zo nu even vanaf de pc Dominoo, een pitser... Zal dat brabants zijn dan? Dat is iemand die weinig lust en altijd zit te pitsen met eten haha Ik ga je even toevoegen Dominoo. Jullie allemaal nog plannen voor vandaag? Wij willen iets doen, maar wat.....
Goedemorgen meiden! Hier heerlijk geslapen rond 00.45 waren we thuis en we hebben plannen zitten maken met onze vrienden om met zijn elkaar en onze kinderen naar Turkije te gaan begin april! Zijn we met 3 kindjes Rosahlynn bijna 2 (we willen voor haar 2de verjaardag dan is zij ook gratis (bijna dan) Nina bijna 1 en de baby van onze vrienden ongeveer een half jaar oud. @xd heb je nog namen van resorts in Turkije? Jammer dat je vriend niet veel lust probeert hij het wel? Lekker gaan zwemmen vandaag? @dominoo ik heb je toegevoegd via facebook! Jij hebt een lange reis voor de boeg morgen wel erg gezellig! Drukke nachtdienst gehad? @LWV WAs het leuk bij je vriendin? Wel erg schattig zo een klein babytje @SQ Hoe is het met je? Voel je je al een stuk beter? Gezellig dat je moeder en broertje en zusje geweest zijn (hoe oud zijn je broertje en zusje?) Mijn man is echt erg! Die haalt echt de gekste stunten uit met Nina en ze vind het allemaal nog leuk ook Nu laat hij Nina uit zitstand elke keer achterover vallen op een kussentje dikke lol samen. Hij gooit ze ook gerust een stukje in de lucht en vangt ze dan weer op af en toe hou ik mijn hart vast. Wij relaxen alleen maar vandaag! Rond 18.00 ga ik werken tot 22.30 volgens mij... Morgen avond ook weer werken en 's middags met Nina naar een collega toe we gaan een uitje organiseren met alle collega's erg leuk!
Hey dames! Zo, ben ik weer vanaf het werk Hier alles goed! Ben nu aan werk tot half 4...het is rustig gelukkig @ Dominoo: Almelo.....ook vlakbij mij Veel plezier, ook vanavond met je man samen @ XD: idd, lekker zwemmen met Julan @ Zustertje: Werk ze vanavond meid @ SQ: Gullukig kanp je wat op....niks aan he ziek zijn. Zeker niet met zo'n kleintje @ Tandjes: Hier nog geen 1 te ontdekken Wel sinds 2 dagen contstant van de rug naar buik draaien en weer zelf terug! Ook kroop ze gisteren 1 cm.....hihi
Sorry meiden maar had even gezin time haha. Haak vanaf hier weer in want er is zoveel gekletst @Dominoo Ik woon vlakbij Aalsmeer haha, wat grappig jij ben daar geboren? In hoofddorp kun je inderdaad super goed winkelen. En je woont in alphen aan de rijn dus..dat is inderdaad vlakbij, grappig. @SQ En ben je al opgeknapt, wow 2de tandje al, wat een snellert! @zustertje Hahah hier ook zo'n wild doende man met Laurise, gooit haar ook in de lucht pfff steeds denk ik pas op voor het plafond..en schateren dan haha @Anouchka Wow wat knap dat ze zo goed draait en een kleine kruip beweging heeft gedaan haha @Xd En nog wezen zwemmen? Lekker gegourmet gister? @lwv Bij jullie ook al een kindje met een tandje dus..heeft ze er last van? Wij gister samen van 13:00 tot 22:30 naar de sauna geweest (zwaluwhoeve) heerlijk gerelaxed en genoten van elkaar. Lekker gegeten daar en Laurise bleef voor het eerst een nachtje weg..gister en gisteravond ging het wel al was dat lege bedje er raar. Maar toen ik vanmorgen om 9 uur wakker werd kreeg ik het op mijn heupen haha ik heb nog nooit zo snel ontbeten gedoucht en aangekleed..manlief wilde wel even rustig aan doen nou ja oke..half 12 hebben we haar weer opgehaald mmm heerlijk mijn moppie weer thuis. En ze heeft het uitstekend gedaan, goed geslapen en gegeten daar en vriendin is lekker wezen showen met onze meid bij haar ouders/schoonouders haha. Straks naar een verlaten kraambezoek..zouden om half 3 weg gaan maar Laurise is eindelijk in slaap gevallen om 2 uur.. dus dan maar iets later daar heen.
