Haha oke Ik had het pas even nagekeken vandaar Nina is ZO lief vandaag.... Slapen gaat zo goed! Morgen ochtend waarschijnlijk met mijn ouders naar de intratuin ik heb nog wat nieuwe planten nodig...
@xd Wist wel dat je dat niet zou doen haha grapje, maar wilde meer zeggen je kindje geeft het zelf aan, Laurise blijft door happen en gaat huilen als ik een half potje geef. En ze drinkt ook haar flesjes leeg dus moet echt per kind bekijken. @Zustertje Wat fijn dat Nina zo lief is! Leuk intratuin kan ik uren snuffelen..
Aaahh lieve Nina Volgens mij vriend was Julan gisteren ook superlief (in tegenstelling tot vorige week, toen mn moeder hem gered heeft haha). Ik ben vandaag mn telefoon vergeten, DOM, dus weet niet hoe het met Julan is.. Pff nog een uur werken....... Anouchka, hoe is het met je? We zien je weinig
@Laurise Nina mekkert ookweleens om wat meer fruit of zo maar ik ben de baas haha Hoelang is Laurise en wat weegt ze? @XD Haha Julan ook weer lief slaapt hij overdag nog goed? Nina slaapt nu al weer vanaf 15.30 lekker hoor! Had eigenlijk uitgebreid willen gaan douchen maar ga ik nu niet meer doen dan zal je net zien dat ze wakker wordt Balen dat je je gsm vergeten bent!
Ja de ene dag slaapt hij volgens het boekje, de andere dag zijn het meer hazeslaapjes. Heel wisselt heel erg eigenlijk. Fijn dat Nina nu goed slaapt, kun je ook even tijd aan jezelf besteden he
Meiden wat kletsen jullie veel!!!! Laurisse wat een prachtige foto's!!!!!! Ohhhh ik moest even slikken. Ook ik wil je er door heen helpen. Weet niet meer precies waar je woont maar ik kom zo bij je langs!!!! Verder veel leuke foto's gezien! En jullie kindjes doen al zo veel. Zitten. Doet ze nog niet zo hier. Omrollen. Doet ze helemaal niet. Bijvoeding. Moet ze niets van hebben. Zit nu op m'n telefoon. Morgen werken van 8 tot 17.00u. Kom morgen verder reageren op de computer . Daaaag meisjes!!!
Hey meiden.....schaam schaam Erg druk geweest.......Vandaag vrij maar ben druk met poetsen...ik wil alles ff goed doen voor morgen, weet ook niet hoelang ik mijn arm niet kan belasten. Ik heb hele mooie foto's voorbij zien komen Hier alles goed....nog geen tand te ontdekken hier Wel vermoed ik dat er 1 zit aan te komen, vreselijk sabbelen op 1 vinger en kauwen. Nou meiden, vanaf nu ben ik er weer Ga even de was in machine doen....tot later!
Goedemorgen! Lwv maak je geen zorgen, julan heeft 1x gedraaid, een maand terug maar doet dat nu ook echt niet meer. Dus hij gaat zitten en met hulp staan.. Maar omdraaien? Nope.. Probeer het zo nu en dan maar hij vertikt het Iedereen ontwikkeld op zn eigen tempo. Als ze het huis uitgaan kunnen ze toch wel lopen en omdraaien komt helemaal goed! Ik ga zo even naar mn werk met Julan, ff kletsen bazen zijn er niet. En we hebben 1 collega die alles wat we doen doorspeelt aan de baas dus die is er ook niet hihi.. Dr is een collega nu een maand weg en die komt even wat dingen opruimen vandaag. Dus even bijkletsen Julan was om 6.15 wakker. 6.30 weer en daarna sliep hij tot 8.15 jippiiee! Het gaat de laatste nachten goed, maar ik heb dit niet gezegd oke. Iedere x als ik dit roep gaat het mis Liefs!
