Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik vind het ook geen probleem als ik jullie maar niet ineens kwijt ben en het nergens kan vinden ;)

Kindje van mijn vriendin wil sinds ze 7 maanden is geen melk meer en eet gewoon volledig mee en slaapt van 19.00 tot 07.30 (ze eet om 17.30 gewoon warm eten en een bakje vla en gaat dan heerlijk slapen)

Net bij 2 collega's bespreking gehad we gaan half december een high tea doen en volgend jaar pakken we het groots aan erg leuk om het allemaal te organiseren :D

Nu eerst even fruit eten om 19.00 moet ik pas beginnen met werken echt lekker!

@SQ Dat is waar ja jullie hebben een 3ling was het even vergeten :) Wat is Jelke gegroeid! Wij sjouwen al niet meer met de maxicosi veel te zwaar! gewoon in de auto laten staan en anders zet ik hem binnen even op het onderstel van de kinderwagen en bij de auto til ik hem erin. Onze maxi weegt al iets meer dan 4 kilo en dan Nina nog er bij zit je al snel op 11 kg.

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden. M'n meisje is weer ziek.
    Of Misschien beter gezegd nog steeds ziek (sinds de waterpokken).
    Ze heeft nog steeds last van die Roggel in haar keeltje.
    Had ze vlak voor dat de pokken kwamen.
    Het is een infectie dat vanzelf over moet gaan.
    Ben vandaag wel weer bij huisarts geweest.
    Zag gewoon dat ze zichzelf niet is. Hangerig, huilen om niets, hoesten, roggelen, benauwd.
    Anyway... veel vitamine Love geven ;).

Sorry was even ego maar dan snappen jullie ook waarom ik wat drukker ben en soms minder hier.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ahh watzielig voor anoek! Hopelijk gaat het snel over!!

Ik heb vanmiddag mn moeder gebeld of ze julan even wilde halen, mn vriend is echt veelste druk, julan huilde en t werd m allemaal teveel:( dus mn moeder is m gaan halen zodat mn vriend even rust heeft. Hij moet echt op gaan passen om niet overspannen te raken, maar hij weet het zelf dat scheelt.
    Nog 2 weekjes en dan hebben we vakantie:)

Ohja zustertje ik ben 2 jaar terug met een vriendin in kemer geweest: limak limra, super hotel met heeeerlijk eten! Wel een aantal km van kemer af.
    We zijn een x naar side geweest, maar ik kan niet meer terugkijken welk hotel hihi... Side is heel leuk en gezellig

Als je alleen komt voor zon, zee en lekker lamballen dan is het delphin hotel in alanya of titanic in antalya super, prijzig maar daar heb je alles wat je nodig hebt.

Wie weet heb je er iets aan:) kies iig echt niet voor 1,2 of 3 sterren in turkije!

4. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hi meiden

Lwv: dikke kus voor Anoek. Jeetje meid, het is wel een lange adem sinds de waterpokken!! Hoop echt dat ze snel hélemaal weer Anoek is!! En voor papa en mama ook denk ik!!

XD: wat raar dat je gevolgd wordt! Bah. Tuurlijk gaan we prive!

Sunny: wat een knots van een vent heb je!!! Lekker dat het zo goed gaat. het kan dus blijkbaar wel, lees ik zo van zustertje. Maar elk kind is weer anders toch? Ik denk dat ik niet zo snel kies voor een papfles 's avonds. Vooral om niet aan te leren dat ze vol naar bed gaan.

Zusterje: wat leuk dat jullie met vrienden op vakantie gaan! Gezellig! En leuke plannen met je collega's dus! Hoeveel collegas heb je? En waar doe je de high tea? Of bakt iedereen iets lekkers?

Lente zit nog heerlijk in de maxicosi! Maar gisteren hebben we wel de buggy in de wagen gezet ipv reiswieg. Ze zit er als een koninginnetje in! haha..
    Sinds paar dagen overstrekt ze zich enorm (ze draait helemaal haar hoofd richting haar rug als ze op schoot zit of als ze vastgehouden wordt). Voor mijn gevoel zit haar iets dwars. Drinkt ook niet de hele fles leeg en af en toe ineens hard gillen/huilen? Maar niet all the time, misschien doet ze het max 5 keer per dag??? Raar toch?

5. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Oh ja, Sunny: ik heb helemaal geen bericht of toevoeging gevonden op FB? Misschien toch de verkeerde??? Ik kan geen andere petra vermeulen vinden, dus weet niet of er nog iemand is met een vlecht??? Hoe kan ik het anders doen?

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dominoo, Julan deed dat in het begin precies zo. Helemaal krom, echt zn achterhoofd zo ongeveer op zn rug! Had toen bij het cb gevraagd en die adviseerde fysio.
    Heb het een maandje aangekeken en nu doet hij dat eigenlijk niet meer.

