Nouja, weer uitgesteld. Das toch niet normaal meer! Ik geef trouwens geen vit D, is mij teveel gedoe... En ik ben laks dus vergeet dat toch constant. Ik heb zoiets als het echt zo ontzettend belangrijk is dan zat het wel in de fv. Maar als je het wel geeft snap ik dat ook hoor Brood, julan heeft vanmiddag van mijn brood meegegeten.. Stiekem hij vond het echt heerlijk! Maarja zn groente eet ie nog steeds niet. Gaat wel iets beter als eerst maar na 3 happen wil ie niet meer. Laurise is ook goed gegroeid! De 23ste mogen wij weer naa het cb ben benieuwd! Vanavond the voice kijken, kijken jullie dat ook? Oh trouwens laurise, had je al gelezen dat poemel al bevallen is?! 5 weken te vroeg zo uit mn hoofd, maar alles is goed!
Laurise : Jullie meisje groeit ook goed! Hier had ze gezegd dat zodra ze goed een half potje - tot heel potje kan leegeten dat er dan een fles af kan. Ik mag nu al een broodkorst geven. MAAR nogmaals...zijn allemaal richtlijnen he wat zij zeggen! . Laurise : Hoorde van mn vriendin ook al dat er weer vertragingen zijn ja. Haar mannnetje zou in januari (tussen tijds) terug komen en hij had gezegd dat ze daar maar even nog niet op moet rekenen. XD : Doen waar JIJ je goed bij voelt. Ben nu net uurjte op mn werk. Niet zo veel zin. Heb de laatste tijd erg de behoefte om thuis bij Anoek te zijn... Zoals jullie misschien al gelezen hadden op FB zat ik te twijfelen om wel of niet naar de intocht van Sinterklaas te gaan. Heb namelijk niemand om mee te gaan. Gewoon alleen gaan dan?
Ja joh, lekker wandelen, beetje kijken. Ik ga ook niet snel alleen ergens heen, maar met kinderwagen voel ik me nooit meer alleen Heeft het cb ook gezegd wat voor brood lwv? Ik hoor verschillende dingen... En met een half tot heel potje, gaat dat om de groente? Werkze!
Volgens mij groente EN fruit. Maar weet je ... je merkt het denk ik vanzelf wel. Ze heeft niet gezegd wat voor brood maar volgens mij staat er in dat boekje van CB lichtbruin brood.
Ja dat denk ik ook wel dat je dat vanzelf merkt. Julan had vanmiddag wat brood op, vond ie echt lekkee. Gaat er beter in als groente.... Druk op je werk lwv?
XD : Is niet super druk maar wel lekker werken. Zitten maar met zn 2-en op kantoor. Ben bijna klaar!!! Ik ga Anoek nog geen brood geven. Wil eerst dat die lepel beter in haar mond ga. hahahaha Denk over een weekje of 2 ofzo dat ik het ga proberen. Morgen krijgt ze nog een keer mango. Had nog flink wat over van vandaag en dat heb ik in een bakje gedaan in de koelkast. Dat kan dan toch wel gewoon de volgende dag gegeven worden? Nog wilde plannen dames dit weekend? Ik ga misschien morgen ff met Anoek naar de intocht van onze goedheiligman. (moet alleen mn manneke is werken). Zaterdagavond saampies op de bank met wat lekkers! Zondag de zolder opruimen! hahaha
Hallo dames, even kort hoor Cb zei tegen mij dat je met 6 maanden al met brood mag gaan beginnen en ze adviseerde oud brood, want vers brood dat wordt zo soppig bij die kleintjes in de mond. En in kleine blokjes natuurlijk. Maar nou moet ik eerlijk zijn dat ik Jelke heel af en toe al een een paar kleine blokjes brood geef met smeerkaas. Gaat best goed. Hij heeft dan na 5 kleine blokjes al genoeg, maar ik denk dan went hij er vast aan. Kijk de kokhalsreflex is nu nog hoog dus daardoor gaan ze nog erg kokken als ze wat grover eten in de mond hebben. De kokhalsreflex wordt met 6 a 7 maanden steeds minder en is met 8 maanden weg. Dus dan kunnen ze ook grover eten. 3 flessen is inderdaad pas met 7 a 8 maanden zei het Cb hier, mits ze dan echt goed fruit en groente met aardappels en vlees/ei eten + yoghurt! Morgen heb ik visite dus misschien vanavond of morgenavond en anders maandag doe ik wel verslag van de bruiloft! Liefd
