Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!!

Jeetje, wat een nieus Mams85. Heeft hij je geslagen? Dat is absoluut niet ok. Ik hoop dat de zwangerschap 'goed zit'. Wanneer heb je een afspraak? Ik wens je veel geluk, maar ook sterkte, want het is niet niks om nu ineens alleen te staan, ergens anders te gaan wonen én zwanger te zijn!

Hier vanmorgen Lente haar haartjes geknipt. Super leuk om te doen!!! Vanavond werken, dus tot laterz meiden. x

2. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Hi Dominoo,

Ja hij heeft mij geslagen, en daar doet ie verder niks mee.
    Bedreigingen van hun beiden etc.
    Te ziek voor woorden eigenlijk.

Ik ben er net achter dat ik zwanger ben, het is nog vers nieuws :D
    Ik ben juist blij dat ik weg ben gegaan.
    Rust en geen stress zijn heel belangrijk nu.

Voor de rest vind ik het niet zo heel erg om ff alleen te zijn.
    Na al die heisa.

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Mams, ;) ik ben trots op je!! En voor de rest hebben we op msn al gepraat!!

Liefs

4. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Dank je, ik ontdekte dat je online was *poef*:D

5. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hier vannacht 2 x keer er uit geweest voor Jelke. Ik 1 keer en vriendlief 1 keer. En vanochtend om 9.00 maar weer wakker geschrokken en Jelke wakker gemaakt whahaha!

zo even fles maken, zelf eten. Klaar maken en nieuwe fles kopen en dan lekker naar mijn moeder. Daar eten we vanavond!!!

Liefs

6. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams : Proficiat meid! En succes en sterkte met alles.

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Mams Gefeliciteerd! Maar wel een beetje een akelige situatie... Wens je al het goeds voor de toekomst!

@Dominoo Dat is wel een foto waard geknipte haartjes! Werkse voor vanavond....

@Lwv Lekker vrij vandaag? Hoe is het met Anouk?

@SQ Fijne dag geniet ervan!

Nina heeft al 3 dagen achter elkaar tot 08.15/08.30 geslapen :$:D Gaat goed! Vanmorgen is ze bij mijn schoonzusje geweest omdat ik naar de tandarts moest ging goed ze is meegeweest naar een verjaardag en ze vond alles best bij iedereen op schoot zitten en heel de tijd lachen :)
    Met mij ook alles goed er is 1 verstandskies getrokken en 2 kleine gaatjes gevuld ben er weer vanaf gelukkig hopelijk heb ik niet teveel napijn....

Ik heb net de stokke stoel opgehaald alleen krijg ik hem niet goed in elkaar wacht maar tot mijn man thuis is voordat ik iets sloop :D
    Het is de kleur grijs maar het is meer taupe kleurig staat erg mooi bij onze huiskamer.

8. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje : Ik ben op m'n werk. Moet van 08.00 tot 17.00 uur.

Fijn dat de Stokke mooi bij jullie interieur past!!!
    Dat vraagt natuurlijk wel om een mooie foto met Nina in haar nieuwe stoel!!

Oeh pittig hoor kies laten trekken en 2 gaatjes.

Met Anoek gaat het redelijk.
    Ze moppert iets meer dan normaal en roggelt en piept maar is veder niet echt ziek zeg maar.

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

O lieve meiden wat wil ik graag mee schrijven maar kom alleen toe aan lezen..moet nog wennen aan mijn nieuwe ritme en deze week 4 dagen werken omdat ik ingewerkt wordt op de kinderafdeling, ga ik vanaf volgende week 1 dag werken.
    Ga proberen om te reageren.

@Lwv
    Wat heftig dat Anoek een puffertje heeft.. gelukkig dat ze niet erg ziek meer is.. Eet en slaapt ze wel goed?

@Xd
    Geef hem een dagje sauna! Heb jezelf ook wat aan! En jaaaa Julan een half jaar, hieperdepiep hoera!!

@Dominoo
    Inderdaad weer tijd voor een foto van Lente, huilt ze al wat minder? Wat leuk een verrassingsfeest voor je mannetje als hij 30 wordt. Naar wat voor baan kijk je?

@Zustertje
    Yeeeeh Nina goed bezig meisje! Lekker slapen, word je groot en sterk van :) O bah de tandarts..fijn dat je het weer op heb zitten. Leuk he de stokke, ik heb hem ook zelf in elkaar gezet vond het ook een gepuzzel maar uiteindelijk wel gelukt het moet en zal dan lukken haha.

@SQ
    Lekker dat Jelke zo lang geslapen heeft! En groot gelijk dat je eigen merk koopt.

Hier ups en downs..Laurise is weer wat opgeknapt, klinkt soms nog als een varkentje maar vooral 's nachts, neusspray is een hel om te geven maar ja dan maar even in de houdgreep...
    Verder zit ze goed in haar nieuwe ritme: 7u pyama aan, fles en naar bed van kwart over 7/half 8 tot half 8/8 uur. Heerlijk heb ik de avond nog voor mezelf. Maandag extra gewerkt en ze is toen naar mijn collega/vriendin geweest, 1x daar in huis geweest, ging top, ze heeft alleen maar gelachen, ging meteen slapen 's ochtends en 's avonds..goh wat geniet ik van haar..maar goh wat is het ook zwaar 24/7 de zorg voor haar alleen te doen, te koken, te werken, mijn huis etc etc... Gister weer even een down gehad, hard gehuild in de auto, lucht wel op.

