Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : Ik zou voor de zekerheid navraag doen bij CB.

Wij geven hier om 08.00 + 12.00 + 16.00 + 20.00u de fles.
    Richtlijnen he!!! komt niet op de minuut.
    Geef tussendoor ook wat diksap en fruithapje.

Ga ff aan de andere kant lezen.

SQ : Welk merk luiers gebruik je?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier weer terug na een ochtendje bieb was erg leerzaam! Was niet druk maar wat wel erg leuk was dat er nog een meid hier van dorp was waar ik veel contact mee heb via hyves en nu zagen we elkaar voor de tweede keer en het klikt echt heel goed binnenkort spreken we een keertje af.
    Onze kindjes schelen een maandje....

@Laurise DIKKE KNUFFEL!!

@XD Meen je niet weer zo een rotnacht! Ik denk niet dat het door dromen komt hoor is wel erg lang 2 uur wakker daardoor hopelijk is het snel over.

@Lwv MOet je werken vandaag?

@SQ Misschien zat de luier niet goed aan?

Hier al heel veel luiers van verschillende merken gebruikt en nooit lekkage gelukkig!

3. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje wat leuk bij de bieb!!!
    Leuk ook om af te spreken met dat meisje.

Ik ben heel de week aan het werk (behalve afgelopen maandag).
    Vandaan en morgen (en gister) van 08.00 - 17.00.
    Vrijdag van 17.00 tot ca. 23.00u.

Nou ja ik vertelde net heel leuk en trots dat we op een 10 minutengesprek mogen komen op het KDV tegen mn collega.... zit ze vervolgens achter mn rug om erover te roddelen...en me belachelijk te maken.

4. zustertje

@Lwv Wat flauw joh sommige mensen.....

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Te roddelen?? Tss daar heb ik een gruwelijke hekel aan. Sjonge jonge..

Dames hier een lichtpuntje:D ik werd net gebeld en ik mag op 2e gesprek komen!!! Jaaaaaa, laat het please goed gaan. Volgende week donderdag, dus nog wel ff wachten...

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh zustertje, wat deden ze precies bij de bieb?

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ben er niet helemaal bij... Dan post ik wat en an denk ik ohja nog wat vergeten.

Cb aan de tel gehad, ze weten echt niet wat die nachten zijn, een fase zei ze.. Tja daar heb ik niks aan dus;)
    Een x 5 flessen is geen probleem, als het maar niet iedere dag is.
    Maar ik denk dat we er op 4 uitkomen, eerste les was om 11 uur. Probeer ze gewoon wat te rekken vandaag, misschien een x thee tussendoor om iets meer tijd tussen de flessen te krijgen

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd
    Ik zou als hij nog lief is gewoon wat later inderdaad de fles geven zodat je weer op een "goed" schema komt.. Hoelaat geef je meestal de laatste fles? Jeetje lees nu dat Julan weer heeft gespookt pff wat heftig zeg.. Jaaa wat goed dat je op tweede gesprek mag komen! Ga heeel hard duimen voor je! Nee precies een x 5 is inderdaad niet erg en inderdaad beetje rekken vandaag.

@SQ
    Jeetje Jelke dus ook al weer aan het spoken...En klaar wakker...? Raar... Hoelaat gaat hij naar bed? Ik gebruik ook verschillende merken en lekt nooit door. Ik geef haar nog een schone luier als ze gaat slapen

@Zustertje
    Leuk dat je naar de bieb gaat, wil dat ook gaan doen met Laurise. Zondag was mijn nichtje blijven slapen van 2 en ging ik een boekje voorlezen, laurise erbij ze vond het geweldig, zat met openmond naar mij te kijken

@Lwv
    Jeetje wat flauw van je collega, maar wat leuk een 10 minuten gesprek op de creche, is dat nieuw? Zo pittig zoveel werken!

9. zustertje

@Xd Super dat je op een 2de gesprek mag komen ik duim voor je!! Leuk fase dan :):( Hopelijk is het snel over!

@Laurise Ze vertelde dat je nu al ''moet'' gaan voorlezen alleen al naar je stem luisteren geeft een vertrouwd gevoel aan je kindje...
    Ook dat je niet in baby taal moet praten tegen je kindje enz enz
    Erg leerzaam en gewoon gezellig.

Ga even lekker eten samen met mijn zusje

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Julan zn schema hangt af van wanneer hij wakker is.. Als ik werk krijgt ie de eerste fles om 8 uur bij de oma's..
    Dus 8-12-4-8

Nu was het dus 11, probeer straks om 4 te geven.. Even kijken of dat lukt:)
    Van de week hebben we 1x om 22.00 de laatste gegeven en toen sliep hij dus wel goed.. Maarja dat gaat alleen als hij slaapt meestal is hij ff voor de fles wakker zo rond half8... En om dan nog zolang te rekken is ook zoiets he

11. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey dames!