Ha dames, Allemaal druk, naar sinterklaar kijken oid? lwv, was het nog leuk 'alleen' naar sinterklaar? sq, was de bruiloft leuk? Ging je speech goed? Wij hebben vanmiddag een uur of 3 gewandeld, naar een groot centrum hier (uur lopen, je moet iets zonder auto he hihi). Ik wil voor Julan all stars halen, lekker warm aan zn voeten in de winter. Hij heeft wat schoentjes van de Hema en van Frendz, maar die gaat of niet goed aan of ze zijn binnen een minuut weer uit. Maar ik kan ze nergens vinden!! Ik wil de witte, en ik heb ze wel gevonden maar die had allemaal kleuren en dat vind ik weer niks. Balen. Vanavond gaan we weer even naar Glow in de stad, met schoonouders. Is echt zo mooi! Een hele route door de stad met allemaal verlichte gebouwen met lichtshows enz. Echt super. Oh sunny, ik heb net ook de staafmixer van de blokker gehaald van de week even uitproberen. En.... Julan zn bedje staat nu goed scheef en sinds gisteren nutriton door iedere voeding. Hij spuugt helemaal niks meer (eerst standaard een beetje na de voeding, en soms een uur later nog wel meer) en hij werd vanochtend om 8.15 wakker!!!!!!! Ooh meeennnn wat is dat heerlijk een x een nacht doorslapen, zelfs niet om zn fiep gevraagd. wowie
He dames! Xd : Ben alsnog alleen naar de intocht gegaan. Kwam daar nog wel bekende tegen. Ben maar heel eventjes geweest. Anoek vond het volgens mij wel heel gezellig! Veel plezier vanavond bij Glow! SQ : ben benieuwd hoe de bruiloft was.
Meiden ik heb echt een te drukke week gehad!! Gelukkig vanaf morgen wat rustiger... Niet echt veel tijd om te schrijven maar dat ga ik weer helemaal goed maken! Nina spuugt de laatste 3 dagen echt heel veel... Nu maar even voeding aan het indikken en bedje schuin gezet net als XD hopelijk helpt het.. Vind het wel heel vaag want dat heeft Nina nooit zo gedaan Kan ze elke keer verkleden maar ja niks aan te doen... Ga mijn man gezelschap houden tot morgen ochtend lieve meiden dan ga ik op jullie allemaal reageren!
Ah gossie die nina, julan deed het eerst ook nooit is echt van de laatste paar weekjes. Nutriton werkt echt goed, vandaag heeft hij helemaal niet hoeven spugen! We zijn weer terug van glow was echt super! Lwv leuk dat jullie het naar je zin gehad hebben bij sint. Anoek zag er lief uit als pietje Zustertje, je hebt het er maar druk mee Ik ga exped. Robinson terugkijken in mn bedje Tot morgen!
Hi dames! Hier een zielig meisje in huis. Ze is wat snotterig en daardoor erg hangerig en slaperig. Gister was het een leuk lief hulppietje! Hebben jullie een leuk weekend gehad? Nina lag lekker te slapen zag ik op een leuke foto van FB. Ben je nog druk zustertje? SQ : Bijgekomen van de bruiloft? Anouchka : Hoe gaat het bij jou? En met je oksel? Laurise hoe gaat het met jullie? Dominoo hoe gaat het met jou?
Hey dames.......druk druk druk Gisteren en vandaag gewerkt, gisteravond sinterklaas gevierd met zwager en schoonzusje en neefje van 2.5. Mijn schoonzus is over 2 weken uitgeteld dus vandaar zo vroeg. Jolene heeft ene loopwagen en een liedjesboom gekregen Mijn oksel gaat redelijk, is nu nog een flinke snee alsof je je gesneden hebt. @ Lwv: Ach, arme Anoek. Jolene is ook verkouden maar lijkt er weinig last van te hebben @ SQ: Fijn dat bruiloft leuk was @ XD: Hoe is ie meid? @ Laurise: Is je man al weg? @ Zustertje: Hoe is het met jou? @ Dominoo: Alles goed met jou en Lenthe?
