Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef nu 4x 210/7 en bij voeding 2 mag je dus max. 4x 180/6 geven?!
    Goed van je dat je gebeld heb Anouchka.
    Ik ga straks maar nr. 2 halen.
    Anoek heeft net een banaantje op.
    Ze snap echt niets van die lepel dat die in haar mond moet. Hahaha
    Echt lekker vind ze het ook nog niet. Had het wat gemixed met fv.

Ik moet deze week een dag extra werken.
    Vandaag in ieder geval lekker vrij.

Xd : ziek melden dus meid!
    Lekker er voor Julan zijn. En misschien dat je je vriend thuis wat kan helpen met al zijn drukte.

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

@SQ Pff met zijn 2en thuis leuk maar de reden is NIET leuk! Hopelijk hebben jullie alletwee weer snel een baan.
    Geniet van jullie lieve mannetje... Ben jij al over naar nummer 2 voeding? Even over een staafmixer koop een goedkope! ik heb er 1 van 8euro en hij doet het super en heel lang heb je hem toch niet nodig.

@XD Balen dat je pa geen werk meer heeft! Is er veel werk in zijn vak? Hopelijk werden de tips van het CB duim voor jullie!
    Ik zou echt ziekmelden nu ben je misschien wel voor niks aan het werk :$:(

@Lwv Ik zou zeker over gaan op nummer 2 hoor ik ben het laatste pak aan het opmaken en ga dan ook over net zo makkelijk.

Zo leuk Nina lacht echt overal om als iemand naar haar kijkt gaat ze gelijk lachen *verliefd*
    Mijn ouders waren net even gezellig hier Nina ligt weer op bed die was erg moe...

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lwv, Julan vond de allereerste hapjes ook niet lekker in het begin.
    Groente al helemaal niet, maar dat gaat nu ieeeettsje beter.
    Staafmixer moet ik ook nog halen.

Wie gaat er straks ook alweer rapleyen?

zustertje, nee werk van mn vader is er niet veel. En hij is bijna 50, dus dat zit dan ook al iets tegen.
    Tis wel sneu, ze zijn al jaren opzoek naar een huisje in een dorpje hier vlakbij. Een oud dorpje, ze willen midden in het centrum wonen.
    En nu gaan ze daar volgend jaar een paar nieuwbouw huizen bouwen in de oude stijl.
    Ze hebben er nu 1 gekocht, echt hun droomhuis. En nu kan de hypotheek niet dus doorgaan. Vind het zo zielig. Ze verheugen zich er jaren op.
    Dus ik hoop zo dat hij snel iets vind, desnoods alleen om de hypotheek rond te krijgen.

Nouja, laten we hopen op snel betere tijden:D
    Ik blijf positief hoor! :D

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD ik ga deels Rapley doen. Niet volledig in ieder geval. Maar wil ff kijken hoe het alle al gaat en hoe ze alles oppakt.

SQ : lekker proberen toch te genieten vh samen thuis zijn.

Zustertje : Nina is een schatje.

Goed ik ga kiprollade maken met gebakken aardappels en sla.

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Anouchka, heb nog niks gehoord. Ze zouden afgelopen donderdag bellen, maar niks hoor!!!

@Zustertje, ik maak pak nr. 1 vandaag op en dan gaan we morgen over op nr. 2!

Liefs

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sunny, echt schandalig dat je nog niks weet.
    Lwv, klinkt goed het eten:) Ik denk dat het rapleyen hier ook deels gaat gebeuren.

Ik hoor (als het goed is;)) deze week iets van mn sollicitatie van afgelopen donderdag, ik hoop het zo!! Vond het echt superleuk

7. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, nou ik hoop inderdaad dat jij wel wat hoort, dat is beter dan mijn situatie... Heb nog geen telefoon gehad en ben ook niet van plan meer om er achteraan te bellen. Het is graag of niet!

