Oeh taart Dominoo, ik maak vaak monchou taart. Valt altijd goed in de smaak. Echt jammie, krijg er meteen zin in Das idd een uitdaging de grote boodschappen samen met een kleintje. Grote boodschappen doe ik altijd samen met mn vriend Succes iig Kan de maxicosi misschien in het zitje van de winkelwagen?
Goedemiddag dames, Hmmmm monchoutaart!!! maak me maar weer lekker!!! Ik maak met speciale gelegenheden zoals verjaardagen bijvoorbeeld ook altijd monchoutaart. Echt iedereen is daar gek op!!! Boodschappen doe ik altijd samen met vriendlief. Meestal op maandag en als ik maandag late dienst heb dan doen we het op dinsdag, maar dan gaan we lekker met zijn 3-en. Maxicosi op het winkelwagentje en gaan met die banaan. Liefs
@Xd, ik heb al een paar keer gehad dat ik de wekker wel zette op 8.00 en dan werd Jelke voor de wekker wakker, maar als ik de wekker niet zet wordt hij ineens pas om 8.45 wakker bijvoorbeeld. dus ik zet gewoon geen wekker meer en wordt vanzelf eens wakker gemaakt door Jelke. Liefs
@sunny, ja als ik er niet uit hoef neem ik dat risico ook wel Alleen had dus om 8 uur moeten beginnen, maar toen was ik dus pas wakker haha oepsie.. Goedeavond lwv
Xd : nou heb je in ieder geval lekker uit geslapen vanmorgen. Hihihi. Zo eten staat in de oven. Kunnen pas over half uur eten. Straks ff mandje was wegstrijken. En dan op tijd naar bed. Ik zie er vermoeid uit.
Wat zit er in de oven? Wij moeten ook nog eten, hebben een tvkast op mp gezien de onze is kapot gegaan... Gaan nu ff kijken of het iets is
@Xd, ja dan is het niet handig hahahah! Hebben ze er op je werk nog iets van gezegd?? Of werk je dan gewoon langer door? Hopenlijk is die tvkast wat. Succes ermee. @Lwv, vervelend dat je zo vermoeid bent. Eet smakelijk in ieder geval Wij hebben hier net chicken tonight achter de rug. We hadden zin in makkelijk omdat we laat waren door het boodschappen doen. Vanavond lekker bankhangen en filmpje kijken! Morgen werken van 16.00 tot 22.00 Jelke is vandaag erg vervelend. Constant Jengelen als hij in de wipstoel, op het speelkleed of waar dan ook maar zit/ligt. Alleen bij mamma op schoot is het goed. Slapen heeft hij vanmiddag van 13.30 tot 14.30 een uurtje gedaan en daarna dus gewoon niet meer slapen willen, maar beneden wel de hele tijd jengelen. Vanavond een half uurtje geslapen en weer niet verder willen slapen. En nu bij pappa op schoot.... Pffff hij kan zich de laatste 1 a 2 weken heel slecht zelf vermaken... en dat is best vermoeiend!! Helemaal omdat we het niet gewend zijn van Jelke. Volgens mij heeft hij behoorlijk last van de 19 weken sprong, aangezien die wel 5 weken kan duren... Liefs
SQ, nee ze hadden er niks van gezegd. Ik zei dat ik even naar de ha moest Niet dat ze er anders iets van zouden zeggen, want iedereen doet maar bij ons haha, maar voel me altijd zo dom als ik me verslaap Zo de tv kast is binnen! En we hebben er gelijk nog een andere kast bijgenomen, die horen bij elkaar en we hebben al een dressoir die zo goed als hetzelfde is. Dus nu is het weer even compleet. Wij kopen altijd meubels via mp moet ik zeggen. Ik ben best snel op spullen uitgekeken dus dan koop ik liever op mp voor weinig, dan kan ik wat vaker wisselen. Ben ik het zat komt het weer op mp te staan Wij hebben even snel mac gegeten, jammie!
