@Lwv, beterschap voor je meisje!! @Dominoo, fijn dat je er een zalfje voor hebt gekregen. Hopenlijk is het plekje snel weg. @Laurise, Ik hoop voor jullie dat het vandaag dan wel is door gegaan. @Xd, jeetje meid jullie hebben wel veel pech op jullie bordje hoor! Een hele dikke knuffel en een schrale troost... na zo'n diep dal kan je alleen nog maar omhoog gaan. Vandaag heeft Jelke een truitje aan van de kleding die ik van Xd heb gekregen. Ben er echt zo blij mee. Het scheelt echt een hoop dat ik nu bijna niks meer hoef te kopen voor Jelke. We moeten namelijk straks nog een tafelstoel voor hem kopen dus de centjes gaan daar naar toe. En hij kan nog wel wat pyama's gebruiken en een slaapzak dus ik ben echt super blij met de kleding!!! Hier straks even Jelke de fles (hij is vandaag wat later, want vanochtend pas om 9.00!! ) En dan even boodschapjes doen. Liefs
Sunny, wat leuk dat je er zo blij mee bent!! Doet me goed, anders had het hier maar in de kast gelegen, dat zou zonde zijn! Ennuuu, kinderstoel... Ik hoor iedereen over de kinderstoel van Ikea. Misschien niet de allemooiste maar heel goedkoop en super makkelijk schoon te maken. Geloof stoel met kussentje 16/17 euro..
ja die heb ik gezien ja, maar dat is een stoel zonder tafelblad er aan en bij de kruidvat is 1 van 40 euro en daar zit wel een tafelblad aan dus ik denk dat ik daar voor ga. Maar Jelke zit nu met het eten nog prima in de wipstoel dus het heeft nog geen haast. Heb van de buurvrouw laatst een campingbedje gekregen en een inklaptafelstoeltje. Is een heel eenvoudig ding, maar is mooi voor het meenemen als hij bij mijn moeder is of bij mijn schoonouders. Dus ik wil nu nog een tafelstoel voor in huis zeg maar.
heb even gekeken op ikea site en je kan dus bij dat stoeltje ook een tafelblad doen... en komt hij op 14 of 15 euro... Dat is geen geld natuurlijk... Maar die van de kruidvat is een meegroeistoel dus daar kunnen ze langer in..... Hmmmm heb nog tijd om er over na te denken!!
Volgens mij kun je daar ook voor een paar euro (ik geloof 4) een tafelblad bij kopen. Dan heb je een completen voor iets van 20 euro Wij moeten er ook nog 1 hebben, ik had een hele gave gezien bij vrienden van ons. Dacht even googlen waar je die kan kopen en wat ie kost. Pff die was bijna 300 euro!! Laat maar Campingbedje is heel makkelijk!
