Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hai meiden!!

XD!!!! Gefeliciteerd meid!!! Wat heerlijk voor je! You go girl. En die zaterdag is soms best lekker hoor! Kun je doordeweeks shoppen, is VEEL rustiger :) en straks als Julan naar school gaat (tja, duurt nog even) ben je lekker woensdag vrij!! Maar die auto... nee joh... echt een verschrikking hoor.....:x

Zustertje: heb je lekker vrij, doe je nóg vanalles, hihi!! Super leuk om zo mee te leven met je zwangere vriendin! Gaat ze thuis bevallen?

Sunny: wat belachelijk van dat terugbellen... onprofessioneel! Gewoon blijven solliciteren. Komt goed meis. Ik vind het knap dat je zo positief blijft!! Hoe staat het met banentocht van je vriend? Is het in zijn sector beetje te doen?

Laurise: haha, doktersassistente erbij! dat betekend weer een loonsverhoging ;)

Lwv: stoer dat je je kapsel gaat veranderen! Lijkt me ook weer heerlijk! Ga je het ook nog kleuren? Je hebt heel donker haar toch?

Hier sinds woensdag agressietraining, morgen laatste dag. Best heel intensief maar erg leuk. En dan weekend lekker vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Dominoo : ik ga m'n haar ook weer kleuren. Ik heb het nu donker, maar dat is ook geverfd.

Bah Anoek hoest en roggelt weer. Deed ze sinds de waterpokken al en ze was er net een week of 2 vanaf. Nu is het er weer.
    Straks eens bij kruidvat of Etos kijken of ze er iets voor hebben.

Vanavond hebben we verjaardag.
    Krijgt ze thuis haar laatste fles en dan gaan we richting verjaardag.
    En dan slaapt ze daar in campingbedje. Ben benieuwd hoe dat gaat met overleggen vanacht.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Yes Julan heeft voor het eerst weer doorgeslapen:D (even afkloppen)

Ik moet nog even reageren op jullie:)

Sunny, echt heel erg belachelijk dat terugbellen. Zijn gewoon smoesjes. Bahbah ben dan gewoon eerlijk. Er komt vanzelf iets voor je!

Laurise, en hoe bevalt het als doktersass??
    En hoe zijn de eerste dagen 'alleen' gegaan?

Zustertje, je vriendin is een bikkel zeg:) Kan nu ieder moment gebeuren he. Spannend!!

Dominoo, succes met je agressietraining. Is dat voor je werk?

lwv, gossie Anoekje:( Ze zullen er vast iets voor hebben denk ik!
    Veel plezier met de verjaardag.

Ik zet even iets in de club neer, durf het hier niet te vertellen haha. ivm meelezers!

Liefs!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    #984 xd24, 18 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2011
    Ik zet hier het verhaal maar neer, lukt niet in de club krijg een rare foutmelding. Haal het vanmiddag wel weer weg....

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Xd Super dat Julan doorgeslapen heeft Nina ook weer....
    Wat een soap op jou werk pfff Hou ons op de hoogte ;) Ben zo blij voor jullie dat jij weer werk heb echt SUPER! Hoe is het met je vriend is hij al klaar voor rijinstructeur?

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jippi, Nina ook doorgeslapen. Fijn he!!

Ik hou jullie op de hoogte haha.
    Mn vriend is nog steeds stage aan het lopen, duurt ook nog wel even denk ik:)
    En ik durf het haast niet te zeggen maar als alles een beetje meezit rijd onze auto vanavond weer

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeej Nina en Julan allebei doorgeslapen!!!

Ik ga nu ff een powernap doen denk ik.
    M'n meisje ligt in bed. En mam is ook best moe.
    En heb zo'n naar voorgevoel dat het vanacht niet gaat zoals ik zou willen. We hebben verjaardag en ze slaapt daar in haar campingbedje en moeten haar dan Snachts dus overleggen.
    Afwachten.....

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Komt vast goed lwv, wij zetten de maxicosi naast het bed en wippen hem zo over. En thuis ook weer, vanuit de maxicosi direct weer in bed. Licht uit laten en stil zijn. Gaat eigenlijk altijd goed:) Succes en veel plezier!!

9. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

viel vandaag mee hoeveel ik moest bijlezen ;)
    Ja, de agressietraining is voor mijn werk. Er komt nog wel eens wat voor op andere groepen, waarbij je moet kunnen assisteren. En op onze groep heel soms ook. Vond het wel erg leuk moet ik zeggen!

XD: tjonge, wat is het soms toch raar in deze wereld: super dure kantoren, terwijl je in de zorg echt met het allerminste werkt :$ En dan zo'n man die in de quote staat, denkt alles te kunnen maken?! HEEEEL goed dat je op je strepen bent gaan staan wat betreft opzegtermijn! Stoer van je!