Liefs

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Echt heel erg belachelijk. Ik snap dat nooit. Zeg dat gewoon niet we bellen morgen. Maar iets van we laten snel wat weten.

Ik heb onder baby en dreumes een topic geopend over Julan, misschien dat daar ook mensen zijn die herkennen:) Ben benieuwd of ik reacties krijg.

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik las net in een ander topic over een kindje van 6 maanden wat nog niet omrolt. Volgens het Cb MOEST dat de volgende keer wel..... Ik dacht bij mezelf hoezo moet??? Wat als ze het nou niet doet...?? Toen zei vriendlief gekscherend: ''Dan nemen ze het kind van je af''.
    Slaat toch ook nergens op:'' Je kind moet op leeftijd kunnen draaien'' Zeg dan gewoon het zou wel fijn zijn als ze dan kan draaien, maar als ze niet draait dan loopt ze wat achter in ontwikkeling... Dat klinkt toch al heel anders!!!
    Ow ja en staan vind ze wel erg leuk. Ze strekt dus regelmatig haar beentjes stijf naar beneden. En dat mocht dan weer niet volgens het CB!!
    Dat kan je toch moeilijk tegen houden lijkt mij?? Jelke doet dat ook. En die staat ook echt heel stevig al. En blijft dat ook gerust 5 minuten doen voordat zijn benen vermoeid raken... Kan toch moeilijk zeggen:'' Foei Jelke je mag je benen niet strekken whahaha''

Ik verbaas me echt vaak over uitspraken van het CB bij andere mensen. Ik heb gelukkig nog niet echt gekke dingen te horen gekregen op mijn eigen locatie.

Liefs

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

CB moet je gewoon laten kletsen! Een kindje hoeft pas met 9 maanden te kunnen draaien (en dat doen ook eigenlijk alle kindjes uitzonderingen zijn er altijd maar dan wordt er pas iets aan gedaan Fysio of zo)
    Dit vertelde ze mij op het CB. (hier trouwens niks te klagen over het CB)

Nina staat ook graag maar ik ga dat niet elke keer doen;) Ik denk ook niet dat ze er iets aan over kunnen houden hoor.

Ga even lekker douchen Nina slaapt nog

11. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het CB vooral richtlijnen en je moet zelf doen waar jij EN je kindje zich goed bij voelen.

Jullie kindjes rollen ook al om He?
    Ook al terug naar de rug?
    Anoek niet en ze ligt soms echt frustrerend te doen op haar buik.
    Als ik haar help om weer op haar rug te liggen is ook niet goed.
    Ze gaat soms echt beetje huilen.
    Herkenbaar?

Xd ik hoop dat je mensen ontmoet in je topic die je kunnen helpen!

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lwv, herkenbaar hoor.
    Julan rolt op zn buik, op een gegeven moment wil ie terug. En dat lukt dan niet. En dan is hij gefrustreerd:)
    Als ik hem helpt is het idd ook niet goed.

Julan wil ook echt gaan kruipen haha, kan ie echt boos worden want dat kan ie dus niet.

Tja, het cb.. Ik heb het topic in de lounge ook gelezen (tenminste, neem aan dat je het daarvan hebt sq).. Staan ooit dingen bij?!
    Ik heb ook nooit problemen maar goed, ik doe dan ook lekker wat ik zelf wil;)
    En ik denk dat als je dat uitstraalt ze ook niet snel van zulk soort opmerkingen maken.

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aahh heb ineens gigantisch koppijn. Snel ibuprofennetje genomen.

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ai ai lwv, je voelde je gisteren ook al niet fit he!
    Hopelijk werkt ie

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Lwv, beterschap.
    Ja het CB is een ADVIES bureau en dat willen sommige mensen nog wel eens vergeten. Ik ben zelf nogal nuchter ingesteld en ik laat niet snel met me sollen en dat straal ik ook uit dus heb ook nooit problemen op het CB.

