Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

De limited bak

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohja die is ook mooi:)

Ik was eerst ook geen bugaboo fan, tot ik de spijkerversie zag. En zou nu geen andere meer willen. Vind m zo fijn!

Je banner doet het trouwens niet laurise, of ligt dat aan deze pc

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja de kleuren van bugaboo vind ik geweldig maar vind hem betreft model niet fijn, inklappen, erg laag (ik ben best lang)
    Maar inderdaad de spijkerversie deed mij zelfs bijna twijfelen haha.

Ik denk dat het aan jou pc ligt, ik zie hem wel..

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja hij is idd lager. Daar heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan haha. Vind het vooral handig dat ie klein is met opklappen!

Maargoed dat zijn ze tegenwoordig bijna allemaal wel.
    We wilden eerst een mutsy, maar we stonden in de winkel en met opklappen was deze bijna even groot als wanneer ie uitgeklapt was. Dat was dus niks vonden wij!

Wat kletsen we veel he;) haha

Heb jij ook facebook of hyves trouwens?

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja dat is inderdaad belangrijk, klopt de mutsy of maxi cosi vond ik ook wel wat maar inderdaad niet klein met inklappen hahaha.

Ja haha zpen en betaald krijgen, wie wil dat nou niet :)

Ja ik heb ook facebook en hyves

6. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ laurise: mooi!!! wij hebben natural mavis kleur:)

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Kletskousen hebben jullie niets te doen :D

Ik heb net heerlijk gedoucht en nu ben ik een ei aan het koken voor op mijn brood :)
    Ik zie een wit puntje bij Nina op haar kaak ik denk dat er binnen een week wel een tandje door is!

Kinderwagen wij hebben ook de bugaboo (offwhite met antraciet omdat we niet wisten of we een jongen of meisje kregen) Ik had nooit verwacht dat mijn man die wagen wilde (is ook erg lang) maar hij vond hem zo gaaf en erg handig met inklappen en hij weegt weinig altijd makkelijk. De wagenbak is wel wat laag maar daar heb je geen last van en als het zitgedeelte er op zit is hij gewoon weer normale hoogte. wij zouden niet anders meer willen.

@Laurise Jullie hebben dus een heerlijk saunabezoek gehad! Wij zijn vorig jaar naar Antwerpen geweest daar heb je veel prive welness gebouwen dat huur je een aantal uren af en dan ben je echt met zijn 2en is ook erg leuk en relaxt.

@Xd Nog leuke verhalen van je werk :D Hoe is het met Julan vandaag?

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    En hoe heet je daar:) Of heb je dat liever niet haha..
    Mag ook wel in pb.

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja ben er ook erg blij mee, ik heb die van jou even gegoogeld :) die is ook erg mooi!

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje haha zat verhalen.
    Dr gebeurd zoveel, dat ik niet weet waar ik moet beginnen;)
    Donderdag koffie drinken met mn baas, geen idee waarom....
    Julan was vanochtend jengelig. Hij is nu bij mn ouders, gaat goed geloof ik!

Ben je aan het werken nu zustertje? Of vanavond pas. Ben het even kwijt

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

@zustertje
    Ja erg he, doe tussendoor wel wat hoor haha. Maar dit is zo verslavend! Mmm lekker gekookt eitje op brood

Bijna iedereen gaat voor de bugaboo haha, maar toen ik de quinny in en elkaar klapte en de opties daarbij toen was ik verkocht en ja voor mij is het wel lastig zo'n lage bak, ik ben 1.80. Mooi dat jullie niet anders meer willen :)

Ja was heerlijk, lekker ontspannen en even tijd voor elkaar. Ooohh dat klinkt ook leuk een prive welness! Hoe heet dat?

@xd
    Doe ik even in pb en ik vind het niet erg maar liever niks op hyves of facebook dat mijn mannetje weg gaat of is. Want er zijn mensen die niet achter de missie staan en het thuisfront wordt dan lastig gevallen.

Fijn dat het met Julan goed gaat, uhm koffie drinken met de baas..

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohnee natuurlijk niet!
    Hoezo staan ze er niet achter, het is zn werk toch...
    Denk dat hij zelf ook weinig keus heeft niet?

Zielig als mensen andere hierom lastig gaan vallen he. Sommigen.......

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Laurise ik weet niet hoe het heet maar moet je even googlen op prive sauna in antwerpen er zijn er heel veel.
    Als je het leuk vind kun je mij ook toevoegen hoor laat je het maar weten via PB.

Pfff Ik dacht Nina gaat een lekker middag dutje doen gewoon nog geen uur hoop zo dat dit snel over is wordt er echt niet goed van!

14. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Laurise: mag ik ook je hyves?

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd
    Ja echt triest, ja mensen die er niet achterstaan dat ze afghanistan helpen en soms mensen van die afkomst zeg maar die je lastig vallen.. Hij heeft inderdaad geen keus, ja of hij verliest zijn baan als hij nee zegt.

@Zustertje
    Leuk ik ga eens googelen, zal je ook een pb sturen

@Anouchka
    Ja natuurlijk ik zal je een pb sturen

Jullie hebben een pb:D

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Rare mensen hoor. Ik heb niks op buitenlandse mensen tegen, maar heb geen goede ervaringen met afghaanse (mannen).
    Mn schoonzusje heeft een 'vriend', een Afghaan. Al 2 jaar, en het is echt een hel. Durf er hier niet teveel over te zeggen, je weet niet wie er mee leest:)
    Dus dat kan als we een prive topic hebben

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja inderdaad hele rare mensen helaas op de wereld.. nee inderdaad haha wacht maar even, ik geef mijn mening ook even niet..

Al aan het aftellen..ik nog 3 kwartier yeehhhh

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    pff ik nog een uur en 3 kwartier. Maak dagen van 9 uur. En hoe het hier gaat is dat echt TE lang.
    Ik tel al af als mn wekker sochtend gaat haha...

Heb vandaag wat sollicitaties de deur uit gedaan. Ook 1 in een ziekenhuis, heb er de opleiding niet voor maar het lijkt me zo leuk. Proberen kan altijd he.
    Ook als medisch secretaresse

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Pfff jeetje dat zijn inderdaad lange dagen zeg..en ja als het niet naar je zin hebt duurt het heeeel lang... balen hoor dat je het niet naar je zin hebt.

Oooh wat spannend, gelijk heb je, ik had ook geen medisch secretaresse diploma en ook aangenomen uit heel veel wel gediplomeerde secretaresses :) Welk ziekenhuis?

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    MMC in Eindhoven/Veldhoven.
    Ja verwacht niet eens dat ik op gesprek mag komen hoor, er zijn nu zoveel mensen opzoek naar een baan dat ze echt wel naar opleiding enz kijken. Maar wie weet...

Ja de dagen zijn lang, maar gelukkig is er op zp genoeg te lezen in die 9 uur hihi

Deel Deze Pagina