Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

werkte niet lang.... Nu ligt ze op mijn schoot te slapen....

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ooh besteld, ik dacht gekocht:)
    Heb je geen linkjes (ja ik ben echt niet nieuwsgierig ofzo hoor hihi)

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh zustertje, balen.. Nouja op je schoot, ze slaapt in ieder geval:)

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zal wel in de lucht hangen hier wordt ook minder geslapen dan normaal.
    Ik had net ook 4 poepluiers in een half uur tijd!!!
    Wat raar was is dat de structuur van de poep ineens anders is en een totaal andere kleur dan anders.
    Voorheen was het dun en mosterd-geel.
    Nu was het wat dikker en leger-groen.
    ??????????
    Tandje?

XD : Inderdaad tot 10 tellen en vooral niet aan meedoen.
    Tsss dat kunnen ze natuurlijk niet van je verwachten als ze je er uitknikkeren.

Zustertje : Arme Nina.
    (en arme jij!)

SQ : Ook ik ben nieuwsgierig naar wat je gekocht heb!

Oh ja voor de mensen die ik op hyves heb.
    Ik heb mn hyves-account verwijderd. Was er helemaal klaar mee.
    Heb nu alleen nog facebook.

Hier een foto van vanmiddag van mn kleine krentebolletje :

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Aaah lwv, wat een lekkerding. Ze heeft al best lang haar of zie ik dat verkeerd.

Ik wilde gisteren bij Julan een hanenkam maken, maar het was al te lang... Dacht aan de kapper, maar vind ik zonde haha

Krijgt Anoek al bijvoeding? Daardoor kan de poep ook anders zijn.
    Julan heeft of gele of groene, al vanaf het begin eigenlijk...

6. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je XD!
    Ze heeft redelijk lang haar. Ze heeft een matje in dr nekje. Hihi.
    Maar voor is het kort.

Bijvoeding eigenlijk niet.
    Heb denk ik in 1 maand tijd 4x wat gegeven.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Julan heeft ook een matje hihi

Ik ben net met julan in bad geweest, om 23.00 gaan we richting stad.Pff, moeders wil slapen hahaha..
    Nouja als we er 1x zijn is dat wel over... Toch....?

8. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha moeders nu al moe. Ik denk dat als je er eenmaal bent dat het wel gaat.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou we zitten in de auto.... Moet goed komen hihihi

10. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe heb je het gehad? Nog lang vol gehouden?

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jaa was echt superleuk:)
    Ik lag half3 in mn bed zoiets!

Alles goed met iedereen??

Julan gaat sinds 2 dagen zitten uit zichzelf.. Als hij half zti/ligt, met een kussen in zn rug zegmaar. Eerst zn hoofd met moeite naar voren en dan volgt de rest! En dan kiept ie om hihi

12. zustertje

@lwv Volgens mij ben jij ook niet echt een uitslaper of wel?

@Xd Een leuke nacht gehad ;) Beetje kunnen uitslapen?

Nina heeft weer heerlijk geslapen vannacht! Erg fijn nu overdag nog een beetje meer slapen :D Al ligt ze er nu weer een uurtje in en slaapt ze wel dus dat is erg fijn...
    Hier al van alles gedaan en ga snel weer verder voor ze wakker wordt..

Tot straks meiden!

13. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Haha, zustertje met de stofzuiger in de weer :) Jammer dat het niet lang werkte...

XD: lekker gedanst?? Heerlijk om dat af en toe te doen he?! En wat is Julan al snel met proberen te zitten! Wat een kanjer!!!
    En wat is het toch een raar bedrijf waar je werkt :(

Lwv: hihi, je krentebolletje :) Wat een schatje is het toch. En het ziet er op je foto's altijd heerlijk fris en schoon uit! Complimenten!

SQ: goed gezegd inderdaad, heel herkenbaar die gevoelens. Ik denk soms bij mezelf: doe eens even niet zo overdreven, maar ze is ZO lief :) Ik vind het ook zo geweldig als ze zit te lachen, soms lachen we samen wel een paar minuten samen hardop, hihi..

Ik zit te denken om de voeding aan te passen. Lente krijgt nu 4x 180+6. Maar ze redt de 4 uur haast niet, dan heeft ze zo'n honger. De fruit en groente is nu echt nodig, maar dat is pas met 6 maanden echt de bedoeling als voeding... Maar ze is al zo rond en mollig dat ik het niet aandurf. CB bellen??

14. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoera, Lente is 5 maanden oud :):D:)

15. zustertje

Even snel want mijn kleine meisje is weer wakker ;)

@Dominoo ik zou gewoon 210/7 aanbieden hoor doe ik bij Nina ook ze drinkt het lang niet altijd op (heeft zelfs een hele poos te weinig gedronken en komt toch flink aan ;))

Ga even verder met huishouden en taart voor schoonmoeder maken (is morgen jarig) en straks rond 3 uur even bij de HA mijn HB meten (wil niet echt omhoog na de bevalling was altijd 9.2 en nu maar 6.8 En dat na 2 keer een maand ferro tabletten

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, fijn dat je het gezellig hebt gehad, dat proberen te zitten doet Jelke al dik 2 weken geloof ik. Inderdaad als hij in de wipstoel zit die ik dan in halve ligstand heb of als hij half liggend op de bank ligt, dan probeert hij omhoog te komen. Dan gaat dat koppie en die handjes helemaal naar voren. Grappig om te zien he??

@Dominoo, Gefeliciteerd met jullie 5 maanden ouderschap en Lente met haar 5 maanden.

