Hahaha, stelletje shopaholics!!! Ik heb toevallig ook even geshopt: mooie nieuwe sneakers. Mijn oude had ik al 5 jaar en de zool zat nu 3kwart los en zonnebril, voor die laagstaande zon dezer dagen! Kon absoluut geen winterjas vinden in winkels hier. Ga dus toch weer naar Zara komende week Anouchka: was het gezellig in alphen?? Ik heb naar je gezwaaid hoor Laurise: wat waren jullie plannen ook alweer dit weekend? SQ: lekker de kroeg in! Heerlijk even lekker uit!!! Hier: mijn schoonzusje heeft kinkhoest, en heeft van de week nog op Lente gepast. Vanavond was ze onwijs aan het overgeven... dus even opletten dat het niet erger wordt. en morgen maar even niet mee naar de kerk, want dan zit ze echt met een stuk of 10 andere baby's , waarvan ik natuurlijk niet wil dat ze aangestoken worden.
Goedemorgen! Xd wat lief van je met die kleertjes voor Jelke!!! Ik had een rotdag gister. Van de trap gevallen. Alles ging mis. Gisteravond feestje. Wilde savonds laat Anoek overleggen en die werd compleet histirisch. MAAR nieuwe dag. Nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Goedemorgen dames, Nou wij hebben het heel gezellig gehad. Heerlijk even er lekker uit! Straks Jelke weer ophalen. @Xd, ik vind het echt super lief van je. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel erg bedankt. @Dominoo, ik kon eerst ook geen leuke winterjas vinden en we waren in de scapino voor voetbalschoenen voor vriendlief en daar heb ik dus mijn winterjas gevonden hahaha! Ow en inderdaad maar even op letten met Lente, Zo was ik afgelopen dinsdag bij mijn moeder geweest en woensdag vertelde ze mij dat ze een koortslip had, dan schrik je wel even, maar pas zodra je een blaasje hebt is het besmettelijk en die had ze dinsdag nog niet, want dan had ze het wel gevoeld. @LWv, wat naar dat je van de trap bent gevallen. En inderdaad nieuwe dag nieuwe kansen. Liefs
Oei lwv, van de trap gevallen. Zeer gedaan? Balen een dag dat alles tegenzit! Idd, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dominoo, goed opletten met de kinkhoest idd. Hopelijk valt het voor Lente mee. Ik heb mijn winterjas bij de h&m gehaald. Zara hebben ze ook mooie altijd Had online bij de h&m wat besteld dat was van de week binnengekomen, zaten ook laarzen voor mij bij. Ben er zo blij mee!! Vannacht een rotnacht gehad, Julan was om 2 uur wakker en ik heb tot ongeveer 3.30 met hem rond gelopen. Mn vriend is dus steeds nog een beetje aan zn einde dus die was vannacht echt niet gezellig om het netjes te zeggen hihi.. Ik ben met Julan naar benenden gegaan en we zijn op de bank in slaap gevallen haha... Gisteren wilden we naar de bios maar alles was uitverkocht, jammer. Toen zijn we maar samen lekker uit eten geweest! SQ, is het goed als ik de foto's zo hier neerzet. Ik krijg ze niet in de mail gezet op 1 of andere vage manier.... En het is allang goed hoor, `ze liggen hier toch maar te liggen Vanmiddag verjaardag van het zoontje van vrienden van ons, die is alweer 1 geworden! X
Heerlijk weertje He!! Zag op FB al een super leuke foto van Laurisse. SQ : leuke avond gehad gister. XD : een rot nacht gehad. Hier net een klein rondje gedaan. Anoek voor het eerst in de wandelwagen. Met zo'n voetenzak aan. Jeetje dat ding zat nergens naar. Hahaha. Nu ligt ze in bed. Lekker slapen.
Nee die zak was veeeeel te groot. Ik weet niet of ze het leuk vond... kon niets merken aan haar. Pff ik zit mezelf in de weg. Prachtig weer en ik zit binnen. Zou niet weten wat ik moet doen en met wie ....
Oh lwv: wat erg dat je van de trap bent gevallen! Niets bezeerd? En het klinkt als zo'n dag... dat herken ik, zit ik maar te zitten en niks te beslissen om te doen. rotgevoel. laat het lekker zo zijn! Je mag je best even zo voelen! En het komt weer vanzelf goed! kleding-uitgifte xd! Lief!!! En op de bank geslapen oh jee... dat lijkt me niet zo heel lekker! Sunny lekker genoten van je kroegavondje dus! Lekker!!! groetjes vanaf mijn werk
Werkze dominoo! Oh onze bank slaapt prima hoor haha, was niet de bedoeling maar was met julan in slaap gevallen. Net feestje gehad van een vriendje van Julan, gezellig. Nu weer naar huis Zal zo thuis de fotos even plaatsen sq. Lwv, hebben jullie niet een voetenzak die bij de kinderwagen hoort? Of hebben jullie gewoon een andere. Zag een foto op FB maar zit er toch goed uit? Voor zover ik dat zie op een foto xxx
Nou Xd, als je er echt niks mee doet dan neem ik ze graag van je over!! Dan kan ik Jelke zijn kast ook vol stoppen hahaha! Welke maat is het eigenlijk?? Ik pb je mijn adres even! BEdant voor de foto's Liefs
Heel veel maat 80. Paar dingetjes 74. En geloof maar 1 of 2 truitjes van 68. Tis veel he PB je adres maar, dan zal ik kijken of ik het deze week kan versturen! Waar woon je ook alweer in Friesland? Wij gaan namelijk heel misschien volgende week een dagje naar pake en beppe... Misschien is dat in de buurt? Dacht van niet, er staat me iets bij dat dat de andere kant van friesland is
Xd : Die fotos op FB daar heb ik de bovenkant niet dicht. Als ik deze dicht maakt zie je alleen haar hoofdje. Zit echt helemaal nergens naar. Nogmaals wat lief van jou met die kleertjes. Dominoo : Lieve reactie weer van jou. Heb me wel pijn gedaan met m'n trap-aktie. Maar ja gaat wel weer over. Morgen gelukkig niet werken. Krijg wel eerst nog visite. Verder de huisvrouw uit hangen en nog rondje maken met Noekie. Dinsdag helaas an die arbeit. Zustertje : Wanneer krijg je de foto('s) van de shoot uit de supermarkt? Hoe was jullie weekend dames?
