Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Zo daar ben ik weer even....

HB is eindelijk ophoog nu 8.0! De doktersassistente zei tegen Nina zo jij lijkt op je papa :$ (ik dacht wie ben jij en hoe ken jij mijn man haha)
    Maar ze zijn ongeveer even oud en ze hebben in dezelfde straat gewoond.
    Ik had mijn man net aan de telefoon heb maar even gevraagd of hij iets op te biechten heeft haha

Nina heeft weer een hazenslaapje gedaan en is nu lekker de fles aan het drinken (mijn zusje is er even)
    Nu even relaxen en straks even 3 uurtjes werken en daarna weekend tot woensdag avond ;)

@Lwv Gaaf een taart laten maken met een half jaar! Wij laten een taart maken met Nina haar eerste verjaardag of een pip taart of in hollandse stijl (nina haar kamertje is ook hollands en geboorte kaartje is ook in de stijl)

@SQ Geniet van je leuke/relaxte avond! Wil jou mannetje ook niet super veel slapen?

@Xd Luilak ;):D Weer een beetje uitgerust?

Wie heeft er nog leuke plannen voor het weekend?? Wij verjaardag vieren morgen en zondag nog geen idee misschien nog bij vrienden langs.
    Ga nu even expeditie robinson kijken....

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Aah expeditie robinson heb ik net de helft van gekeken. We gaan even ergens met vrienden een hapje eten, sushi, hmm ben ik echt verslaafd aan!

Leuk alles in de hollandse stijl:)
    Ons geboortekaartje is ook in de kleuren van Julan zn kamer, maar dat is eigenlijk toeval hihi

Ja ben weer een beetje uitgerust, het is gelukkig ook uitrustweer. Bahbah vies weer!
    Vind dat zo fijn samen met Julan slapen hmmm lekker kroelen:D

Werkze zustertje!

3. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : Oooeeh sushi !!!! Jummie!
    Hoe smaakte het?

Zustertje : aan het werk?

Wij hebben vh geboortekaartje een canvas op Anoek dr kamer.
    Verder is kamer helemaal wit met roze en zilvere accenten.

Bleehhh. M'n man is naar een verjaardag.
    Zit ik hier in m'n uppie....
    Morgenochtend shoppen met m'n schoonzusje bij kledingbeurs.
    Ben erg benieuwd wat ze hebben. Het is nieuw en 2e hands.
    Rest vh weekend nog geen plannen.

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah heb ook nog eens last van m'n hormonen.
    Zit te janken om TVOH ?????

5. zustertje

@Lwv Ik krijg ook erg makkelijke tranen in mijn ogen hoor na de geboorte haha (terwijl ik helemaal niet emo was toen Nina geboren is maar dat had denk ik ook wel met de morfine te maken (ik ben heel veel uren ook echt kwijt van de bevalling)

@Xd Was de sushi lekker? Ik heb het nog nooit in een restaurant gegeten smaakt dat heel anders dan die van de AH (heb ik een keer geproefd maar ik vond het zo een kleffe smaakloze bedoeling :):D

Zo en weer hebben we een heerlijke nacht gehad!!!! Ben zo blij....
    Vanmorgen lekker rommelen in huis en huishouden doen en rond 15.00 richting mijn schoonouders en blijven daar tot vanavond.
    Jullie nog plannen voor vandaag?

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi dames,

haha emo... Ik heb dat ook sneller dan voor ik Julan had, zo gek. Vooral als het om kindjes gaat, dan schiet ik vol hihi..
    TVOH moet ik nog even terugkijken, doen we morgen denk ik.

Ja sushi van de AH smaakt wel anders als in een restaurant, en je kunt er ook andere dingen bij eten. Noodles/rijst of vlees stukjes.
    Erg lekker!
    Volgens mij moet je sushi ook wel een beetje leren eten, de eerste x vond ik het goor namelijk. En ik vind het nu echt super!

Fijn zustertje dat de nacht weer goed ging, hier wat minder. Maar dat komt denk ik omdat we gisteren avond overal en nergens geweest zijn met Julan en dat moeten we eigenlijk niet doen...

Vanavond een feestje want mn broertje is jarig! Die woont nog bij mn ouders dus Julan kan daar lekker in zn bedje.

Zometeen even bij prenatal de voetenzak halen, was ik vergeten tijdens de mama mazzeldagen. DOM!