@Anouchka Leuk om iets van je te horen! Wel vaker komen hoor haha... En suc6 morgen! @LWV Werkse vandaag! Kom je nog kletsen? Elk kindje ontwikkeld zich op zijn eigen tempo! Nina draaide een paar dagen voor de 5 maanden maar ze hebben tijd tot de 9 maanden om te draaien dus er is nog hoop hoor Als kindjes iets niet willen/kunnen doen ze het ook echt niet alles op zijn tijd! @Xd Leuk Julan gaan showen op je werk! Heb je die foto van Nina nog die je bewerkt heb? Ben erg nieuwsgierig Nina ligt er weer in die slaapt denk ik een klein uurtje en dan ga ik naar mijn ouders we gaan gezellig naar de Intratuin! Vanmiddag en vanavond lekker relaxen
Hoi dames! Hier een snelle zwaai vanaf mn werk. Ben druk deze week. Is een collega vrij en dan mag ik dat erbij doen. Vind ik overigens niet erg!!!! Gaat de dag lekker snel. Ik maak me ook geen zorgen hoor over het feit dat Anoek nog niet zo veel doet. Integendeel. Laat haar nog maar lekker 'klein' blijven . Anouchka : Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes in het ziekenhuis morgen! Zal aan je denken. XD : Gezellig bijkletsen op je werk. Leuk! Ik neem Anoek niet mee. Geloof niet dat ze daar op zitten te wachten hier. Voel me soms ook wat bezwaard om uberhaupt over haar te praten. Verder zijn mn collega's wel aardig hoor. hahaha Zustertje :Veel plezier bij de Intratuin!!! Leuk!! Laurisse : Hoe is het met jou meis? En met je mooie kleine meid?
Oh zustertje, shit helemaal vergeten gisteren. Via de ipad kan ik hier niks opzetten.. Als je me je mail even geeft, mag ook via pb, dan stuur ik m vanmiddag naar je toe! Ben nu even bij mn moeder en ga zo naar leen bakker toe, even nieuwe kussens halen. Wil mn inrichting wat anders hebben haha.. Lwv, gelijk heb je. Ik wil ook dat Julan zolang mogelijk klein blijft, het gaat al zo ontzettend snel!! Was gezellig even op mn werk! Even lekker gekletst x
Oh ja XD had je die van Anoek ook nog die bewerkte foto??? Ik stuur je ook wel even een pb met mijn emailadres. Veel plezier bij Leen Bakker. Leuk hoor je huissie veranderen. Vind ik ook altijd zo leuk om te doen.
Lwv en zustertjen jullie hebben mail Als ik meer fotos mag doen, graag hihi vind het leuk om te doen! Zo heb een paar kussentjes voor de bank gekocht... En heb echt een hele mooie bank gezien.... Ga van devweek ff met mn vriend samn kijken, erg ben ik he... Nu even de bende hier opruimen!
@Anouchka Sterkte hoor! Wordt het plaatselijk verdoofd of echt narcose? @Lwv Jij hebt het lekker druk vandaag wel fijn dat de tijd zo snel gaat! @Xd Dankjewel voor de leuke foto! Wat voor bank heb je nu dan dat je hem beu bent? Wij hebben een behoorlijk strakke hoekbank (erg groot kun je gerust met 8 volwassenen opzitten) maar ik zal maar niet vragen of ik een andere mag deze kostte meer dan 2000 euro Alleen wissel ik wel geregeld met kussens ook erg leuk! Vanmorgen gezellig naar de Intratuin geweest aantal leuke plantjes gekocht en nog wat kaarsen... En ik kwam echt zo een gave fiets tegen!!!! ga proberen een plaatje neer te zetten http://www.josharmelink.nl/data/articles/images/lightbox/big/lief_-fiets-cortina--28_--50-cm-d-3v--creme-mat_136_0.jpg En we hebben de kinderwagen omgebouwd We konden Nina niet meer instoppen dan lag ze helemaal prut echt zielig! Maar ze vind het wel super leuk in de wandelwagen Ik ga even een leuke foto op FB zetten...
Geef maar een foto die je leuk vind dan zal ik kijken of ik er wat leuks van kan maken sq We hebben nu wel een fatsoenlijke bank hoor, olijfgroen, met allemaal kussens. Maar ik ben snel op dingen uitgekeken hihi... Banken zijn nu bijna 6 jaar oud en waren niet superduur. Weet niet of we het doen hoor. Ik ben snel op dingen uitgekeken. Dus koop vaak meubels(behalve een bank eigenlijk) via marktplaats. Als ik het dan zat ben zet ik het gewoon weer op marktplaats Heb nu een dressoir, salontafel, zon hoe noem je dat butlertray geloof ik, tvkast en een losse kast die we morgen nog moeten halen via mp