@zustertje fijn dat jullie meisje zo lekker heeft geslapen vannacht.

Hier net drama met Jelke!!! Die was moe dus leg ik op bed nou hij heeft echt 10 minuten lang gekrijsd. Ik er heen en hij bleef maar huilen. Ik hem er uit halen en troosten toen was het weer goed. Daarna weer op bed en weer KRIJSEN!!! Dus ik een muziekdingetje aan... bleef krijsen. Toen een heel zacht knuffeldoekje in zijn handen gegeven en toen was hij stil en nu hoor ik hem door de babyfoon gewoon gillen van plezier..... Nou jaaa zeg..... niet slapen willen gewoon!!!
    Nou hij blijft er maar even misschien valt hij zo in slaap.

Vriendlief zei woensdag dat hij mij donderdagavond (gisteren dus) lekker lang zou masseren. Nou heerlijk natuurlijk, maar nou had hij gister voetbaltraining gehad en was gesloopt want het was nogal intensief geweest dus die massage ging niet door. Hij zei met een heel zielig gezicht, mag ik dat alsjeblieft overslaan. Toen zei ik OK maar dan wordt er morgenavond (vanavond dus) geen voetbal gekeken maar gewoon the voice off holland. Ja zegt hij dat is goed en dan masseer ik je ook........... Whahahaha okeej goede deal dacht ik zo!!!! whahahaa

Liefs

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Dominoo, ik weet niet hoe zwaar Lente is, maar ik neem aan dat ze de 6 kilo al voorbij is en dan mag ze gewoon op 4 flessen van 210/7! In het begin zal ze misschien wat laten staan, maar de hoeveelheid is voor haar even wennen, maar na een paar dagen is dat vaak helemaal over. Jelke heeft 2 dagen kleine beetjes laten staan van 40 cc ongeveer en daarna gingen de flessen volledig leeg. En niet bang worden dat ze daar te dik van wordt of te hard door groeit, want 4 x 210/7 is gewoon de hoeveelheid die ze kunnen en mogen hebben.

Liefs

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hier eindelijk 1 stil gekregen. Hij pakte met zijn hand steeds zijn speen uit de mond dus heb nu met hydrofiele doeken zijn armpjes langs het lichaam gelegd zodat hij met zijn hand niet bij zijn mond kan en hij gaf zich meteen over en de ogen gingen al half dicht zo moe is hij. Nou kijken hoe lang hij gaat slapen!

Liefs

19. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden!

Dominoo : Je kan lenthe inderdaad gewoon 4x 210/7 geven.
    ik vind 4x 180/6 erg weinig als ik eerlijk ben.
    Wat je ook zou kunnen doen - als overgang - (heb ik ook gedaan) is 2x 210/7 en 2x 180/6.
    Doe je de laatste fles lekker 210/7. Heeft ze lekker vol buikje en kan ze heerlijk slapen. En dan doe je de 1e fles sochtends ook 210/7 want dan heeft ze al een poos niets gehad.
    Gewoon kijken hoe ze er dan op reageerd. Maar te veel is het zeker niet voor haar hoor. De meeste kindjes van deze leeftijd drinken zo veel.

EN ........ GEFELICITEERD met de 5 maanden!!!!!!!!
    HIEPER DE PIEP !!!!!!! HOERAAAA !!!!

Bedankt voor de complimenten Dominoo.

SQ : Zit hem in het weer.
    Onze dames sliepen ook minder de laatste dagen. He Zustertje ;).
    Anoek heeft net half uur geslapen en ligt nu ook te gillen in bed.
    Gillen van plezier weliswaar.

Zustertje : Lekker taart! Jammie!!!

Over taart gesproken. Ik ga een taart (laten) maken als Anoek een 1/2 jaar oud is.
    Met de voorkant van haar geboorte kaartje. Wordt heel leuk denk ik. Zal hem over een maandje laten zien aan jullie.

XD : Nog een beetje fris en wakker vandaag meid? hahaha
    Hoe is het met Julan z'n hoofdje? Heeft'ie een bult op zn hoofd?

SQ : Oooooooooeh goeie deal gesloten met je vriend!!!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haa dames,

Ik heb heerlijk 2 uurtjes geslapen samen met Julan, hij slaapt nu nog.
    Man man.. Wat ben ik moe hihihi.
    Vanochtend nog even opgepast op t dochtertje van mn vriendin, erg leuk!

@dominoo, idd ff lekker dansen en (iets teveel) drinken!
    En dr was iets leuks.. Ik heb gewoon 50 euro gevonden daar:D das nog een meevaller! Beetje zuur voor degene die het kwijt is, had nog gekeken of ik zag dat iemand wat kwijt was maar zag niks. Dus dat was een leuk avondje:D

210/7 kan wel hoor! Gewoon aanbieden, doe ik bij Julan ook. Meestal eet ie t op, soms laat ie een beetje staan.
    Echt 'dik' kunnen ze van fv niet worden, als ze 1x gaan kruipen enz is het er zo weer af!

Zustertje, en hoe is je hb?

Morgen is mn broertje jarig (23), moet nog iets kopen.. Tjee maar wat he haha.. Iemand een idee? Anders haal ik maar parfum ofzo...

Plannen voor het weekend?
    Wij morgen feest van mn broertje. Verder weinig plannen.

Vanavond komt hotter than my daughter, daar doet een tante en nichtje van een vriendin aan mee hihi... Even kijken of ik mn vriendin kan spotten op tv.
    Die tante spoort niet helemaal, wel lache dus denk ik vanavond;)

Deel Deze Pagina