Wij zijn vriendjes op facebook! Vind het altijd leuk om te zien met wie je nu kletst hihi:)

Ik weet niet zeker of iemand me volgt hoor, maar zie hier steeds een naam meelezen. En ik schrijf in een ander topic, en daar zag ik die naam ook in 1x, toevallig?!
    Niet dat ik een spannend leven heb ofzo haha, maar vind het wel irritant.

Dus hallo 'volger' maak je bekend;)

Mn baas vroeg vandaag of ik donderdag even een kop koffie kom drinken in zn kantoortje... Ben benieuwd wat er te vertellen valt!

Slaap lekker!! X

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn helaas altijd mensen die andere in de gaten houden.
    Ik denk dat die zelf een heeeeel saai leven hebben.

Pfff slecht geslapen. Anoek heel veel gehoest. Bij iedere hoest ging m'n man ook tegen me praten om te zeggen dat ze hoest.
    Vanmiddag moet ik werken. Van 14.00 tot ca.22.00 uur.

Straks proberen te gaan stomen in de douche.

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Gossie, zielige Anoek:)
    Fijn dat je man even zegt dat ze hoest haha, dat hoor jij ook wel he hihi...

Ja sommige mensen hebben geen leven..........
    Ik heb nog geen berichtje terug hoe ik er een prive topic van kan maken.

Alles goed met iedereen?
    Pff Julan is erg lastig de laatste dagen.

Gisteren is hij dus bij mn moeder geweest om mn vriend even adem te geven;)
    Hij is steeds aan het huilen, luieruitslag, diaree, kwijlen... Maar ik voel nog geen tandje ofzo. Maar het lijkt er wel op dat er 1 aan zit te komen.
    Hopelijk snel want we willen onze vrolijke Julan terug hihi..

Even een vraagje, lusten jullie kindjes meteen het eten wat ze krijgen?
    Ik ben bang dat we een lastige eter hebben (net zn vader?). Fruit gaat er goed in, maar groente en aardappels spuugt ie meteen uit. En hij trekt ook echt een kokhalzend gezicht mocht ie het wel doorslikken...
    Ook de potjes groente eet hij niet. Heb t al een paar x geprobeerd want we blijven volhouden, maar is dat normaal??

9. zustertje

@Lwv Vervelend dat je meisje weer ziek is... Hopelijk knapt ze snel weer op stomen is wel fijn denk ik!
    Haha moet toch wel lachen om je man :):D;)

@Dominoo Ik heb 40 collega's in mijn team en we zijn onderverdeeld in 2 teams (ongeveer 20 per subteam) Wij krijgen per jaar van de stichting 20 euro om iets leuks te gaan doen en nu houden we het even op een high tea (wel in een restaurant) en volgend jaar willen we een solextocht maken en ergens lekker eten ben erg benieuwd.
    Heb jij veel collega's?

@Xd Fijn dat je moeder Julan op is gaan halen... Hopelijk neemt je vriend snel wat rust want overspannen is niet niks! Gaan jullie nog naar Turkije (ik ga wel eens zoeken op de resorts)
    Nina vind fruit heerlijk daar doet ze alles voor om het snel in haar mond te krijgen anders gaat ze huilen haha... Groente is een ander verhaal ze kijkt zo vies en af en toe kokt ze even haha maar we blijven het gewoon proberen...

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ zustertje, ja Julan is precies hetzelfde met groente.
    Heb een topic geopend in het kopje 'voeding' en daar zeggen ze allemaal dat hij er dan nog niet aan toe is...

Waarschijnlijk gaan we nog naar Turkije ja, we zijn aan het zoeken voor een mooie aanbieding:)

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik kan weer volop mee kletsen ben weer aan het "werk" :)

@Lwv
    Wat zielig voor Anoek..wat zei de huisarts? Waar gaat Anoek heen als jij moet werken 's middags/'s avonds?

@Xd
    Wat vervelend dat Julan niet lekker in zijn vel zit, aan de symtomen te lezen zijn dat inderdaad tanden kwaaltjes.. wel fijn dat hij even naar je moeder kon. Inderdaad goed dat je vriend weet dat hij tegen overspannenheid aanzit..maar nu nog er voor waken dat het niet gebeurd.. Laurise vindt alles lekker, soms moet ze weleens wennen aan een nieuwe groente (gister boerenkool met aardappel op) maar na een paar hapjes moet ik opschieten want anders begint ze te gillen haha. Inderdaad gewoon aanbieden en eet hij het niet dan niet, het is nog een extraatje denk ik altijd maar.

@SQ
    Hoe ging het werken, voelde je wel weer fit genoeg? Wat lekker dat je moeder voor je geshopt hebt!

@Dominoo
    Laurise past ook niet meer in de reisbak en wil ook alleen maar kijken, maar hoorde dat ze nog niet in die andere buggystand als ze nog niet zelfstandig kunnen zitten (meestal toch pas vanaf 6 maanden? Vreemd dat overstrekken en niet altijd de fles willen leegdrinken..