1e tandje hier zie je alleen klein wit puntje. Verder merk ik weinig. Ja ze sabbelt overal op... Hier dus het enige kindje dat nog niet kan omrollen.. Ze heeft zich net gekrabd in haar gezicht. Zit een dikke rode streep. Moefen dokter bellen. Ze heeft al 3 weekje een roggeltje. Ophoesten of pesten kan ze niet. Duurt me nu te lang. En ze hoest best veel. Heel sneu. Dominoo ik ga je nu opzoeken op FB. Xd : en nog wat leuks ondernomen vandaag? Zustertje : leuk dat papa zo speelt met Nina! Anouchka : Hi meis! Ohh ik weet het niet meer. Hahahaha Oh ja wat betreft feud. Heb het er opnieuw op moet zetten. M'n nieuwe naam is LindaAnoek.
@Zustertje, hier doet vriendlief hetzelfde die gooit Jelke ook regelmatig in de lucht wat ik echt doodeng vind en laat hem in zitstand achterover vallen op ons bed in het dekbed. Jelke giert het uit van het lachen dan. @Dominoo, ik heb je toegevoegd hoor. Anita ben ik!! Hier weer opgeknapt, ik ga morgen ook gewoon weer naar mijn werk. Heb alleen nog hoofdpijn en lamlendig gevoel. Mijn moeder ging gister de stad in en toen zag ze me toch een stoere winterjas voor Jelke. Afgeprijsd en mijn moeder rekenen dat hij dan op 25 euro uitkwam, bij de kassa bleek dat hij al was afgeprijsd naar 25 euro en dat daar dus nog zoveel procent van af ging dus een winterjas voor 17 euro voor Jelke... Nou dat is geen geld. En ze heeft nog wat rompertjes voor hem mee genomen. En pumps voor mij hahaha. Zij had van de week gewoon simpele zwarte pumps gekocht en die vond ik wel mooi en wou ik ook graag dus nu had ze voor mij ook nog even gekeken en mee genomen. En nog 2 leggings. Dus Mijn moeder heeft even voor me geshopt. Heerlijk. En Jelke zijn kleding die ik had besteld is ook binnen gekomen dus Jelke kan er wel tegen aan voorlopig. Ja 2 tandjes al, het verbaast ons niks, want ik had met 4 maanden ook mijn 1e tandje al. En al heel snel mijn 2e ook. Dus Jelke lijkt daarin op zijn mamma. Liefs
Stil hier. Morgen een drukke dag hier voor de boeg. Ik ga nu douchen en dan m'n bedje in. Misschien tot straks anders tot morgen lieve ZPvriendinnetjes!
Goedemorgen dames! Laurise, ooh heerlijk joh even ontspannen Wij zijn gisteren naar de Makro geweest en naar Ikea haha SQ, foto van de tandjes?? Vind tandjes altijd zo schattig. Julan zevert veel, knauwt overal op... Tandjes? Zaterdagavond wilde hij maar niet slapen, steeds huilen en dat doet hij eigenlijk nooit.. Ben een uur met hem wezen wandelen en na 3 kwartier was hij stil.. Snap er nu nog niks van. Het is nu weer over trouwens. We hadden bij de Makro even bij het speelgoed gestaan, Julan werd helemaal wild haha... Er was een koekimonster die aan het praten was, hij was helemaal aan het schateren We hebben nu een keverachtig ding gekocht met knopjes en blokjes en muziekjes enz. Hij vind het helemaal geweldig, is eigenlijk vanaf 12 maanden. We geven m met sinterklaas hihi En ik zit weer leuk op mn werk, bleehhhhh!!
Goedemorgen meiden! Ik ben ook weer in het land afgelopen week veel gewerkt ruim 27 uur inplaats van 16 uur... Deze week hoef ik maar 12 uurtjes te werken echt heerlijk Vanmiddag even naar een collega toe en vanavond werken. Vanmorgen al met Nina naar de supermarkt geweest en een rondje gedaan die ligt nu op bed te slapen. Ga nu even het programma Obese kijken echt heel heftig! @XD Jij weer aan het werk kun je je nog een beetje vermaken? Zielig voor Julan! Kan goed hoor tandjes Nina heeft er nu weer geen last van gelukkig.