@xd Oooh jeetje zeg wat een eikel die van de garage. Wel fijn dat jullie hem vanavond weer kunnen ophalen..en jeetje Julan dus nog steeds wakker 's nachts. Hier helpt de nutriton ook al maanden goed, cb zij dat ik ook rijstebloem kon gebruiken omdat nutriton ook stopt (laurise is vanaf het begin een slechte poeper) maar van het weekend geprobeerd nou spugen joh dus vanmiddag snel de pitmeel weer halen. @Dominoo Fijn dat je deze week niet veel hoeft te werken. Wat zielig dat Lente daar een plekje heeft, helpt de zalf wel? En wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Waar ben je nu voor aan het kijken? @Anouskha Wat een droppie zeg! En super mooie grote ogen! Fijn dat het al wat beter gaat met je oksel. Lukt het met werken ook? @Sq Fijn dat de bruiloft leuk was, en ja snap dat het heel erg dubbel voor je was...en dat mag ook. Goed van je dat je ook nog de mooie kant kan zien. En wat goed van Jelke dat hij het zo lang volgehouden heeft. Super he zoveel kleertjes krijgen, ik heb ook nog weinig hoeven kopen voor Laurise, al is het soms ook leuk natuurlijk om zelf wat te kopen, maar dan moeten de financieen natuurlijk ook meewerken. @Lwv Zielig dat ze ziek is..Laurise ook..eigenlijk al 3 weken aan het kwakkelen, ook rode wangen maar temp vanmorgen was 37.9 dus opzich wel netjes. Ze slaapt als een gek en dat is wel goed voor haar. @zustertje Balen dat Nina ook opeens zoveel spuugt, ook maar nutriton halen? Hier werkt het super! Hier...tja hij is vanmorgen om 4 uur vertrokken.. Nog een weekend samen gehad, zaterdag met een vriendin en haar dochter en manlief naar de intocht geweest. Laurise vond het geweldig die muziek en de drukte, ze had nog niet veel geslapen en lag dus op een gegeven moment te slapen in de wagen naast een geluidsbox haha. Maar goed vanmorgen om 3 uur opgestaan, ontbijtje gemaakt voor manlief, om 3:45 laurise wakker gemaakt pff dat was echt vreselijk, tranen stroomde over mijn wangen. Ze heeft flink met papa geknuffeld en toen hebben we haar weer terug gelegd, gelukkig sliep ze weer door tot 8 uur. Wel goed dat het nu eindelijk ging gebeuren, hebben we dat moment weer gehad..nu kunnen we aftellen. Laurise nog steeds niet fit, hoesten verkouden en veel slapen. Gister om half 6 in bed gedaan en moesten haar om 8 uur wakker maken want dacht anders slaapt ze vannacht niet maar om half 9 werd ze alweer moe, flesje gegeven en tot 8 uur vanmorgen weer geslapen. Toen vanmorgen van half 10 tot half 12 geslapen en nu ligt ze er alweer in vanaf 12:45.. Ze had vanmorgen 37.9 dus niet echt verhoging. Morgen maar even aan mijn collega kinderarts vragen hoe of wat, vind het wel lang duren..Verder wel vrolijk en ligt de hele tijd op haar zij. Vooral in de box gaat ze nu op haar zij liggen en pakt ze de hele tijd speeltjes en pakt de spijltjes, zo leuk! Vanmiddag even naar de prenatal de boxdraaimobiel is stuk...
Meiden ik verwaarloos jullie een beetje.... Maar heb het zo druk (al eenstuk of 12 verjaardagen deze maand) Waaronder mijn mijn lieverd die morgen 28 jaar wordt... Net 4 taarten+een boterkoek staan bakken... Nu even wat programma's terug kijken en daarna werken.... Hopelijk komen er snel rustigere tijden want dit is echt niet leuk meer maar ja niet klagen maar dragen Nina is nog steeds wel een beetje aan het spugen maar ik dik het nu in met rijstebloem en dat gaat een stuk beter! Ze heeft vannacht doorgeslapen ze heeft voor het eerst nummr 2 voeding een hele dag gehad wie weet helpt het haha. Kom morgen weer even kletsen en misschien straks nog even....
Hai hai. XD, jemig, het houdt echt niet op he?! Maar wat goed dat de agenten de moeite namen om bij jullie langs te gaan! Ik spreek even uit: vanaf nu alleen maar positiviteit in jullie leven!!! Zustertje: alvast gefeliciteerd met je mannetje! Haha, 4 taarten én boterkoek! Toe maar! Goed bezig hoor! Succes met de drukke verjaardagen en werken et cetera! We horen graag hoe het met jullie is tussendoor! Gaat het nog goed met je vriendin, ze is nu bijna 38 weken zeker? spannend hoor!! Laurise: pfoeh.... heb er even geen woorden voor. Vanaf nu dus een periode van wennen en je eigen ritme vinden. Kom lekker je verhaal doen!!! SQ: ik heb de ikea kinderstoel (ze heeft er al een paar keer ingezeten, want ze eet nu 2 keer per dag hapje met lepel) Maar wij wonen niet zo heel groot en je valt echt over die poten! Ze staan wijd uit elkaar zeg maar. Niet zo heel handig. maar als je groot woont geen probleem! Ik had zelf misschien liever bij de kringloop een leuke ouderwetse gehaald en zelf opgeknapt. Thanks voor jullie bemoediging dat ik een nieuwe baan wil zoeken. Doet me goed. Het heeft me al heel veel rust gegeven dat ik mezelf toesta om rond te kijken!
