Dominoo, 180/6 zal ook wel prima zijn hoor. Maar 210 moet ook wel kuinnen, zou het gewoon aanbieden. Ik probeer altijd gewoon wat hihi.. Geven jullie trouwens die extra vit D? CB zei dat dat nieuwe 'regels' zijn. 10 druppels per dag. Tot ze ong 4 jaar zijn. Nou ik doe het niet, als het echt zo ontzettend belangrijk was zou het wel in de fv zitten. En dat potje kost 7 euro denk dat je daar krap 2 weken mee kan doen. Julan komt genoeg buiten en van licht krijgen ze ook vit D Vroeg me af wat jullie doen
ik weet helemaal niks over extra vit D. Ja toen ik BV gaf moest ik vit. D en K geven, maar in FV zit het toch al standaard??
Ja das nieuw schijnbaar. Zeiden ze laatste x dat ik bij heb cb was. Was uit onderzoek gebleken dat dat beter zou zijn. Tijdens bv moest je idd k en d geven..
Ow nou ik moet volgende week maandag weer naar Cb voor de 4e en voorlopig laatste prikjes, ben benieuwd of ze er dan ook wat van zeggen... vind het een beetje onzin.
Ik geef geen vitamine. Oh ja wel. Wij geven vitamine L. Vitamine Love! Hahahahaha Anoek vandaag in het zitje gedaan vd kinderwagen ipv reiswieg. Ze vond het wel leuk geloof ik. Goh rolt iedereen nu al om???? Anoek echt niet..... Zitten lukt ook nog niet echt. Zakt gelijk als plumpudding inelkaar. Heb ik dan gewoon een lui meissie? Hahaha
Ik geef het ook niet hoor. Zo is het iedere x weer wat anders! Idd vitamine L krijgt ie dagelijks een overdosis van Lwv, Anoek doet straks alles in 1x goed! Komt vanzelf Ik ga lekker naar bed xtje lang slapen als Julan meewerkt hihi X
Ik heb een blackberry, daar kan het niet op. Zou het op de ipad kunnen? Dan ga ik straks ook s kijken, ik hoor echt iedereen erover! Ohja, ik slaap dus nog niet haha.. Zijn undercover in nl aan het kijken, dat gaat over een tbs kliniek hier om de hoek!
Hebben jullie kindjes ook van die koude handjes??? Anoek ligt in romper lange mouw + pyama in dikke slaapzak (zonder mouw) onder dekbedje.
Goedemorgen meiden!!!! Ik krijg toch een stille hoop dat Nina het eindelijk door heeft ze werd vanmorgen om 07.15 even beetje wakker speen er in en toen bleef ze lekker slapen maar ja heb ze rond 08.15 toch aangekleed en de fles gegeven anders komt het zo raar uit. Koude handjes herken ik wel maar Nina is zo slim om ze lekker onder de dekens te doen (dat gaat denk ik ook makkelijker als je op je buik ligt) Nu even beetje internetten en zo rond 09.30 komt mijn zusje en gaan we de huiskamer verbouwen
Oeh leuk de woonkamer verbouwen Julan werd om 7.45 wakker toen ik weg ging naar mn werk, ook doorgeslapen dus jippie jippie jippie. Ik denk ook dat hij het door begint te krijgen, zo fijn he. Tis nu een beetje om en om, ene nacht gaat goed andere niet. Oh en wordfeud is verslaven zeg! Tis maar goed dat ik geen iphone heb anders zat ik constant te spelen, Ipad heb ik niet mee naar mn werk
Dames.....sorry ben jullie aan het verwaarlozen drukke nacht gehad, Jolene dreaait zich iedere keer op de buik maar kan niet terug dus HUILEN.....pfff. Ga morgen een Snoozz halen, hiermee kan dit niet meer. Ook slaapt ze overdag slechter.....soms echt maar half uur. Ff pittig dus nu. Vanavond late dienst en dan lekker 2 dagen vrij. Ik heb wel steeds meegelezen...... @ XD: Super van Julan Applaus! @ LWV: De pokjes helemaal weg nu? Ik heb ook word feud.....anouchka1982 @ Zustertje: Leuk de woonkamer verbouwen.... Succes! @ Dominoo: Heb je een leuke avoind gehad bij je vriendin? @ SQ: Hoe is ie bij jou?
Goedemorgen dames, Even kort hoor, want krijg zo visite van een vriendin. Mijn vader was hier gisteren met zijn vriendin en ze kwamen ons dus persoonlijk uitnodigen, want ze gaan 11-11-2011 trouwen.... Heel leuk voor hen en ik gun hem alle geluk van de wereld, maar het voelt heel dubbel. Ik vind het heel erg verdrietig voor mijn moeder. (mijn vader is bij mijn moeder weg gegaan dus zij houdt nog steeds van hem.) En aan de andere kant ben ik dus blij voor mijn vader.... Dan sta je er dus onbewust midden in!!! BAHHH!!! Mijn moeder is er kapot van (ze zijn nog maar 3 jaar uit elkaar namelijk) En mijn moeder snapt het niet.... Mijn vader heeft namelijk tegen haar gezegd dat hij nooit meer wou trouwen en mijn moeder begrijpt ook niet hoe je een trouwgelofte kan afleggen met iemand en die vervolgens breken en daarna gewoon met een ander opnieuw af te leggen.... Dus erg dubbel allemaal!!!! Moest ik even kwijt dames!!! Liefs