Je weet maar nooit, dat zie je bij mij..had ook nooit verwacht dat ik uitgenodigd zou worden maar heb zelfs bij AMC en VU een gesprek gehad. Hahaha gelukkig maar, lang leven ZP! Heb je al antwoordt over het prive gedeelte? Heb je uitnodiging geaccepteerd
Nee nog geen antwoord. Nog even afwachten dus..... Ga zo naar huis, dr is niemand meer. Lekker bij mn ouders eten, echt ideaal na een dag werken. De 3 dagen dat ik werk hoef ik nooit te koken, maandags kookt mn vriend die is dan thuis. Di en do bij (s)ouders. Woe vrij en vrijdagmiddag vrij dus dan heb ik tijd om te koken. Bevalt me wel goed moet ik zeggen hihi... Ik zit in een pand van een autogarage, heb vanochtend mn sleutels afgegeven. Dus als het goed is is de auto straks weer gekeurd en gepoetst Das wel makkelijk, ik hoef er niet voor weg!
Dames wat hebben jullie veel zitten kletsen!!! Gezellig hoor! Ik ben op mn werk. Heb late dienst. Hubbie is thuis. Kreeg net een whatsapp. Weet je wat er in stond : Anoek hoest. (zucht, hahahahahaha. was grappig bedoeld van hem) Verder ging het over kinderwagens. Wij hebben de Maxi Cosi Mura 4. Kleur : Buffalow brown. Dat is grappig. Moet je eens google-en. Hij is namelijk paars en niet bruin. hahahaha Ons meiske ligt overigens nog in de bak. Die vind dat heerlijk. En mama vind het ook heerlijk. Vind het zo'n stap naar de wandelwagen. Dan gaat het weer een stapje verder ...en het gaat allemaal al zo snel. Laurise, Facebook doe ik ook. Via PB kan je mn naam krijgen . Jeetje wat heb ik verder gelezen. Oh ja meeste kindjes zijn 'vervelend'. Zal wel aan het weer liggen joh. Anoek is ook anders dan anders, maar kan ook komen omdat ze ziekjes is. XD : Handig zo met je auto! Dat moet je straks dan weer missen... Zo en nu ga ik een broodje eten en weer verder neuzen op ZP.
Hahahaha die is goed, Anoek hoest hahaha Werkze lwv, ik ben net klaar, even mn vriend thuis ophalen en dan naar Julan Is het weer een beetje druk op je werk? Was een hele tijd wat rustig toch? X
XD : Het is nog steeds rustig (helaas). Ach probeer me er niet te druk om te maken. Ik heb in ieder geval werk. En het is maar 3 daagjes in de week. Jij lekker weer naar Julan.
Hallo dames, ik kreeg ineens geen mail meer dat is altijd zo vervelend... dan moet ik weer terug zoeken waar ik was. Wat ik onthouden heb: @Laurise, boerenkool??? Dat mogen ze pas als ze een jaar zijn.... Dat staat op internet en in mijn groeiboekje... Omdat er nitraat in zit en omdat kool nogal zwaar op de maag kan liggen nog bij die kleintjes. En ja ik heb op zich wel lekker gewerkt, maar ben nu dus voornamelijk afscheid aan het nemen van collega's die ik waarschijnlijk niet meer tref in mijn laatste paar diensten. En dat is natuurlijk niet leuk. @Anouchka(volgens mij vroeg jij het) Ja Jelke krijgt als laatste fles friso extra, maar het is niet zo dat hij daar nou meer van groeit dan van gewone voeding, want er zitten niet meer koolhydraten in ofzo. Alleen maar meer vezels die voor een langer voller gevoel zorgen. @Zustertje, werkse!! @Hier: Jelke houd al regelmatig zelfstandig de fles beet. Ik zal vandaag of morgen eens een foto plaatsen. In het begin is de fles nog te zwaar, maar als hij op de helft is dan kan hij hem al heel goed vast houden. Dit probeert hij zelf steeds. Wel een grappig gezicht. Vandaag lekker bij mijn moeder geweest. Spelletjes gedaan met mijn broertje en zusjes. @werk, medisch secretaresse lijkt mij dus ook ontzettend leuk, ik heb alleen totaal geen opleiding in de richting van secretaresse. Maar wel verzorging Ig diploma, dus qua medische kant heb ik wel weer voordelen.... Ik zou echt dolgraag zo'n baan willen, maar bij elke vacature vragen ze om een medische secretaresse opleiding.... Zucht.... ik hoop echt dat het ooit zover komt. Liefs
@ SQ: Oh nee daarom vroeg ik het niet.....Jolene krijgt het nl ook als laatste fles maar nu heb ik vnadaag nieuw pak gekocht maar ben bang dat ik 1 zo'n zilverpakje overhou omdat ik binnenkort overga op nr2 ivm 6 maand. Heb jij er dan belang bij? Dan stuur ik het je op...
ow zo haha! Sorry hoor verkeerd begrepen Ja ik heb er wel belang bij, Jelke is nog geen 6 mnd voorlopig hihi!
