Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Leuk lwv, veel plezier! (dan is Anoek straks echt heel groot voor je gevoel als je weer een kleintje ziet:)).

Hier weer op mn werk... Half dagje gelukkig

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen....

Lekker aan het werk vandaag ik ben denk ik rond 3uur klaar dan snel
    Naar mijn lieve meisje die heerlijk geslapen heeft bij mijn ouders
    Kom vanavond niet meer online zwager en schoonzus komen en gaan 3gangen diner maken doen we geregeld liefs

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Ik ben ziek... BLegh... daar vind ik dus niks aan. Gisteravond gingen we op bed en ik werd me ineens een partij misselijk. Vriendlief heeft zelfs een emmer voor me naast het bed gezet. En hoofdpijn. En nu ben ik gelukkig niet meer misselijk, maar wel raar in mijn hoofd en lijf... Volgens mij heb ik de griep te pakken. Heb mijn werk dit weekend ook al afgebeld. Ik wil ze daar niet ook nog eens aansteken!

Liefs

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje veel plezier vanavond!

SQ, he bah!! Beterschap! Lekker uitzieken:)

Julan slaapt al 3 uur aan een stuk.......

5. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    hoi meiden,

vanuit het verzorgingshuis, waar ik mijn nachtdienst draai, een hallootje van mij :p

Zow, die Julan neemt het er lekker van. Hopelijk is ie vannacht ook nog wat toe aan slaap!!!

Lekker 3 gangen diner! Wat heb je gekookt? Het klinkt trouwens als een droomhuis wat jullie hebben gekocht: 100 jaar oud en helemaal mooi verbouwd? Een soort boerderij?

Anouchka: leuke plannen dit weekend? Nog wat leuks doen met Jolene? Of lekker thuis?

Lwv: hoe is het met jullie? Ook lekker weekend? Hoe is t met Anoek? Was het leuk bij je vriendin? Goede reis gehad en lekker bijgekletst??

Tessa: hoe gaat het daar? Waar woon je eigenlijk?

Sjotefle: lang niets gehoord, hoe is het met jouw dame? Krijgt Fleur nog steeds bv of was je helemaal afgebouwd?

Ik ben om 7.15 uur klaar, dan ga ik lekker slapen en de hele dag beetje thuis rommelen en bankhangen denk ik ;)

6. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Oh ja, ik weet niet meer wie het vroeg over mijn schoonouders: ze zijn dus gastgezins-ouders in een huis waar 8 kinderen opgevangen kunnen worden. Ze hebben er nu 6. In de leeftijd van 7 tot 12 jaar. Ze hadden ook een keer een baby, en een jongen van 18. Tot 18 jaar kunnen ze daar wonen. Best heel mooi concept, mooi huis! Maar heel pittig, want de gedragsproblematiek is niet voor de poes...

7. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    En een knuffel voor Sunny!!! Beterschap meis!

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Zo wij worden net wakker, van Julan, hij heeft gewoon tot half9 geslapen!! Go Julan:D

Lekker gewerkt dominoo vannacht?
    SQ, hoe voel je je vandaag?
    Lwv, was het gezellig in roosendaal? Leuke foto op facebook:)
    Zustertje, aan het werk toch? Was Nina lief geweest, en hebben jullie oed kunnen slapen zonder Nina:)

Hier geen plannen, beetje rommelen denk ik!

X

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik voel me nog steeds verrot.... Ik vind er echt niks aan om ziek te zijn.... en al helemaal niet als je moeder bent, want dat gaat gewoon door en echt niet dat Jelke snapt dat ik niet fit ben. Maar goed gelukkig is vriendlief er die me de boel uit handen neemt. Straks moet hij voetballen, maar dan zou mijn moeder nog komen dus dan kan die me nog helpen en vanavond is vriendlief er weer even en dan gaat hij na het eten weer naar sc-heerenveen - de graafschap dus dan ben vanavond alleen met Jelke, maar goed Jelke gaat altijd om half 9 kwart voor 9 op bed dus dat is wel te doen.

Liefs

10. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

rustig hier :)

GO JULAN!!!! Woehoe :):)

Oh SQ:wat balen joh! Heel veel sterkte. Wel balen dat je juist nu een avondje alleen bent.

Hier een boel huishouden te doen en vannacht weer werken. Administratie al even gedaan. Morgen de buggy in elkaar zetten :D wat wordt ze al groot!!!!

Wat gaan jullie dit weekend eten? Ik ga straks boodschapjes doen.

Ik heb weer facebook, maar nog niet bijgewerkt... (petra vermeulen)

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hai hai,

Wij gaan straks gezellig gourmetten met een filmpje erbij:)
    Morgen nog geen idee.

