@Xd Die fiets is van Lief! Vind hem zo gaaf... Van het voorjaar krijg ik toch een nieuwe fiets met stoeltje wie weet is hij er dan nog wel... Haha wel makkelijk zo meubels via marktplaats kopen/verkopen ik vind het ook erg leuk om te veranderen maar dan met allemaal kleine dingen zoals kaarsen,kussens enz Wij hebben teakhout meubelen en die ben ik gelukkig na 4 jaar nog niet beu Ga snel even naar de brievenbus lopen even wat voor iemand van het forum op de bus gooien...
Oh heb je iets verkocht? Wij gaan zo uit eten, mn broertje is vandaag 20 geworden Morgen weer werken, dan kan ik veel kletsen
Xd : Bedankt voor je mail/foto! Heeeel leuk! En heel lief! Hoe dat programma waar je dat mee maakt? Veel plezier bij je broertje vanavond. Zustertje : wij hebben ook zo'n grote bank! Heerlijk. Ho m'n manneke is thuis. We gaan lekker Chinees eten. Dooeeiii
Dat heet color effects. Heb het op de ipad, zal ook wel op de iphone kunnen denk ik... Die heb je toch? Was chinees eten lekker? Ik heb spareribs op, jammie
Nou dames, mijn laatste dienst zit er op... Heel raar gevoel om iedereen gedag te zeggen. En ik hou het kort, want ben nu even leeg. Morgen ben ik er weer dames!!! @Xd, bedankt voor de foto erg leuk geworden!!! Liefs
@Xd Nee niks verkocht maar wel iets weggedaan ik had nog een nieuw flesje Gentiaan Violet staan (werkt super goed tegen spruw) en iemand op het forum vroeg waar je dat kon kopen en ik heb het toch niet nodig en heb het haar gestuurd ben ik er ook weer vanaf Gefeliciteerd met je broertje! Was het uit eten lekker? Wat heb je op? @Lwv Genoten van de chinees? Is zo lekker!!! Heerlijk zo een lounge bank ben je lekker vrij vandaag? @Anouchka heel veel suc6 vandaag! We zullen aan je denken... @SQ *knuffel* Zal allemaal niet mee vallen... Heerlijke nacht gehad werd wakker van Nina en ik dacht dat het half 4 was maar het bleek al 06.45 te zijn daarna heeft ze nog geslapen tot 08.00. Vanmorgen voor het laatst oppassen op Rosahlynn mijn vriendin moet morgen voor het laatst werken en heeft dan verlof! Ben zo benieuwd wanneer ze gaat bevallen en of het een jongen of een meisje is (ze weten het zelf ook niet zij denkt een meisje maar ik denk een jongen )
Succes vandaag Anouchka!! SQ, klote je laatste dag. Nooit leuk zoiets he... zustertje, eten was heerlijk. We hebben met zn allen heerlijk onbeschoft van spare ribs genoten Spannend je vriendin bevallen, wanneer is ze uitgerekend? Over een maandje? Wel jammer dat je nu even niet meer hoeft op te passen. Hoe doe je dat met Nina, als het nodig is gaat ze dan nog wel naar je vriendin? Julan sliep vannacht wat minder maar dat kwam denk ik door het uit eten, daarna nog even bij mn ouders geweest. Julan sliep pas om 23.00 uur, hij was tot die tijd niet vervelend... Steeds lachen en gillen, slapen ho maar Vannacht een paar x jengelig wakker geworden, maar na 5 min jengelen sliep ie weer verder. Weer op mn werk vandaag, laatste dag en dan een weekje vakantie! We gaan niet meer weg trouwens hebben we besloten. Tis nu nog best duur (en geen 100% zekerheid op mooi weer en dat zou zonde zijn) we gaan hier gewoon leuke dingen doen. Liefs!
@XD Mijn vriendin wil gewoon blijven oppassen tot ze gaat bevallen En ik denk dat ze na een week of 4/6 na de bevalling wel weer op gaat passen heb ik ook gedaan met Roosje ging gelukkig goed. Als ik in die weken overdag moet werken gaat Nina naar mijn ouders,vriendin of zusje en ik als ik wil heb ik nog meer mensen die wel op willen passen maar ik hoop het met zo weinig mogelijk mensen op te lossen is net zo makkelijk. Snap het wel dat je niet meer gaat zeker omdat je geen garantie op mooi weer hebt. Lekker thuis genieten! Klopt het dat Eindhoven een mooi zwembad heeft? Jammer dat Julan niet super geslapen heeft maar dat zou goed kunnen dat het door de drukte komt. Troost je Nina slaapt ook lang niet elke nacht door hoor
Oh dat kun je dus mooi oplossen Ja Eindhoven heeft de Tongelreep, mooi zwembad idd! Wil je gaan zwemmen daar? Zelf vind ik het een leuk zwembad, leuke glijbanen enz!
