Hoi lieve meiden, ik ben weer aan het werk dus kan weer ZP-en en vanaf donderdag natuurlijk ook weer volop Jullie zijn lief! @Xd Pfff heftig zeg dat Julan nachten wakker is en dan zich overstrekt, Laurise wordt ook weleens huilend/gillend wakker 's nachts, en dacht ook al dat ze aan het dromen zou zijn. Gelukkig is een speentje en een ai over haar hoofdje weer goed bij Laurise. Ik kan me wel inkomen wat het CB zegt. Oh je auto is weer gemaakt, fijn! Wat zijn de kosten uiteindelijk geworden? Hopelijk gaat hij nu weer jaren mee! Vervelend he om zo niet naar je zin te zitten op je werk en snap dat je chagie wordt van alles! En ja helaas wordt je relatie daar vaak ook niet gezelliger op. Hoe lang moet je daar nog? Donderdag word je gebeld van de soll toch? @SQ Jeetje belachelijk dat je niks hebt gehoord van je gesprek! Jeetje wat heftig dat jullie alle twee zonder baan zitten.. En hoe reageerd Jelke op nummer 2? En vindt hij groente en fruit lekker? @lwv Je hebt dus een lekker weekendje weg gehad, wat leuk dat jullie overloop ondertussen is opgeknapt! Vervelend dat je niet lekker voelt.. Leuk dat jij ook lekker vers fruit aan het pureren bent. Ik gooi alles in de blender, zelfde effect ooh mango die heb ik nog niet gehad, ga ik ook eens proberen. @Zustertje Hoe is het met jou? Heerlijk he dat verliefde gevoel! @Dominoo Fijn he om hier te schrijven, vind ik ook . Hoe is het met jou? @anouskha Hoe is het met je arm= Hier weer aan het werk, na 11 dagen vrij gweest te zijn (incl weekenden) Lekker genoten van elkaar, naar de IKEA geweest, klusjes in huis gedaan, gezwommen. Vrijdag gegeten bij vrienden en gestapt tot half 5! Heerlijk had ik echt even nodig! Zaterdag samen uiteten geweest, zondag kwamen mijn zus zwager en kids eten, kids bleven ook slapen want gister opgepast. Dus opeens 3 kids! Wel gezellig maar was blij dat manlief er ook was. Nu hopen dat het snel donderdag of eigenlijk vrijdag is dan kunnen we af gaan tellen tot de terugkomst. Laurise eet inderdaad goed, vrijdag weer naar het CB ben heel benieuwd hoeveel ze gegroeid is, vorige keer zat ze met alles netjes op gemiddeld dus opzich kan ze het hebben. Ze vindt het zo geweldig allemaal. Verder nog steeds aan het kwakkelen, hoesten, verhoging, snel huilerig. 's nachts af en toe dus gillend wakker maar met speen te troosten. Wat is Rapleyen? Of zo... Zal ook eens vragen vrijdag op het cb wat voeding 2 doet Ik heb trouwens ook alleen maar goede ervaringen op het cb.
Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad samen Laurise Idd, dat je maar snel kan aftellen!! Heb je een afstreepkalender Rapley is hele stukken eten geven en ze zelf laten/leren eten. Dus geen gepureerd eten. Wij gaan waarschijnlijk mixen, sommige dingen geprakt, sommige dingen zo uit de hand. Heb het al een x met banaan gedaan en dat ging echt heel goed. Julan zat er van te smullen Rapley-methode | Kiind.nl Kreeg net een berichtje van mn vader, wel weer even wennen is alweer 20 jaar geleden dat ie een hele dag met een baby om moest gaan zei ie hihi... Hij wilde een telefoontje plegen maar dat lukte steeds niet haha
Oh antwoord op je vraag: Mijn contract loopt tm 31 dec, laatste week van dec gaan we wel nog een weekje skien dus die week valt al af Ik heb afgelopen do een gesprek gehad en zou binnen een week iets horen. Ik hoop het zo, leek me echt een hele leuke baan! De kosten van de auto zijn uiteindelijk 1000 euro geworden ipv 2900. We krijgen 500 van svader, dus dat scheelt een hoop! We gaan de auto vanavond halen met de hoop er idd een paar jaar tegen aan te kunnen!
