Zo dames, wat kletsen jullie veel vandaag. @Xd, wat fijn dat je op 2e gesprek mag komen zeg. En wat belachelijk van dat mens bij de post, maar goed dat je er nog even heen geweest bent dus!! Nou we zullen zien of het er morgen is en anders vrijdag denk ik. Komt wel goed. En nee ik denk dat de ontvanger niet moeilijk gaat doen hahaha @Lwv, leuk zeg dat pietenpakje. Snoezig!! @Zustertje, vervelend van die vakantiedagen, maar je man heeft een creatieve oplossing gevonden lees ik. Sorry toen was ik het ff kwijt.... Tik me maar op de vingers als ik wat belangrijks ben vergeten. Wat betreft de luiers. Dat hij een keer niet goed om zit kan wel eens gebeuren, maar is nu al 5 dagen achtereen elke ochtend zeiknat. En die luiers gebruik ik al een paar maand en die maat groter hebben we nu 2 weken dus dat is vreemd dat het van de ene op de andere dag ineens zo is.... Merk is trouwens gewoon van de Jumbo. Lekker goedkoop. Maar Jelke plast echt heel veel en 's nachts al helemaal dus misschien dan toch maar nog even verschonen voordat wij op bed gaan.... Zal het nog even een paar dagen aanzien... Hij slaapt nu bij pake en beppe, want wij zijn een avondje weg. Net lekker bij mijn moeder gegeten. Boerenkool!!! Jammie!! Ow en heb een doos met kleren voor Jelke gekregen van een vriendin van mijn ouders. Zit veel leuk spul bij het is alleen nog veel te groot dus zal nog een tijd moeten wachten. Het is voornamelijk vanaf maat 96 zeg maar. Maar wel heel fijn, want die kleding van Xd is maat 80 geloof ik dus dan heb ik al mooi wat in huis. Jelke zit nu in 74 dus het gaat hard genoeg. En vandaag is er echt iets heel ergs gebeurd.... Tenminste ik ben erg geschrokken gelukkig viel het achteraf mee. Vriendlief had Jelke op het aankleedkussen op tafel liggen en wij raakten in een discussie dus wij liepen een beetje te mopperen op elkaar en daarbij lette vriendlief even niet op Jelke en stond dus even niet meer bij de tafel... Paar seconden later hoor ik Jelke dus huilen... Ligt hij gewoon op de grond. Dus ik schrik me echt helemaal te pletter en vriendlief ook. Ik pak hem op en troost hem, na een paar minuten was hij weer rustig... ik kijken nergens een bult te zien. En hij is dus vlak achter mij gevallen en heb niet eens een klap gehoord. Dus ik vermoed dat hij het met zijn lichaam heeft op gevangen en niet echt op zijn hoofd terecht is gekomen. 5 minuten later was hij alweer aan het lachen... Maar vriendlief loopt dus never nooit meer bij het aankleedkussen weg! Dat kan ook echt niet meer nu hij zich omrolt en zo beweegelijk is. Liefs
Ooh sunny, ja dan schrik je je helemaal rot! Ik heb het ook aleen x gehad van de bank af, manman. Voelt klote he
Volgens mij ook, mijn vriend is met 5 maanden van de commode gevallen. Zelfs zn sleutelbeen gebroken! Pff zit nu al te denken over morgen, weer werken, echt zo geen zin in!
En ook geen zin zeker Ik ga om 9.20 even met Julan naar de ha. Vannacht weeeeer wakker van 3 tot 5, niks is goed alleen als we hem rechtophouden zijn we achter, nu zie ik niks geks maar misschien zijn het zn oortjes, na een zetpil is hij ook snel wat rustiger, overstrekt hij zichzelf iig niet meer. Las op fb dat laurise ook ontroostbaar was vannacht? X
Goedemorgen! @XD Slim dat je even naar de HA gaat! Merk je overdag niks anders aan Julan? GA je nu pas later werken? Suc6 vandaag! @Laurise Ik las het op FB balen joh!
