De vraag is eerder voorbij gekomen: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/311068-hebben-clubje-opgericht-d.html Wat zullen we doen, ik vind er namelijk wel wat 'beperkingen' aan zitten.
hmm lastig. Ik begrijp heel goed dat het het voor velen fijn is om prive te gaan, maar als ik lees wat je allemaal NIET kunt in zo'n club... Ik weet niet of het dan nog prettig en handig is! Maar ik weet niet wat de rest er van vind... Liefs
Sunny, dat vind ik dus ook. Je kunt in een club teveel dingen niet. En ook gewoon handige dingen. Zoals meteen naar het laatste bericht gaan. Lijkt me erg irritant als dat niet kan. Beetje jammer.... Dr moet iets te bedenken zijn, maar wat he...
@anouchka, daar zat ik ook aan te denken, Hyves kan wel prive namelijk! Dan moet je eerst echt lid worden met toestemming van degene die de hyves oprichten... voordat je iets kan lezen of kan posten.... Als jullie het allemaal door over eens worden, bied ik mijn aan als vrijwilliger om 1 van de beheerders van de site te worden. Dat kan volgens mij met meerdere dus misschien met XD??? Volgens mij zijn Xd en ik het meeste aanwezig?? Ik hoor het wel! Liefs
Ik heb whatsapp.. Alleen dat kletst niet zo lekker als hier wel..? Donderdag is onze systeembeheerder op het werk, zal s vragen of hij iets weet Ik vind zp'en nl wel leuk haha
Idd...wat sq zegt....je moet eerst toestemming hebben lid te worden. We kunnen deze ook aanhouden en de echte prive dingen kun je daar kwijt......optie??
Hyves kan ook, mits iedereen dit heeft... Ik doe echt nooit meer iets met hyves, maar alleen zo prive kletsen moet wel kunnen natuurlijk
Ik vind hyves niet echt lekker kletsen.. en whats app ook niet echt handig omdat je niet hele verhalen kan typen en dan raak je de draad echt kwijt met allemaal korte berichten door elkaar.. Opzich zijn de nadelen toch niet echt heel erg? Wat vinden jullie een groot nadeel?
Dit niet kunnen doen (quoten), altijd beginnen bij pagina 1. Niet bij een nieuw bericht uitkomen dus Geen fotos...
Bij een club zie je geen 'handtekening'. Ook saai, maar voor prive dingen kunnen we dit wel gebruiken.
@xd O oke dat kan dan wel kloppen, Laurise is groot begonnen Ja als het goed is, is hij net terug voor haar 1e verjaardag..ik hoop het wel, is toch een hele grote gebeurtenis, al krijgt zij er niet veel van mee voor de ouders wel. Maar anders moeten we het verplaatsen.. Ik heb de laptopsticker bij DesignSkins besteld, mooie kwaliteit, goede service! Kan je ook nog tekst aantoevoegen/plaatjes/eigen foto. Ja precies, zulke cadeautjes geef ik ook altijd haha waar jezelf ook iets aan hebt Zo dat is veel, maar inderdaad dat heb je al gauw bij een gedekte tafel, wat luxe zeg, op de kosten van de baas?
Nouja, weet je.. Eigenlijk maakt het met niet uit hihi... Ik hoor wel wat de rest wil, daar pas ik me op aan
weet je ik laat het aan jullie over, ik sluit me er wel bij aan. Hyves is prima, maar kletst misschien minder handig. Club heeft veel nadelen... Ik denk dat we dan gewoon het beste dit topic kunnen houden voor de algemene dingen en dingen die we wel gewoon op internet willen. En de echte geheime dingen dan bijvoorbeeld in een apparte club doen?!?!