Ja Julan is lang idd. Bij de laatste prikjes was hij 68,5. Nu weet ik het niet. Denk dat hij wel aan de 70 cm zit. Ga proberen hem volgende week te meten.. Hij heeft de laatste tijd wat kleren van 74 aan, en die passen gewoon. Slik, mn menneke is groot aan het worden! Jelke en Julan groeien wel een beetje hetzelfde lijkt wel he
Goedemorgen! Hehe zustertje, ik heb je gemist de laatste dagen Ik zit weer 'vrolijk' op mn werk...............
Sorry Allemaal DRUK! maar wel leuke dingen gedaan... @XD Wat een super leuke foto van Julan! Die broek is ook super gaaf... Balen weer op je werk maar je hoeft gelukkig op vrijdag niet meer te werken! Zal proberen geregeld te komen kletsen Heb je foto's van je nieuwe meubelen?
Als we van de week klaar zijn met de meubels maak ik een foto We hebben er ook nog maar een kast bijgenomen haha, maar die halen we donderdag op. Konden we niet in 1x meenemen Die broek van Julan horen eigenlijk bretels aan, dat staat echt supergaaf. Alleen dat is zo onhandig met verschonen dus ik heb ze er maar af gehaald.
Super ben benieuwd! Altijd leuk iets in huis veranderen... Ik zal straks weer eens een foto van Nina plaatsen ben zo trots haar haar groeit ineens mega hard! Ik denk dat ze wel krullen krijgt (hoop ik in elk geval haha) maar mijn man heeft krullen als hij zijn haar lang laat groeien en ik heb ook krullen... Ga zo even onze jassen aandoen en even naar de supermarkt ga maar even met de auto want het regent!
Oeh krullen, das zooo schattig! Julan zn haar is ook echt aan het groeien, er zitten ook 'echte' haren tussen. En hij is hartstikke blond aan het worden. Plaatst maar snel een x een fototje Ik heb trouwens van Nina en ook van Anoek een foto gemaakt zoals die op mn facebook staan. Zwart/wit met iets rose. Zal ze vanavond even hier plaatsen als ik het niet vergeet, leuk geworden Zal van de andere kindjes ook nog een foto bewerken, leuk om te doen
Hoi dames Daar ben ik ook weer, weer even niet gereageerd van het weekend want lekker van mijn gezinnetje aan het genieten (nog 2 weekenden) Er is zoveel gekletst ik haak vanaf hier weer in als jullie dat goed vinden Wij hebben heerlijk gewandeld in het bos bij de Lage Vuursche en Laurise in het zitgedeelte (foto's op facebook zijn gretig gekeken door jullie leuk leuk) Ze vond het heerlijk! Heeft haar ogen rond uitgekeken en geslapen. Lekker een pannekoek gegeten, en 15 km door het bos gewandeld. Gister een bakkie gedaan bij mijn ouders en manlief heeft zijn spullen gepakt.. Ik gerommeld in huis en vooral Laurise getroost, arm kind is verkouden/hoesten en had helemaal rode oogjes. Veel geslapen en gister ook nog, volgens mij gaat het vandaag al wat beter.. heb neusspray zoutoplosssing gekocht, meestal ben ik er niet van maar ze kan amper ademen en is een speen liefhebber dus wil alles even losgooien. Gister een gave foto shoot bij mijn schoonzus (is fotograaf) gemaakt van Laurise voor manlief, helaas geen lachende meisje omdat ze niet lekker was maar wel leuke foto's, ik spam ze even @xd Wat een mooie foto op facebook en die je hier hebt geplaatst ook, hij lijkt wel op jou he. @lwv Ook de wagen maar omgebouwd. Anoek zat er ook lekker in, heerlijk he zo'n warme zak! De rest zwaai zwaai vanaf vandaag ga ik weer reageren op jullie