Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Xd Spannend!!!

Ik heb Nina een zetpil gegeven om half 10 maar dat werkt volgens mij ook niet echt haha ach ja we rommelen maar een beetje aan vandaag...

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Succes ermee zustertje, vervelend voor Nina maar ook voor jou!

Iemand vroeg net aan 1 baas voor de gein:
    Krijgen we gebak?? Nee, eerder de korst van het oude brood;)

Zal financieel dus erg slecht gaan, maar dat horen we straks wel

3. zustertje

@Xd het zal zeker geen goed nieuws zijn wat jullie krijgen :)

Ik ga maar eens wat in huis doen....

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje : En als je Nina nu gewoon lekker op haar buikje laat liggen? Slaap ze dan ook niet?
    Ze is straks vanzelf echt moe.
    Anoek heeft vanmorgen ook maar klein uurtje in bed gelegen.
    Nou we zien vandaag wel hoe ze het verder doet qua slapen.
    Wel vies weer He anders had je lekker kunnen wandelen. Vallen ze ook vaak in slaap.

Xd : spannend vanmiddag. Zal wel niets positiefs zijn.

5. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

wat leuk een nieuw topic! Thanks dat je dat even geregeld hebt xd!

Zustertje: ik begrijp je heel goed hoor, ik kan er ook niet tegen!! Soms ga ik zelfs stofzuigen, dat ik het even niet hoor :) Vaak wordt Lente daar wel stil van, alsof ze denkt: zo krijg ik dus geen aandacht :p

Gisteravond om 23.30 uur werd Lente wakker, heb er 2 uur over gedaan om haar in slaap te krijgen. En ik was al erg moe. Op dit moment voel ik me echt alsof ik door een trein ben overreden... kan niet meer. Ben ook beetje somber, niet zo blij met nieuwe baan enzo... naja. zal wel over gaan :)

Morgen werken tot zondag. Dan ga ik een nachtje bij een vriendinnetje slapen. Heerlijk. Even geen mama-stuff:) Maar filmpje kijken met wijn :)

Lwv geniet van je daagjes vrij. Nog leuke plannen naast het huishouden?

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Leuk dominoo even logeren. Zal je vast goed doen:)
    Oh jeetje, 2 uur rond lopen wiegen.
    Ik ben dan heel makkelijk, duurt het me te lang en wil ik ook slapen dan gaat Julan gewoon tussen ons in. Werkt heel goed.
    Misschien kun je dat een x proberen?

Balen dat je nieuwe baan je niet zo goed bevalt. Kun je opzoek gaan naar wat anders?

Lwv, het is echt vies weer he..

Ik ga vanavond met vriendinnen opstap:D
    Een spontane actie, vriendin van me zei dat ze daar heen wilde (nog geen kids enz). Ze zei wil je misschien mee... Ik dacht hmm das eigenlijk wel gezellig.
    Mn beste vriendin even gevraagd (die heeft ook een kindje haha) en die had eigenlijk ook wel zin.
    Dus hier op mn werk meteen voor morgen een vrije dag geregeld. Kan mama lekker los gaan haha

7. zustertje

@Lwv Nee op haar buikje ging ze alleen maar huilen en dan gaat ze soort omdraaien en dan slaapt ze helemaal niet haha.... Ik vind het niet erg dat ze niet slaapt hoor maar ze is zo moe dat ze gewoon erg vervelend wordt :)

@Dominoo Zo dat is zwaar 2 uur lang met je meisje lopen... Had ze pijn? Snap dat je erg brak bent maar wel een leuk vooruitzicht lekker relaxen van het weekend...
    Wat voor nieuw werk had je nu ook al weer :) En waarom valt het tegen? Collega's of het werk zelf?

@Xd Kijk dat is leuk ineens onverwachts weg... Geniet er lekker van maar dat zal best goed komen en jij hebt vanmiddag gewoon WEEKEND :D

Nina heeft de fles een kwartier eerder gekregen en nu slaapt ze al een half uur :D Ben benieuwd vanmiddag ik ga nu even als een gek door het huis...

8. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje : Fijn dat Nina nu slaapt. Eindelijk!

XD : Waar ga je heen dan morgen?

Dominoo : Leuk ook ff de hort op met vriendin.

Hier geen plannen. Niets spannend in ieder geval.
    Vandaag lekker thuis. Het is toch rot weer.
    Morgen weet ik nog niet.
    Zaterdagochtend naar een kinderkledingbeurs. Hebben ze 2e hands en nieuwe spulletjes. Lijkt me wel leuk.
    Verder ook geen plannen.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    lwv, ik ga morgen nergens heen. Uitslapen;)
    Want ik verwacht dat het vanavond een latertje gaat worden hihi.. Gaan naar een 'club/discotheek' (vind dat woord club altijd zo ordinair klinken haha).. Lekker dansen en borrelen:D

Jippie Nina slaapt!

Kledingbeurs, das leuk. Ga ik ook s opzoeken of dat hier een x in de buurt is:)

10. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Hé wat leuk een nieuw topic :)
    @xd: Hoe gaat het nu met Julan? Ik las iets over dat die van de bank was gevallen, zakt de bult alweer wat af? Wel erg vervelend zeg!
    Fleur heeft vanmorgen maar liefst tot 10.15 uitgeslapen, heel af en toe heeft ze dat weleens eventjes dat ze lang gaat slapen, misschien heeft ze het dan ook wel nodig...Wij gaan volgende week woensdag weer naar het cb, zal mij benieuwen of ze al meer aangekomen is, het is en blijft een klein meisje ;)
    Zo even een snelle reactie dames, ik kom snel weer terug!
    Werkse voor degene die moeten werken en voor de anderen geniet van je vrije dag(en) en natuurlijk van de kleintjes!

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,

Ten eerste VAN HARTE GEFELICITEERD IEDEREEN MET HET NIEUWE TOPIC!!!!!!

Dat hebben we weer mooi vol gekletst zeg!! Gezellige boel.

@XD, fijn dat het goed met Julan gaat na de val. Veel plezier vanavond.

@LWV, mooi dat de pokken weg gaan! Hebben jullie dat weer achter de rug.

@Dominoo, meid wat vervelend dat je je nieuwe baan niet zo leuk vind. Hoe komt dat?

Sorry als ik iemand vergeten ben!

Vandaag lekker vrij. Heb gisteren kleding geshopt voor Jelke bij de V&D. En ik heb dus het bedrag van de kinderbijslag netjes door 3en gedeeld dus voor elke maand 65 euro. Dus heb nu voor bijna 65 euro geshopt en de rest op de spaarrekening gezet voor de volgende maand en die maand daarna. Vond ik wel een goed idee zodat ik elke maand een bedrag heb om voor Jelke te shoppen en dat het niet in 1 keer op is!

Of het nou de hormonen zijn weet ik niet, maar ik kan wel janken van blijdschap elke keer als ik naar ons ventje kijk. Zoveel liefde gaat er door mijn hele lijf van top tot teen voor hem. Nooit verwacht dat die liefde voor je kind zo anders zou zijn als de liefde voor je partner... zo puur zo krachtig!!!
    Zo dat moest ik even aan jullie kwijt geloof ik hahah!

Vandaag op de planning.... ff tv-programma's via internet terug kijken en vanavond lekker voor expeditie robinson en ik neem The curious case of Benjamin Button even op dan kan ik die morgen even terug kijken. Heb hem al eens gezien, maar vond het een hele mooie film.
    Dus vandaag en morgen een relaxdagje. Het weekend weer werken!!

Liefs

12. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    oeps hij plaatst hem 2 x

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sun jouw gevoel voor Jelke heb ik ook.
    Ik ga ook vaak "stiekem" bij haar gluren in haar kamertje als ze ligt te slapen. Ik hou zo onwijs veel van haar!!!!
    Je had het erg mooi omschreven.

Ik ga vandaag foto's maken van ons meisje!
    Ben vaak bang dat we te weinig foto's maken.
    Na maak veel met m'n iPhone maar die kwaliteit is niet geweldig.
    Ik zal vanavond of morgen wat foto's met jullie delen.

