Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat schattig lwv:)

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    staan er wel meer op MP. misschien vind je er iets leuks voor julan?

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik zat al rond te speuren:D

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Zo grappig als Nina haar speentje ziet blijft ze net zo lang proberen tot ze hem kan pakken en stopt hem dan goed in haar mondje *smelt* ze is zo lief....

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jaaaa lief he, julan doet dat ook sinds kort:D
    Ooit ook lasrig, issi bijna in slaap en san pakt ie de fiep uit zn mond, die hij er dan niet goed inkrijgt haha

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sorry vor typfouten, typ via ipad en dat touchscreen..... Brrr

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoek gebruikt al heel lang geen speen meer.
    Die sabbelt heeeel lief op haar duimpje. Dan smelt ik ook als ik dat zie... hihihi

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

Leuk die pakjes, bij prenatal en etos ook erg leuke baby pakjes!

Laurise haalt ook zelf haar speen eruit en probeerd het weer in te doen, alleen vaak de verkeerde kant haha. Soms makkelijk en soms inderdaad lastig xd.

Even aan jullie vragen: Laurise is gauw verveeld in de box en op het speelkleed met babygym..ik zit er aan te denken om zo'n loopstoel te kopen..alleen is niet iedereen altijd positief hierover, hoe denken jullie daarover? En wat zou ik anders kunnen aanbieden?

9. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurise, Anoek verveeld zich ook snel heb ik het idee van.
    Ik geef haar ook vaak verschillende speeltjes. Niet altijd dezelfde. Soms zet ik haar in haar wippertje en gaat ze babytv kijken.
    Zo'n loopstoeltje kan je wel doen maar daar zou ik haar absoluut niet langer dan 10 minuutjes per dag inzetten.
    Zelf koop ik er geen een.
    En je kan natuurlijk met haar gaan lezen.
    Ik neem haar ook vaak op de arm en dan lopen we samen door het huis en dan vertel ik haar wat ze ziet : Kijk daar hangt een klok, hier doet mama koken in de keuken, enz.enz.

10. zustertje

@laurise je leest verschillende dingen over loopstoeltjes persoonlijk zou ik ze er niet langer dan een kwartier inzetten.
    voor de rest geen tips Nina heeft ook een periode van vervelen gehad nu gaat het weer goed

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

@lwv
    Ja dat doe ik opzich ook wel, kleed en dan samen spelen en andere speeltjes aanbieden of inderdaad ook rondlopen maar ja dat kan ik niet de hele dag gaan doen :)

@zustertje
    Precies, dat dacht ik ook 15 minuten.. oke dus weer geintereseerd in de "oude" dingen waar ze altijd mee speelde?

Heb het idee dat ze toe aan iets nieuws is..maar wat haha

12. zustertje

Speelgoed vind ik ook super moeilijk (en ik wil gewoon niet teveel zooi in huis :)) Wil dan liever wat duurder en degelijk spul (en nee ik ben niet verwend :D)
    Iets met geluid vind Nina interessant maar met een lege fles speelt ze ook graag haha.

Zo mijn man heeft iets geregeld op zijn werk half uurtje eerder beginnen en maar een half uur pauze nemen tussen de middag als hij dat elke dag doet (in 1 week) dan krijgt hij 1 vrije dag voor terug! Erg fijn het kan alleen neit op de dagen dat hij Nina weg moet brengen maar dat zijn er hooguit 3 per maand goed te doen dus!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Julan verveelt zich ook snel. Lijkt wel of hij iets wil maar dit lukt allemaal nog niet. Maar wat he...

Wij krijgen waarschijnlijk van de opa en oma van mn vriend een looptstoel, lief maar ik wil dat niet haha... Voor mijn gevoel kan Julan straks snel zelfstandig zitten en ik denk dat het dan snel goed is, dan kan hij iig meer als liggen.

Lastig he, ik weet het ooit ook niet...

Zustertje, oh dat heeft je mann goed voor elaar:)

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Julan kan zich trouwens goed vermaken met een babypiano spel op de ipad (zal ook op de iphone kunnen?) hij blijft rammen op de 'toetsen' :D

15. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje : Mooi geregeld met je man!

