Nina gaat goed Wat kunnen de 'maten' toch verschillen he, 2 weken terug was Julan al 72 cm, alleen zn gewicht blijft dan weer achter haha toen was dat 7850 (zoiets) Fijn dat het goed met dr gaat!
Ik denk dat jongens ook echt langer zijn als ik dat zo een beetje zie op het forum en in mijn omgeving! Gewicht heeft ze echt van haar papa die had dat ook toen hij zo klein was haha maar ik merk wel dat ze nu minder in gewicht aankomen dan toen ze zo klein waren. Ga even kaarsjes aansteken
Dat is niet echt gezellig! Nina is echt een actrice hoor die zit sinds een paar dagen nep te hoesten om aandacht te vragen echt zo lachen! Dokter van het cb moest er ook erg om lachen
Haha super Ze weten steeds beter hoe ze aandacht kunnen krijgen he! Julan roept echt de hele dag JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA, en dan een harde gil en dan weer JAJAJAJAJAJA, gil, JAJAJA
Anoek is de zwaarste hier volgens mij... en Julan de langste? Ze is 8780 gram en 69,5 cm. Anoek kan al "nee" zeggen. Als ze huilt ..hahahaha dan hoor je echt 'neeeee neee nee nee'.
Zustertje : Fijn dat je een goede kinderstoel heb gevonden. Ik vind alleen 139 euro nog steeds een hoop geld...... XD : Waar koop je benneton online? Ik vind die Bloomkinderstoel trouwens net zo'n bak om je haar in te wassen bij de kapper. Hihihii sorry!
Haha een kappersstoel, hij zou bij ons ook niet staan bij de andere meubels. Pff dames de auto Gehaald, mn vriend komt me ophalen. Dag auto, start niet meer Dit kan toch niet waar zijn?!
Ik ontdekte net een wit uitstekend puntje bij Jelke... oftewel er is een voortand door in de bovenkaak hahhahah.... Onze vent van 5 maanden heeft gewoon al 3 tandjes.... Jemineee, waar is mijn baby???
Ohh ik ben toch helemaal vergeten te reageren op de mooie foto van Jolene!!! Wat een knapperd Go Nina! Groei maar lekker door!!! Grote sterke meid worden, dan kun je mama helpen taarten bakken hihi Jelke al 3 tanden!!! Tjonge jonge, hij gaat als een tiet! binnenkort biefstuk eten Lente heeft koorts, 38,4. En de hele dag slapen joh.. zo zielig. Ze klinkt erg vol op de borst. Dus zal daar wel van komen. Maar ben maandag nog naar ha geweest, dus wacht het nog even af... Die geldbomen doen het alsnog een beetje als ik het zo lees met die kinderstoelen Lente zit ook al. Ik houd de max van 10 min per keer aan en niet meer dan 3 x per dag. gaat hartstikke goed. Trouwens, ik probeer een paar keer per week gesneden fruit in haar handen te geven. nu al 2 keer banaan gegeven en vandaag peer. Hele stukken dus. En ze eet het heerlijk op. Super leuk om te zien!!! Dus beetje rapley... (moet daarna wel bijna in bad, want haar hele gezicht en mouwen zijn vies, hahaha) XD.... wat een K*&#$^&***te situatie!!!!! Ik zou ZEKER de politie inlichten over de man waar je deze hebt gekocht! Of gewoon aan iedereen een mail sturen die je kent met zijn naam !!!
@zustertje Zoooo die Nina haha dacht dat Laurise zwaar was niet lullig bedoeld hoor maar hoor van iedereen..oh is ze niet te zwaar, geef je haar niet te veel zucht..nee ze is gewoon een lekkere hollandse meid die alles lust wordt ze groot en sterk van Wat leuk dat je ook een stokke hebt gekocht! @Anouskha Ja nu gaat het nog wel ben wel "gewend`om een paar dagen/weken alleen te zijn, dus ik denk dat de klap nog komt.. Kan altijd op dinsdag bij mijn ouders aanschuiven, moeder past op op dinsdag, op alle kleinkinderen en dan eet mijn zus ook altijd mee, dus erg fijn. Op donderdag past mijn schoonmoeder bij mij op en dan kookt zij dus ook fijn en gezellig. Vervelend dat je wildvlees hebt. Ze mogen in de kinderstoel als ze zelfstandig kunnen zitten maar zoals nu kan het wel soms eventjes. Leuk naar Derek! Ja de eerste keren logeren vind ik ook rot hoor..vooral de volgende ochtend. @Xd Jeetje wat een k*t zooi zeg met je auto...en nu? @Dominoo Wat leuk dat Lente hele stukken fruit eet. Ga ik ook eens proberen haha, ja dat zal wel dat het een kliederboel is dan, ze knijpt het zeker fijn? Lente ook al ziek dus, hangt in de lucht zei de kinderarts gister (collega). Ui naast haar bed schijnt goed te helpen, warme douche zodat het loskomt, bedje omhoog... @Lwv Hoe is het met jou/jullie? @Sq Wow drie tanden al!!! Laurise nog steeds niks...wel erg aan het bijten links....ook op haar speen haha Heerlijk hoe die kleintjes kunnen kletsen...'s morgen vind ik het heerlijk om naar te luisteren..zit ze tegen haar knuffel te kletsen, gilletjes te maken haha smelt smelt. Laurise heeft gisteravond in de loopstoel gezeten, geweldig vond ze het! Lekker rammen op de knopjes waar veel geluid en licht uitkomt. Ze was wel even een spook, viel in de auto in slaap (toen ik bij mijn moeder vandaan kwam) pyama aangedaan, fles gegeven en om 8 uur in bed, ligt ze te lachen en te kletsen. Half 9 er maar uitgehaald en in de loopstoel gedaan haha. 9u viel ze als een blok in slaap. Gister met de kinderarts overlegt, toch vorm van RS virus. Heb nu een speciale neusspray gekregen, ui naast haar bed zetten, beetje omhoog omdat ze het benauwd heeft 's nachts. Een week aankijken en anders even toch langs komen. Hopelijk gaat dit helpen..arm schaap..
