Lwv, andere look?? Wat ga je doen met je haren? Ik moet ook nodig weer s naar de kapper Sq, veel plezier met zwemmen, weet zeker dat jelke het super gaat vinden! Hmmmm mijn stoofvlees a la papa's recept staat te pruttelen. Bijna klaar. Heb honger! Woe gaan we julan weer wegen en meten, hij is idd de langste, masr wel de lichtse haha beetje uit verhouding geloof ik Ach ja iedereen is anders! Wij komen beide nergens van aan dus Julan zal dat wel meegekregen hebben, de lengte weet ik niet van wie ie dat heeft haha
@LWV, thnx.... ik was de fotocamera dus wel vergeten..... *BAAL* Jelke vond het fantastisch van begin tot het eind. Zelfs de golven vond hij leuk in het golfslagbad. We waren er rond 15.00 en 16.30 zijn we er uit gegaan. En nog was hij hartstikke vrolijk... Ik zag wel aan hem dat hij moe werd... Maar ja hij had sinds 11.00 uur niet meer geslapen en dan nog zo lang vol houden echt knap... En half 6 waren we pas thuis en toen kreeg hij pas de fles die hij om 16.00 uur hebben moest.... En hij heeft er niet 1 keer om gejengeld.... Zo rustig als wat. Wat een heerlijkheid zeg. En nu ligt hij op bed want hij was doodop... Even zien hoe lang hij slaapt... En anders slaan we de groente voor deze keer maar eens over... Volgende keer dus wel fotocamera mee en foto's maken want het is prachtig om te zien. Op een gegeven moment strekte hij zijn armpjes wijd uit naar pappa en kroop tegen hem... hij gaf zeg maar een knuffel... Dat doet hij de laatste dagen wel vaker dat is zoooooooo lief!!! *SMELT* Liefs
@SQ super leuk dat zwemmen! Meiden ik heb al van alles gedaan en ga zo richting mijn lieve vriendin en Rosahlynn! Die bikkel is al bijna 39 weken zwanger en ze gaat morgen gewoon nog op Nina passen Eigenlijk hoop ik dat ze volgende week gaat bevallen als Nina daar heen moet dan moet ze mij bellen en weet ik gelijk dat ze gaat bevallen
Goedemorgen dames, Ha nou ben ik eens de eerste hahaha! Hoe gaat het dames?? Hier weer een nacht door kunnen slapen... Ik was er verbaasd van. Toen ik Jelke een paar minuten voor 8 hoorde zei ik tegen vriendlief wil jij hem even de speen geven... Toen zei hij, ja maar het is 8.00 bijna... Dus ik zei: '' maar ik ben vannacht nog niet bij hem geweest voor de speen?'' Dus Jelke heeft besloten om vannacht maar weer eens lekker door te slapen. Hopenlijk houd hij dit weer vol voortaan. Liefs
Goedemorgen! Geen ruzie maken sunny Fijn dat Jelke goed geslapen heeft. Ik heb straks een sollicitatie, mn 2e gesprek. Ben best zenuwachtig. Heb rode ogen van het slechte slapen de laatste tijd dus ik hoop wel dat ze daar even doorheenkijken. Straks in de auto snel mn gezicht volplamuren haha.. Zit nu op mn werk, hoorde van een collega dat ze bezig zijn het failliesement aan te vragen.. Dat ik daar maar aangenomen word, scheelt me een hoop shit hier. Zustertje, Nina 6 maanden!! Proficiat
@SQ Yes ik was eerder Julan heeft heerlijk geslapen door zijn zwemavontuur denk ik al hoop ik voor jullie dat het nu weer elke nacht doorslapen is! @XD Is het nog elke nacht 2 uur rondlopen met Julan? Hier is het af en toe een nacht doorslapen (zoals vannacht) en andere nachten moeten we weer 2/3 keer de speen geven maar gelukkig is het dan gelijk weer slapen. Eet Julan al wat groente? Weet je wat Nina heerlijk vind? de 6 maanden potjes van olvarit )of andere merken) ze heeft gisteren 3/4 de van een grote pot op en toen wilde ze nog meer Ze heeft al verschillende smaken op en vind het allemaal lekker. Geef nu rapley wat verse groente dat vind ze wel leuk Zo komen er 2 collega's (2 hele leuke) we hebben een high tea georganiseerd maar moeten nog wat puntjes op de i zetten... Zal wel erg gezellig zijn
Yes, ben aangenomen!!! Vanochtend voor het 2e gesprek. Met 2 grappige mannen, hij begon heel serieus.. Ik dacht ohjeej he... Zegt ie ik geef je 2 keuzes nr 1: we doen nog 3 gesprekken en dan kijken we wat we doen. nr 2: we nemen je gewoon aan. Wat wil je? Uuuhhh nou doe maar nr 2 Tijden zijn niet ideaal, moet bv iedere zaterdag werken. Dan vind ik wel minder want heb dan dus nooit meer echt weekend. Maargoed het werk lijkt me super en wie weet kan ik in de toekomst nog wat regelen. Ga het samen met een andere vrouw doen misschien kan ik regelen dat we op een gegeven moment om en om de zaterdag werken.
