Stil hier vandaag Zustertje, altijd leuk extra centen Dominoo, wat lief. Als we iets willen gaan doen in die trant hoor je even van me Druk weekend voor de boeg zeg, werkze! SQ, wat lief van je vriend zeg! Hier is vandaag onze auto voor de 2e x afgekeurd. We weten niet meer hoe we hem goed krijgen. Rotding!
Hallo meiden! Even snel vanaf hier.... Vanmorgen gewerkt en nu ben ik als een gek gek het huishouden aan het doen Nina is nog bij mijn ouders zodat ik lekker door kan werken. Mijn zusje is met haar vriend in de stad en die halen mij straks op en dan gaan we naar mijn ouders vanavond met heel het gezin uit eten GEZELLIG! Nina heeft trouwens lekker geslapen ze werd om 05.30 even wakker voor haar speentje en omdat ze haar tante wou zien aldus mijn zusje haha Morgen ochtend en avond moet ik werken Kom ik op meer dan 10 uur in 1 dag maar ja mijn man is thuis dus dat is wel fijn... @XD ben je niet op route voor je werk? Balen dat je auto afgekeurd is moet er veel aangedaan worden? Wij hadden altijd 2 goede auto's nu hebben we nog 2 auto's 1 mooie en 1 oude (16,17 jaar oud) Ik had een hele gave zwarte ford ka (speciale uitvoering met lederen bekleding enz) maar die zoop benzine en hij ging flink roesten hij was al weer 11 jaar oud maar we kregen er nog ruim 3000 euro voor terug dus toen hebben we besloten hem gelijk weg te doen. De oude auto hebben we voor 650 euro gekocht en hij rijdt zo lekker en zuinig dat we hem gewoon op rijden en dan weer op zoek gaan naar een oude auto (we rijden er nu al sinds februari mee en zijn er zelf tot een eind Frankrijk mee ingeweest geen centje pijn. Ga nu snel weer verder mijn vloer is droog in de bijkeuken misschien tot straks...
Ja ik moest eigenlijk weg, maar het ging niet door. De heren waren het niet eens over de contracten. Gaat over het uitkopen van wat bestuurders van het bedrijf, en die willen allemaal geld zien natuurlijk. Kreeg om 23.30 een sms van mn baas dat ze het nog niet eens waren haha Druk druk zustertje! Veel plezier met uit eten vanavond Sq, ja ik heb je adres
@Xd Jammer geen Amsterdam Wel lekker gewoon een dagje vrij... Huishouden is helemaal klaar! Nu even wachten op mijn zusje en dan EINDELIJK naar mijn lieve meisje toe mis ze echt! Misschien ben ik morgen nog even online maar 's middags wil mijn man nog even naar de stad en langs zijn ouders dus niet veel tijd Liefs!!
Hey dames! Zo, ik leef nog Man, wat deden die verdovingen zeer zeg...was in ontstoken huid dus ja...pijnlijk:x De hele bult is weggehaald en er zit een flinke open wond nu....moet 1 a 2 x per dag verschoond worden en uitgespoeld worden onder de douche. Pijnn is te vergelijken met een flinke brandwond, hij heeft nl ook een deel weggebrand. Jolen tillen gaat op zich wel zolang ik mijn arm maar niet teveel uitstrek. @ XD: Jammer dat je shopavontuur in A'dam niet doorging @ Zustertje: Eet smakelijk en werk ze het weekend! @ Dominoo: Bloemkool lust Jolene ook niet....bruine bonen vindt ze heeeeeerlijk
Hi dames, ben er nog hoor. Heb weinig tijd gehad laatste tijd merk ik wel met reageren. druk druk druk. Nu op mn werk. Moest een dagje extra werken deze week. Krijg ik wel weer een dag vrij voor! Anouchka : Hopelijk knap je snel op en is de pijn snel helemaal weg. Zustertje : En je meisje weer lekker bij je? En hoe is het eten? Verder geheugen als een zeef. Wordt er gek van. hahaha Dikke knuffel voor iedereen!!!!!!!!! Ik probeer morgen nog ff te komen kletsen. PS: Xd, is het nog gelukt om prive te gaan of nog steeds geen reactie terug?