Zo, al ff druk geweest:) Sint kadootjes gehaald etc......Bij kruidvat nu 3 pakken pampers en dan krijg je er een leuk t-shirtje bij van hulppietje:D

@ SQ: Jolene heeft ook weleens lekkage maar bij haar ligt het altijd aan dat de luier te klein is.

@ XD: Ik duim voor je!!!! En idd, een x 5 voedingen is niet erg.

@ Lwv: Wat een k*t collega zeg:x

@ All: hoelaat na de laatste voeding gaat jullie kindje naar bed?

12. zustertje

@Anouchka Leuk zo een shirtje! Nina gaat eigenlijk altijd gelijk naar bed als ze de laatste fles op heeft. En Jolene?
    Ben jij ook al over naar nummer 2 voeding?

Net lekker gegeten... Ben benieuwd hoelang Nina gaat slapen ze was wel erg moe net heeft vanmorgen maar 30 min geslapen voor dat we weg gingen (moest ze wel wakker maken maar gelukkig vind ze dat nooit erg)

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : Super dat je op 2e gesprek mag komen! Is dat dat bedrijf met die badkamers?
    Balen dat CB je ook niet verder kan helpen met jullie nachten.
    Hier op ZP ook nog geen reacties in je topic gekregen?

Zustertje : Wat leuk zeg voorlezen. Ik nam me ook steeds voor om dat te doen maar het komt er op de 1 of andere manier niet van.....
    Ga dat vanaf nu ook doen! Leuk!

Anouchka : Anoek gaan na haar laatste fles van 20.00u slapen tot de volgende ochtend.

Anoek slaapt overdag trouwens steeds minder.

Wat betreft mn collega(s)... flauw he. Vind het zo stom.
    Zat me gewoon belachelijk te maken.
    Durfde er niet zo goed op te reageren. Ik kwam net aangelopen en kreeg niet alles precies mee.

10 minutengesprek : Ik vind het wel fijn. Doen ze daar altijd.
    Zo weet je wat er precies gaande is op KDV.
    Hoe je kindje reageerd op andere kindjes, enz.enz.

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga me eens even in mn pauze verlekkeren op een heerlijke zonnige vakantie voor volgend jaar met zn 3-en.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohw heerlijk lwv, een vakantie!!

Is idd van de badkamers:)
    Op mn topic helaas geen reacties, jammer.

Sunny, pakketje nog niet ontvangen? Zat gisteren te denken, ik heb een postzegel op het werk gepakt, uit zo'n frankeermachine. Die datum die er dan opstaat klopt alleen niet. Is een fout in dat apparaat. Loopt een paar dagen voor haha, maar dat zal niks uitmaken lijkt me?
    Laat maar even weten als het binnen is. Mocht het er vrijdag nog niet zijn ga ik ff naar t postkantoor hier, ff navragen hoe of wat. Maar neem aan dat ie er wel snel is

16. zustertje

@LWV JALOERS!!! Wij kunnen waarschijnlijk niet op vakantie.... Mijn man werkt sinds oktober vast in Belgie en hij heeft waarschijnlijk volgend jaar maar 5 vakantie dagen :$:$:$:$ Die moet je het jaar ervoor opbouwen maar ja hij werkt maar 3 maanden vast voor hun dit jaar (rest was via detachering)
    In mei gaan we met mijn familie een midweek op vakantie omdat mijn opa en oma 55 jaar getrouwd zijn en dan zijn zijn dagen op :(
    In Augustus gaan wij met ons gezin op vakantie nu willen we een half uur bij mijn man zijn werk vandaan gaan en dan kan hij gewoon gaan werken en dan uit zijn werk naar het vakantie adres komen.
    Op zich wel een goede oplossing dachten wij.

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje dat is een goede oplossing dan toch met de vakantie in de buurt van zijn werk!

Momenteel zitten wij ook ff niet breed maar ik neem aan dat dat straks wel weer goed is.
    Wij willen voor de bouwvak 2 weekjes weg gaan.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat is dat nou voor regeling zustertje... Hebt toch gewoon per jaar zoveel dagen. Zal inbelgie dan anders zijn.. Rot zeg.

Wij zijn altijd van het boeken op het laatate moment haha

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Anouchka, dat shirtje past jolene? Dat sint din? Anders ga ik zo ook ff zorgen dat ik er 1 heb:) leuk

20. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ XD: Ja je hebt ze in allerlei maten 62/68 is kleinste. Zowel voor meisjes als jongens:D

Deel Deze Pagina