Laurise als jij Nina al groot vind...wat vind je dan van Anoek...die is nog groter! Die woog afgelopen vrijdag 8780 gram en is 69,5 cm. Ach arme Laurise vorm van RS-Virus... Beterschap voor jullie meisje! Dominoo : Wat leuk dat jullie meisje al stukken fruit eet!!! Ik geef Anoek af en toe een stuk banaan maar ze vind het niet lekker of snapt het niet......? Anoek vind nog niet heel veel lekker. Ook qua potjes niet. Maar goed het is denk ik gewoon een kwestie van wennen. SQ : Wauw 3e tandje al! Hier nog niets. XD : Jeetje meid zit jullie inderdada niet mee. Hierbij een heeeeeeele dikke virtuele knuffel!!!!!!!! @hier : Ben op mn werk. Gister was ik al om 21.30u klaar. Nu vandaag van 08.00 - 17.00u werken. Anoek is niet meer echt ziek. Alleen wat verkouden. Vandaag is ze naar KDV. (elke woensdag) Gister had papa haar een potje gegeven bruine bonen met appeltjes. Schijnt dat ze dat lekker vond.
Hoi lieve meiden! Hier een rustig dagje lekker genieten van Nina, programma's kijken,internetten rondje buiten gedaan.... Echt fijn na veel te drukke weken! @Dominoo Leuk dat Lente stukjes eet Nina vind dat ook wel leuk stuk wortel in haar handje (gekookt dan wel) Potjes groente eet Nina als de beste maar van vers moet ze nog niet veel weten haha. @Laurise Gaaf filmpje op FB! Toch even in de gaten houden met Laurise wel fijn kinderartsen in de buurt Hoe oud zijn de kindjes van je zus? @Xd Lekker vrij vandaag? Spannend op je werk maar vandaag toch lekker vrij? Hoe is het nog afgelopen met de auto? En heb je een mailtje onvangen van de kinderstoel? @Lwv 139 euro is wel veel geld maar ik vind het voor een nieuwe stokke stoel niet veel geld Anouk is ook lekker hollands welvaren! Komt vanzelf dat eten hoor op cb zeiden ze ook je kan het niet afdwingen komt allemaal goed. Werkse voor vandaag heb je het druk?
Ja Anoek is een lekker bolletje! Ja maak me ook niet druk om dat eten hoor. Komt vanzelf. Ze heeft het qua voeding ook nog niet nodig...hihihi Het is niet druk op mn werk. Gelukkig morgen vrij. Vanavond op kraamvisite bij een collega. Slapen jullie kindjes ook al minder overdag? Hier wel. Morgen ga ik denk ik even naar het stadhuis. Een IDkaart laten maken. Die zijn dit jaar nog goedkoper!! Die worden straks in het nieuwe jaar duurder!!! Tipje van mij! Zaterdag ga ik denk ik m'n haar knippen. Ga denk ik voor een compleet andere look...hihihi..spannend!!
Hoi dames, Hier gaan we vanavond een id laten maken. Komend jaar is het 3x zo duur als nu! En wij gaan in dec een weekje weg dus moeten er sowieso 1 hebben voor Julan. Verder.. Pff, we zien hier door de bomen het bos niet meer hoor. Gisteren de auto dus opgehaald bij mijn ouders gegeten en toen konden we niet meer naar huis, pechdienst langs geweest die wisten het ook niet. Hebben ze de auto naar huis gesleept. Nu staat de auto bij een vriend van ons die heeft een autobedrijf. Nu blijk er met de kmstand geknoeid te zijn. Ding heeft dus waarschijnlijk ontiegelijk veel gelopen en is aan het einde van zn Latijn Starten doet ie nog steeds niet, maat dat is hoogswaarschijnlijk iets in de boardcomputer?! Dus hopelijk start ie, en dan zetten we de auto gelijk op marktplaats. Zeggen er dan wel eerlijk bij dat we alles zo ongeveer hebben laten vervangen en dat we niet weten of de kmstand klopt. We zijn gewoon keihard opgelicht. Vuile &^^#@.... Nouja het komt wel weer een x goed hoop ik. Alleen iedere x denken we nu zal het wel klaar zijn en dan staat het volgende weer voor de deur. BAH! Gossie, die Laurise. Beterschap. Hopelijk knapt ze snel op. Zustertje, leuke verjaardag gehad? Julan is de lichtste hier geloof ik maar wel de langste haha, Of hoe lang is Jelke? En verder weet ik het even niet meer, sorry mn kop heb ik er de laatste tijd maar half bij
@Xd ik weet even niet wat ik moet zeggen..... Echt ik vind het zo kl#te voor jullie.... Wat een pech hebben jullie de laatste tijd... Hele dikke knuffel!!!
De vorige keer bij het cb was Jelke 8290 gram en 69 cm.... We hebben hem gisteren zelf even op gemeten en hij is nu zo'n 71 cm dus dan Julan de langste denk ik?? Maar Jelke is 1 van de zwaarste volgens mij... Die is al over 8500 denk ik wel en hij is de jongste hier... Jelke zit met alles op de bovenste lijn. Ik zie dus net een rood puntje op de plek waar zijn ander voortandje moet komen... dus die is ook onderweg... Dan heeft hij gewoon al 4 tanden.....:O