hey meiden, ik ben er ook weer eventjes (ben 2 dagen bezig met bijlezen!!) XD: tjemig, het zit je absoluut niet mee meis. Wat een opstapeling van rottige dingen!!! Je verdient die nieuwe baan dubbel en dwars! Maar niet om de schade te moeten betalen natuurlijk! Ik duim heel hard dat ze het verzekeren! Is het niet zo dat je kunt bewijzen dat je een afpsraak hebt bij de garage, dat het ok is? Sterkte meis!!!!!!! Jelke gevallen! Wat een schrik! Het is wel een bink hoor, dat ie daarna weer lekker zit te lachen! Gelukkig! Veel succes met de speech sunny! Heb je al ideetjes wat je wilt zeggen? heel veel plezier met de bruiloft, voelt het voor jou goed dat ze gaan trouwen? Laurise, vandaag toch? Misschien voelde Laurise het aan dat ze ineens wakker werd midden in de nacht...? Wat lief dat jullie eraan dachten toen Lente 6 maanden was!!! Ja, wat gaat de tijd supersnel!! Zustertje: wat goed geregeld van je man zijn uren! Jammer dat het zo geregeld is met de vakantie. Maar je hoeft niet ver weg om lekker te genieten toch?! ga je trouwens stoffen vlaggetjes maken? Ik heb als kraampakket leuke stoffen vlaggejtes gehad van een vriendin, super leuk! Pip stijl. Lwv: getsie, wat heb ik daar een pokke-hekel aan als mensen zo achter je rug om kletsen. Lekker laten gaan! Met haar heb je dus duidelijk niets meer te bespreken! Je werkt veel deze week zeg! Wel ok? En hoe gaat het verder met Anoek??? Vandaag 1 dagje vrij. vrijdag, zaterdag, zondag weer. in totaal 44 uur maar goed te doen door afwisselend ochtend en avonddiensten! vandaag even de tijd genomen om veel fruit en groenten klaar te maken voor Lente. Trouwens, ze huilt heel vaak als ze op haar buik ligt. is dit herkenbaar bij jullie beebs??? En ze heeft echt veel trek 2 tot 3 uur na de voeding, dus de fruit en groente zijn echt nodig denk ik?! Sorry als ik iets vergeten ben te reageren.
Sunny: heel veel meiden die ik ken gebruiken voor de nachten pampers, omdat andere luiers het vaak niet aankunnen inderdaad! Misschien ideetje. Wel duurder, maar wel waard, want luieruitlag, elke dag was enzo is ook vervelend!! Oh... Lente huilt zoveel!!!!
Heej Dominoo! Goede bijlees-aktie! Lente huilt waarschijnlijk omdat ze dingen wilt doen die ze nog niet kan ; zoals kruipen en terug rollen. Dit denk ik alleen maar hoor..... Krijgt ze verder flesvoeding of BV ? Sorry weet het even niet meer. SQ : Jeetje meid dat is ook schrikken als je tegen zo'n dure sportauto aan rijdt!
Jaaaaaaaaaaaaa de verzekering betaald, pfieeeuuww. Pak van mn hard. De jongen van de auto belde voordat de verz belde dat alleen de buienschade 3000 euro was, binnenin was nog niet nagekeken. Kreeg al een hartverzakking want dat hebben we niet liggen jammer genoeg! Maar gelukkig betaald de verz. De afkeuring is niks technisch waardoor het ongeluk is gebeurd dus dan ben je altijd verzekerd zei ze. Ooh mijn hart haha Ik heb wel spierpijn, last van mn nek. Maar dat trekt wel weer bij! En nog ff bij de ha geweest voor Julan, waarschijnlijk heeft hij erge last van maagzuur. Hij spuugt ook veel de laatste tijd. Moeten zn hoofdeinde goed hoog zetten en johannesbroodpitsmeel?? In de voeding doen. Mocht dit niet werken krijgt ie medicijnen, gossie zielige Julan. Ik reageer zometeen even uitgebereid op jullie allemaal! En zet straks ook even iets prive, wil ff iets delen waar ik niet over kan praten hier haha Tot straks
Oooooooooooh opluchting XD! Tot straks. Dominoo : Vergat nog te reageren op je. Je vroeg me nog van me werk. Ja werk 1 dag extra deze week. Maar daarom werk ik volgende week 1 dag minder . Is wel te doen hoor. Met Anoek gaat alles goed. Ben zooooooooo onwijs verliefd op dat lieve schattige prinsesje!!!!!!!!!!