We willen binnenkort met vrienden naar een leuk zwembad en mijn man had het erover dat er in Eindhoven een mooi zwembad zit al is het wel een eindje rijden natuurlijk.
Ja de Tongelreep, maar moet eerlijk bekennen... Met een baby vind ik dat zwembad wel minder, het is leuk als je van de glijbanen kunt en in het golfslagbad We zijn 1x met Julan geweest, toen was ie wel 2 maanden weet niet hoe dat nu gaat natuurlijk, maar die vond alleen het babybadje lekker en de rest te koud... Maargoed, het zwembad zelf is wel leuk ja! Ik ben eigenlijk morgen vrij, mn baas kwam net dat er morgen contracten getekend moeten worden maar dan moet er iemand het hele land door om handtekening te halen bij de juiste mensen. En als laatste bij hem afgeleverd worden, Amsterdam. Kan ik daarna mooi even met Julan shoppen in Amsterdam Kost het me niks om daar heen te gaan hihi En dan neem ik binnenkort een x een hele dag daarvoor vrij. X
@Xd de eerste keer toen wij gingen zwemmen met Nina was het ook te koud (was ze tussen de 2 en 3 maanden) Nu ben ik vorige week geweest en toen hebben we 1,5 uur in het water gezeten en was ze het nog niet beu of te koud. Scheelt veel als ze wat ouder zijn zei de badmeester ook maar we kijken wel... Leuk lekker rijden en nog shoppen in Amsterdam kun je een auto van de zaak meenemen? Moet je vroeg weg of valt het mee?
Ja 4 weekjes terug wilde Julan nog niet in het gewone water, de aansteller Neem een auto van de zaak mee ja, ik weet nog niet hoe laat, dat hoor ik vandaag ergens.
Thanx dames voor jullie berichtjes Hoop dat het meevalt en bovenal dat ik Jolene normaal kan tillen.....moet pas om kwart voor 4 Jolene ligt nu lekker te slapen en gaat straks naar mijn schoonmoeder toe. Barry gaat uiteraard mee en dan eten we daarna bij s-ouders, wel zo makkelijk. @ XD: Jeeeeehhhhh shoppen in A'dam @ Zustertje: Altijd leuk zwemmen! Werk ze vanaaf! @ SQ: Vanuit hier ook een knuffel! @ Lwv: Hoe is ie met jou? @ Dominoo: Hoe is ie meid? En met Lenthe? @ Laurise: Wanneer gaat je man weg? Erg leuke foto's trouwens
Hallo Ik werd net even blij toen ik op de rekening keek en ze hadden van het uitzendbureau nog geld gestort (was fout gegaan met de kilometer vergoeding van mijn man) Kregen nog even 800 euro gestort Hadden het niet gemist in die 2 maanden dus kan het heerlijk naar de spaar toe echt fijn... Ik ga denk ik even lekker douchen en daarna met Nina even wandelen en ons opgeven bij de openbare bieb daar is binnenkort een soort workshop voor ouder met baby over voorlezen enz lijkt mij wel erg leuk. Tot straks meiden!