En o ja ben ongesteld geworden terwijl ik dat niet mag vanwege mijn endometriose...ooooh wat een ondraagelijke pijn.. slik al 5 maanden de pil door maar je krijgt dan toch doorbreekbloed.. Toch maar met de gyn bellen hoe dit anders kan want zit met zware pijnstillers op mijn werk maar zit nog met onwijs veel pijn..lijkt een beetje op de eerste weeen alleen dan constant...

Wel leuk dat ik vanaf volgende week 1 dag op vrijdag afdelingssecretaressse ben op de kinderafdeling. Ga dan di don mijn oude functie en vrijdag daar. Wel lekker dagen (nu drie achter elkaar)

10. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Dank voor de feli's :D

Nieuw motto

je tieten en je aambeien zijn betrouwbaarder dan predictor

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Laurise Dikke knuffel!!! Je mag ook je ''slechte'' dagen laten zien geen enkel probleem! Hoe is het met je lieve meisje?

Ik ben even goed gaan zitten voor de stokke kinderstoel en hij zit in elkaar :$ Pfff wat een gedoe deed het ook niet zo heel handig kon hem elke keer weer geheel losschroeven omdat ik iets vergat haha
    Het is zo een mooie kleur... Ben er echt heel blij mee!

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Stil hier!

@ zustertje, heeft Nina weer zo goed geslapen?
    En bevalt de stokke?

@ lwv, met jou en Anoek alles goed?

@ Laurise, hoe gaat het met je ongsteldheid? En logisch joh dat je zo nu en dan even je tranen laat lopen. Dat zou iedereen doen in jou situatie! Ik ben trots op je!!

@ hier, gisteren was mn vriend jarig. Drukke dag gehad.
    Sochtends naar het CB, kon mn vriend een x mee want die had vrij genomen. Julan is weer door de keuring;) 73 cm en 8... gram, weet het niet meer zo goed. Het was iig eerder richting 8000 als 9000;)
    Qua groei zit hij tegen de bovenste lijn, qua gewicht gemiddeld. Netjes dus:)

Daarna hebben we een fotoshoot gehad, Julan vond het toch leuk haha. Zo lief, hij was maar aan het lachen en sjansen. Charmeurtje:) De fotos krijgen we deze week, dan moet ik even een selectie maken en dan af laten drukken! Ben zo benieuwd hoe de foto's geworden zijn.
    Zal er hier 1 plaatsen als ik ze heb:)

Smiddags even een broodje gegeten in de stad.
    Ik had om 2 uur nog een gesprek bij een detacheringsbureau, was een leuk gesprek. Ze gaan me onthouden om bij hun zelf te werken.
    Er komt binnenkort misschien een vacature vrij bij hun, halverwege volgendjaar, als intercedent. Dat lijkt me echt super!! Heb daar de opleiding niet voor maar dat meisje zei dat dat niet uitmaakte.

Savonds nog een klein feestje gehad, en nu ben ik erg gaar op mn werk haha

Julan was al om 5.30 wakker, poeh das vroeg;) rond 5.45 sliep hij weer tussen ons in.
    Maarja mama komt niet snel in slaap en toen ik sliep ging mn wekker alweer snel!

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

@zustertje
    Thanks voor de lekkere knuffel, inderdaad ik gooi hier alles eruit, goede tijden en slechte tijden :) Wat goed van je dat het toch is gelukt met de Stokke. Heeft Nina er al in gezeten? Zie mijn berichtje hoe het met Laurise gaat :)

@Xd
    Gister ondraagelijke pijn...'s avonds met een warme zak op mijn buik en zetpil naproxen erin gedaan. Goed geslapen en nu de derde dag kan ik het af met paracetamol dus het ergste hebben we gehad maar wat was het weer een hel. Straks even naar de gyn lopen om te vragen of ik naar de huisarts moet of weer daar terecht kan.

Zo Julan is goed gegroeid, fijn! Leuk dat papa ook mee kon. Gefeliciteerd nog he! Oooh wat gaaf dat Julan de fotoshoot leuk vond, ik ben heeeel benieuwd naar de foto's! O wat leuk intercendent, ik heb als secretaresse voor intercedenten gewerkt en mij werd gevraagd of ik dat wilde gaan doen, maar moest daar verplicht 4 dagen werken als intercedent dus helaas. Fijn dat je misschien iets achter de hand hebt.

Oeh zeker vroeg, Laurise 5:00 uur maar speentje erin en ze ging gelukkig weer slapen tot 8:15

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedenavond dames,

Ik heb vandaag weer gewerkt (als invalkracht) Was wel lekker, maar heb nu erg vermoeide benen. Dus lekker relaxen nu. Jelke zit naast me op de bank met een label/ritseldoekje in zijn handen.