Hey dames! Zo....net klaar met werken.....moet veel werken deze dagen Morgen weer late dienst. @ XD: Jeetje meid, het zit jullie idd niet mee. Maar gelukkig betaalt verzekering. Oke, hopen dat het helpt bij Julan...ik duim! @ SQ: Ach meid......arme jullie en Jelke. In ieder geval fijne bruiloft! @ Lwv: Jij ook veel werken? Gelukkig volgend eweek wat minder.... @ Dominoo: He meid, hoe is het? En met Lenthe? Kan ook spronng zijn he dat ze wat minder in dr velletje zit... Zo, zo eten koken en vanavond de was wegstrijken:x
Pff dames, ik weet ff niet tereageren, heb wel alles gelezen maar ben nog wat van de wap hoor.. Zal straks proberen een foto te plaatsen van onze prachtige auto haha.. Ik probeer er maar mee te lachen.. Dominoo, jee je werkt steeds veel joh, knap!! Hoe staat het met julli verhuisplannen? Ik herken dat wel wat Lente doet, Julan is op zn buik ook wat sneller aahet huilen.. Idd wat lwv zegt.. Julan wil veel meer als hij kan! Ik ga nu even mijn verhaal typen in de club,moet ff van me afschrijven.. Kan een heel verhaal worden hoor X
Ik krijg steeds meer spierpijn joh, mn nek gaat vast zitten. Het is toch harder gegaan als ik dacht geloof ik. Iedereen die de auto ziet zegt how jee, das niet een kleine klap geweest wel?
De groene is onze auto. Mijn nummerbord lag aan de andere kant vd straat De zilveren waar ik opgeklapt ben, dde moterkap stond ook een stuk omhoog maar dat zie je niet..
@Xd, SUPER!!! dat de verzekering betaald. Heerlijk voor jullie zeg, wat een opluchting. Wel even die pijn in je nek in de gaten houden hoor!!! Wat zielig voor Julan dat hij zo'n last heeft van maagzuur.. Hopenlijk knapt het op met de maatregelen die jullie nu treffen. @dominoo, ja ik heb de speech al klaar met gedicht er bij. Ik heb er nu wel vrede mee dat mijn vader gaat trouwen, maar het is wel dubbel, want ik zie hem natuurlijk liever met mijn moeder, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat dat er niet meer in zit. En ik gun mijn vader gewoon alle geluk dus ik heb er nu vrede mee. Wat betreft de pampers, Jelke was vanochtend niet door gelekt dus ik blijf gewoon nog even volhouden met deze luiers. Misschien hadden we gewoon een paar dagen pech! Maar bedankt voor de tip. Jelke heeft net broccoli met aardappel gehad. Hij deed steeds zijn mond open en at het lekker op, alleen blijft hij altijd zo vies kijken bij de eerste 2 happen. En hij weet nu dat hij kan blazen dus dat doet hij te pas en te onpas, maar dat is niet handig als hij net zijn mond vol met eten heeft hahaha! Liefs
@xd ik heb ook gereageerd prive. trouwens je pakket is binnen gekomen hoor! ONWIJS bedankt. Ben er echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee!!! Liefs
SQ heeft dr pakket ontvangen! Jippie! Veel plezier morgen op de bruiloft van je vader. Xd : Zo ziet er inderdaad goed geramd uit die auto's!! Moet je nog opnieuw met Julan naar de HA? Voor dat slaapprobleem Snachts? Zou dan ook voor de zekerheid aangeven dat jullie een aanrijding hebben gehad. Ff een checkje laten doen voor de zekerheid? Morgen naar CB. Ben benieuwd hoe groot m'n bolletje nu al weer is.
Ik ben geweest voor Julan bij de ha. Heb ik dat niet gezegd?? Sorry ben vandaag echt ff van mn patje af haha Julan heeft schijnbaar veel last van maagzuur, dus we moeten zijn hoofdeinde nu wat omhoog doen en johannesbroodpitsmeel ofziets in zn melk doen. Daar ga ik morgen even voor op pad. De ha vroeg zelf al naar t ongeluk omdat ik afgebeld had. Julan was niks mis mee gelukkig En ik zal morgen wel goede spierpijn klachten hebben. Nouja Julan heeft niks, das t belangrijkste!! SQ, fijn dat je er blij mee bent. Dan ben ik het ook. Kun je er veel uit gebruiken?? Leuk dat ik er nog iemand blij mee kan maken Als ik weer kleren over heb dan weet ik je adres haha.. Ik had het mooi ingetaped he Veel plezier morgen, kan me voorstellen dat het wel een beetje dubbel is. Wij zitten in de stad, in Eindhoven is Glow. Echt heel mooi alles is verlicht. Ziet er super uit. Nu even aan een warme bak thee ergens, brr het is koud!! Lwv, ben ook benieuwd naar Anoek! Laurise, succes morgen met je mannetje!!