Hoi dames, Ik las dat we van dit topic ook een prive topic kunnen maken zodat niemand mee kan lezen. Ik heb het vermoeden dat iemand mij aan het volgen is... Schrijf ook nog in een ander topic en daar zag ik diegene ook meelezen. Wat vinden jullie?
@Xd, ik vind het prima, weet alleen niet hoe dit geregeld kan worden?? Hier zometeen met Jelke naar het CB. 3e en voorlopig laatste prikjes. Sinds Jelke 2 tandjes heeft is het kwijlen ook een stuk minder. Wel zo fijn. Vanavond werken van 16.00 tot 22.00. Heb er gewoon geen zin meer in omdat volgende week mijn laatste diensten zijn. Ik moet vandaag nog, donderdag en vrijdag nog en dan dinsdag en woensdag nog. Van 1 sollicitatie een brief gekregen dat ik niet een geschikte kandidaat was. Nu nog wat van die andere horen. Liefs
Als dit voor iedereen goed is ga ik het even uitzoeken. Balen van de afwijzing sunny, zo heb ik er ook al velen gehad helaas... Als je 1x weet dat je wegmoet dat is de zin snel weg he!
Net bij het CB geweest: 69 cm lang en 8290 gram. 3e en voorlopig laatste prikjes gehad. huilde alleen even tijdens de prik daarna was hij weer aan het lachen. Vk zei dat het was te hopen dat hij snel zelf ging zitten omdat hij nu toch best wel zwaar wordt om zelf steeds vast te houden. En het leek haar verstandig om voortaan de maxicosi maar in de auto laten, want dat werd nu ook te zwaar voor ons om steeds in en uit de auto te sjouwen. En dan nog iets ik vroeg of ze ook ongeveer kon vertellen hoe het voedingsschema er uit gaat zien i.v.m. de flessen zo rond de 6 a 7 maanden. Volgens haar zit je dus met ongeveer 6 a 7 maanden op: - fles - fruit - brood + fles/beker melk - thee + koekje - warme maaltijd + yoghurt of fles - fles En dat dan die laatste fles komt te vervallen.... Ik vond dat raar omdat ze dan dus na het warme eten niks meer krijgen.... Dan komen ze toch nooit de hele nacht door?? En ik zei dus wanneer geef je dan die laatste fles? Nou toen zei ze dus na de warme maaltijd geef je yoghurt i.p.v. de fles, maar dan kom ik op 2 flessen uit per dag... Dat is toch veel te weinig?? Ik snap er echt geen fluit van! Liefs
Oke, ik ga gelijk even navragen aan de mods hoe dit werkt... Wacht nog even op wat de rest wil, maar denk dat het niet echt een probleem is
2 vriendinnen hebben een kindje van beide 8 maanden. Die krijgen nog 3 flessen, en tussendoor water en de andere diksap geloof ik. rond een uur of 5 warme maaltijd en dan rond 7 uur de laatste (pap)fles. Ik denk dat wij het straks zo hebben tussen 7 en 8 de eerste fles 10 uur fruit 12 uur brood, vervolgens de fles 5 of 6 uur avondeten, yoghurt 7 uur (pap)fles Tussendoor als ie dorst heeft water of thee, en misschien diksap... Jelke groeit goed he! Volgensmij mogen wij volgende week weer op controle. Maxicosi halen wij er al niet meer uit haha, veelste zwaar. Soms alleen als ik ff snel naar de winkel rij. Dan klik ik de maxicosi op de kinderwagen, maar verder laten staan. Veelste zwaar
@Xd, ja ik vond het ook een raar advies. Ze zei al hij 3 maaltijden op een dag krijgt en ook yoghurt na de warme maaltijd dan hoeft hij die laatste fles niet meer.... Nou dat vind ik een heel eind voor zo'n kind om dan na het avond eten van 17.30 helemaal niks meer te krijgen tot in de ochtend.... Ik heb zelf het volgende in me hoofd en daar ga ik me gewoon aan houden straks. -8.00 fles/papfles -10.00 fruit -12.00 brood + fles/beker opvolgmelk -15.00 thee + koekje -17.30 warme maaltijd -19.30/20.00 laatste fles Tijden zijn +/- natuurlijk. Liefs