@SQ Oooh dat is zeker schrikken zeg! Ze zijn echt snel, heeeel soms doe ik het ook als ik wat moet pakken maar ga dat ook niet meer doen..en inderdaad je bent niet de enige waarbij het gebeurd. Gelukkig dat hij meteen alert was en geen bulten heeft. Even sufheid in de gaten houden. Wat fijn dat je nog meer kleren hebt gekregen, je kunt voorlopig vooruit. Ik heb ook al een stapel 74 achter in de kast liggen en 80 in een tas. Krijg allemaal kleren van mijn zus..en die heeft veel jeetje. Maar Jelke is een flinke beer dus haha, goed teken @xd Goed dat je naar de dokter gaat, het overstrekken is niet echt iets wat bij dromen of iets dergelijks hoort, inderdaad misschien oorontsteking of iets dergelijks.. Troost je ik moet ook werken, kunnen we weer gezellig kletsen! Ja zustertje en Xd het was vannacht feest haha, zei gister nog tegen mijn man over jullie beebjes die niet goed sliepen..en zei "gelukkig slaapt Laurise goed" uuhhh nooooit meer zeggen haha. Schrok me rot, nog nooit gebeurd, is altijd stil in die kamer en ze wordt altijd kletsend wakker, maar nu brullen! Alles geprobeerd en vooral als ik de kamer uitliep begon ze weer. Dus ligt aan gedaan, goed wakker gemaakt en toen in mijn armen 20 minuten gewiegd.. daarna mijn man nog een keer en toen sliep ze weer. Dus valt mee maar dit moet niet elke nacht gaan gebeuren haha
Goedemorgen dames! XD : Succes bij de HA meid. laat je ons even weten hoe het was?! Enne... nee..ik heb inderdaad ook geen zin in werken, maar ja er moeten centjes binnenkomen he . Laurise : Ach arme Laurise ook wakker vanacht. En werkse ook vandaag! Wat lief dat je kleertjes krijgt. Zustertje : Hi meid! Jij ook werken vandaag? OF heb je andere wilde plannen? Ik ga vanavond een campingbedje ophalen. 2e hands van MP. 10 euries! Ik ga vh weekend ook weer ff zooi op MP zetten. Heb ik ook weer een extratje om uit te geven, hihihi.
@lwv Ja zeker lief en niet de minste kleren, mijn zus heeft alleen maar merkkleding echt super leuk, van de week maar even een kledingbon van haar favo winkeltje kopen voor haar. Zo dat is niet veel! Ideaal he MP ga ook maar weer eens wat erop gooien haha inderdaad kun je weer dat geld uitgeven. Jij ook werkse vandaag!
ego, ik ben net op een auto geknalt.. kan er ook nog wel bij. met een afgekeurde auto, zou deze week herkeurd oeworden stom ik weet het... ging niet hard, onze auto us echt helemaal kapot, andere lijkt mee te vallen. lamp kapot en een goeie deuk maar kan er niet inkijken natuurlijk.... briefje in de bus gedaan, mensen waren niet thuis... pff zit hier in tranen, want we zijnn nu denk ik ook niet verzekerd. gelukkig alleen blikschade maar toch
@Xd Jeetje zeg dat is schrikken, een stilstaande auto? Ooohh wat ontzettend k*t het zit jullie echt niet mee met die auto... En nu? Ben je weer thuis? Rijdt hij nog?
het was om de hoek, onze auto (is onze oude, niet de nieuwe) staat daar nog.. Die is goed kapot dus heb ik laten staan. Julan zat er ook in, het was boem en hij keek me heel verschrikt aan gossie, maar hij heeft niks zo te merken, het ging ook niet hard maar jeej. ik zit nog te trillen zeg. jongen van de auto belde me net, daar ga ik om 2 uur even naartoe. Die was ook goed geschrokken, de buurman belde hem dat er iemand op zn auto was geklapt.. Had staan kijken. Sommige mensen.... Had me dan even geholpen ofzo!