Daar ben ik weer! Sq, leuk he van de fles. Dat doet julan ook. Zodra hij de fles ziet word ie helemaal wild haha Ik heb ook geen secretaresse opleiding hoor, ben er een beetje ingerold. En ik solliciteer gewoon op medisch secretaresse ook al vragen ze opleiding. Ik weet dat ik het kan, nu nog uitgekozen worden voor een gesprek! Nadeel is dat er nu veel werkzoekende zijn en ze dus eerder naar opleiding enz kijken. Lwv, balen weinig te doen! Ik heb ook steeds maar weinig en dan duren de dagen lang he.. Hopelijk krijg je het snel wat drukker. En idd je hebt iig werk, aanwezigheidspremie dan maar he hihi X
Heb koppijn ..komt volgens mij omdat ik te veel Wordfeud speel...hahahahahahaha. Anoek wordt ook helemaal wild als ze de fles ziet. Dan gaan die handjes ook naar voren. Ze zegt nog net niet : Hebben hebben hebben! Krijg die fles ook amper uit haar mond hoor als ze drinkt. Ze is heul gulzig. hihihihi
Hahaha wordfeud verslaafd ik heb t al even niet meer gespeeld. Scheelt dat ik t niet op mn mobiel heb anders speelde ik ook veel. Tot hoe laat werk je lwv?
XD : Er is niet een vast eindtijd van het werk. Moet wachten tot alle vrachtauto's gelost en weer geladen zijn. Je bent dus ook afhankelijk van files enzo. En hoe snel het loodspersoneel werkt. En vandaag zijn ze op de loods onderbezet geloof ik. Pfff duurt echt lang. Ik hoop en denk dat ik over een uurtje wel thuis ben. (is 10 minuutjes rijden naar huis)
Hmmm zit nog op mn werk. Gaat tergend langzaam vandaag... ze schieten voor geen meter op en ik ben van andere afhankelijk. Heb koppijn.....grrrrrrrrr. Ben chagrijnig van!
@anouchka, Echt waar??? Wauw super meid. Zal ik mijn adres maar even PB-en dan?!! @Xd en LWV, ja hier net zo Jelke wordt helemaal hyper als hij de fles ziet, komt dan naar voren en die handjes gaan er dan naar toe. En zodra hij de fles raakt met zijn handen weet hij niet hoe snel hij dat ding naar zijn mond moet brengen hahaha. Inderdaad hij zegt nog net niet HEBBEN!!! En zodra hij leeg is blijft hij gewoon door zuigen... Dan haal je hem er uit dan zie je hem 2 sec. na denken... en dan huilt hij eerst altijd even 20 sec. hahaha Hongerlapje zeg ik vaak tegen hem. Vanavond doperwtjes geprobeerd. De eerste hap keek hij echt ZOOOOOOOOOO VIES!!! alsof ik hem vergif gaf. Maar al snel hapte hij het goed weg dus volgens mij vond hij het wel lekker, maar hij was niet zo hongerig dus na een paar happen vond hij het wel prima en hield gewoon zijn mond dicht. Inmiddels al wortels, bloemkool, doperwten geprobeerd en tot nu toe ook allemaal goed bevallen. En qua fruit zal ik Peer binnenkort eens proberen. Liefs
Goedemorgen meiden! Gisterenavond was ik aan het werk en toen heeft mijn man weer eens een keer rijstebloem door Nina haar laatste fles gedaan en ze heeft gewoon klokje rond geslapen! Alleen werd ik 3 keer wakker echt balen maar ja niets aan te doen.... Nina ligt in de box en ik had haar met der hoofdje naar de muur gelegd kom ik net in de kamer ligt ze ineens met de voeten aan die kant haha stond echt even raar te kijken! Vandaag niet veel bijzonders op de planning (al kan dat bij mij snel veranderen haha) Beetje huishouden en vanavond een uurtje sporten! Tot straks meiden...