@Zustertje Gefeliciteerd met je mannetje! Drukke dag dus vandaag? De hele dag of alleen 's avonds, fijn dat Nina wel goed reageerd op rijstebloem betreft het spugen, Laurise niet..dus weer pitmeel. @Dominoo Ja zeker pittig, al merk ik er nu nog weinig van..hij is wel vaker weg natuurlijk, zal pas volgende week komen denk ik.. maar er zitten ook wel voordelen aan hoor haha, huis is altijd netjes, hoef zijn troep niet op te ruimen, kijken op tv wat ik wil, ga overal eten dus weinig te koken haha. Wat voor baan zoek je? @Lwv Dank je wel voor je lekkere knuffel, nou het ergste komt denk over een week, een week alleen ben ik wel "gewend"... O ja die dunnen truitjes heb ik inderdaad ook, ik moet ook even wat dikkere truitjes score maar inderdaad die geldboom he, die is bij ons ook bijna dood haha. Balen dat Anoek ook nog steeds niet lekker is. @Xd Wat fijn dat jullie de kapotte auto nog hebben kunnen verkopen! Balen dat de nieuwe nog steeds niet klaar is. Inderdaad nu is het klaar met de pech.. heb het zo met jullie te doen met die nachten.. Wat lief van je mannetje zeg dat hij stond te koken en romantisch de kaarsen aan stonden! Ik zit ook weer op mijn werk.. Nee nog niks gehoord...hoor pas als hij helemaal daar zit (tel moet uit) afhankelijk van wanneer hij kan bellen. Gaat nu nog prima, 1 dag alleen, ben wel 1 a 2 weken alleen "gewend". Dus het moeilijke komt nog. @hier Weer aan het werk, Laurise bij mijn moeder, vanavond lekker aanschuiven daar met mijn zus en de kids, gezellig! Ik heb goed geslapen (wel 2 dekbedden, winter en zomer over mij heen gedaan). Laurise nog steeds niet lekker...ga toch vandaag eens met mijn collega kinderarts overleggen. Ze houdt zo'n raar hoestje, al 3 weken verkouden.. Gister de loopstoel opgehaald in een dorp verder op. 1 jaar oud, ziet er super nieuw uit, voor 25 euro, nieuw is hij 70 euro! Zooo blij mee. Dus sopje erover heen gedaan en vanavond kan ze erin. Is in 3 standen te verstellen. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Wij hebben de stokke kinderstoel, nu met een babybakje erop en als ze kan zitten kan ze in het kinderstoelgedeelte zitten. Echt super ding, neemt weinig ruimte in beslag, kan zo onder de tafel geschoven worden! Zijn tweede hands via marktplaats goed te doen! Wij hebben hem als kraamcadeau van mijn broer en zus gekregen.
Laurise, geloof goed dat het nu wel normaal is. Is over een tijdje idd lastiger. Enja, ik moet eerlijk bekennen. Ik vind het ooit HEERLIJK als mn vriend weg is hihi, rust. Geen zooi, mn eigen dingen. Maarja zolang is dan minder he Hopelijk hoor je snel iets van je man! Wat zielig voor Laurise zeg, nog niet helemaal lekker. Handig dat je dan in het zh werkt Heeft toch zn voordelen Vriendin van mij heeft ook de stokke stoel, ik wilde die ook maar zij raad m af. Dus doe het nu niet... Maar jij vind het dus wel een fijne stoel? Twijfel twijfel Ik ben wel benieuwd naar een foto van Laurise in de loopstoel!
@Xd Ja precies eventjes is dat heerlijk haha maar zo lang is inderdaad niet om te springen maar goed zie de voordelen er maar van in Ja dat hoop ik ook, is wel fijn om te horen of hij goed aangekomen is. Ja zeker zielig, sinds gister vind ik haar ook wat suffer en laat ze 60 a 40 cc melk staan en dat vind ik bij haar geen goed teken. Ja zeker dicht bij de bron haha. Waarom raad zij hem af? Ik raad hem zeker aan, een hele fijne stoel waar ze tot bij wijze van spreken tot hun 12de of ouder op kunnen zitten haha. Zal vanavond als ze er voor het eerst in zit even een foto maken.