X

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Daag dames,

Na het weekend kom ik weer wat meer kletsen hoor, maar moet dit weekend werken en krijgen morgenmiddag mijn paps met vriendin op visite en mijn broertje en zusjes komen ook, want die zijn dit weekend bij mijn vader! dus gezellig druk.

Jelke is gek op staan!

Bekijk bijlage 188811

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ahh die Jelke, Julan gaat ook constant staan. Heel als ie ligt en ik zn handen vast heb gaat ie zitten. En als ik dan zn armen onhoog doet gaat ie staan:D
    Schattig gezicht he!

Werkze!
    Wij hebben zo een feestje!

X

10. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jelke en Julan zijn wel snel wat dat betreft of niet ??

Zo mama ligt in bed. Welterusten.

11. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Hey meiden, zo te lezen gaat alles aardig goed met jullie!:D

Met mij gaat het ook prima, niet zwanger meer te krijgen maar emo-kip-af:D

Vandaag naar de verjaardag van mijn neefje!
    Kereltje wordt alweer 7 jaar, en voet zich de man in huis haha.
    (nou ja als hij met mama alleen is dan he, terwijl zijn grote broer met "grote" vriendjes speelt.)

Heenweg wordt ik gelukkig opgehaald pff,
    de NS heeft last van een kronkel in de kop.
    Maar liefst 3 uur en 15 minuten treinen (terugreis) vanfa mijnn zus! En bedankt he NS:p

Dus brengt zwagerlief mij naar Zwolle, scheelt 3 kwartier treinen, en in de auto vermaak je je beter dan waar dan ook.

Gelukkig maar 1 x overstappen, en lamlendig van het treinen op het station opgehaald worden door je vriend:D Lief he!:D

Nou nog hopen dat alles goed gaat.
    En de NS een nieuwe spooridee geven, want naast de kosten duurt het veel te lang die rottrajecten die maar 1x in het uur rijden:p Ow en niet vergeten de plaszakken aan te schaffen, zelf inkopen is goedkoper dan bij de NS kopen haha.

Fijn weekend verder meiden!

Knuf,

Mams85 :p

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik denk het, Julan is ook groot misschien kan het daar wat mee te maken hebben? Jelke is ook wel groot toch?

Zijn beide jongens, weet niet of dat nog verschil maakt?

Ik heb Julan uit bed gehaald en mn vriend laten slapen, die werkt zoveel en was kapot gisteren, dus laat hem een x uitslapen:)

Wij hebben geen plannen voor vandaag, lekker niksen denk ik... Jullie?

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Heeeyy mams!!
    Leuk dat je er even bent:)

Druk bezig, of staat alles op een laag pitje? (aan je onderschrift te zien?:))

14. zustertje

Goedemorgen meiden!

@Mams85 Leuk om wat van je te horen! Gelukkig dat het goed met je gaat...

@Xd lekkere nacht gehad? Lief dat je je vriend uit laat slapen hoe vroeg ben je er uit gegaan dan?

Nina gaat ook ''zitten'' zoals jullie omschrijven maar dat doet ze al een hele poos ze is ook echt mega sterk in haar nek (komt gewoon omdat ze zo vaak op haar buik ligt) Of dat zo is weet ik ook niet zeker maar dat zei het CB.
    Als Nina zin heeft en je zet haar op je schoot of zo tegen de bank vind ze helemaal geweldig maar wij doen het eigenlijk bijna niet vind zo zielig voor die kromme pootjes ;):D
    Mijn man is naar de kerk en als hij om 11uur weer terug is gaan we naar mijn ouders toe tot vanmiddag denk ik.

Tot straks meiden!

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik werd om 8 uur wakker! Wowie:)
    Gisteren waren we om half1 thuis denk ik, we hebben Julan gelijk tussen ons in laten slapen. We waren beide kapot en ik had echt geen zin om eruit te gaan vannacht en mn vriend ook niet;)
    En toen sliep hij lekker door:)

Julan heb ik weer in bed gedaan net, en mn vriend slaapt nog. Dan kan ik even met de franse slag door t huis!

Wat voor kerk gingen jullie ook alweer zustertje?

16. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    @ XD&Zustertje en de rest:

Ja met mij gaat alles lekker:p

Hmmz, onderschrift verander ik wel als ik er aan denk.
    Op dit moment ben ik te druk haha:p

Lekker veel afleiding, nieuw werk in de thuiszorg, en ik zet tegenwoordig acrylnagels (beginner hoor)...:O

Ik moet over een uurtje de deur uit, dan staat me zwager voor mijn villa met 2 liften, en heel veel andere mensen:D

Ok mijn humor gaat er niet op vooruit hahahaha:p

Ik kom weer een beetje meeschrijven, af en toe zullen jullie mij lezen.

Fijn om te lezen dat er een vervolgtopic is :D
    Ik heb niet alles gelezen, maar het gaat geloof ik goed met iedereen he! Roddels wil ik horen :p

XXX Mams85:p

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams : Leuk van je te horen!!!

XD :Oooeeh Julan goed geslapen. Lief dat je je vriend laat liggen.
    Doe ik eigenlijk ook altijd...

Zustertje : Gezellig op pad weer vandaag.

Wij willen vanmiddag ook nog wel iets gaan doen.
    (nou ja..lees : IK wil iets gaan doen)
    Mn mannetje is nu nog naar de voetbal maar komt straks thuis.

@zitten : Anoek doet dus echt niet veel wat dat betreft.
    Niet uit haar zelf in ieder geval.
    Omrollen doet ze ook nog helemaal niet.
    hahahaha
    En dat terwijl het toch ook een flinke meid is.
    67 cm en 8 kg.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ lwv, dat komt vanzelf!
    Er is niemand die dat op zn 18e nog niet kan ;)

Heb wel s gehoord dat je 2 verschillende kindjes hebt.
    De ene proberen vanalles en na 100x oefenen lukt het. De andere kindjes wat langer wachten en doen het in 1x zonder oefenen.

Wat wil je gaan doen vanmiddag lwv.
    Ik zit even bij mn ouders, taart eten die er nog over was van de verjaardag gisteren:D

Wil eigenlijk ook iets doen, maar wat.....

19. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    hey meiden!!
    Wat een druilerig weer... bah!
    Vanaf vrijdag gewerkt, nu klaar, lekker gedouched en ga straks naar een vriendinnetje toe (woont nog op kamers) en blijf daar een nachtje slapen. Gezellig filmpje kijken etc (veel kletsen!!!)

Mams85! Super leuk je weer te zien hier!!! Acrylnagels, leuk zeg!!! Is het moeilijk om te doen? Doe je het thuis of ga je naar mensen toe? Best even een investering denk ik om alles aan te schaffen?
    Roddels... haha. wat wil je precies horen ;)

Zustertje: wat voor taart heb je gemaakt voor je schoonmoeder? Ik vind het onwijs leuk om te bakken, dus ben altijd benieuwd!

Wauw, al 3 kiddo's die al bijna gaan zitten!! Hier ook nog lang niet hoor, hihihi... Omrollen wel, maar ook alleen als ze er echt zin in heeft :) Ben ik wel blij mee, want dan oefent ze zelf al haar nekspieren, hoef ik daar niet altijd aan te denken (haha, luie mama)

Gisteren op verjaardag van het dochtertje van vriendin geweest, die werd 1 jaar. Zow! Wat een werk had ze ervan gemaakt!!! Zelf slingers gemaakt, zelf uitnodigingen geknipt, met letters, 12 fotootjes (elke maand 1) van haar meisje, zelf uitdeeldoosjes gemaakt voor de kids die op de verjaardag kwamen, 3 taarten... etc. Ik zei al tegen haar: zo creatief hoef je het van mij niet te verwachten hoor :)

Mijn man had vanmorgen de zorg voor Lente, heeft ze vannacht gepoept, hele bed vies... zelfs matras is vies geworden... zielig!!!

Oke, dus jullie zeggen zéker 210 geven?! CB zei vorige keer dat 180 ruim genoeg is, zeker omdat ze nog veel voedingen helemaal teruggaf. Ik ga morgen even bellen.

SQ: lekker gemasseerd ;) ??

Oei, ik heb een heel groot bericht nu, sorry :)

20. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    XD: prima weer om een gaaf fotoboek in elkaar te flansen! Ik ben begonnen bij Albelli. Érg leuke mogelijkheden om een mooi boek te maken!!! Of leuke filmpjes maken van Julan, altijd leuk!

Deel Deze Pagina