@Xd, fijn dat de kosten uiteindelijk nog een beetje mee vielen. En balen zeggen die straatprijs net een straat verder. Dat voelt wel even lullig. En je vader sinds lange tijd als oppas. Leuk zeg. Mijn schoonvader past regelmatig op, maar daar schreef ik in het begin ook alles op omdat hij de helft anders vergat. MAnnen he!!! @Laurise, fijn dat jullie zo'n gezellige week hebben gehad. En nu maar hopen dat de tijd dat je man weg is net zo snel gaat. Werkse dames, ik zit gezellig thuis whahaha! Tjah ik probeer de humor er maar in te zien Liefs
haha sunny, je moet er ook maar het beste van maken. Ik zeg altijd maar lachen is gezond, huilen kan altijd nog
nope nog niet, maar volgens mij wordt er op maandag niet bezorgd dus dan komt het vandaag misschien, tenminste daar ga ik vanuit!! Liefs
Ja en anders morgen, pakketjes duurt vaak wat langer heb ik het idee.... Vind de post sowieso altijd slecht, altijd maar afwachten wanneer iets binnenkomt
@Xd Nee heb geen afstreep kalender, als Laurise ouder had geweest had ik die zeker gemaakt O oke dat doe ik ook deels haha, gister ook stukje banaan gegeven..leuk gezicht lekker met die handjes alles fijn knijpen. Wat leuk dat je vader vandaag oppast, dat is zeker wennen na zo'n tijd Oke nog een paar weekjes uitzitten daar, hoop dat je deze week goed bericht krijgt! Heb je nog iets anders lopen? Wat fijn zeg, dat scheelt veel, natuurlijk nog balen van die 500 euro maar goed als er iets stuk gaat waar je niks aan kunt doen (had ik na 3 maanden) dan zou je dat ook moeten betalen, blijft een k*t streek natuurlijk! @SQ Inderdaad maar met humor bekijken en flink speuren op internet naar vacatures. Wel gezellig voor Jelke O dat zou leuk zijn als je vandaag je pakketje binnen krijgt. Manlief belde net, Laurise is niet lekker, 37.8 vanmorgen dus dat valt mee.. maar hij gaat straks nog een keer tempen en geeft haar straks voor het slapen een PCM.
Zielig als die kleintjes ziekig zijn he! Ja idd nog een paar weekjes! Ik solliciteer me suf, met mij 200/300 anderen. Tenminste, dat staat in de afwijzingen. Parttime is lastig om iets nieuws te vinden. Heb ook een paar x een sollicitatie in het zh gedaan, wat jij doet. Maar dat lukt nu dus echt niet zonder diploma, veel te veel aanmeldingen. En dan kijken ze eerst alleen naar je cv en dus de opleiding. Jammer.
Goedemiddag meiden! Gisterenavond moest ik werken en vanmorgen ook! Vandaar dat ik niks liet horen Hoe is het met iedereen? Hier alles goed maar een DRUKKE week alleen donderdag en vrijdag vrij en dan heb ik ook nog afspraken echt BALEN Gelukkig moet ik volgende week maar 1 avond en 1 ochtend werken... Het wordt spannend mijn vriendin is vandaag 37 weken zwanger en ze past gewoon nog steeds op Nina echt super! @Lwv Toch geen problemen omdat je je niet fijn voelt! Je mag je verhaal altijd kwijt hoor... Ben je al over op nummer 2 voeding? @SQ Je moet de moed niet laten zakken hoor hopelijk hebben jullie alle twee snel een baan! Geniet van je lieve mannetje... @Laurise Ik dacht dat je deze week ook nog vrij was maar dat is niet zo... Wel hebben jullie allemaal leuke dingen gedaan super! Wanneer komt je lieverd weer thuis? Werkse vandaag! @Xd Super! Nina ook niet gehoord vannacht heerlijk hoor belletje naar het CB heeft wel goed gewerkt haha Fijn dat je pa op kan passen zal zeker wel wennen zijn. Toch maar aan het werk gegaan?
Hi dames! Ben ik ook weer. Ik plaats liever niet(s) hier openbaar op het www. Weet bijna zeker dat er mensen zijn die me volgen... en niet iedereen hoeft altijd alles te weten. Als de behoefte er is zal ik (1?) van jullie wel priveberichtje doen. Wel erg lief van jullie!!!! Hoop dat jullie me beetje begrijpen.... Ben nu op mn werk. Moet van 8 tot 17.00u vandaag. Mijn ouders zijn vandaag oppassen. Morgen ook van 8 tot 17.00 werken en donderdag ook. EN ik "moet" vrijdag een dagje extra werken. Van 17.00 tot ca.23.30uur. Laurisse : Een afstreepkalender in huis? Anders zelf eentje maken en dan samen met je meisje elke dag een streep door een dag heen halen. Of een blad afscheuren. SQ en XD druk met solliciteren...... kom op meiden ik duim voor jullie dat jullie snel iets anders hebben! Het is inderdaad zo dat ze puur op cv kijken en naar de 'gevraagde' eisen. Zustertje is druk! Spannend van je vriendin zeg!!!!!! Oh ja gistermiddag begonnen met Friso nr.2. Gaat wel goed geloof ik. Geef nu dan 4x 180/6. En voorheen met voeding nr.1 gaf ik 4x 210/7. Ik geef dan elke dag (nu sinds 1 week) fruit. En probeer ook af en toe wat diksap te geven. Vind ze nu toch best lekker.
