@Xd Er worden veel meetings in Utrecht gehouden dus dat moet wel goed komen... Ik vind ruim 6 uur op een dag rijden gewoon teveel voor Nina en wie weet nog file's Maar wat ik al zei als jullie het wel willen moeten jullie het gewoon doen hoor maar dan pas ik Ja wij hebben een landelijke inrichting! Na 4 jaar nog steeds zo blij mee... Jullie dus ook grappig! Heb je al appel/bruine bonen bij Julan geprobeerd? Nina doet er zelfs haar mondje goed voor open! Ben benieuwd naar de foto van jullie car zie het straks wel... Ben benieuwd naar je kastje!
EGO : Anoek heeft vandaag voor het eerst (2x!!!) omgerold!!!!!! Mama is zoooooooooooo trots!!!! *verliefd*
Joehoe.... @Lwv SUPER van Anouk... Heeft ze het nu al meer gedaan? Vanmorgen een hele morgen gepoetst enz heerlijk alles schoon! Morgen heeft mijn man een dagje vrij (Belgische feestdag) Gezellig!
Hey dames! @ Lwv: Jij gaat lekker op vakantie toch vandaag? Veel plezier! @ Zustertje: Lekker gepoetst al? Hier ook......zover het ging met mijn arm....Lekker dat je man morgen vrij is! Nog plannen? @ XD: Leuke kast!!! Hoe gaat ie met jou? @ Dominoo: *Knuf* vanuit hier! @ SQ: Leuk weekend gehad? Ik ga woensdag weer werken......wond terkt nog wel iets maar dat zal nog wel 2 weken aanhouden. Jolene slaapt nu en straks even boodschapjes doen.
Ha dames, Anouchka, dus het gaat opzich wel goed met je wond. Gelukkig. Hier lekker een weekje vrij samen met mn vriend. Heb alles was weg gewerkt, pfff.. Dat was een berg. Heb dr een hele tijd geen zin in gehad Vanmiddag ga ik Julan weer wegen en meten bij het CB. Ben weer even benieuwd, is alweer een tijd geleden! Dominoo, hoe gaat het met je Mocht je dit nog lezen, je had nog kortingskaartjes toch? Ik zou die wel willen gebruiken als je zeker weet dat je er niks meer mee doet. We willen misschien een dagje naar een dierentuin oid.
Hoi meiden! Vanmorgen erg druk geweest net nog even wezen wandelen en nu even lekker zitten! Ik heb net aardappels,broccoli en een beetje tartaar gemaakt voor Nina ben heel erg benieuwd hoe ze dat gaat vinden (zal ze ook wel niet moeten maar goed) @Anouchka Gelukkig dat het al een stuk beter gaat! Al heeft het natuurlijk even tijd nodig om te genezen. Alles goed met je meisje? @Lwv Fijne vakantie! Waar zijn jullie heen? @Xd Jij ook lekker vakantie GENIET ervan... Wat gaan jullie allemaal nog doen? Nina is helemaal weg van onze 2 poezen als ze ze ziet wordt ze helemaal wild en gaat ze hardop lachen Ook als ze de poes aait gaat ze hard lachen zo leuk!
aaah wat lief van de 2 poezen. Julan is ook helemaal gek van de hond van souders. Zit ie aan te plukken en trekken haha.. En die hond heeft een bloedhekel aan kinderen, zit ie altijd tegen te grommen. Maar van Julan pikt ie alles! Ben benieuwd hoe de brocolli, aardappels met tartaar gaan smaken. Julan moest van de week overgeven van de brocolli. Ik wacht er dus echt nog maar even mee. Als zal vlees er denk ik wel goed ingaan. Hoe maak je de tartaar? Koken door de brocolli en aardappels?
Goedemiddag dames, @Anouchka, fijn dat het zo goed gaat met je wond. En dat je zelfs al weer aan het werk gaat...!! @Xd, lekker zeg vakantie met zijn 3-en!!! Even lekker genieten dus!!! @Zustertje, Jelke moet ook altijd gillen en lachen als hij onze 2 poezen ziet, maar de poezen moeten weinig van hem hebben. Ze zijn eerder bang voor hem dan dat ze naar hem toe komen hahaha! Stel schijterds!!! @LWV, wat super zeg dat jullie meid lekker omdraait!!! Leuk he? En las ik nou dat je op vakantie gaat? Veel plezier dan!!! @Hier, Jelke heeft sinds vandaag uitslag op zijn buik, zijkant en beetje op de rug. Allemaal kleine lichtrode/roze pukkeltjes... Hij is er niet ziek van gelukkig. Hij is gewoon zijn eigen vrolijke zelf!! Dus ik maak me er maar geen zorgen over. Even in de gaten houden... als het erger wordt bel ik wel met de huisarts.... Mijn moeder opperde 5e of 6e ziekte... of eventueel warmte uitslag.... En allergische reactie zou ook nog kunnen, maar hij heeft niks anders dan anders gehad! Dus ja maar even aanzien. En het planbureau belde net (heb namelijk wel nog 0-uren contract dus ben oproepbaar op mijn oude afdeling...) Of ik donderdag kon komen werken van 16.00 tot 22.00!!! Ben er net een week weg dan en dan zien ze me weer hahahah! Wel grappig. En ik moet nodig het huishouden doen, maar kan me er nog niet toe zetten!!! Moet mezelf echt even een schop onder me hol geven!! Liefs
EGO, julan draait ook van rug naar buik. Jipppiieee! Natuurlijk precies het juiste moment.. Alles onder de scheit, het liep uit zn luier, alle kleren onder. Dus eg m op ons bed met een handdoek eronder, ja hoor daar ging ie.. Bed onder de poepl
haha goed zo Julan Ik denk dat de meeste kindjes nu wel draaien of niet? En anders ze hebben nog tot 9 maanden de tijd Ik ga nog even een beetje rommelen straks weer werken... Tot morgen meiden