Sunny: hoe is het met jou meid? Moet ineens heel erg aan je denken..... ?

Lwv: leuk leuk, nieuwe kleur, kapsel. Heerlijk! Even goed voor jezelf zorgen vind ik dat! Foto?.. hihi. en Anoek blijft kwakkelen he?! Heel veel kindjes zijn aan t hoesten hoor!! Ik heb Bisolvon druppeltjes voor kinds van 0 tot... jaar gehaald. Werkt aardig...

Zustertje: wat voor plannen heb jij dit weekend?

Laurise: nog druk gehad op je werk? Welke dagen werk jij ook alweer? En nog iets gepland dit weekend? Sorry als je het al verteld hebt hoor!!

Anouchka: dikke knuffel voor jou :)

Morgenochtend nog even naar client van mij toe. morgen komt ook de sint aan, maar heb er geen kracht voor. moet hele huis nog doen en ben eignelijk erg moe... zondag kerk, bezoek en eigenlijk daar ergens tussendoor een verjaardag. Mijn man heeft een dubbele afspraak gepland, en ik moet het een beetje oplossen geloof ik :)

Weltrusten meiden!

10. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Dominoo, dat is lief van je dat je aan me denkt.
    Hier gaat het wel goed hoor, op het werkloos zijn na dan... Maar verder genieten we optimaal van Jelke. 4e tandpuntje is ook door nu. Ik merk dat hij overdag minder slaap nodig heeft dan anders en dat hij 20.00 eigenlijk doodmoe is... dus zit er aan te denken om de fles van 20.00 straks naar 19.30 te schuiven, maar dan kom ik in de knoei met zijn warm eten, want dat krijgt hij tussen 18.00 en 18.30 en dan ligt het wel erg dicht op 19.30 en dan zit hij nog redelijk vol van de warme maaltijd dat de fles misschien niet opgaat. Dus ben een beetje aan het puzzelen nu zijn slaaptijden ook een beetje korter worden en dus verschuiven.... Maar daar komen we wel uit.
    Volgende week ga ik eens yoghurt proberen bij Jelke. Ben benieuwd hoe hij daar op reageert.

Even een foto van ons ventje. Vers van vandaag. Truitje + spencer zaten in de tas die ik van XD heb gekregen. ;)

Bekijk bijlage 200003

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Sunny, echt leuk dat Jelke die kleren aanheeft:) paars staat hem mooi trouwens! en wat lijkt Jelke echt veel op zn vader zeg!!

Dominoo, ja grote verschillen he.. Heb ook in de zorg gewerkt. Echt compleet het tegenovergestelde.
    Geld smijten ze over de balk bij ons, dure luxe reizen, etentjes noem maar op (goh waarom zou het geld op zijn;)).
    Ben gisterenavond nog een paar x gebeld door 1baas, stress stress en nog s stress, hij was alles kwijt haha

En je man een dubbele afspraak gemaakt, en jij mag het oplossen. Dit is echt weer een mannenstreek he hihi.. Gaat het goedkomen?

Lwv, hoe was t feestje. En is het gelukt met Anoek?

Hier weinig plannen dit weekend.
    En.... Onze auto rijd weer!!!! Wowie:)
    Gisteren even snel een hapje gegeten in de stad, was lekker!
    En ik heb eindelijk een makkelijker winterjas gevonden voor Julan. Ik had er 1 maar daarin kon hij zich moeilijk bewegen, vond dat zielig haha.. Als we vandaag de deur uitgaan maak ik een fototje dan show ik de jas!

Liefs!

13. zustertje

Hoi lieve meiden!

Volgens mij verwaarloos ik jullie :) Allemaal druk druk gisterenavond verjaardag gehad ging goed met Nina erbij...
    Ze heeft weer heerlijk geslapen vannacht we waren pas om 10.00 uit bed :):D Nu zijn we aan de schoonmaak en rond 12.30 halen we mijn zwager op en rijden we naar mij thuis en dan naar Roosendaal gaan lekker bij la place lunchen met mijn ouders enz.
    Nina krijgt tussen de middag voor het eerst brood met appelstroop ben benieuwd!

Kom misschien eind van de middag nog kletsen!

@SQ Wat een mooie jongen en leuke kleding!

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden!
    Gisteravond is goed gegaan. Anoek was klaarwakker toen er haar gingen overleggen. Heel even een minuutje gehuild toen ze in bed lag maar daarna keurig gaan slapen.
    Mama is vanmorgen naar de kapper geweest. Er is echt een flink stuk af. Op FB staat wel een fotootje ;).

SQ wat een leuke kleertjes voor Jelke!
    Zustertje is een bezig en druk moedertje.
    Dominoo heb ik voorbij zien komen.
    Xd wat fijn dat de auto het weer doet!!