Ohja, over dat prive gaan. Ik zag dat je een club aan kunt maken, daar kun je alleen in schrijven als je daar lid van bent. MAAAR, daar kun je geloof ik geen foto's plaatsen. Ik heb van de mods geen reactie gekregen op mn vraag... zustertje, druk! Spannend van je vriendin, kan eigenlijk ieder moment gebeuren. lwv, ik snap je hoor. Zet hier ook geen al te erge prive dingen. Niet dat ik nou zulke spannende dingen meemaak. Maar ik begrijp je hoor. Julan krijgt nu idd ook 180/6 ipv 210/7, maar dit is wel genoeg. Hij is iig voldaan na de fles. Dan zal het wel goed zijn toch. Over 2 weken is mn vriend jarig en 2 dagen daarna zijn we 7 jaar samen... Ik wil hem een leuk kado geven, maar wat
XD : Fotos kunnen we van elkaar ook wel zien op Facebook enzo... en anders mailen we die naar elkaar?! Ik vind het wel wat hoor dat prive gaan!! Ik zie hier soms ook gewoon mensen meelezen "actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken".... en dan vraag ik me gewoon af waarom lezen ze mee? Niet dat het verboden is ofzo. Maar ik ga toch ook niet in een Topic meelezen wat bijvoorbeeld gaat over augustus 2010 mama's. Of ben ik nou gek aan het worden.....? Kadotip : Leuke foto van jou en Julan samen?
Nouja weet je, als je zelf een kindje uit die tijd hebt. Maar niet schrijft. Is het ooit wel leuk om te lezen natuurlijk. Tenminste, er is nog een mei2011 topic en daar lees ik ook wel eens mee Maar niet iedereen is aan de facebook toch, ik vind fotos juist zo leuk! Weet je wat ik doe, ik maak even een topic aan. Je kunt ook vragen stellen over het forum. Dan stel ik de vraag nog een x, wie weet krijgen we dan een duidelijk antwoord. Ja een foto dacht ik ook aan, maarja... die hebben we al zoveel hihi
Ja maar meld je dan gewoon en klets gezellig mee! We weigeren nooit niemand. We zien toch dat je meeleest.
Ja ik vind dat je gelijk hebt hoor Maargoed, misschien wil diegene alleen maar lezen en niet schrijven. Zou kunnen he, geen tijd/zin om alles bij te houden. Ik noem maar wat. Maar ben het wel met je eens hoor, probeer nu alleen even te bedenken wat zo iemand zou kunnen denken (snap je het nog?? )
XD : Ik snap je. Weet je wat ..laten we ons er niet te druk om maken . Ben je op je werk vandaag? Ga nu verder met verzinnen voor kado voor je vriendje. Een leuke hoes voor de IPad?
@Xd Ja zeker zielig zieke kindjes.. pff jeetje wat een aantallen die solliciteren! Jammer dat het niet lukt bij de ziekenhuizen, inderdaad als er veel kandidaten zijn worden degene met diploma inderdaad uitgenodigd.. De laptop sticker die ik heb laten maken is erg mooi! Of verjaardagskalender met foto's? Vakantie veilingen heeft ook erg leuke cadeautjes betreft dingen doen, slipcursus etc, dagje sauna. Wil ook graag prive!! @Zustertje Wat voor dingen heb je allemaal te doen deze week? Oooh zeker spannend voor je vriendin! Wat knap dat ze nog steeds op Nina past! Nee had 1 week, geen dagen meer en het is genoeg zo, hij kan zijn laatste spullen gaan pakken en extra van Laurise alleen genieten. Hij komt tussendoor eind februari nog terug voor 10 dagen en dan eind mei. @Lwv Ik vind Laurise nog te jong voor de afstreepkalender anders had ik er zeker eentje gemaakt. Ze zal er nog niks van snappen. Wel heeft manlief een filmpje voor haar gemaakt. Ooh wat vervelend dat er iets is, je mag mij ook altijd pben, kijk maar wie je doet. Snap dat je het niet fijn vindt ivm mee kijkers. Fijn dat nummer 2 goed gaat, ik heb gister ook diksap gehaald, is al vanaf 4 maanden die ik heb (biologisch van AH) had ik dat maar eerder geweten.. Heb het idee dat Laurise behoefte aan drinken heeft tussendoor. Oke zie dat er 2, 210/7 voeding gaven, ik heb altijd 180/6 gegeven, bij cb zeiden ze dat je niet hoger mocht gaan..
Laurise, de hoeveelheid ligt aan het gewicht dacht ik. En Julan vroeg echt om meer. Nu met nr 2 heeft hij genoeg aan 180/6, dus ik neem aan dat deze dus extra vult. Jeetje joh, eind mei. Is hij dan wel terug voor Laurise haar verjaardag?? Ik ga nu even een topic openen met de vraag. En anders maken we zo'n club aan en dan moeten we maar een oplossing bedenken voor de foto's Die hoes of een laptopsticker is wel een idee ja. De hoes moet ik even kijken wat ik daarmee kan, er zit er 1 omheen maar geloof dat er niet veel keuze is in soorten hoezen voor een ipad. Dagje sauna is ook een goeie, heb ik er ook nog wat aan. Tenminste, dan regel ik wel dat ik meega natuurlijk lwv, ik ben op mn werk idd Heb net een boterhammetje (of 5!! Oeps) gegeten. We krijgen hier iedere dag brood aan een gedekte tafel, dat ga ik straks wel missen moet ik zeggen.