Gaan jullie Sinterklaaskado's kopen voor de kleintjes?
    Ik ga paar kleine dingen kopen.

Ik had bij de Hema nog wat leuks gezien : Een opbergbox van Jip en Janneke! (kun je mooi al die troep/speelgoed in kwijt)
    En ze hadden er (voorlees)boekjes van Sinterklaas. Zo schattig.

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Gelukkig dat jullie dit ook herkennen, zal straks even aan de kinderarts vragen wat zij adviseerd :)

Zustertje dat is fijn zeg!

Lwv ja wij vieren sinterklaas met de familie, oudere lootjes en een cadeau van 20 euro en voor de kinderen kopen we allemaal iets. Heb al een lijstje voor Laurise gemaakt :) O ja een speelgoed bak/mand/kist wil ik ook in de toekomst haha

Gaan jullie ook naar een intocht? Ik wel zaterdag, ze snapt er geen bal van maar ze vindt drukte en muziek geweldig.

Haha die Julan nu al handig op de ipad

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons heb je ook altijd intocht. Bij ons door de straat nog wel!!
    We vieren ook sinterklaas met de familie. Lootjes getrokken.
    Die kleintjes krijgen dan ook allemaal wat maar ik wil persoonlijk ook nog iets geven aan haar. Buiten het familiefeestje om zeg maar.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wij gaan ook naar de intocht, is hier as zondag:)

Pff ik moest net even naar de supermarkt daar is het postkantoor naast. Dacht ga even navragen over het pakketje (woon wel in eindhoven maar onze wijk is eigenlijk een dorpje haha dus nooit veel pakketten natuurlijk)
    Nouja echt... Stond daar nog gewoon, omdat de zegel een andere datm had!! Uuh ja en? Ja zegt ze als ik dat aanneem ontslaan ze mij. Haha ik zei dat t niet mag dat kan misschien maar ontslaan? Ja echt, ik wil mn baan houden blablabla... Ik dacht hallo, verzend dat pakket gewoon, ik doe dat zovaak met een andere datum.
    Nouja ze wilde het niet doen, ze zei dr zit een barcode op en dan kan de ontvanger moeilijk gaan doen.
    Dus ik zei die gaat niet moeilijk doen. Ja ik verzend m niet.. Argh hallo.
    Ik zei doe maar zonder barcode dan, als ie maar aankmt.. Jeetje zet, werd een beetje pissig haha..
    Ja mevrouw dat is verboden! Pardon verboden, dr staat een postzegel op? Met een bedrag, dus tis betaald meer is niet nodig wel.
    Alleen niet een datum van vandaag, en??? Streep de datum door?
    Ging ze dr baas bellen haha, dr staat hier een hele boze mevrouw aan de balie haha. Ik zei gewoon wat ik dacht..
    Nouja na dr baas gesproken te hebben mocht het pakket toch weg, wel zonder barcode. Ja prima haha..
    Raar niet? Als ik niet naar binnen was gegaan... Laten ze een pakket gewoon liggen, echt slordig zeg!

Nouja sunny, ik neem aan dat ie morgen dan binnen is.... Maar j weet dus nooit bij de post haha

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hahaha, ben eten aan het koken.. Zie een plasticzakje liggen met iets erin.. Denk wat is dit nou. Dus ik vraag aan mn vriend; wat is dat zakje?
    Oohja zegt ie, dat heeft een collega gemaakt voor Julan. Oke, wat is het dan? Gebakken banaan zegt ie hahahahaha
    Is zo'n indonesisch vrouwtje, mn vriend had een x verteld schijnbaar dat Julan banaan heel lekker vind.
    Komt ze aan met gebakken banaan, zo in deeg weet je wel? In vet gebakken;)
    Haha heel lief maar dat smullen we zelf wel op, lijkt me voor Julan niet goed hihi

Zou dat normaal zijn in die cultuur? Ze weet dat Julan nog geen half jaar is
    Haha moest wel even lachen

Deel Deze Pagina