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje, shame on you, je Bent ons aan het verwaarlozen;) nee grapje. Lekker genieten meid!

Lwv, mooi je haren zo! Kleur staat je ook goed! Ik moet ook nodig een x mn haren knippen.

Fijn dat het met anoek goed gng. Was het gezellig?
    Mn vriend heeft per ongeluk onze stofzuiger kapot gemaakt, de slang... En ik wilde net ven stofzuigen hihi.. Hij gaat zo even een nieuwe slang halen.

X

16. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja verjaardag was gezellig!

Xd : oh nee He stofzuiger kapot.
    En maak lekker afspraak bij de kapper!!! Lekker tijd voor jezelf ;).

17. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Lwv: goed bezig! Goed voor jezelf zorgen is en blijft ZO belangrijk!!! Ik merk dat ik mezelf beetje verwaarloos laatste dagen. Veel werken , Lente verzorgen, en thuis alles op orde houden, vergt zoveel energie en tijd! Goed idee van kappertje! (helaas vind ik het altijd te duur, want je moet het ook weer vaak onderhouden zo'n kleurtje... misschien een leuke spoeling proberen ;)

XD: wat een goed idee om de stofzuiger kapot te laten gaan ;):p

Hihihi, Jelke is echt de lachebek van ons forum :D Wat een schat!
    Ik vind spencers zó leuk bij jongens!!!

Vandaag een dvd-box van bert en ernie gekocht voor mijn neefje: Kerst en winter. voor sinterklaas. Ik ben niet voor tv en dvd (heb gelezen dat het erge concentratieproblemen oplevert!) maar dit is ook echt gericht op de leerzaamheid... dan mag het, toch? ;)

Morgen nog leuke plannen meiden???

Zustertje: zo lekker uitgeslapen!!!! HEEEEERLIJK

18. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dominoo : He He he niet jezelf verwaarlozen He!!!!!
    Heb je niet verdiend.

Ik vergeet mezelf niet. Ik vergeet m'n huishouden af en toe. Schaam me dood. Ik moet echt beter m'n best doen in huis.

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Tv en concentratievermogen wat verminderd? Nooit eerder gehoord:) julan kijkt altijd erg geconcentreerd naar de tv hoor hihi;)
    Dagen voor de tv zitten geloof ik wel dat dat niet goed is. Maar ff, moet kunnen toch:) leuk een dvdbox dominoo!

Lwv, huishouden staat hier ook op een laag pitje hoor, heb er altijd al een gruwelijke hekel aan. En sinds Julan er is nog meer;) vind andere dingen gewoon leuker.

Wij zijn net naar de bios geweest, nieuwe deel van twilight! Mooi!!
    Julan slaapt bij s-ouders. Het liefste ga ik hem nu ophalen hihi morgen als we wakker zijn stap ik snel in de auto;)

Vriendinnetje van me is kapster, dus die ga ik van de week even vragen. Verven doe ik niet, idd duur.. En vind mn eigen haarkleur mooi dus hoeft van mij niet zo:) even een ccm of 10 eraf, mn haren worden echt te lang.

Slaap lekker dames! X

20. zustertje

Hoi lieve meiden!

Hier alles goed maar gewoon veel te veel leuke dingen te doen :D Gisteren kwamen onze beste vrienden (vriendin die altijd op Nina past en hoogzwanger is) en onverwachts kwamen andere vrienden ook nog die een uur bij ons vandaan wonen echt SUPER gezellig!
    Plannen gemaakt voor oud en nieuw en voor onze vakantie van volgend jaar erg leuk allemaal!

Meiden een tip voor een goede en goedkope kapper de kappersschool!!! Ben er zelf echt super tevreden over (en vertrouw echt niet iedereen mijn haar toe) Ik betaal voor wassen,knippen,föhnen 3,50 :D Pas een paar uur daar gezeten om mijn haar te laten verven (3 verschillende kleuren plukjes door heel mijn haar) en ik was 15 euro kwijt :D

Vandaag niet echt een drukke dag zo rond 09.15 naar de kerk en vanmiddag lekker relaxen en vanavond naar mijn broer en schoonzus die waren van de week 4 jaar getrouwd.

@Dominoo Vergeet jezelf niet hoor jij bent ook zo belangrijk! Hoe is het met je mooie meisje?

@Lwv Je haar is mooi geworden zag het op FB! Hoe is het met Anouk? Ze was vroeg wakker ben je volgens mij ook niet gewend of wel?

@Laurise Hoe is het met jou? En je mooie meisje ik las op FB dat ze erg vroeg wakker was ;)

@XD Lekker naar de bios geweest en een nachtje doorslapen geniet er even van en je lieve mannetje straks weer lekker ophalen! Fijn dat de auto het doet merk je nu verschil met rijden?

Deel Deze Pagina