@zustertje, dat is nog eens een leuke meevaller!!! @Anouchak, heel veel succes vandaag! En hopenlijk ben je snel weer opgeknapt daarna en ondervind je weinig hinder er van. @Xd, is het nog gelukt met de kleren opsturen?? En had je mijn PB met mijn adres ontvangen? Wij hebben zaterdag gooische vrouwen avond met een aantal dames... We moeten dus een beetje gooisch gekleed en dan gaan we met zijn allen de film gooische vrouwen zien hahah. Ach lijkt me wel lachuhh en zeker gezellig! Vriendlief is toch naar voetbal dus dan ben ik ook er even uit!! Jelke is de afgelopen 2 nachten elke keer wakker midden in de nacht. En niet huilen ofzo, maar gewoon echt gillen van plezier. En als je dan bij hem komt dan lach hij je gewoon uit... Klaar wakker... Dus hebben hem maar tussen ons in gelegd, want anders slapen we nooit weer. En dan valt hij gelukkig wel weer in slaap, maar ben dit niet van hem gewend. Wel is hij sinds gisteren zijn eigen vrolijke zelf weer. Hij kan zich ineens weer zelf vermaken! En hij doet de hele dag niks ander dan hoge gilletjes uit brengen!! Soms zelfs zo hoog dat hij half er in smoort hahah! Krijg je er van als je een meisje na wilt doen hahaha! Verder vandaag lekker rustig aan doen.... Heb gewoon even geen energie... Moet het gewoon even verwerken dat gisteren mijn laatste dag daar was. Heb het daar zo naar mijn zin gehad. Zulke fijne collega's... Nou jah hopenlijk vind ik snel weer iets leuks!! Bedankt voor alle lieve knuffels!!! Liefs
Hoi meiden, erg druk gehad dus weinig online geweest. wat een leuke foto heb ik van Nina voorbij zien komen!!! Zo lekker aan het lachen En Julan, wat een vent is het al joh!!! Lekker ding! En Jelke, al 2 ondertanden Wow, hij gaat zo hard joh! Hij denkt ook: ik zal jullie eens laten zien dat ik sneller ben dan julie mei-kindjes Anouchka: hoe is het meis? Beetje meegevallen? Hopelijk gaat het herstel vlotjes, want inderdaad, het zal even lastig zijn om Jolene te tillen ed? Wat zei de arts daarover? SQ: we zitten in hetzelfde schuitje: ik heb ook gisteren afscheid genomen van mijn werk. Vreselijk... heb zelfs even gehuild Heel veel succes met je gesprek woensdag! Heb je een alternatief voor de zorg? omdat daar zo weinig vacatures in zijn? of zzp worden? of verstandelijk gehandicapten zorg??? of voor een opleiding in het ziekenhuis,waarbij je meteen werkt? is ook erg leuk!!! xd: lekker weekje vrij! Geniet ervan. Wat gaan jullie allemaal doen? Ik heb nog een actiekaart van de kruidvat: 2e kaartje gratis bij slagharen, ierenrijk, ouwehands dierenpark, safaripark beeksebergen en avifauna. als je het leuk vind stuur ik het je op! Ik doe er niets mee (tot 31 dec geldig). En met Julan naar A'dam! Oh jee, daar gaat je portomonee Laurise, heerlijk genieten met je mannetje hoor! Dan kletsen wij weer als hij weg is! Ik woon best dichtbij, dus als je zin hebt om eens eruit te gaan, hou ik me aanbevolen Wanneer gaat ie? Dan duim ik voor je. Geweldige romper, en jij staat er trouwens ook erg mooi op! Zustertje: lekker zwemmen! Leuk. En spannend dat je vriendin al 36 weken is! Leuk om nu zo mee te leven he! Goed bezig trouwens, met zelf appels koken en boontjes! Ga ik volgende week eens doen. vandaag bloemkool geprobeerd te geven, maar daar werd ze niet blij van... Lente is naar consultatiebureau geweest: 7460 gram, 66 cm Ze doet het erg goed. Ik geef nu 2 flessen 180/6 en 2 210/7 met wat diksap en thee tussendoor. Fruit en groenten opvoeren! Morgen om 10.30 uur met overleg beginnen op mijn werk, dienst van 14.30-22.30 en dan nog een personeelsfeest... en het hele weekend werken... dus weet niet of ik er veel kan zijn. dag meiden.x
@dominoo, ja ik heb ook even wat tranen gelaten gisteravond. Gelukkig had vriendlief alle kaarsjes aan gedaan dus ik kwam in een sfeervolle woonkamer thuis. En hij kwam me meteen knuffelen dus heb even in zijn armen wat traantjes gelaten. Momenteel is er wel redelijk aanbod in de zorg moet ik zeggen en ik ben ook bereid om iets anders te doen. Zoals ik al eerder noemde lijkt medisch secretaresse me ook wel wat, maar ja dan moet ik dus nog wel even een opleiding o.i.d. doen en daar heb ik geen centjes voor.... Maar misschien dat UWV me daarbij kan helpen... Eerst het gesprek van woensdag maar even afwachten. Mooi dat Lente het zo goed doet! En leuk dat je bijvoeding steeds meer op mag voeren. Liefs