Zustertje hoe gaat ie met Nina? Slaapt ze nog?

Sjotefle : Leuk je hier in dit nieuwe topic weer te zien.

Xd : vertel je ons hoe de 'soap-serie' verloopt op je werk?

Ik verveel me toch een beetje. Wil foto's gaan maken van m'n mooie meisje!!!!! Maar ze slaapt nog....

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Lwv, ja Vriendlief en ik kijken dus elke avond voor dat we naar bed gaan ook nog even bij Jelke en geven hem dan nog een zoen en dan staan we ook wel eens 5 minuten naar hem te staren en dan kijken we mekaar aan en pakken mekaar even beet en zeggen we: ''Goh dat hebben we knap gedaan met zijn 2-en!!!'' ZO vol trots!!!
    En ik ben ook altijd te bang dat ik te weinig foto's maak van Jelke hahaha! Zal vanmiddag ook weer eens wat foto's maken denk ik.

Liefs

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Arghh ik zit te koken hier.
    Wat een +_(*$#@#, ZO en nu heb ik een boksbal nodig!!

Was gewoon een soort peptalk om het personeel te paaien, jaa maar daar trap ik niet in. We zitten aan de grond maar ze willen er een succes bedrijf van maken en met onze inzet gaat dat zeker werken.
    HALLO ik heb straks geen baan meer, denk je nou werkelijk dat hij mij iets uitmaakt of dit bedrijf het wel of niet gaat redden.

Maar goed, even tot 10 tellen......

@lwv, ben benieuwd naar je fotos. Ik probeer het zoveel mogelijk te doen:)

@SQ, dat gevoel heb ik ook zo, ooit heb ik Julan vast en dan moet ik me echt beheersen hem niet dood te drukken. Kan m wel opvreten:D

16. zustertje

@Xd Lekker kansloos daar op je werk!

@SQ Super mooi omgeschreven wij zijn ook zo trots op ons mooie meisje :):D

@Lwv Gaaf foto's maken wij doen dat ook geregeld!

Nina heeft nog geen uur geslapen :( Ben nog wezen wandelen hielp niet ben gaan stofzuigen dat heeft tot nu toe nog niet geholpen maar de stofzuiger staat nu op de overloop en ik laat hem heel zachtjes draaien wie weet gaat ze nog even slapen :);)
    Van mij hoeft ze niet te slapen maar ze is zo moe...
    Zal blij zijn als ik vanavond even lekker kan gaan werken even eruit

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jelke heeft ook maar een half uur geslapen en toen ik hem de speen in wou doen toen begon hij toch te lachen... ik dacht meteen: '' Oke die is niet van plan om weer te gaan slapen.'' Dus heb beneden in de wipstoel gezet, nou hij is zo vrolijk als wat, ben benieuwd hoe lang hij vrolijk blijft.

Liefs

18. zustertje

haha de stofzuiger truc werkt wel Nina ligt op haar RUG zo goed als te slapen.... Ze moet wel rond 15.30 de volgende fles maar ik heb liever dat ze even uitrust...
    Alleen het stofzuiger geluid moet ik maar even voor lief nemen :D

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fijn dat de stofzuiger werkt haha...

SQ, vergeet te reageren op je shoppen. Wat heb je gekocht, fotos?
    Wij zetten de kinderbijslag op Julan zn spaarrekening, voor later. Studeren/rijbewijs of als hij op zichzelf gaat wonen ofzo.
    Dat is allemaal best duur dus dan maken we er een soort spaarpot van.
    Dat geld hadden we anders ook niet gehad;)

Julan is bij mn schoonmoeder en die zei dat Julan niet zoveel wilde slapen... Zit het in de lucht ofzo:)

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Heb kleding besteld bij de V&D XD dus heb het nog niet in huis...
    Ik had echt nieuwe kleding nodig voor Jelke en wat ik straks na deze 3 maanden over heb gaat naar zijn spaarrekening.

Deel Deze Pagina