Nee ik heb niks meer gehoord over het prive gaan.. Raar eigenlijk. Hoe kom ik in contact met een mod?? Haha.. Lekker gewerkt lwv? Vanavond weer een x groente geprobeerd, was alweer even geleden. Brocolli.. Nog steeds geen succes. Hij moest er zelfs van overgeven zo smerig vind ie het? Is dat niet raar??? We proberen 3 hapjes en dan stoppen we. Ga niet pushen... Maar overgeven? Gossie. Gek niet?
Zooooo GO Julan !!!!!!!!!! Gister tot 00.00u gewerkt. ZzzzzZzz Anoek vanmorgen om 08.00u uit bed. Ben lichtelijk vermoeid maar ik slaap vanmiddag wel keertje mee met Anoek. Wik straks ff naar de Prenatal. Wil kijken voor zo'n voetenzak voor in de kinderwagen. Weet niet of daar universele van zijn? Verder boodschapjes doen. Morgen huis aan kant krijgen en dan gaan we maandag lekker een midweek naar Landal !!!!!!
Hoi meiden, mag ik even spuien?! ... ik ben zo moe. Heb gisteren ruim 12 achter elkaar gewerkt. En de nieuwe baan bevalt absoluut niet.. ik merk ook dat ik het heel lastig vind dat ik Lente zo weinig zie. Zou toch liever regelmatig werken en meer thuis zijn... vandaag en morgen nog werken, dan heb ik een werkweek van ruim 44 uur gemaakt.. niet normaal. En mijn nieuwe collega's zijn TOTAAL niet geinteresseerd in mij, of nieuwe gezinnetje. Vreselijk vind ik het... poeh. dat zit me echt dwars. Zit even met tranen in mijn ogen. Ik heb hier een vast contract, waar krijg ik dat nu nog?! Lastig hoor... Sorry meiden, hoe is het met jullie? Lwv druk gehad, en HEERLIJK midweekje weg. Geniet ervan meid! Even plannen met inpakken denk ik Is Anoek nu helemaal opgeknapt of nog steeds een beetje aan het kwakkelen? Heb je nog een leuke foto van haar? XD: oh, die bazen van jou moeten eens in de zorg gaan werken Leren ze denk ik heel veel van, hahaha. Rare bazen! Balen van je autootje. Zin in een leuke zwarte peugeot 206?? Zustertje: lekker je huisje schoon, lekker uit eten geweest en eindelijk weer samen met Nina! Wat kun je je kleine missen he?! Daar verbaas ik me soms over. Ik mis lente ook zo erg, hihi. Ga je nog wat leuks doen dit weekend? OHHH. Anouchka: wat een rottige verdovingen moeten dat zijn geweest! Heel veel sterkte met herstellen. Is er nog een vervolgbehandeling? Of moeten er nog hechtingen worden verwijderd? Ik zou gewoon even rustig aan doen met Jolene tillen hoor! Laat je maar even verwennen! SQ: jij nog leuke plannen dit weekend? Laurise: lekker met je gezinnetje genieten dit weekend!!!
Oh wat lekker een midweek Landal!! Ik weet dat ze bij de hema ook een universele voetenzak hebben, dat zag ik in de webshop. En die is leuk! Maar zullen ze vast ook bij prenatal hebben lijkt me. Wij zijn voor een nieuwe auto aan het kijken, bah rotgeld... Gisteren weer even geshopt, heb weer wat dingen voor Julan gehaald. En eindelijk een broek voor hem gevonden waar ik echt al heel lang naar opzoek ben!!
Nou ik ben geslaagd hoor bij prenatal voor een universele. Heb maar een zwarte genomen ipv knalroze. Stel dat Anoek ooit een broertje krijg ....hihhihi Verder nog een leuk badjasje gekocht en een wikkeldoek. Veel leuke kleertjes gezien maar Anoek heeft haar kast nog vol genoeg. Ik baal dat we niet prive kunnen hier. Ik heb best wel eens dat ik dingen wil zeggen maar heb geen zin in meelezers. En ik weet dat ik die heb..... XD : Ook lekker wezen shoppen. Dominoo : Wat onwijs balen van je nieuwe baan!!!!!! Ooooh heb echt met je te doen. Kan je niet stiekem toch naar wat anders kijken? Vast contract is leuk maar als je zo veel moet werken en je geen leuke collega's heb. Anouchka : Hoe gaat het met de pijn? Wordfeud doe je nog altijd goed hoor! Laurisse heeft een feestje vandaag las ik op fb. Oh ja met Anoek gaat het goed. Pokken heeft ze overwonnen!!! hahahaha Is alleen nog beetje verkouden. Hebben jullie dat ook trouwens als die kleitjes in de maxi cosi zitten dat ze zo zweten?
