Sorry meiden daar ben ik weer even...wel steeds mee gelezen op mijn tel @xd Wat leuk dat jullie en nieuwe auto hebben gekocht! En wat een mooie meubels! En slaapt Julan nog steeds zo goed..heerlijk he even uitslapen! Doet een mens goed. En jeeeh wat goed van Julan dat hij draait van rug naar buik! Wel een beetje jammer voor mama als hij onder de poep zit dat hij dan gaat draaien haha. Al bonen met peer geprobeerd? @Dominoo Oooh wat vervelend dat je zo rot voelt bij je nieuwe baan. En vreselijk als collega's niet vragen hoe je prive leven is, vind ik toch wel heel belangrijk! Lief dat je er ook voor mij zal zijn en dat we inderdaad misschien een keer wat kunnen doen, wonen bij elkaar om de hoek.. Hoe is het met Lente? @SQ Bijna je soll gesprek toch? Ooh inderdaad even in de gaten houden die pukkeltjes, maar inderdaad als hij zich goed voelt en oogt dan is het vaak onschuldig. Fijn dat je nog oproepbaar bent op je oude werk. @Lwv Heel veel plezier in Landal! @zustertje Nina mag dus al wat vlees erdoor hoe vond ze het? Wat een leuke foto's op fb van Nina! En grappig dat ze zo gek is van de poezen! @Anouskha Wat fijn dat je woensdag weer kan werken. Is de meeste pijn ook weg? Lukt het met Jolene tillen enzo? Volgens mij heb ik iedereen gehad...en anders sorry.. Hier lekker vrij en aan het genieten van mijn man. Samen met zijn drieen een week vrij. Vrijdag ben ik een beetje ingestort..liep als een kip zonder kop in het winkelcentrum opzoek naar een cadeau voor mijn man. Een cadeau waar ik al 2 weken bewust over had nagedacht..mocht niet te groot vanwege ruimte in tas en hij slaapt met 4 andere op een kamer dus ook niet heel fijn als ik hem dan een mega grote foto ofzo geef. Daar niet meer naar het cadeau gekeken en kom met een collega van 8 fotolijstje aan elkaar thuis...veel te groot maar super mooi. Jankend stort ik in mijn man zijn armen..ik weet het allemaal niet meer..ik wil mezelf terug...hoe kan dit nou gebeuren. Maar besluit toch de foto's erin te doen het in te pakken en wel zien wat hij er van vindt.. Gezegd dat we het kunnen ruilen en altijd het andere cadeau kunnen gaan kopen. Zaterdagavond afscheidsfeestje gehad, 25 familieleden en vrienden.. was erg gezellig maar dubbel natuurlijk. Had aan iedereen gevraagd of ze een kleinigheidje mee wilde nemen "dit ga ik missen uit Nederland" en had een leuke mand versierd. Iedereen had onwijs zijn best gedaan (zwitsal douchegel lol) en mijn fotolijst vond hij onwijs gaaf! Die laptop sticker is helaas niet binnen nog. Wij vandaag in de ikea wijs ik het foto ding aan die in bedoelde (foto op standaard met ringband zodat de foto kan omklappen) zegt hij "maar ik vind die fotocollega veel mooier, het is groot maar daar verzinnen we wel iets op" haha lag in een deuk alle stresse en verdriet om niks vrijdag.. Lang verhaal maar we genieten..al klinkt het gek ik wil ook wel dat hij gaat.. dan kunnen we beginnen met aftellen! Van de week even een filmpje van hem maken voor Laurise..snik snik..dat lijkt mij het moeilijkst dat ik straks zie hoe hij afscheid neemt van haar...zucht.. Ennuh daten...leuk leuk leuk Utrecht is voor mij prima te doen, maar mag ook elders
@Laurise, pfff meid ik moet ff slikken na je verhaal! Wel fijn dat hij dit cadeau eigenlijk veel mooier vond. Een hele dikke knuffel van hier!! En geniet nog maar even lekker met zijn 3-en... Lekker veel knuffelen... En dan kletsen wij je straks zoveel mogelijk door die zware tijd heen!!! *KNUFFEL* Liefs
Ben even snel aan het lezen vanuit de auto en zit weer met tranen in mijn ogen Om jou verhaal Laurise je bent sterk en het komt goed al zal het echt niet altijd makkelijk zijn! Ga snel weer verder ;p
Hey meiden! Anouchka: even een dikke pluim voor jou, want ik vind je erg stoer dat je met je wond gewoon door gaat, je huishouden, je werk, je zorg voor Jolene! Zorg ook goed voor je zelf meid! Laurise, jeetje... het heeft allemaal veel voeten in aarde zeg. Nooit eerder bij stil gestaan. Bijzonder om het zo mee te beleven, ik moet er ook echt beetje van huilen, hihi... leef met je mee! XD: goed dat Julan draait en lekker doorslaapt!!! Volgende keer niet meer door de poep heen hoor PB anders even je adres, dan stuur ik de bon naar je op! Leuk dat je er wat mee wilt doen. Ik had het gewoon bewaart, maar doe er uiteindelijk niets mee... Dus komt mooi van pas op deze manier. 306!!! Mooie auto!!! Zou ik ook willen als ik mocht kiezen! SQ: woensdag je gesprek?? En donderdag weer een dienstje op je 'oude werk', is ook wel raar denk ik, of niet?! En wat vervelend van die plekjes bij Jelke... weet je inmiddels al meer? Zustertje: haha, die foto's van Nina, wat een heerlijk vrolijk meissie!! En wat geinig dat ze zo met de katten speelt, hihi!! Lwv: Anoek draait ook!!! Yes, vet leuk om te zien he?! Haha, ik weet helemaal wat je bedoeld met dat je zo verliefd voelt over je meisje!!! Heerlijk he?! Lekker van genieten! Thanks voor al jullie medeleven over mijn nieuwe baan. Ik ga het nog november en december aankijken. Dan verder zoeken! Ja, mijn man zit dus bij pol*tie en is er in augustus 18 procent op achteruit gegaan.... erg veel. En dus moet ik echt wel wat uurtjes maken. En als we een ander huisje willen kopen.... ssst!