@zustertje
    Hoe is het met Nina?

De sauna was heeeerlijk en Laurise heeft het super goed gedaan haar eerste nachtje weg..goed geslapen, goed gedronken/gegeten en niet gehuild.. Vriendin heeft lekker geshowd bij iedereen haha. Zondagochtend kreeg ik het wel op mijn heupen..ik ben nog nooit zo snel gedoucht haha nee hoor hebben wel een beetje rustig aan gedaan en hebben haar om half 12 opgehaald. Daarna om 3 uur naar kraamvisite tot 7 uur, was erg gezellig!

Gister had Laurise besloten om niet te willen slapen overdag grrr...vechten tegen haar slaap..half uur slapen en dan huilend wakker worden, ze wordt altijd kwekkend wakker.. nou ja verder niet heel vervelend, ben benieuwd hoe het vandaag bij mijn moeder gaat. Zal wel een sprongetje zijn :)

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Laurise, Julan zit al vanaf 3 maanden in de wandelwagen;)
    De onze kan ook plat, en hij wil gewoon heel graag zitten. In de box liggen wil hij ook echt niet. Alleen maar zitten of staan.
    Als we in de wandelwagen zien dat hij moe aan het worden is dan zetten we dat ding gewoon plat. nooit rechtop, hij kan ook halverwege en dat vind hij prima:)

Rond de 19 weken is er een sprong:)

Druk op je werk?

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd
    O oke, die van ons kan ook plat..zal ik het dan ook alvast doen? Laurise wil inderdaad ook niet meer liggen en ook alleen maar zitten en staan. Ook als ik de kap naar beneden hebt begint ze te huilen..ze wil alles zien :)

Dat treft ze is nu 19 weken haha

Nee valt mee, op dinsdag ook geen collega's dus kan ik lekker zpen!

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik zou Laurise gewoon in de wandelwagen zetten. Kan ze lekker rondkijken en is ze moe kun je m plat doen:)
    Welke kinderwagen hebben jullie?

Hier weinig collega's vandaag, ook wel een x lekker hihi

15. zustertje

Daar gaat mijn vrije dag :$:D Ze hebben zieken dus ik ga vanavond nog even werken mijn man vond het geen probleem wel lekker 4a5 uurtjes extra.

@Laurise werkse vandaag! Lekker dat het rustig is en je kan achter ZP
    Hier ook een meisje wat overduidelijk in een sprong zit maar ja niets aan te doen.

@XD Jij ook weinig collega's vandaag! Ik heb je topic gelezen over groente ik probeer het gewoon en als het niet lukt is het gewoon pech ze moet er gewoon aan wennen en fruit is natuurlijk lekker zoet

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd
    Ja ga het gelijk doen als ik thuis kom haha, kan mijn schoonmoeder donderdag als het lekker weer is met de primeur gaan lopen haha. Wij hebben een quinny buzz 4

Lekker dat het bij jou ook niet druk is/weinig collega's

@Zustertje
    O dat is even schakelen als je vrij bent en toch moet werken haha dat zou ik hebben, wat voor werk doe je? Oke jouw meisje dus ook..ach waait wel weer over, hoorde net van mijn moeder dat ze zonder problemen net lekker in slaap is gevallen..

17. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey dames!

Net ff boodschappen gedaan....wat een vies weer:( Morgen weer lekker zwemmen.

@ SQ: Wow....wat groeit Jelke hard....hij is nog wel de jongste;) Jij gebruikt toch ook friso extra als laatste fles?

@ XD: Balen van je vriend zeg.....maar goed dat hij het zelf op tijd inziet.

@ Lwv: Arme Anoek......beterschap

@ Laurise: Wij hebben de buzz 3:) Fijne wagen he

@ Zustertje: Werk ze meid....altijf fijn wat extra uurtjes;)

@ Dominoo: Hoe is het? En met Lenthe?

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@anouchka
    Jaa zeker fijne wagen, echt goede aankoop! Klapt makkelijk in, rijdt heerlijk en is een stoere wagen. Wij hebben de buzz 4 met limetid edition bak :) Bij de prenatal voor elkaar gekregen om het zo te combineren. Want de limetid edition onderstel vond ik niet mooi.

Jij vrij vandaag? Hoe is het met Jolene?

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoe ziet die eruit Laurise? De limited?

Wij hebben ook een limited, maar dan van bugaboo hihi.. Die is helemaal in spijkerstof:D vind m zo cool haha

Anouchka, lekker morgen zwemmen. Dat moet ik ook nodig weer een x gaan doen met Julan. Alweer even geleden, nouja... Gisteren heeft hij nog in bad gezwommen haha

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd
    Oooh die spijkerstof vond ik ook zo gaaf, alleen ben geen bugaboo fan..hierbij een foto van de wagenbak (limited) en zit gedeelte (buzz 4)

Deel Deze Pagina