Hebben net ong 2 uurtjes gewandeld, wat is het lekker weer zeg!!

Welke P.etra V.ermeulen ben je;) Er zijn er meerdere hihi..

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi Meiden!

Ik ben jullie aan het verwaarlozen :);) Gisteren een erg drukke dag gehad en vandaag weer! Nu even lekker relaxen en zo eten en dan gaan we naar onze beste vrienden toe (verjaardag van vriend vieren) Nina kan daar lekker slapen (is die vriendin die op Nina past)

Laatste dagen veel uren gewerkt ik zit al 7 uur over mijn contract heen en morgen komen er denk ik nog 5 uurtjes bij :)

Iemand vroeg naar het diner wat we gisteren gemaakt hadden
    Voorgerecht rosbief rolletjes met roomkaas en verse basilicum
    hoofdgerecht verse gekookte mosselen met stokbrood en verschillende kaasjes en salade met tonijn.
    nagerecht 3 grote bakken fruit (ananas.aardbeien,banaan) met witte en pure choco fondue

Deze keer hadden we hele simpele dingen maar het was ZOOO lekker haha.

@SQ Ben je al weer aan het opknappen?

@Dominoo ik heb gekeken op facebook maar er zijn meerdere met jou naam ;)

@LWV Hoe was het in Roosendaal? Klein babytje zeker ;)

@Xd Julan lekker uitgeslapen! Geniet er lekker van Nina ook aardig volgens mij (ik was er om 06.45 al uit)
    Lekker gourmetten vanavond geniet ervan!

Ga even soep warmen en brood klaarmaken

Tot morgen meiden

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Het was erg leuk en gezellig gister in Roosendaal.
    Zit nu op m'n mobiel dus is lastig reageren.
    Kom morgen uitgebreid reageren.
    Dooeeiii!

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje, harde werkster;)
    Zo dat klinkt goed dat eten:D ben jaloers, mn vriend is met eten echt een pitser. Dat vind ik wel erg want mn grootste hobby is lekker eten:D

Julan wilde net maar niet slapen, bleef huilen. Geen idee waarom.. Ben maar gaan wandelen.. Na een half uur sliep ie, zo nu en dan even huilen. Heel raar dat doet hij echt nooit....

X

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedenavond,

Nou mijn moeder en mijn broertje en zusjes zijn hier gezellig gebleven hebben mee gegeten en mij gezelschap gehouden. Ze zijn net weg. En ik ga zo lekker op bed. Ik voel me wel iets beter alleen nog wel wat hoofdpijn.

Bij Jelke is het 2e tandje ook door gekomen. Heeft er zo nu en dan wel last van, maar hij slaapt weer lekker.

Liefs

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    en ik zie veel te veel petra's vermeulens dus weet niet wie jij bent dominooo???

Liefs

17. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Een wat???? Een pitser??? hihi, ik ken dat woord niet?!

Tja, ik doe echt nog niets met facebook, dus weinig leuke info. Maar ik ben de Petra waarvan je mijn gezicht en-profile ziet, met 2 vlechten in mijn haar aan de zijkant. Hoop dat het duidelijk is :p;)

18. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

mijn nachtdienst zit er bijna op. Ik ben best moe;)
    Dus straks lekker mijn bedje in!

Gaan jullie nog leuke dingen doen?
    Ik hoorde trouwens dat er een strenge winter voor de deur staat. Ik heb zoveel zin om een slee te kopen, hihihi....

Vanavond rijst met kip teryaki eten. Mm. En een rood wijntje drinken met mijn mannetje 's avonds. Zijn wel even aan een avondje samen toe. De tijd gaat zo snel voorbij. Even bijkletsen!

En morgen ga ik naar een vriendin in Almelo. Ruim 2,5 uur rijden :p Gezellig met Lente samen, dus dat komt wel goed.

Kus vanuit een donker alphen aan den rijn!

PS: Tessa, waar woon jij eigenlijk? Je werkt in H'dorp toch? Das niet ver hier vandaan. Ik ben opgegroeid in Aalsmeer. Dus winkelde vaak in Hoofddorp vroeger. Nu nog weleens, want er zijn heel veel leuke winkels tegenwoordig!!!

19. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Dominoo ik ga je zo even opzoeken op Facebook.
    En morgen naar Almelo? Dan ben je Heeel dicht bij mij!!!
    Veel plezier alvast.

SQ : 2e tandje al!!!!

Anoek heeft 1 tandje dat doorkomt.

Wij gaan straks even naar de voetbal wandelen.

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorge,

Ahh dominoo ik dacht al dat jij degene was met vlechten:D

Typ zo even meer zit op mn tel

Deel Deze Pagina