Xd : Jeetje meis het zit jullie echt niet mee. Dikke knuffel voor jou!!!!! Als je je verhaal kwijt wil ...vooral hier posten! Anouchka : Mooie leuke foto! Laurise : Ach jee hij is nu dus weg. Ook voor jou een dikke knuffel. Eerste paar dagen zijn het moeilijkst. Zustertje : druk druk druk. En hele lekkere taarten aan het bakken!!! Anoek is vandaag iets beter te pad maar nog niet zichzelf. Gisteravond dus 38,5 graden koorts. Vanmorgen om 06.00u huilend wakker. Morgen moet ik werken. Heb late dienst. Heb zooooo geen zin. Woensdag een dagdienst en dan lekker weekend! Ik ga nu op zoek naar wat winterse kleren. Ga op zoek naar truitjes voor Anoek. Wat ik nu heb met lange mouwen is allemaal zo dun vn stof. Hopelijk vind ik iets in de uitverkoop want m'n geldboom is kaal.
@dominoo, thnx wij hebben dus ook niet een groot huis. eettafel staat in de keuken en dan is het niet handig dat je over die poten struikelt... zoveel ruimte hebben we niet in de keuken... Dus dan ga ik toch maar voor die van de kruidvat denk ik. Liefs
Goedemorgen dames, Nou onze auto is nog niet klaar. Die man belde gisteren dat hij perongeluk iets afgebroken had, grrr. En dat moest dus besteld worden. Jaja het gaat lekker. De kapotte auto hebben we gisteren verkocht, die is weg gelukkig. Papieren zijn naar de verzekering. En vandaag dan (als het een x meezit) onze auto ophalen. En dan zijn we wel klaar met alle pech hoor! Julan slaapt ietsje beter maar het is nog niet heel goed. Maar dat komt ook vanzelf wel weer. Nu weer even een x reageren SQ, ik kende de stoel van het kruidvat niet. Heb even gekeken, die is leuk. Denk dat wij ook voor die stoel gaan! Ik vond deze wel cool: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/artikel-foto-upload/kinderen/55423-kinderstoelen-van-bloom.jpg Maar de prijs is niet normaal, dus laat maar Onze geldboom is niet kaal maar gekapt zeg maar haha Laurise, hoe gaat het met je? Kun je je draai een beetje vinden. Heb je je man alweer gesproken? Zustertje, Proficiat met je man!! 28 jaar alweer Mijn vriend is de 23ste jarig, dan is hij alweer 27! Moet nog steeds een kado halen maar heb er niet meer aangedacht de laatste tijd. Het gaat nu tussen ons wat beter gelukkig. Gisteren kwam ik uit mn werk en alle kaarsjes stonden aan, en hij stond gewoon in de keuken! Lieve help, kreeg een hartverzakking want dat doet ie echt nooit haha.. Hij was zelf pizza aan het maken, en het was nog lekker ook. Wist niet wat ik meemaakte. Wel lief van hem Dominoo, heb je al gekeken voor werk? Is er werk in wat je zoekt? Pff dames, zit weer op mn werk... Kan zo in slaap vallen. GAAAPPP.. Het gaat hier echt niet goed. Hoe het er nu uitziet geef ik ze nog een paar weken. Lwv, hoe gaat het nu met Anoek?