Waaauuww Laurise, echt supermooi. Krijg gewoon tranen in mn ogen van dat rompertje. Wat lijkt me dat moeilijk voor jullie. En helemaal voor je vriend om haar (en jou ook natuurlijk) te moeten missen. Vind je Julan op mij lijken? Het is echt een kopie van mn vriend hihi.. Vooral de baby fotos van mn vriend zijn op de ogen na exact hetzelfde Maar vind het leuk om te horen Dank je.
@Laurise Wat een SUPER mooie foto's (krijg gewoon tranen in mijn ogen van het lieve rompertje van Laurise!) Wij gaan je er door heen slepen hoor je... Geniet er nog even van... Ze belden net van mijn werk ik hoef morgenavond niet te werken pas donderdagavond echt HEERLIJK! Donderdag op vrijdag slaapt Nina weer bij mijn ouders die passen vrijdag morgen op en ze vinden het leuk als Nina daar dan een nachtje slaapt
Haha ja, gossie.. Ik moet er niet aan denken om Julan zolang te missen. Na een dag werken mis ik hem al En dan te bedenken zolang.. En dan zie ik die lieve tekst. Jeetje wat zal hij jullie missen zeg Lekker donderdag pas werken!
@xd Dank je, ja tranentrekker he, toen ik het rompertje binnen kreeg heb ik ook een traan gelaten.. Ja voor mijn mannetje is het ook moeilijk, al heeft hij er natuurlijk heel veel zin in het vaak zeggen ze dat het thuisfront het moeilijker heeft dan de millitair en denk dat het ook zo is, ik leef nog in ons eigen situatie zonder hem, maar hij leeft in een andere situatie/omgeving..al zal hij ons natuurlijk wel erg missen maar snap je..haha. Ik zou er ook niet aan moeten denken als het andersom is, dat trek ik niet dan wordt mijn hart eruit gescheurd..mis Laurise ook al na een dag werken Ik weet natuurlijk niet hoe je vriend eruit zit haha, als ik hem zie dan zeg ik misschien dat hij vooral op hem lijkt haha. Maar ik zie wel iets van jou erin. @Zustertje Oooh ook al zo'n lieve reactie (inderdaad precies hetzelfde als xd) ik kreeg er ook tranen van.. wat lief dank je wel dat je dat zegt (dat je mij er door heen gaat slepen) Wat heerlijk dat je nog tot donderdag vrij hebt, ja opa en oma's staan altijd te springen he om die kleintjes
Ja daar heb je gelijk in voor thuis is het misschien wel moeilijker.. Hij zit sowieso in een andere situatie en jij gaat gewoon door, alleen dan zonder hem. Moeilijk moeilijk, voor hoelang was het ook alweer? Ik help je er ook mee doorheen hoor Hier met zn 3en, foto is niet mooi in kleur moet nog beter gedaan worden maar dan zie je mn vriend. Al vind ik hem er hier weer niet zo op lijken... hmmm.. nouja haha
@Xd Ja precies je snapt het was wat omslachtig hoe ik het probeerde uit te leggen. Een half jaar... Dat is lief dat ook jij mij er door heen wil helpen Leuke foto van jullie 3en! Jij en je vriend lijken ook op elkaar haha. Nou niet helemaal natuurlijk, maar volgens mij de vorm ogen en die heeft Julan ook. Hmm..ik vind nu ik je vriend heb gezien Julan meer op je vriend lijken maar heeft zeker ook iets weg van jou! Hebben jullie een shoot gedaan?
@Laurise, WAUW!!!! wat een prachtige foto's zeg, en wat een lief rompertje zeg!!! Zo hee dat raakt me wel even hoor!!! Wat zal het moeilijk zijn om hem zo lang te moeten missen. Helemaal omdat Laurise allemaal nieuwe dingen leert en hij daar gewoon niet bij kan zijn. @Xd, mooie foto van jullie 3-en hoor! Leuke gezinsfoto! En ik zie wel dat Julan op zijn pappa lijkt. @Zustertje, lekker hoor donderdag pas werken. Ik ben dan weer vrij... Vandaag 1 na laatste dag werken van 16.00 tot 22.00 en morgen de laatste van 16.00 tot 22.00 en dan is het klaar met mijn contract........... Zal zo ff foto plaatsen van Jelke, maar zal hem eerst de fles geven en zelf even eten! Liefs
Haha, we hebben wel s gehad dat mensen vragen of we broer en zus zijn. Hmm toch meer hand in hand gaat lopen dus Wat ik meestal hoor is dat Julan een kopie van mn vriend is maar dan met mijn ogen. Zelf zie ik het niet zo Een tijdje terug waren mn opa en oma 50 jaar getrouwd en die hebben we een shoot met de hele familie kado gedaan. En van ieder gezinnetje apart, zoals je zit is het ook echt een opa en oma foto Binnenkort gaan we een shoot doen van Julan! Pff zit me gruwelijk te vervelen hier, totaal geen zin om iets te doen. Heb dan ook nog niks gedaan, ohjawel.. De post heb ik open gemaakt
Succes met je laatste dag morgen sunny, hoe staat het met de sollicitaties? Hier nog steeds niks nieuws gevonden, niet eens een gesprek