Tip voor volgend weekend (i.v.m. de klok die 1 uur achteruit gaat) Begin vanaf morgen elke fles met 10 minuten te rekken. Elke dag doe je er 10 minuten bij waardoor je dus op zaterdag op een uur vooruit zit. Als de klok dan achteruit gaat die nacht, verandert er voor je kleine niks en zit hij/zij weer op zijn gewone tijd. Dus normaal bijvoorbeeld 8.00 de fles: maandag - 8.10 - 12.10 - 16.10 - 20.10 dinsdag - 8.20 - 12.20 - 16.20 - 20.20 woensdag - 8.30 - 12.30 -16.30 - 20.30 donderdag - 8.40 - 12.40 -16.40 - 20.40 vrijdag - 8.50 - 12.50 - 16.50 - 20.50 Dan kom je dus zaterdag op 9.00 - 13.00 - 17.00 - 21.00 uit, maar de klok gaat daarna 1 uur achteruit dus dan zitten ze zondag weer gewoon op hun oude tijd! Doordat je elke dag met 10 minuten rekt, merkt je kleine er weinig van en zit hij/zij zondag zo weer in het nieuwe tijdritme! Mijn moeder gaf dit als tip. Die deed dit ook bij mij en mijn broertje en zusjes en wij hebben dus nergens last van gehad en zaten de zondags meteen in het goede ritme. En de fles om 21.00 geven op zaterdag lijkt natuurlijk laat voor sommige kindjes als ze normaal 20.00 gewend zijn, maar je bent natuurlijk zaterdag met de 1e fles ook een uur later begonnen dus als het goed is maakt het dan niet uit voor hen. Ze kunnen nog niet klok kijken nou.... whahaha! Liefs
Goeie tip sq Ik denk alleen dat wij wel kijken hoe het gaat, we hebben iedere dg wel wisselende tijden. Als we thuis zijn is de eerste fles nl om7 uur, gaat julan naar de oppas dan krijgt ie om 8 uur de fles. En dan ook om de 4 uur.. En doorslapen doet hij nog steeds niet echt.. We moeten er nog steeds iedere nacht een x uit, de dagen dat hij door heeft geslapen zijn op 1 hand te tellen.. Dus daarvoor hoeven we het niet te doen Lwv, balen zeg van de voetenzak! Dit is wel degene die bij de kinderwagen hoort? Je zou toch zeggen dat dat goed zit dan he.. Wat ga je er nu mee doen dan? Of gewoon zo laten? Heb onder baby en dreumes een topic geopend, heb bij de zara echt een hele leuke bermuda gezien voor Julan, dit is van de wintercollectie, maarja blote benen is wel koud, en een maillot is ook weer zo raar bij een jongen he... Dus ben benieuwd of iemand weet hoe je dat kan dragen bij een jongetje
Goedemorgen! Zo hey, ik schrok om 8 uur wakker. (wekker vergeten te zetten, ik begin altijd om 8 uur.. OEPS!) En nog gekker, Julan sliep gewoon nog!! 8.15 werd hij wakker X
Haha, XD: denk je dat Julan je wel wakker maakt, ronk je lekker door Werkse vandaag. Ik heb van 7-11 gewerkt vandaag. Straks grote boodschappen doen (met Lente, vind ik best een hele uitdaging En belanstingdienst regelen: moet steeds zoveel zorgtoeslag terugbetalen. Dus even mijn loonhoogte weer bijstellen! Lwv: sterkte met de pijn! En huishouden weer aan de kant? Werkse lekker. (volgens mij vind je werk niet zo heel leuk, klopt dat? Sunny: goed tip! Thanks. Ik ga het proberen, hoewel de tijden hier ook wat wisselen. We laten haar nu ook even doorslapen, vanwege verkoudheid (waarschijnlijk geen kinkhoest gelukkig!!!) En ze kan heerlijk uitslapen soms, dus hopelijk doet ze dat zondag Zustertje: leuk weekend gehad? En moet je veel werken deze week? HEb je trouwens nog een lekker taarten-recept voor me? Ik neem donderdag afscheid op mijn werk en vind het erg leuk om zelf wat te bakken Laurise: hoe is het jullie meiden??