@XD, nee ik bedoelde dat topic niet, dat las ik pas nadat ik het bericht had geplaatst (toevallig?!?!) Het was 1 van de mei mamma's uit het andere topic. Vagans heet ze.

Trouwens dat draaien: heeeeeeeeeel herkenbaar. Jelke draait van rug naar buik (alleen naar rechts trouwens nooit naar links) en op een gegeven moment vind hij dat niet meer leuk, maar wordt dan boos omdat hij niet weet hoe hij terug moet en als ik dan met hem oefen of hem help dan begint hij vaak te huilen.

Jelke probeert heel soms zich ook af te zetten om te kruipen, maar ja dat wil nog niet en dan is het echt een driftkikker hoor!!!

Zo hier zijn de boodschapjes weer binnen. En een staafmixer gekocht bij de blokker. Gewoon de goedkoopte van 10 euro. Dat is van Best BUDGET en daar heb ik ook een blender van. Die zijn van prima kwaliteit en spot goedkoop.
    Heb peer, banaan en appel voor Jelke gehaald. En van de week eten we broccoli dus daar pureer ik ook wat van. Als er genoeg is kan ik zelfs wat invriezen. Ik heb ook nog een paar potjes met groente staan.

Liefs

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohja sunny, jij schrijft ook nog in een ander mei topic he.
    Wel belachelijk dat ze dat zeggen, vind het sowieso stom..
    Ik denk altijd maar, als ze 18 zijn kunnen ze het wel hoor. Komt vanzelf!
    Niemand is hetzelfde toch, zou wat zijn als iedereen op dezelfde manier ontwikkeld en in elkaar zit, saaie boel:)

Friese nuchterheid;) ik ben ook erg nuchter hihi

Ik ga denk ik woe even naar de blokker voor die blender, 10 euro is niet veel nee:)

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koppijn is al weer wat gezakt.
    (ik ben niet echt ziek. Speelt wat anders)

Hier ook een staafmixer!
    Morgen nog keertje banaan. En dan mango!!!
    Woensdag op KDV eens navragen hoe het daar precies gaat met bijvoeding.

Laurisse : Hoe is het meid?
    Anouchka : Hoe gaat het met je wond?
    Zustertje : Hoe gaat het met jou? Bezig bijtje ;)

Hier sinds vanmiddag Friso 2 gegeven trouwens!!!

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, nou mee schrijven is een groot woord hoor. Ik lees eigenlijk alleen nog maar mee daar. Zo heel af en toe zet ik wel eens wat neer. Ik vind het namelijk te veel om allemaal bij te houden en daar dan ook nog eens op iedereen te reageren. Dus ik lees vooral hoe het met iedereen gaat en hier klets ik echt mee! Ook omdat ik dit gewoon een heel fijn hecht clubje vind!!

@Lwv, er speelt iets anders...??? dat is niet leuk als je er hoofdpijn van krijgt. Als je er niet verder over uit wil wijden dan begrijp ik dat hoor! En als je het wel kwijt wil, maar niet zo dan mag je altijd PB-en.

Liefs

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh lwv, gaat alles goed met je? Ik ben ook te bereiken via pb hoor:) knuffel iig!

Mango gaat er bij Julan heel goed in. Mn moeder heeft een nieuwe baan en moet eerst 2 maanden een cursus volgen. Ze past altijd di op maar tijdens de cursus kan dat niet. Komt het voor ons even goed uit dat mn vader nu thuis zit. Vandaag dus een opa dag haha, moest wel 5x alles uitleggen natuurlijk, mannen;) hihi

Ik ga even fluisteren: Julan heeft doorgeslapen vannacht, ohw ohw wat is dat heerlijk wakker worden na een week van slaaptekort:D dit heb ik niet gezegd oke;)

Vanavond kunnen we onze auto ophalen, ben benieuwd of alles nu goed is.

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    De postcodestraatprijs + bwm is de straat naast mn ouders gevallen hihi, das shit;)

Deel Deze Pagina