Je moet even bij je gebruikersinstellingen kijken en dan bij clubs..misschien staat daar of je ons kan uitnodigen?
Nee flauw, ik ga even kijken.. Ik kan namelijk niet zien wat jullie nu zien omdat ik de beheerder ben. Als ik bij andere clubs kijk kan ik namelijk lid worden... Staat onderaan ergens. Zien jullie dat bij de andere clubs wel?
Ja bij de andere clubs staat hetzelfde: Je moet lid worden van de club om de inhoud te kunnen bekijken. En daaronder een knopje met LID WORDEN! Maar bij jouw club staat alleen: Je moet lid worden van de club om de inhoud te kunnen bekijken. Maar geen knopje met lid worden. Maar bij jouw club staat ook (prive) en bij de rest niet! Misschien ligt het daar aan?
Je gaat naar het profiel van XD. Zij heeft staan (rechtsonderin) dat ze lid is van 2 clubs. Daarbij staat ook "lid worden". Daar klik je op. Dan zoek je op "algemene clubs" - en dan zoek je de juiste ertussen. Ik heb op datum van vandaag geselecteerd. Dan kan je daar drukken op "lid worden".
Oke, ik heb nu 3 meldingen voor 'mijn' club. Alleen als ik daarop klik dan kom ik bij de club uit en hoef ik niks aan te vinken. Kunnen jullie iets doen in de club, heb er 1 zin in gezet. Kunnen jullie die zien/reageren?
het knopje lid worden stond er eerst niet LWV, maar Xd heeft iets veranderd en nou was het knopje er wel! Nu nog toestemming van haar krijgen hahaha
er staat alleen: voor al onze prive dingen. Verder kan ik nog niks omdat ik eerst nog als lid geaccepteerd moet worden. Alleen jij bent nog maar lid XD!
Ja en ik heb dus de melding van jullie, dat jullie lid willen worden haha.. Maar als ik daarop klik (staat bij mij bij meldingen) dan kom ik in de club uit en zie ik vervolgens niks staan. grrrr krijg er de kriebels van! Ik ga even speurneuzen
Trouwens, Dominoo die gaat gek worden haha... Die moet 10 paginas teruglezen haha, sorry dominoo En ohja, Lente was gisteren 6 maanden zag ik. Jeetje een half jaar alweer, proficiat Dominoo
@Dominoo GEFELICITEERD met je mooie meisje! Anouk is denk ik de volgende die 6 maanden is? Nina is volgende week donderdag 6 maanden.... Mijn zusje belde van de week dat ze van stof een hele gave slinger gemaakt heeft voor Nina als ze 1 jaar wordt haha duurt nog wel even... Ik vind dit zelf prettiger dan die prive club eerlijk gezegd
Ja ik vind dit ook fijner, maar als iemand nu iets wil vertellen en het liever niet openbaar zet dan kan het in de club. Denk dat we het zo moeten doen toch? Wat lief van je zusje, die slinger
Laurise, je kunt aanvinken dat je een melding wilt ontvangen als er na jou laatste bericht een reactie is geplaatst. Je ontvangt er dan 1. Ben je online geweest gaat dit weer opnieuw. Dus had net wel even 25 mailtjes ja haha, maar normaal is dat dus niet