Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Helleuwww

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoi meiden
    Lees steeds mee via tel maar geen tijd om op computer te reageren.
    Nu wel even op tel reageren.

Lees dat jullie niet allemaal elke dag groente en fruit geven?
    Hier heel 4mnd potje of verse groente en fruit met liga koek erdoor of 2 stuks fruit zelfs. Ook krijgt laurise soms een soep stengel of een koorstje brood. Geweldig vindt ze dat. Als ze 6mnd is wil ik ook drinken erbij gaan geven.

Is voeding nr 2 echt meer voedend? Volgens mijn zus juist minder omdat ze steaks brood en groente/aard/vlees krijgen.

Heb wel het idee dat laurise ook wat hongeriger begint te worden.

Hier:
    8u fles
    9.30 - 10.30/11.00 slapen
    12u fles
    12.30/13.00 - 14.30 slapen
    14.30 fruit
    16u fles
    18.00 groente
    19u bed
    21 wakker maken voor papfles

Soms wordt ze ook weleens half 8 wakker dan 19 laatste fles

Het weekend erg druk en aan het genieten van mijn mannetje. Donderdag gaat hij weg.

Balen xd en sq dat ze slecht slapen snachts

3. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej XD!!!

Hoi Laurisse. Zo jullie meisje eet al lekker zeg!!
    Wij zijn er druk mee aan het oefenen.

Lig nu in bed. Voel me niet zo lekker...

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zo laurise eet al veel:D leuk joh!
    Ik heb er niet iedere dag zin in.. Slecht he... Maar nu moet het, Julan heeft het nodig dus we geven vanaf gisteren fruit en groente.
    Groente spuugt ie alleen steeds uit, maar de aanhouder wint toch? ;)

Oh gaat je mannetje donderdag al. :(

Lwv, niet lekker? Beterschap!

Net heerlijk 4gangen gegeten bij mn ouders. Jammie:)
    Morgen weer werken na een week vrij, pff geen zin!!

x

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Pff dames, help.
    Vannacht waren we om 4.30 wakker van Julan die om 7 uur weer sliep.
    Precies voor mn wekker ging om te werken.
    Ik kan niet meer!!! Sinds woensdag al iedere nacht rondlopen pff, ik wil mn nachtrust terug!!! De nachten die hij doorgeslapen heeft zijn nog steeds op 1 (misschien 2) hand(en) te tellen.
    :(:(
    Zit ik hier op mn rotwerk, waar niemand ook maar vraagt hoe mn week vrij is geweest...
    Ik ben STIKsjaggie!
    En al die shit erbij met de auto, weinig slaap. Steeds woorden met mn vriend, dat komt natuurlijk doordat we beide niet lekker in ons vel zitten nu.
    Ik moet werk hebben.. Pff alles bij elkaar. IK WIL DIT NIET MEER!!

Zo bedankt dames, ik ben het even kwijt:)

6. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ XD: Heeeeeeele dikke knuffel meid!!!

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd kan je Julan niet een nachtje uit logeren brengen bij iemand???
    Wat betreft je werk... Kan je de ziektewet niet in gaan?
    En verder gewoon lekker op zoek naar wat anders.
    Meer als je best kun je niet doen.
    Heeeeeeele dikke knuffel voor jou!

Laurisse ....ach meis is het donderdag al zo ver.

Vanavond komt een vriendinnetje eten. Geen idee wat ik moet maken. Ze wil iets gezonds.

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja dan zouden we Julan naar 1 van de ouders moeten brengen maar ik wil hun niet opzadelen met een slapeloze nacht.
    Ga straks even bellen naar het cb, want ik weet niet wat er aan de hand is.
    Hij overstrekt zich snacht ook helemaal als ie wakker is. In een soort van brug zeg maar, zo apart.

Als het vannacht weer zo is meld ik me idd ziek. Zit hier op mn werk toch maar de tijd uit te zitten.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lwv, iets van wraps ofzo? Valt bij de meeste wel in de smaak:)

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier een druk weekend gehad hadden onze beste vrienden over de vloer echt MEGA gezellig!

Net heel de beneden verdieping gedaan en nu lekker klaar! Mijn ouders komen zo nog even om de koffie gezellig!

Wat slapen betreft van onze schatjes zou het niet een spongentje zijn??? Nina was vannacht/vanmorgen om 04.30 klaar wakker maar ze is wel weer gaan slapen na een flesje van 120/4

@Laurise Geniet nog even heel veel van je lieve man!!! Laat ons maar even links liggen straks heb je alle tijd.
    Denk aan jullie!