Hoi lieve meiden, hihi, ik zat er helemaal naar uit te kijken om weer bij te lezen vandaag. Weer zo'n nare dag op het werk gehad... niet te geloven. Ik ga er ook even geen woorden aan vuil maken momenteel. Julan denkt: ik moet zoet gaan slapen, anders gaat de Sint aan mijn nieuwe (allstar) schoen voorbij Anoek als hulppietje, hihi. stoer dat je alleen bent gegaan lwv! Laurise, jeetje, heb je de knop zo snel kunnen omzetten? wat onzeker zo. nog beetje leuk weekend kunnen hebben? even bellen...
Hallo dames, Bruiloft was een geslaagd feest. Voor mij waren bepaalde momenten wel erg dubbel natuurlijk. Vooral de speciale momenten. Dus het afhalen van de bruid bij de deur. De openingsdans en de woorden over de rind dat het een symbool is van oneindig... Daar denk ik dan bij ja niks is oneindig weet je... Ik bedoel mijn moeder is nu wel alleen uiteindelijk.... En dat de ambtenaar zegt houd haar goed vast en tot de dood jullie scheid... daar denk ik dan automatisch aan mijn moeder... Dat heeft mijn vader natuurlijk ook tegen mijn moeder beloofd tijdens hun huwelijk en vervolgens niet na gekomen. Dat soort dingetjes maakt het even dubbel, maar neemt niet weg dat ik mijn vader al het geluk gun. Mijn speech is erg goed geslaagd ik had er ook wat grapjes in verwerkt en die vielen goed in de smaak en ik kreeg over de gehele dag regelmatig complimenten over mijn mooi, lieve en leuke speech! Dus een pak van mijn hart. Verder was het erg leuk en gezellig om alle familie weer even te zien. En Jelke is alleen in de ochtend bij de ceremonie geweest en hij was zo rustig, helder en vrolijk als wat... Terwijl hij dus al vanaf 8 uur wakker was en om 12.00 bij mijn schoonouders gebracht en toen pas begon hij moe te worden. Dus ben super trots op hem. Gisteren en vandaag allemaal visite gehad dus weinig tijd om bij te lezen, maar zal er vanaf morgen weer wat meer zijn hoop ik. Liefs
SQ : Klinkt als een geslaagde dag! Dominoo : Gaat het met jullie goed? Na je telefoontje ff terug komen hoor! En laat je niet gek maken op je werk! Hier Anoekje net een zetpilletje gedaan. M'n kleine schatje had 38,5 graden koorts. Knal rode kop. Ze is heel de dag al niet zo fit. Hopelijk morgen weer beter.
Hey meiden, dat was een lang telefoontje SQ: wat goed van je speech. En ja, ik snap heel goed dat je dat vergelijkt met je moeder en dat zij nu alleen is. Dat mag toch ook! Je houdt heel van allebei! En wat goed dat Jelke het zo goed deed! Had ie mooie kleertjes aan? Lwv: Anoek weer zo'n koorts meid! Wat is dat zielig he?! Zetpilletje helpt vaak wel! Hou ons even op de hoogte! Sterkte meis. Is het een griep-koorts, of heeft ze iets anders onder de leden? Hier vanmorgen even naar de ha geweest. Lente heeft al heel lang een raar plekje bij haar schaamlipje, waar ze vaak aan krabt. Krijgt ze een hormoonzalfje voor. En de ha raadde me de luierdoekjes af: gewoon even washandje met water gebruiken! Laurise... ik hoop zo dat het nu gewoon doorgaat meis! Zal jullie rust geven denk ik?!! XD: hoe is het meid? Vandaag lekker vrij. Morgen een ochtendje van 7 tot 11, dan wat dingen voor sinterklaasviering regelen en dan hoef ik de hele week niet meer op mijn werk te zijn: agressietraining (3 daags in sportschool) heerlijk... ik ga ondertussen op zoek naar een andere baan. Ik ben erover uit: dit is niets voor mij.