Goedemorgen!! Ohw laurise ik heb echt met jullie te doen. Wat dominoo zegt, ik heb er ook nooit bij stilgestaan. Moet echt zwaar voor jullie zijn. Dominoo, je hebt mn adres in een pb. Superlief van je! Oeh verhuizen??? vertel Zo je man is er 18% op achteruit gegaan, dat is niet een beetje. Rot is dat. Ik hoor trouwens aan de uitspraak tegen lwv 'vet leuk' dat je wat hoger woont haha. Vind dat leuk klinken, dat zegt hier niemand nl We gaan vandaag even naar Rotterdam, spullen ophalen bij de haven. En dan even het centrum in. Of centrum van Amsterdam (en dan hebben we gelijk een mooi ritje met de nieuwe auto X
zo xd, je hebt pb terug En wat een eind ga je reiden joh! Wel heerlijk in je nieuwe auto!!! Ik ben hier in huis allemaal post-its aan het opplakken voor mijn man, we zijn vandaag 4 jaar getrouwd, maar hij moest om 6.30 uur al weg en ik heb avonddienst tot 22.30 uur Dus toch even gezellig voor hem maken Tot morgen meiden!
@Xd, veel plezier vandaag met jullie nieuwe autootje!! Toevallig de kleding al opgestuurd? @Dominoo, Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag!! Jammer dat jullie elkaar weinig zien vandaag, maar wel een leuk idee van die post its!! Nou de uitslag van Jelke was vanochtend zo goed als weg, maar daarna heeft hij nog naast mij geslapen en ligt dan voor de helft onder ons dekbed (nogal warm dekbed) en nu is de uitslag weer een beetje terug. Dus ik vermoed warmte uitslag. Gisteren had hij lichte verhoging 38.1 En hebben hem voor de nacht uit voorzorg maar een zetpil gegeven. Hij was gewoon over verhit waarschijnlijk. Vriendlief heeft daar ook snel last van dus dat heeft hij dan van zijn pappa. Hij is er gelukkig niet ziek van... En maar niet meer onder ons dekbed hahah! Liefs
@SQ Oooh wat een lieve woorden weer! Ja onwijs leuk dat hij dit cadeau helemaal te gek vindt. Laurise trouwens ook, ze is constant naar de foto's aan het kijken haha wat gaat er toch in dat hoofdje om. En inderdaad extra genieten en straks lekker veel kletsen met jullie! Fijn dat Jelke niet ziek is geworden, en vandaag alweer 5 maanden! Kan inderdaad goed warmte pukkeltjes zijn en zeker als zijn papa daar ook gevoelig voor is. Heb je morgen je gesprek? Ben je er klaar voor? @Zustertje Ooh wat lief dat je vanuit je auto zo'n lief berichtje plaatst...en met zulke lieve woorden... Inderdaad ik weet zeker dat ik het kan al zal het met ups en downs gaan maar dat is logische en mag ook vanmezelf (heb ik een tijd niet goed gevonden van mezelf) @Dominoo Wat lief van je zeg dat je zo mee leeft, veel mensen weten inderdaad niet wat er allemaal achter zit en gebeurd..maar het heeft heel veel inpact al vanaf dat je het hoort eigenlijk tot dat hij terug is... Goed dat je het nog even aan kijkt een nieuwe baan is niet altijd meteen leuk. O jeetje wat balen dat je man zo achteruit is gegaan. En gefeliciteerd met jullie 4jarig huwelijk, leuk idee die post its! @xd Ja het is inderdaad zwaar, vooral de weken er naar toe eigenlijk..straks kom ik wel weer in mijn ritme en raak je er aan "gewend". Leuk even lekker touren met jullie auto! Heerlijk he even zo'n week met zijn drieen vrij. Grrr laptop sticker nog steeds niet binnen...heb het inmiddels wel verteld aan manlief..ben heeel slecht om zulke verrassingen voor mij te houden haha. Gister geshopt bij de IKEA wat een leuke dingen voor weinig. Vandaag heeft manlief de schuur opgeruimd en ik overal de ramen binnen en buiten gelapd, nu hoor ik Laurise heeft vanaf 12 u geslapen, ga even lekker wandelen met haar.