Misschien niet super ideaal maar beter dan helemaal niks! Hoeveel uur ga je werken en welke dagen? Het is jullie zo gegund!!!!!
Thnx zustertje Ma, di, do (+koopavond) en zaterdags, 32 uur. Wel veel, maar parttime werk is er hier gewoon niet. Dus dan maar zo oplossen, dan ben ik iig wel 2 dagen in de week thuis voor Julan en mn vriend de zaterdag. Hebben we 2 dagen oppas nodig. Das een halve dag minder als nu. Dus Julan is wel meer thuis
Echt zo fijn voor jullie! En is het dichtbij huis of moet je ver weg? Dan heb je misschien ook wat extra salaris en minder oppas nodig echt heel fijn!
Het is wel iets verderop als waar ik nu werk maar met de auto (brr het woordje auto alleen al) goed te doen, 20 min rijden. We wonen vlakbij de snelweg dat scheelt. Moet dan naar Den Bosch, vanaf Eindhoven.
@xd Yeeeeh Xd gefeliciteerd!!!! O ja dat is wel even pittig 32 uur maar valt goed te regelen zo te horen. Wanneer kun je beginnen? Hoe is het met het slapen en het spugen/daarvan wakker worden? @Sq Wat leuk dat Jelke het zo goed volgehouden heeft in het zwembad en dat hij het zo leuk vond. En super dat hij niet om een speentje heeft gevraagd vannacht. @Zustertje Wat een gave foto van jou en Nina op FB, jullie zijn leuke meiden En gefeliciteerd met Nina, wat goed dat ze die potjes wel lekker vindt, vind het ook wel logisch als ik zelf zou mogen kiezen..alleen gepureerde groente is toch niks aan...hoe was de verjaardag en alle taarten opgegaan? @Lwv Spannend een nieuwe look @hier Druk op mijn werk, vanmorgen geen doktersassistenten en niet iedereen was ervan op de hoogte en er kwamen toch spoedpatienten dus heb ik doktersassistent gespeeld, super leuk, baby's gewogen en gemeten haha, ik zei al tegen de kinderarts is dat hetzelfde als op het cb, ja oke dan weet ik hoe het gaat haha. Manlief is goed aangekomen! Laurise knapt op met de sterke neusspray van de kinderarts (apotheek ging stuiteren, is voor kinderen vanaf 2 jaar). Ben ook haar schema aan het aanpassen, legde haar om 7 uur altijd op bed en maakte haar altijd om 9 uur wakker voor de laatste fles, nu geef ik kwart over 7/half 8 de fles en gaat ze naar bed. Vandaag is mijn schoonmoeder er en gaat zo lekker koken dus kunnen we weer gezellig aan tafel eten. Laurise vindt de loopstoel geweldig haha, had in 1 dag door dat je er ook mee kan lopen!
@Xd, nou meid gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Echt super voor jullie!! Had ik al verteld dat ik er nog achteraan had gebeld die sollicitatie waar ze me nooit over terug belden?? Nou ik had gebeld en toen was ze in bespreking dus ze zou me terug bellen. Dat werd de volgende dag pas. Inmiddels een week nadat ze me eigenlijk zou bellen. Zegt ze dus: '' Ja ik had gezegd dat ik die donderdags zou bellen, maar door prive omstandigheden is dat er niet van gekomen'' Ja ammehoela, want ze was die maandags alweer aan het werk hadden ze me verteld... Maar goed heb de baan dus niet gekregen, maar dat had ik zelf ook inmiddels al bedacht. Gisteren weer een brief gekregen dat ik niet op gesprek ben uitgenodigd voor een sollicitatie. En gisteren alweer 2 brieven de deur uit gedaan en vandaag weer 1! Er is momenteel genoeg te solliciteren voor mij, maar ze nemen me gewoon niet aan..... Liefs
Xd : Meid ik las het al op FB! Maar nogmaals proficiat met je nieuwe baan!!!!!! Zustertje : Wat een topper die vriendin van jou. En spannend zeg dat ze binnenkort gaat bevallen. SQ : Leuk joh dat het zwemmen zo leuk was!!! Gaan wij binnenkort ook maar weer eens doen. En meid gewoon blijven volhouden met solliciteren. Laurise : Fijn dat je mannetje goed aangekomen is. Anouchka : hoe is het meid? Dominoo : Hoe gast het bij jullie? @hier : Vandaag pasfoto laten maken van Anoek voor een iDkaart. Hij is zo leuk geworden!!! Hij staat op FB. Ja en zaterdag naar de kapper. Heb nu redelijk lang haat maar altijd opgestoken. Ga denk ik voor een bobline achtig model. Hihi.