Goedemorgen allemaal!! @Dominoo Goed dat je verder gaat kijken voor een andere baan! Je moet wel gelukkig zijn in wat je doet vind ik altijd anders hou je het niet vol... Hoe is het met Lente wanneer krijgen we weer een foto te zien @Lwv Lekker rustige week! Geniet er maar van en wat zag je meisje er zaterdag mooi uit! Is Anouk nog ziek? @Anouchka Gelukkig dat de wond aan het genezen is! Moet je nog terug naar het ziekenhuis voor controle? @Laurise Fijn dat je overal kan gaan eten geniet er maar van! Missen van je vriend komt denk ik over een paar weken wel maar komt helemaal goed! Jij bent echt een STERKE vrouw... Ben benieuwd wat je meisje van de loopstoel vind! @SQ Zo te horen heb je een mooie bruiloft gehad al snap ik dat dubbele gevoel wel.. Hoe is het met Jelke? Thuis alles goed? Al een beetje gewend aan het samen thuis zijn? @XD Pfff wat een gedoe met die auto (afgelopen zondag en nu dit weer ) Hopelijk gaan jullie heel veel plezier van deze auto hebben het is jullie gegund!! Wat super lief van je vriend! Slaapt Julan nu weer iets beter of moet je er 's nachts nog uit om hem te troosten? Nina had gisteren nacht doorgeslapen maar vannacht zijn wij er alle 2 1 keer uitgeweest om de speen te geven.... Ooit gaan ze echt doorslapen hoor houd moed! Hier weer druk Vanmorgen Nina gevoed en even zelf gegeten en gtst gekeken... toen aan de poets,was ophangen enz... Nu even wat drinken en mijn zusje is er net die komt mij weer helpen erg fijn! Vanmiddag om 13.30 naar het CB ben zo benieuwd hoelang nina is en wat ze weegt! Kom straks wel weer even gluren...
Ik weet niet waarom ze de stoel niet fijn vind, ben ik vergeten haha.. Ga het nog een x vragen. Nu twijfel ik toch of ik die stoel niet toch wil hebben. Hij kan zo half onder de tafel geschoven worden he.. Neemt dus weinig ruimte in beslag. Twijfel twijfel..
@Xd ik hoor alleen maar goede dingen over de stokke stoel (verschillende mensen die ik ken hebben hem) en bij mijn vriendin thuis zit haar broertje 14 jaar nog steeds op die stoel en haar ma ook geregeld) Wij gaan hem in elk geval wel kopen!
zustertje, je hebt echt een ideaal zusje volgens mij Ik heb 2 broertjes maar die komen mij echt niet helpen. haha Julan was om 6 uur wakker, gisteren 4.15... hopelijk vannacht tot iig 7 uur ofzo, zou fijn zijn. Maar idd, het komt vanzelf een x (toch) Heb je al een lekker stuk taart op? Fijne verjaardag vandaag he!
@zustertje Ja ik ben ook zeker van dat het goed gaat komen, is tenslotte al de derde keer. En inderdaad weet dat ik een sterke vrouw ben, je wordt wel gehard als je een army wife bent Wat fijn dat je zusje je komt helpen. Ben benieuwd bij het cb. Maar komt vanavond de visite? Wat heb je hem cadeau gegeven? @xd Klopt kan onder de tafel geschoven worden! En neemt dus weinig ruimte in beslag. Haha zie dat je om bent, wij hebben de white wase. Moet alleen nog het beugeltje voor de stoel en zitting kopen. Ze zit nu nog in een babybakje. Ook heel handig maar voor julan nu niet meer de moeite.
Nee ik denk idd dat Julan met de verkleinder enz er al wel in kan zitten. Hij kan al wel even zelfstandig zitten, alleen na 30sec kiept ie om haha. Heb op marktplaats al geboden op 1tje. 50 euro, kunnen we komen ophalen. De witte, is om de hoek dus dat is wel makkelijk Even mn vriend vragen vanavond. Ik vind de bloom zo'n coole stoel, alleen die is echt duur joh. Dat heb ik er niet voor over! Pff geen zin vandaag, wil naar huis.. Net ff met een collega aan het kletsen (vd financien) die geeft het bedrijf nog tot einde vd maand. Ik ben benieuwd!
Zo dat is niet veel 50 euro, compleet met beugel en zitje? Ik geef Laurise voor de sint de beugel en zitje dus die gaat er ook bijna in, zij kan inderdaad ook al aardig zitten in een stoel/op de bank. Ja die zijn heel duur, staat er niet eentje op marktplaats? Ik heb ook geen zin, maar wel veel te doen..dus dat is wel lekker...jeetje wat erg voor dat bedrijf..