Jeetje, het is érg rustig! Waar is iedereen ? Ja!!!! Lente zweet ook onwijs in de maxicosi!!!! In de zomer vond ik het gewoon zielig als ze erin moest. Ik heb nu de badstof hoes eruit gehaald, omdat ze er alleen in de auto nog in zit. En nu zweet ze niet zo snel meer met dit weer. Maar alsnog erg warm! Zit nu dus op mijn werk. Ja, ik kijk nog steeds om me heen! Komt wel goed. Meelezers, dat is vervelend zeg!
Sorry, dominoo.. Ik had je berichtje gemist geloof ik! Wat balen zeg, en weet je een vast contract zegt tegenwoordig ook niet alles hoor. Als je meer thuis wilt zijn, wat ik goed begrijp, en het werk en de collegas bevallen niet... Dan is de keus toch makkelijk? Het aller belangrijkste met werken vind ik altijd dat je het naar je zin moet hebben, anders hou je het niet vol. 44 uur, jeetje, veel hoor! Nou de auto is gekocht een peugot 307, zwart met alles erop en eraan. Mooi leren bekleding, tvtje erin hihi helemaal blij. Nu onze oude rammelbak nog kwijt zien te raken! Het is echt rustig dames, hebben we allemaal een druk leven he hihi... Dat prive kletsen moet op 1 of andere manier kunnen, ga me er een x goed in verdiepen. Trouwens..... Gaan we nog een x daten
Goedemorgen! Daten is goed hoor! Zouden we bij Anouchka doen maar die zit nu even in de lappenmand. Of ff wachten of ergens anders afspreken. Xd mooie auto gekocht!!!!
Goedemorgen! Zo hier waren wij eerder wakker als Julan hihi Hij werd uiteindelijk om 9.30 wakker, de nieuwe tijd. Wowie, heerlijk!! Vandaag gaan we denk ik rijden haha, mn vriend wil graag rijden.. Mannen Zometeen even boterhammetje eten, vriend moet zo zaalvoetballen voor de beker! Jullie allemaal plannen voor vandaag?? X
Goedemorgen meiden! Drukke dagen gehad.... Nu weer paar dagen de tijd haha. @Dominoo Een vast contract zegt tegenwoordig niet veel meer (mijn man werd er ook uitgeknikkerd) Maar ik zou niet in een baan blijven hangen die niet naar je zin is! Is het nodig dat je fulltime werkt of kun je niet minder werken in jou baan? Nina zweet ook in de maxi daarom doen wij ook nooit een jas in de maxi aan maar buiten een dun dekentje over Nina heen. Suc6 met keuzes maken! Hoe heeft Lente het vannacht gedaan? @Lwv MOet je veel werken de komende dagen of valt hem meer? Hoe heeft anouk het vannacht gedaan? @Anouchka Hoe is het met je oksel? Heb je veel pijn? Hoe is het met Jolene? @XD Julan ook weer goed geslapen SUPER Nina ook die werd 07.30 nieuwe tijd wakker (net als anders) SUPER een andere auto!! FOTO Daten vind ik oke!! Maar volgens mij zouden we het in Utrecht doen naar Anouchka is voor mij bijna 3 uur rijden en dat wil ik niet omdat ik ook nog terug moet En als iedereen het wel bij Anouchka wil afspreken dan pas ik deze ronde Nina ligt weer lekker te slapen. Ik heb net 2 mango's schoongemaakt en in bakjes gedaan ik heb gewoon 9 flinke bakjes fruit voor Nina voor amper 2 euro volgens mij
Zustertje, maar als we utrecht doen... Waar moeten we dan heen ik ken eigenlijk niks in utrecht Fijn dat Nina ook zo goed geslapen heeft. Julan slaapt de laatste paar dagen gewoon uit. En hij slaapt ook zo goed als iedere nacht door. Sjee dat is echt heerlijk na al de maanden!! Maar ik klop het even af klop klop.. Zal straks even een fototje van de auto maken, mn vriend is nu zaalvoetballen en heeft de auto mee! Trouwens, zustertje. Zag een foto van Nina op fb. En zag je inrichting, heel mooi!! Ook landelijk als ik het goed zie? Daar hou ik van, hebben wij ook Zal zo nog even een foto maken van ons nieuwe tvkastje! X