@Laurise Snap dat je er emo van werd toen je het rompertje zag! Opa's/oma's zijn helemaal weg van Nina erg leuk om te zien... Wie past er op Laurise als jij werkt? Kan wel begrijpen dat het voor je man makkelijker is dan voor jou kun je wel makkelijk contact houden? @Xd Jullie hebben wel iets weg van broer/zus als je het niet weet wel grappig! Ik vind Julan van jullie alletwee wel iets hebben. Bij ons zegt de ene zo ze lijkt veel op mama en de ander vind ze weer sprekend op haar vader lijken (wij houden het er maar op dat ze op ons alle twee lijkt ) @SQ Pfff bijna klaar met werken Krijg je wel ww? Je hebt toch al snel een keer een sollicitatie gesprek? Hopelijk heb je snel weer werk. Wat solliciteren betreft mijn man heeft heel veel sollicitaties gedaan en 9 van de 10 keer hoor je nooit meer iets echt BALEN! Hopelijk vinden XD en SQ snel een leuke baan! Nina is haar sprong weer uit ze slaapt overdag weer goed en gaat zonder huilen slapen! Ze is nu al aan haar derde slaapje bezig! En ik heb iets van groente gevonden wat ze lekker vind! Appel kapot koken (appelmoes appel) zonder suiker/kaneel als dat helemaal kapot is klein blikje bruine bonen erdoor heen (gewoon koud wel goed afgespoeld) dat erdoor heen en even grof gepureerd. Nina gelijk wat laten proeven en ze vind het LEKKER!!! Helemaal blij
Ik heb woensdag 2 november een sollicitatie gesprek. En we hebben inmiddels al ww aangevraagd, maar ja ik ben 24 en als je dan kijkt naar hoeveel jaren ik heb gewerkt heb ik maar recht op 3 maanden ww! Dus dat is nog niks... Hopenlijk is het niet nodig en heb ik snel weer een baan. Bij vriendlief wil het helemaal nog niet slagen.... Zal ff foto's plaatsen! Liefs
@zustertje Grappig dat jij dat ook vind van Xd en Xdman haha. Ja leuk is dat he hoe verliefd ze kunnen zijn op hun kleinkind(eren) hier net zo! Op dinsdag past mijn moeder op (bij haar thuis met de 4 andere kleinkinderen) woensdag een kennis bij ons thuis (voor dit half jaar) donderdag mijn schoonmoeder bij ons thuis, als manlief straks terug is gaat hij op vrijdag papadag nemen (was nu al de planning maar ja dat loopt even anders gelukkig kennis die op wil passen) Wij past er op Nina als jij werkt? Heb jij ook FB? Ik heb alleen jou niet volgens mij.. We kunnen mailen, webcammen en bellen maar hoe de verbindingen zijn is altijd even afwachten.. Je man is dus ook druk met solliciteren, balen dat hij dan niks meer hoort, schandalig vind ik dat! Op zijn minst moet je dan een afwijzingsbrief krijgen vind ik. Fijn dat Nina weer uit haar sprongetje is, ze had dezelfde als Laurise volgens mij haha (Laurise is er nog aan het klimmen om eruit te komen maar zit wel op de helft denk Fijn dat ze weer lekker slaapt, en de appel met bruine bonen is hier ook favoriet haha (alleen dan wel uit een potje) @SQ Dank je wel! Lief dat je zegt dat het je zo raakt.. Spannend 2 november weere en sollicitatie, jeetje dat is ook niet lang 3 maanden ww.. hopelijk is dat niet nodig! Ja dat lijkt mij ook het moeilijkst dat ik de dingen van Laurise niet kan delen..we kunnen zo genieten samen van haar.. Hoor van mijn moeder dat Laurise lief is maar nog niet lekker, voelt warm en kijkt glazig uit haar ogen. Mijn moeder is ook niet lekker, manlief is al klaar voor vandaag dus die heeft Laurise net opgehaald
Oh appels met bonen, daar is geloof ik ook een potje van! Hoe kook je appels? Ik heb dat nog nooit gedaan, dan kan ik het ook een x proberen Sunny, 3 maanden maar pff.. Ligt aan het aantal jaren dat je werkt toch? Ik krijg ook maar een paar maanden ben ik bang. Mijn vriend heeft een x 1,5 jaar zonder werk gezeten. Die is nu weer een jaar aan het werk. Precies een baan toen zn uitkering afliep. Dat was wel spannend, want het kromme is.. Normaal kom je dan in de bijstand maar onder de 27 heb je daar weer geen recht op:S Werd ons toen verteld. Ik hoop ook dat ik snel iets anders heb. Toch moeilijk nu in deze tijd.
Vriendlief en zijn grote vriendenploeg hadden altijd een stacaravan in een weiland staan en dat was hun ontmoetingsplek zeg maar. Een bar er in met bier en dan maar gezellig samen komen. Dat noemden ze een Keet! Inmiddels is de keet er al een aantal jaren niet meer, maar de vriendenploeg is nog steeds heel hecht. Toen ze op kraamvisite kwamen was dit rompertje 1 van de kraamcadeautjes die ze gekocht hadden. Want wij zijn het eerst stel die kindje hebben! Bekijk bijlage 192923