@SQ Nog iets van je sollicitatie gehoord? Hoe zijn de nachten nu?

@Lwv Lekker bijgeslapen? Voel je je weer wat beter?

@Anouschka hoe is het met jou? is de wond al genezen?

@XD Heb zo met je te doen!

@Dominoo Als ik jou was zou ik lekker rond kijken voor een andere baan je moet wel gelukkig in je werk zijn!

Ik dacht dat nummer 2 voeding ook minder vullend is/was omdat ze meer vastvoedsel gaan eten?

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    zustertje, wij hebben Julan rond half6 een fles 120/4 gegeven, maar het was echt krijsen daarna dat ie nog niet klaar was. Fiep hielp ook niet dus toen maar een hele fles gegeven.
    Ze bellen mij zo terug van het cb. Hopelijk hebben ze een oplossing voor ons.

Ik lees hier net iets op mn werk wat ik nog niet had willen weten.
    Ze zitten hier in geldproblemen en nu las ik dat ze onze salarissen waarschijnlijk niet kunnen betalen deze maand.
    Als iets tegenzit dan zit gelijk ook alles tegen he grrr

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

@XD Ik zou morgen maar lekker thuis blijven! Straks kunnen ze jou ook opvegen door te weinig slaap! En wat je zei jij en je vriend krijgen ook woorden doordat jullie te weinig rust krijgen!
    Goed dat je het CB gebeld hebt! Hopelijk hebben hun een idee...
    Pff zulke berichten wil je niet lezen wat een k*tbedrijf!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou cb belde me net.
    Dat zou het best wel eens kunnen zijn... Ze zei dat kindjes rond deze periode beginnen met dromen.
    Ze vroeg of Julan echt wakker is al hij begint met huilen, of dat hij nog half slaperig is.
    Ja dat is zo.
    Ze zei waarschijnlijk heeft hij enge dromen en is dan boos oid. Ze zei dat we hem dan het beste echt even wakker kunnen maken. Dat ie goed bij is. Lampje aan, wel op zn kamertje blijven.
    En is hij even wakker dan weer in bed leggen om te slapen. Dan is hij echt uit die droom.
    Vooral omdat hij zich zo overstrekt dacht ze dat dit het zou zijn.

En ik moet er even op letten dan wanneer we hem in bed leggen hij lastig doet of niet. Is dit wel zo kan het ook een oorontsteking zijn, maar dat denk ik eigenlijk zelf niet.

Vannacht maar even proberen of dit het is, en het wakker maken dan ook helpt.

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen dames,

@Xd, een hele dikke knuffel meid. Echt vervelend die gebroken nachten en dan ook nog in een *&$&%^@#! situatie zitten op je werk. Logisch dat dat voor spanningen zorgt in een relatie... Dat is bij ons ook zo hoor. Maar goed ik zeg altijd maar dat een relatie niet alleen maar rozengeur en manenschijn is dus ook daar moet je weer doorheen. Alleen is het gewoon even heel erg klote als alles tegelijk komt. Vreemd dat Julan zich inderdaad overstrekt, lijkt wel of hij dan toch ergens last van heeft.
    Jelke is ook elke nacht wakker sinds ongeveer 2 weken, maar de ene keer hoeven we alleen de speen te geven en de andere keer is hij gewoon klaarwakker, maar wel hartstikke vrolijk. Dus er is niet echt wat aan de hand dan met Jelke.
    Vannacht ben ik er 1 keer uit geweest voor de speen en daarna niet meer gehoord. Om 8.00 was hij wakker dus dat was keurig.

Maar net als wat zustertje zegt... het kan best een sprong zijn, want rond die tijd zitten ze wel weer. Ik ben benieuwd wat het CB zegt XD. En als je het niet meer trekt dan gewoon de ziektewet ingaan hoor. Jij en je gezin zijn veel belangrijker dan dat stomme werk!
    EEN HELE DIKKE KNUFFEL!!!

@Laurise, jeetje donderdag al... gaat snel zeg, maar ja aan de andere kant.... des te sneller is hij ook weer thuis natuurlijk. Nog maar even lekker tijd spenderen met en aan elkaar!!

@zustertje, nee heb nog niks weer gehoord van die sollicitatie en ik heb nu zoiets van als ze niet bellen dan zal ik het wel niet geworden zijn. Ik heb geen zin om iedereen achter de broek aan te zitten. Het is graag of niet.