Goedemorgen, Go dominoo Goed dat je de beslissing neemt om iets anders te vinden. Als het niks voor je is gaat het uiteindelijk ook niet werken. Lwv, hoe gaat het met Anoek? SQ, knap van je de speech En ook ik snap je dubbele gevoel! Lijkt me soms best lastig. Ik had een verhaal getypt in de club maar hij zet het er maar niet in dus dan maar even kopieren naar hier. Ons pech verhaal gaat gewoon verder hoor Kopiereer het even letterlijk hoe ik het net getypt heb: Pff dames weer even van me afschrijven. We gaan echt van het ene in het andere.. Onze auto is dus kapot, en de peugot staat nog bij de garage. Gisteren ging de deurbel, ik zat met Julan op de bank. Mn vriend deed open. Hallo meneer, heeft u een zwarte auto? Jaa.. Een peugot 307? Jaa.. Weet u wel waar deze staat?? (ik lieptoen ook naar de deur hoorde alles en vond het zo vreemd.. toen ik dit hoorde dacht ik lieve help, straks hebben we een gejatte auto gekocht!) Dus ik loop naar de deur, zijn het gewoon 2 agenten... Schrok me helemaal wild. Dus mn vriend zo ja die staat bij de garage hoezo? Ja zegt de agent in die en die straat? Ja hoezo? Ja zegt ie, weet u wel dat deze met de ramen open en niet op slot aan de straat staat? WAAATTTT, dat ga je niet menen... En die auto is van binnen best duur. Zitten allemaal dure speciale dingen in (daarom had mn vriend die gekocht natuurlijk, mannen....). Man van de garage bellen, die nam maar steeds niet op. En die garage staat in een niet al te nette buurt van Eindhoven, dus we zaten al helemaal in de stress en geen auto om er zelf in te rijden want die ligt aan gort voor de deur Op een gegeven moment heeft mn vriend hem een smsje gestuurd dat de politie aan de deur was geweest en dat die auto naar binnen moet. Daar reageerde ie gelijk op. Zei dat de auto binnen gezet zou worden. Man man, wat ontzettend slordig. Wie zet er nu zo een auto aan de straat?! Nouja als er iets uit gehaald is weet de politie er iig vanaf. Maar jee hebben wij weer hoor. En dan Julan, pff... Vannacht was het weer 4.15, niet echt meer geslapen daarna (waren met de laatste fles bij souders en geen nutriton bij de hand). Ben echt helemaal kapot! Kom ik op mn werk.... Zit met 3 secretaresses waaronder ikzelf. 1 andere is aan het opbouwen heeft een tijd met een burn out gezeten de andere is nog mijn verlofvervangster, maar door de burn out van de andere mocht ze blijven. Die belde net op dat ze vrijdag voor de zoveelste x woorden heeft gehad met 1 baas (die man denk dat als ie in zn vingers knipt dat iedereen voor hem buigt, dus altijd erg onredelijk. Vreselijke man). En dat ze zich ziekmeld, ze wil zo niet meer werken. Dat betekend dus dat ikd e volgende vraag kreeg: of ik deze week fulltime wil werken. Ja aan mn reet met jullie, ik heb straks geen baan meer en dan nu even vragen of ik fulltime wil werken. Ik dacht dat ze me niet meer nodig hadden. Nu denken dat bazen dat ze er over een paar dagen wel weer is. Maar ik heb niet verteld aan mn bazen dat ze dus helemaal niet meer wil komen. Mn andere collega is ook al druk opzoek naar een andere baan heeft vrijdag ergens een heel goed gesprek gehad. Ik mag dus donderdag op 2e gesprek komen.. Dus ik hoop zo dat ik aangenomen word en mn collega ook bij haar sollicitatie. Dan voelen ze een x wat voor hufters het hier zijn. Dan hebben ze hier straks niemand meer zitten en dan wil ik ze wel horen piepen. Grrrr kan ze hier wel wat doen!!! Zo ik ben het weer kwijt. Ik hoop dat er vanaf nu geen gekke dingen meer gebeuren. Het is nu wel even genoeg geweest (vanavond is de auto klaar, zei al tegen mn vriend. Ben benieuwd wat er dan vanavond weer is... Kan me al niet meer voorstellen dat het een x goed gaat) Bedankt voor het lezen van mn volgens mij vage verhaal X