@Xd Zo het geluk is jullie ook niet gegund... Pfff hopelijk komen er snel betere tijden voor jullie... Ik snap dat je giga geschrokken bent al ging het niet hard... Wel heel netjes dat je een briefje achter gelaten hebt! Hopelijk valt het allemaal mee. Wat zei de HA van Julan?
@Xd O oke "gelukkig" met de oude auto.. nou ja het is natuurlijk helemaal niet gelukkig. Belachelijk dat die buurman alleen maar heeft staan kijken, had inderdaad wel even naar buiten mogen komen! Aah die Julan..gelukkig hebben jullie niks. Inderdaad goed van je dat je een briefje achter gelaten hebt. Hoe was het inderdaad bij de huisarts?
de ha heb ik dus niet gehaald Het rotte is dat ik bang ben dat we niet verzekerd zijn, omdat de auto geen apk meer heeft. (zou morgen gemaakt en goedgekeurd worden) Heb net de verzekering gebeld en gewoon eerlijk verteld dat er geen apk opzit. Zat eerst te denken om de schade op onze andere auto te zetten, dan weet ik zeker dat we verzekerd zijn. Maarja, ik kan niet oplichten en eerlijkheid duurt het langste toch? Duimen jullie even mee dat de verzekering de schade voor ons betaald? Pff, de wet van murphy noemen ze dat toch....
XD meisje toch wat balen!!!!!! Oh wat zal je geschrokken zijn. Eerlijkheid duurt inderdaad het langst. Onthou in ieder geval heel goed dat het belangrijkste is dat JIJ en JULAN niets mankeren! (of een ander persoon) *DIKKE KNUFFEL*
@Xd, wat een schrik zeg!!! Maar gelukkig mankeert jullie niks. Dat is het aller belangrijkste... HEt zou inderdaad heel erg vervelend zijn als jullie niet verzekerd zijn, maar jullie gezondheid is veel belangrijker. Ja eerlijkheid duurt het langst, ik kan ook niet liegen en oplichten. Ik duim mee dat de verzekering coulant is en jullie niet voor de schade hoeven op te draaien. Ik ben zelf 2 jaar terug ook op een stilstaande auto gereden. Was in een parkeergarage, ik zou parkeren naast een hele mooie sportwagen en het had geregend dus mijn schoenen waren glad van de regen dus ik glij van de koppeling af met mijn voet en zo stuitert mijn auto boven op..... JUIST de sportwagen.... Nou ik wist niet waar ik het zoeken moest. Klonk ook erg hard in die parkeergarage en er kwamen meteen mensen vragen of het wel goed met mij ging. Mijn auto viel wel mee. Alleen een randje onder de koplamp lag er af en het glas van de koplamp was stuk. Maar die sportwagen.... hele wielkast was ingedeukt en wiel stond er scheef onder. Dus diegene zou ook niet weg kunnen rijden. Ik ben toen naar de beheerder van de parkeer garage gereden en heb het door gegeven met het kenteken, maar toen we er heen liepen kwam net de eigenaresse van de auto dus konden we het ter plekke afhandelen. Maar je schrikt wel echt!! Liefs
Trouwens dames, morgen ben ik de hele dag niet aanwezig en zaterdag zal ik waarschijnlijk ook niet hier zijn. Morgen de bruiloft van mijn vader dus zijn de hele dag wel zoet. Ik moet zo nog een speech gaan maken, want mijn vader vroeg of ik een gedicht of verhaal wou voordragen........ Spannend, want dat heb ik nog nooooooooit gedaan!!! Liefs
Veel plezier sunny op de bruiloft! En succes met de speech. Hier nog niks gehoord van de verzekering, ben zo zenuwachtig!! Kosten zijn zeker een paa duizend dat heb ik niet