Ik hoop ook dat hij terug is voor ze 1 is. Dat is idd toch een speciale leeftijd he. Ik ga even kijken bij designskins, thnx
Ja dan houden we deze in ieder geval. En dan voor de 'geheime' dingen "de club". Hyves heb ik niet meer en klets niet makkelijk inderdaad. WhatsApp heeft ook niet iedereen. Fotos kunnen we hier gewoon blijven plaatsen!
Ik ga een club aanmaken goed? Dan kijken we wel even hoe dat loopt, mocht het echt niks zijn kunnen we altijd nog wat anders bedenken.
http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/mei-mama-s-2011-prive.html Ik kan zo niet vinden hoe ik iemand uit moet nodigen... Dit is de link, je kunt er alleen in kijken als je lid bent. Dus even aanmelden, ik denk dat ik dan een melding krijg en dan voeg ik jullie toe. Dan moeten we even uitzoeken hoe het precies werkt. Ik geloof dat we wel een map aan kunnen maken voor foto's, we komen er vanzelf achter hoe het precies werkt
Meiden mij maakt het niet uit maar waar kun je de club vinden? Ik weet niet wie er naar mijn week vroeg maar die ziet er zo uit maandag huishouden en werken dinsdag werken en huishouden,bieb,collecte lopen woensdag avonddienst maar 's morgens een bijeenkomst bij de openbare bieb over voorlezen voor kindjes vanaf 3 maanden en er is een logopedist. En mijn zusje komt overdag donderdag vrij zijn maar 's middags naar mijn pa (Mijn ma is weg) en mijn pa heeft een hele heftige allergische reactie op AB dat we hem even niet alleen laten en ik kook daar 's avonds (mijn man komt daar ook heen uit zijn werk) vrijdag vrije dag Volgens mij nog geen plannen alleen 's avonds verjaardag van onze zwager zaterdag een hele dag werken en verjaardag van mijn man zijn opa en oma zondag een avonddienst pfffff en daar kunnen nog dingen bijkomen Nu even RUST
Ok ik ben naar die link geweest, maar ik kan nergens vinden hoe ik me aan moet melden voor de club...