Over voeding nr. 2 ik hoor van veel en ik lees heel vaak dat de voeding meer vult omdat er meer in zit. Daarom mag je er minder van geven, maar ik kan er net zo goed naast zitten hoor dames. Ja ze krijgen meer vast voedsel, maar hun behoefte wordt ook meer omdat ze steeds meer energie verbruiken. Ze worden immers steeds actiever. Dus ik vind het eigenlijk niet zo gek dat nr.2 meer vult en dat ze daarnaast nog die bijvoeding nodig hebben.
    Hier om 9.00 uit bed gegaan. Vandaag even lekker opruimen met vriendlief en vanmiddag even boodschapjes doen!!! Ja vanaf vandaag zijn we beide thuis!!
    Wat betreft fruit en groente, ik was er nog niet echt consequent in omdat Jelke soms veel te moe was of er gewoon geen zin in had dat ik het maar oversloeg. Maar vanaf vandaag wil ik er een vast ritme in brengen met fruit en groente. Ga vanmiddag een staafmixer kopen zodat ik vers fruit kan pureren. Is goedkoper dan potjes!

Liefs

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, nou daar kan het Cb best wel eens een punt hebben, want Jelke begint soms ook uit niets heel erg te huilen en dan kijken we bij hem en heeft hij zijn ogen dicht en slaap gewoon nog half. Wij denken dan ook altijd dat hij een enge droom heeft gehad. Ik troost hem dan altijd in zijn bed. Dus ik haal hem er niet uit ofzo. Ik geef hem zijn speen en strijk een paar keer over zijn hoofd en zeg zachtjes dat het al goed is en Mamma is bij je! En dan wordt hij meestal weer rustig en slaapt weer verder. Dus wie weet heeft Julan inderdaad wel nare dromen. En net als zustertje zegt ik zou me ook ziek melden... Jij en je gezin zijn belangrijker dan dat rot werk!

Liefs

16. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm de voeding is hier op. Zal ik dan maar gewoon overstappen naar nr. 2?

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Thnx dames, wat moet ik toch zonder jullie:D

Ja idd, Julan doet het ook wel eens uit het niets. Maar snachts blijft hij er echt in hangen... Dus als het vannacht weer raak is gaan we hem goed wakker maken, en dan weer slapen. Hopelijk werkt het!

Sunny, jee beide thuis nu. Nouja wel gezellig natuurlijk, helemaal voor Jelke. De reden is alleen wat minder!
    Is het voor je vriend makkelijk om werk te vinden, of valt dat tegen?
    Het is sowieso een lastige tijd hoor.

Mijn vader is van de week ook al zn baan verloren, die had echt een hele goede baan met een vast contract. Bedrijf bestaat 5 jaar en hij is vanaf het begin af aan in dienst als eerste. Dus het wil allemaal niks zeggen wat voor iets je doet tegenwoordig. Je kunt zomaar bedankt worden.

Zit er idd aan te denken me ziek te melden, dit baantje boeit me nu echt helemaal niks meer eerlijk gezegd!

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lwv, ik zou het wel doen. Maar je moet het zelf weten natuurlijk:)

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Lwv, wij halen vanmiddag ook nr. 2 en Jelke is de jongste hier!!! Dus ik zou het wel doen. die paar weekjes maken echt geen verschil!

@Xd, ja klopt tegenwoordig ben je nergens zeker. Voor J. is alleen nog moeilijker werk te vinden dan voor mij. Maar hij heeft al gezegd dat als hij in zijn eigen branche niks vinden kan dan gaat hij gewoon wat anders doen. Werk is werk natuurlijk. HEt is voor nu wel even gezellig ja ook voor Jelke, maar het moet niet te lang duren hoor, want daar worden we beide niet beter van ben ik bang hhahahah!
    Maar we zijn nog van plan om te zwemmen met zijn 3-en en daar is nu mooi tijd voor en er moeten nog wat kleine klusjes in huis gebeuren en daar komt hij nu ook eens aan toe. Dus voor nu is het wel handig!!!

Liefs

20. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey dames!

voeding nr 2 ik heb friso gebelt en hun zeggen dat hij wel meer vult vandaar dat je bij 4 voedingen ook maar 180 en 6 mag geven

xd jeetje meid heb met je te doen.....idd gewoon ziekmelden.

lwv zou ook overgaan op nr 2.....anoek is vrijdag ook 6 maand he

zustertje leuk weekend gehad dus.....fijn

sq wanneer hoor je wat van je sollicitatie

laurise bah, donderdag al........geniet van de dagen meid

Deel Deze Pagina