Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames!
    Zo Anoek is toch aan het slapen!!!
    Gister om 17.30u even op bed gelegd. Meestal slaapt ze dan een uurtje. Krijgt ze rond 20.00u fles en slaapt dan tot 07.30u ongeveer.
    MAAR gister sliep ze geen uurtje! Om 20.30u sliep ze nog. Heb haar eruit gehaald, flesje gedaan, pyama aan en weer terug in bed want ze was moe. En ze sliep zo weer verder tot vanmorgen 08.00 uur.
    Nu heb ik haar net weer uit bed gehaald.
    Zelfde verhaal als gister.
    Ze is duidelijk nog niet lekker in orde. Arm ding.

Xd : Wat een eikels op je werk.
    Al iets gehoord over het privé gaan in dit topic?

SQ : hoe gaat het met je? En hoe is het met je moeder?

Laurisse : Lekker meid morgen met z'n 3en vrij!!!! Enjoy!

Zustertje : hoe is het met jou en Nina?

Anouchka : hoe gaat het met jou?

Dominoo : ook alles goed met jou?

Sjotefle : Ik zie je niet zo veel meer. Alles goed meid?

Zo en ik heb lekker weekend!!!!
    Heerlijk van m'n meisje genieten. Heb haar vandaag heel erg gemist.

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    He gossie, zielig hoor voor Anoek. Ik hoop echt dat ze snel weer lekker fit is.
    Slapen is het beste geneesmiddel dan he!!

Ik heb niks meer gehoord over het prive gebeuren... Ik ga, als ik morgen tijd heb, zelf wel eveb proberen uit te vinden hoe dit werkt.

Zo ik heb nu voortaan op donderdag weekend, HEERLIJK (nouja, de reden is wat minder maar dat laat ik even achterwege;)).

Net lekker een kwartiertje met Julan in bad gelegen, vind ie zo lekker. En ik ook:) Hij is nu de fles aan het drinken, eigenlijk een uurtje te laat maar goed. En drna lekker naar bed!

Ik ga even wtmz van gisteren terugkijken, vriend moet psv kijken natuurlijk. zucht, nu mis ik expeditie robinson. Dat moet ik morgen maar even terugkijken dus.

X

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb trouwens een hele tijd terug Caelis en Mamasandra een berichtje gestuurd, maar ik heb helaas niks terug gekregen. Ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe het met ze gaat. Maar helaas:)

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : Ohh lekker in bad!
    Hier ook iemand die het lekker vindt in bad.
    Ik heb haar net in bad gedaan. Ze ging eerst heel hard schater lachen. Daarna in het water lekker relaxen met duimpje in dr mond.

Posten Caelis en MamaSandra nog wel op ZP?

Zonnetje schijnt hier heerlijk!!!

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nee hun laatste post is in ons topic geweest heb ik wel gezien. Mamma sandra is nog wel eens online, maar post dan niks volgens mij!

Vanavond werken, heb weer geen zin............. Pff gelukkig dan weekend en morgenochtend ff met vriendlief en Jelke de stad in... Ik moet namelijk nog een winterjas voor me zelf en vriendlief gaat in de middag even voetballen en dan in de avond brengen we Jelke naar mijn schoonouders te logeren en dan gaan wij lekker even een avondje uit hahaha!

Liefs

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden hier heel erg druk sorry! Heb zondag pas weer echt tijd om te kletsen :)
    Af en toe spiek ik even...

7. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey meiden!

Zo....vanochtend even gewerkt en functioneringsgesprek gehad....ik mag blijven hihi;):D
    Net druk geweest met poetsen......heerlijk alles weer schoon. Morgen ook lekker vrij alleen Barry moet wel werken......helaas!
    Ik wandel dan even met Jolene naar de markt. Zondag gaan we naar vrienden van ons uit Alphen a/d Rijn, we gaan daar gourmetten. Zij trouwen 9 december en ik ben haar getuige en zij wouden graag met de getuigen gourmetten. Eerst even langs mijn ouders gelijk, die wonen daar ook.
    Gisteravond waren we even in het dorp hier....leuke muts, sjaal en wantjes gekocht voor Jolene...bij de hema.

@ SQ: Ik heb je adres gekregen en stuur het je op:D Veel plezier met jullie avondje uit! 19 november gaat Jolene voor eerst logeren. Wij gaan dan naar Derek Oglivi...jaja;) Ben benieuwd.....wil dat weleens meemaken.

@ XD: Wat een K*t baas heb je zeg.........:x Gaan de nachten nog steeds goed?

@ Lwv: Hoe is het met jullie en Anoek? Is ze al wat beter te pas?

@ Laurise: Jij al lekker weekend?

Eeehhh....en toen was ik het kwijt.....Oh ja...zustertje....hoe is ie met jou en Nina? Las op hyves dat ze vanacht in 1 x kwam....??? Minder meid.....

8. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    SQ : geniet van jullie avondje met z'n 2en! ;).

Anouchka : Hema heeft echt leuke dingen He!

Anoek is nog steeds niet zichzelf. Zo sneu.
    Vandaag nog maar wat kinderaspirine gekocht.
    Morgen gaan we lekker wandelen in de wandelwagen. Kijken hoe ze dat vindt. Lekker dikke jas aan en gaan met die banaan!!! Hihi.

9. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    sorry, heb zo weinig tijd voor jullie :(
    Veel werken deze dagen (8 dagen achter elkaar...)
    En Lente heb ik al sinds gisteren half 1 niet meer gezien, is bij mijn schoonzusje te logeren... ik mis haar :)

SQ: onwijs goed dat je een sollicitatie hebt! Kun je meteen zeggen dat je het injecteren weer hebt bijgespijkerd:)

XD: tjonge... voor zo'n baas heb ik geen woorden hoor... zielig!!!

Anouchka: lekker dat je vrij hebt. En wat goed dat je het huis hebt doorgewerkt! Geniet van het wandelen. En ik zwaai even als je hier in de buurt bent :) en gefeliciteerd met het positieve funct.gesprek!

Lwv: oh arme Anoek... wat duurt het lang meis. ik hoop echt dat ze nu helemaal opknapt!!! Hoe gaat het met jou?

Bedankt voor de goede tips voor het zwemmen!

Liefs van mij

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi dames,

Oooh sorry sorry, ik vergeet jullie niet hoor! Ben steeds de hort op hihi

Vandaag met mn moeder naar de stad geweest. Ook even pasfotos laten maken van julan, haha echt heel grappig:)

Anouchka, altijd fijn een goed gesprek!!

Sq, wat zijn de plannen voor jullie avondje samen?

Ohh dominoo, kan me goed voorstellen dat je lente mist, wanneer komt ze weer thuis?

Voor de werkers dit weekend, werkze!

Wij zijn the voice aan het kijken:)

Xxx

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    En gossie die anoek... Duurt lang zeg, wandelen in de buitenlcht, heerlijk. Zal dr vast goed doen.

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zo dames, stil hier:) allemaal van het mooie weer aan het genieten?

Wie had het nou over derek ogilvi?(hoe schrijf ik dat...) lijkt me echt heel leuk!

13. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ XD: ik:D Ja ben ook benieuwd

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hier druk druk. Net terug uit de stad. Goed geslaagd. Vriendlief heeft nieuwe voetbalschoenen (had donderdag avond met training 1 voetbalschoen helemaal gesloopt omdat er dus een speler een sliding op hem maakte en daarbij boven op zijn schoen stond...) En hij heeft 2 nieuwe spijkerbroeken (dat moest ook nodig)

Ik moest dus een winterjas, nou dat is ook geslaagd en heb meteen ff nieuwe schoenen gekocht hahaha! En slabbetjes en sokjes voor Jelke. En ow ja nog een lekker luchtje, want mijn parfum is bijna op.

Zo Jelke voeden. Die is vandaag een uurtje later dan normaal hahha. Dan lekker douchen en dan kruip ik even met hem in bed. En vriendlief gaat voetballen. En dan vanmiddag Jelke weg brengen naar schoonouders en dan gaan wij vanavond lekker met zijn 2-en de kroeg in hahaha!

Liefs

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fotos sq:)

Ik heb ook weer geshopt, schaam. Ik moet echt stoppen, het past niet meer in julan zn kast. Oepsss..

Sq, welke maat heeft Jelke nu? Misschien heb ik nog wel wat voor je, ik moet uitruimen hihi

Heb gisteren ook even voor mezelf geshopt, laarzen, blouse, vest, briek, truitje, nieuwe luiertas en voor mn vriend wat dingen meegenomen.

Veel plezier in de kroeg!

Anouchka ga je vandaag naar derek? Ben echt heel benieuwd, vind dat altijd intressant:)

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, Jelke zit nu tussen maat 68 en 74 in. Alles wat ik nu voor hem koop koop ik in maat 74! Sommige dingen passen goed en sommige dingen moet ik 1 keer omslaan.

Liefs

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wil je wat hebben? Ik heb ook heel veel gekregen wat ik niet ga gebruiken, ik koop zelf zoveel dat ik de gekregen kleren eigenlijk niet gebruik.
    Heb even gekeken, 1 truitje 68, 1 van 74 en een stuk of 7 maat 80/86... En dan heb ik nog 2 broekjes, beetje stoere beige achtig.beide maat 80.

Het ligt hier maar ik de kast.... Weet natuurlijk niet je smaak maar wie weet:)

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, ik pb je mijn email adres even dan kan je misschien wat foto's er van sturen??? En wat wil je voor de kleertjes hebben dan?
    Echt lief dat je aan ons denkt zeg!
    Wil je het ook niet bewaren voor een eventuele volgende kindje?
    Volgens mij zijn we ook de enige hier met een jongen. Ja caelis heeft ook een jongen, maar die kletst niet meer mee!

Liefs

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja weet je, ik kan het wel bewaren.. Maar ik ken mezelf haha.. Ik ben nog net niet shopverslaafd zeg maar, dus ik ga dan toch nieuwe dingen kopen.

En als ik jou er blij mee kan maken is het prima toch:) het zijn wel gekregen kleren, niet alles is nieuw. Ze zien er nog wel prima uit.
    Ik ben vandaag niet thuis dus ga morgen even fotos naar je mailen.
    Ik hoef er niks voor de hebben hoor, het ligt hier maar te liggen;)
    Verzendkosten komt wel goed, verstuur het via mn werk daa doen ze nooit zo moeilijk;)

Ik ga vanavond met mn vriend naar de bios, heeft mn vriend net geregeld. Szusje komt oppassen:D

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wacht eens even, ik bedenk me net dat ik vorige week van iemand een doos vol kleren heb gekregen.
    Je mag het allemaal hebben. Ga het snel voor je op de foto zetten. Tis best veel bedenk ik me nu! Zou mooi zijn als je het leuk vind, dan zit Jelke zn kast zo vol haha

Deel Deze Pagina