lief dat je dat zegt dat je zoveel respect heb, ik heb zoiezo respect voor moeders haha. Precies als je niet lekker in je vel zit is niks meer leuk..

Ik ben 27 en mijn man is 30. We zijn 7,5 jaar samen waarvan 2 jaar getrouwd.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik werk drie dagen, dinsdag woensdag donderdag

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jeetje dames haha, veel geschreven:)

Dominoo, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik had het niet heftig opgenomen haha. Je hebt helemaal gelijk.

Ik ben 25 en mijn vriend 26. We zijn samen sinds ik 18 ben en toen ik 20 was zijn we gaan samenwonen.
    Trouwen doen we nog wel..... Ooit.... denk ik.. ;)
    Nee haha we willen beide graag trouwen, maar ik heb altijd gezegd als ik ga trouwen dan wil ik ook goed trouwen.
    Wonen nu al samen enz dus echt veel verschil maakt het niet. Maar wat ik wil is duur dus daar hebben we het nog maar niet over;)

Laurise, wij slepen je idd wel door die maanden heen :D. En eigenlijk als je kijkt hoe snel alles gaat. De kindjes zijn al rond de 5 maanden, en hoe snel is dat wel niet gegaan.
    Lijkt me voor je man echt dubbel. Vooral het eerste jaar gaat alles zo snel! Gelukkig is hij wel terug als ze 1 gaat worden:D

Ik ga vanmiddag gelijk checken of Julan al iets van een tandje krijgt. Al kwijlt hij net zolang als Laurise;)

We zijn de eerste week van november vrij, dan zet mn vriend zn gedachte alleen bij ons:) En ik hoop dat we een weekje naar de zon kunnen. Ben er zo aan toe!

Deel Deze Pagina