Hey dames Man....wat een geklets Gisteravond gewekt, vanavond weer van 20.00 t/m 23.00. Morgen herhaling BHV, donderdag vroege dienst en vrijdag late dienst Zaterdag gaan we dan naar Derek Oglivi, Jolene gaat dan voor eerst logeren. Voel me daar best rot onder.....zullen wel hormonen zijn..... Oksel gaat goed alleen vermoed ik dat er wild vlees groeit......:x 6 dec moet ik voor controle. @ Zustertje: Van harte met je man! Wat voor taarten heb je gemaakt? Succes bij CB! Ik moet maandag weer. @ XD: Wat lief van je vriend......wat voor pizza was het? Bloom.....ja die is echt gaaf maar zooooooo duur @ Lwv: Hoe is het met Anoek? Ook jij aan het werk? Moeilijk he, echte truitjes vinden? Ik ben ook al op zoek....... Tuunte heeft ook wel leuke dingen. @ Laurise: Hoe is het? Trek je het een beetje? Lekker dat je bij je zus kan aanschuiven @ Dominoo: Heb je al een baan op het oog? Wat zoek je precies? Met Lenthe alles goed? @ SQ: Hoe is ie met jou? Fijn dat je Jelke de kleertjes past van XD, scheelt je hoop in de uitgaven. Vanaf wanneer mogen ze eigenlijk in kinderstoel? Ik geef de hapjes nu in de wipstoel......Jolene begint al wel met zitten. Nou ga even boven poetsen Jolene slaapt nu hihi! Tot later!!!
Ik had een pizza met echt mega veel groente erop (vind ik lekker) en ananas. Mn vriend had een zelfde pizza maar dan gehakt erbij en geen ananas. Was veel te veel dus we kunnen er nog een x van smullen hihi Ben benieuwd hoe Derek is, dat lijkt me echt heel intressant! Snap goed je gevoelens met het logeren. Ik heb dat niet zo, maar dat komt omdat meneertje niet doorslaapt dus dan is het heerlijk als hij er een nacht niet is. maar ga m dan altijd wel snel ophalen, vind het sochtends (vooral weekend) zo saai zonder Julan Wanneer in de kinderstoel.. Geen idee, als ze kunnen zitten denk ik. Ik geef zn hapjes op in de wipstoel maar hij gaat steeds voorover zitten. Erg onhandig als hij moet eten
Anoek zit al in de kinderstoel! De Ikea stoel hebben wij. Daar krijgt ze haar hapje in. En soms zit ze er 5 à 10 minuutjes in om te spelen. Ze is al weet wat beter te pas. Gelukkig! Ik moet vandaag werken. Late dienst en dan ga ik vanavond nog eens op zoek naar winterkleding. Laurise : Fijn dat je collega's kan navragen. Hopelijk knapt je meisje snel op. Anouchka : Tuunte is leuk maar daar ook alleen dunnere stof. Volgens mij.... Zustertje wat een lieve zus heb jij!!! Moe ..... ZzzZzzZ
Hier ook moe, ZZzzZZz Ik vind winterkleren ook lastig. Heb nu wat witte shirtjes die ik onder zn truitjes aandoe, dan is het net wat warmer! Benneton heeft ook leuke (warme) kleren voor meisjes, is voor baby's niet heel duur ook. En nou stoppen over kleren, want ik krijg weer koopdrang hahaha
Jullie hebben mij aangestoken met stokke koopzucht Ik ging net even op marktplaats kijken en wij hebben hier op dorp een hele gave babyzaak (waar ze trouwens absoluut niet vriendelijk zijn ) Maar ik heb een hele gave grijze stokke kinderstoel besteld met babyset voor 139 euro!!! Helemaal nieuw alleen zo goedkoop omdat de ''oude'' babyset erbij zit maar ik vind dat persoonlijk wel mooier is ook van hout inplaats van plastic. Als goed is eind van de week begin volgende week binnen
Volgens mij hebben ze ze niet meer maar hier heb je de link en ik zou als ik jou was gewoon een mailtje sturen misschien hebben ze nog andere kleurtje! Marktplaats.nl > Stokke Tripp Trapp grey incl. babyset nieuw in de doos! - Kinderen en Baby's - Kinderstoelen
Hopelijk hebben ze er nog 1 voor jullie! Ben er erg blij mee in elk geval! Nina is weer goed gekeurd! Ze weegt nu 82.. Weet niet precies meer en heb geen zin om boekje je pakken haha en ze is nu 67,5cm Groeit en bloeit goed