Hey meiden! @ Laurise: Ook vanuit hier een dikke knuffel! En idd, we helpen je wel door de moeilijke tijden heen. Wat een leuke kado's heb je voor je man in petto! Wanneer gaat hij precies weg? @ Dominoo: Hoe is ie met je meid? @ SQ: Morgen je sollicitatie? En lijkt me idd raar om donderdag weer op je "oude" werk te mogen werken. Hoe is het met Jelke? @ XD: Leuke dag gehad? Deed de auto het goed? En nog geshopt? @ Zustertje: Hoe vond Nina de maaltijd die je had klaargemaakt? Ik heb vandaag banaan gepureerd met wat diksap en liga erdoor heen Dames, wanneer gaan jullie over naar voeding nr 2? Gaan jullie mengen eerst? Aangezien de meeste al bijna 6 maand zijn....ik moet pas 21 nov naar CB... Ik heb al wel een pak nr 2 in huis...was nl in de aanbieding bij de AH ( friso)
@Laurise, ja of ik er klaar voor ben... geen idee.... Ik heb me ingelezen over de plek waar ik dan terecht zou komen. Verder gaat het om mensen die dementerend zijn en daar heb ik al 6 jaar ervaring mee dus daar weet ik genoeg van af... Ik heb een geschikt kledingsetje gewassen en klaar hangen voor gebruik... en voor de rest laat ik het maar gewoon op mij af komen. Ik wil ook niet te gemaakt of te ingestudeerd over komen. Het moet wel spontaan blijven vind ik. @Anouchka, ja zeker vreemd om donderdag weer even naar me oude werk te gaan ben ook benieuwd wat mijn collega's zullen zeggen hahaha! Met Jelke gaat het prima. Vandaag heeft hij een heel potje (van 4 maanden) mango op. Dus hij begint er steeds meer behoefte aan te krijgen. En tot nu toe vind hij alles wat ik geef nog lekker. Dus dat scheelt ook. Wat betreft voeding nr 2... Jelke is nu 5 maanden, maar goed ik merk dat hij gewoon toe is aan dikkere/zwaardere voeding. En nr. 2 vult meer zeggen ze. Nou wacht ik natuurlijk nog wel even tot hij bijna 6 maanden, maar wat ik begrepen heb is dat je het niet hoeft te mengen. Je mag gewoon helemaal in 1 keer overgaan op die voeding, alleen moet je er om denken dat ze van die voeding iets minder mogen hebben maximaal dan van nr 1. Maar goed nr. 2 vult meer en je geeft ook steeds meer bijvoeding dus hebben ze ook niet meer nodig. Liefs
Zo wij zijn thuis, gezellig dagje gehad Eerst even naar het vliegveld om een doos spullen op te halen. Daarna even rotterdam in geweest. Bij een italiaan heerlijk gegeten tussen de middag. En daarna even geshopt. En echt waar, ik heb niks gekocht! Goed he haha.. Oh sunny sorry, ik moet de kleren snel naar je toe sturen. Ben steeds overal en nergens, schiet er steeds bij in. Sorry, ze komen zsm! Anouchka, voeding 2 heb ik eigenlijk nog niet bij stil gestaan... Even gaan kijken hoe en wanneer we dat gaan doen Voetbal staat hier aan, bah... Niks aan! Lwv, hoe is het in landal? Zustertje, weer druk? X
@Xd, geeft niks hoor, maar ik dacht ik herinner je er even aan, want ben zo benieuwd naar de kleding en Jelke groeit momenteel echt uit zijn kleding dus kan het wel gebruiken hahaha! Wat mooi dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad. En geshopt zonder iets te kopen.... poehhh das wel knap zeg Liefs
Ik beloof dat ik het deze week verstuur!! Trouwens..... Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van een bedrijf waar ik een sollicitatie heb gedaan. Ik mag donderdag op gesprek komen! Spannend!!
Is prima hoor XD. aankomende donderdag gesprek XD??? spannend zeg!!! Heel veel succes!!! Ik begin nu zenuwachtig te worden voor morgen zeg..... pfff niet normaal.... Liefs
Sunny: toi toi vandaag!!!! You go girl!!! Show 'em what you got! XD: wat goed zeg, een gesprek donderdag! Lekker even inlezen en gaan!!! Komt helemaal goed!
Oh ja, ik denk trouwens dat ik ook gewoon in 1 keer over ga op voeding nr 2. En ze is volgende week 6 maanden, volgens mij heb ik nog een klein beetje voeding nu, ga vandaag vast nr 2 halen denk ik. En ze eet al veel fruit, vorige week begonnen met wat aardappel-rodekool-stamppotje, vond ze héérlijk haha..