Geeft niet hoor lwv Ja Julan was ook mee, was echt heel mooi! Zo, ik ben wakker geworden met HEEL veel spierpijn. Julan werd wakker toen we hem van de kinderwagen over wilden leggen in bed. Gaat normaal goed, maar nu niet. Was om 11 uur, om 1 uur ging ie slapen. Vandaag dus even rustig doen en kijken hoe het vannacht gaat. Lwv je werkt vandaag extra toch?
Ik werk vandaag dagje extra ja. Van 17.00 tot ca. 23.00 uur. Anoek is vandaag precies een half jaar!!! Vanmorgen bij CB geweest : 8780 gram en 69,5 cm. Alles was goed verder en helemaal tevreden.
Anoek is 6 maandjes oud!!! Gefeliciteerd meiden! En ze groeit lekker zeg! Goed zo!!! Het hangt in de lucht hoor! Onze auto is vanmorgen flink geraakt door een mevrouw die de bocht niet goed nam. Linkervoorkant heeft heel wat schade. Man is nu aan het bellen met verzekering. Ik was chaotisch joh, liep als een kip zonder kop rond, hahaha... Naja, ben blij dat wij gewoon boven waren, en niet in de auto! Hij stond geparkeerd langs de weg. Maar we waren bezig hem te verkopen... Sunny fijne dag vandaag. XD: je koopt gewoon de voeding (dieetvoeding) met johannesbroodpitmeel erin verwerkt. Heb ik tot nu toe altijd gebruikt, en werkt goed hoor! Staat bij Friso: voor krampjes en spugen ofzo. Is ietsje dikker. En hoef je niet zelf te gaan mengen. Nou, hier even verder alles regelen. XD: ik zou als ik jou was even naar de ha gaan voor je spierpijn, je moet pijn in je nek nooit verwaarlozen! Kus voor jou!
Ooh dominoo dat ga je niet menen! Shit zeg! Er zijn dus meer domme mensen, net als ik Anoek en Jolene 6 maanden proficiat!!
@Xd Wat fijn dat de verzekering het vergoed! En wat balen dat je nog last van je nek hebt. Ik dacht al zoiets met het overstrekken van Julan, dat hij maagzuur zou hebben. Ik gebruik ook al een hele tijd johannesbroodpitmeel van nutrilon/nitriton werkt echt super. En je mag het blijven gebruiken. Vanmorgen bij consultatie bureau besproken dat ik ga proberen om er mee te stoppen en anders een schepje rijstebloem in de fles schijnt ook te helpen...maar dat weet ik dus nog niet. @Dominoo Jeetje zeg jij werkt echt veel...petje af hoor! Wat vervelend dat Lente wat huilerig is..maar inderdaad misschien een beetje snel verveeld of niet helemaal lekker? @Lwv Wat is Anoek goed gegroeid! Super fijn he als je daar weer bent geweest en je hoort dat ze het goed doet. Werkse vanavond! @SQ Leuk dat je de kleertjes binnen hebt! En wat leuk dat je vader gaat trouwen, voor jou dubbel natuurlijk dat snap ik, maar wat je zegt als hij maar gelukkig is. Succes met je speech en veel plezier! @Zustertje Hoe is het met jou? @anouskha Wat heb je voor groente gemaakt? Werkse vandaag! Hier ook bij het cb geweest en Laurise weegt 7700 gram en is 67 cm lang. Gewicht en lengte iets boven het gemiddelde en hoofdomtrek iets onder het gemiddelde. Ze vroeg wat ze al at en ik zei "eigenlijk best veel als ik om mij heen hoor" maar ze vond het oke zo. Alleen de liga door het fruit vond ze niet zo'n goed idee omdat dit de fruit smaak weg haalt en ze heeft dit extra's niet nodig. Ook mocht ik vandaag overgaan op voeding 2 want precies vandaag was voeding 1 op. Vult niet meer of minder zitten alleen andere voedingstoffen in (minder omdat ze dit nu uit de groente en fruit halen). Verder moet ik vitamine D gaan geven, dus meteen gehaald. En de pitmeel ga ik nu vervangen voor 1 schepje rijstebloem kijken of ze dan ook niet spuugt. Over 2 weken de groente uitbreiden met aardappels, rijst etc. Ze zei ook dat hun adviseren om pas met 7 maanden brood te geven en over te gaan op 3 flessen. Hoe is dat bij jullie? Dacht dat dat met 6 maanden was. Manlief is er nog steeds, vlucht van donderdag geannuleerd..vrijdag geannuleerd.. hij gaat hopelijk maandag...best moeilijk, je stelt je er zo op in..maar ja nog een weekend samen denk ik dan maar.