Vanavond heeft Jelke voor het eerst sperziebonen gehad. Bereid door zijn pappa en hij vond het heerlijk. Dus weer een groente wat op het lijstje kan. Heerlijk zo'n lekker eter. Ik ga de fles van 16.00 trouwens minderen... Want door de fles van 16.00 heeft hij niet behoefte aan een warme maaltijd. Hij zit nu op de hoeveelheid van een potje van 4 maanden en zit dan gewoon vol. Dus ik wil de fles van 16.00 langzaam gaan afbouwen en dan de warme maaltijd langzaam opschroeven.
    Hij krijgt nu 180/6 en dan wil ik dus eerst 150/5 gaan geven om 16.00. Eens kijken hoe hij dan op de warme maaltijd reageerd.

En ik merk dat Jelke 20.00 niet meer red voor de laatste fles. Niet omdat hij honger heeft, maar omdat hij dan gewoon doodmoe is. Dus nu rond 19.30 de fles en dan tussen 19.30 en 20.00 op bed. Qua slapen maakt het niet uit, want hij komt dan nog steeds tussen 8.00 en 9.00 voor de 1e fles.

Nou meiden ik ga me even vermaken met Jelke.

Liefs

15. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Vanmiddag weer voor controle bij de huisarts geweest.
    Ze klinkt nog hetzelfde qua ademhalen, piepen en roggelen en haar longentjes. Wel vind ze haar fitter ogen.
    We mochten evt een antibiotica kuur krijgen en geven maar daar willen we nog even mee wachten.
    We blijven 4x per dag Ventolin geven via gezichtsmasker.
    En volgende week vrijdag weer voor controle en als het in de tussentijd slechter gaat dan trekken we natuurlijk eerder aan de bel.

Ik ben zelf erg moe en ook nog eens flink verkouden.
    Dus ik reageer even verder niet op andere. Excuus.
    Ik kom dit weekend nog ff uitgebreid reageren.

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Dames, waar zijn jullie!!!!?????

Ik was vandaag aan het werk dus vandaar mijn afwezigheid!! Wat is jullie excuus??? ;)

Ik ben er dus nu achter dat ik gewoon whatsapp kan downloaden op mijn telefoon en dan ook gewoon kan whatsappen... Ik dacht altijd dat je daar een bepaald type telefoon voor moest hebben hahaha! Beetje dom misschien. Dus nu aan het whatsappen met iedereen hahahah!!!

Liefs

17. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Laurise, ook even een knuffel van mij!!! :)

Sunny: weer lekker gewerkt? Ja, dat eten gaat bij ons hetzelfde en haar avondslaapje is verdwenen, dus ook wij vervroegen de laatste fles! Maar ze eet al best veel, dus nóg meer opschroeven... :)?

XD: had ik je nou al gefeliciteerd met je vriend? Sorry.. :) Gefeliciteerd alsnog!!! ben ook erg benieuwd naar de fotootjes!!

Lwv: tjonge, Anoek heeft het wel echt te pakken dus. Zo'n masker lijkt me nog best een gedoe? Sterkte ermee meis, ook met je eigen verkoudheid. Neem lekker je rust en vitamientjes (haha, echt zo;n moeders advies :))

Zustertje: you go girl! Een echte stokke zelf in elkaar gezet! Klusvrouw van het jaar ;)

Hier weer aan t werk, morgen, zondag, maandag en dinsdag nog... :( geen zin... Ben nog wel op zoek naar andere baan, maar ik heb eigenlijk zo weinig zin om wéér helemaal overnieuw te beginnen. Maar hier verdien ik echt ZO weinig geld... :x

18. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve meiden!!!

SQ : Handig en leuk He WhatsApp!
    Ik sms helemaal niet meer. Alleen nog WhatsApp.

Dominoo : Bedankt voor je moederlijke-advies ;). Hahahaha
    Maskertje gaat
    Gelukkig prima. Leg haar op haar rug op de bank en dan pakt ze het soms zelf al vast. Denkt zeker dat het een fles is ....? Hihi

Zustertje wat ben jij toch heerlijk bezig bijtje!!!
    Volgens mij komt er familie vandaag bij jullie. Veel plezier.

Anouchka ook op FB ontdekt. Gezellig!
    Hoe gaat het met Jolene? En hoe gaat het met je oksel?

Xd : hoest met jou? Zit het nu allemaal een beetje mee?

Ik wil hier straks ff de stad in wandelen maar dan moet het wel droog blijven. Hihi.
    Moet nog sintkados kopen.

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

@Dominoo, ja heb wel lekker gewerkt, maar moest gisteren 8 uren werken terwijl ik normaal 6 uurtjes gewend ben en het was behoorlijk druk dus heb de hele dag op mijn voeten gestaan en dat is wel even wennen hoor... heb gewoon zere voeten nu.

Eten opschroeven... tja ik weet niet hoeveel Lente nu eet, maar Jelke eet nog steeds de hoeveelheid van een 4 maanden potje. Terwijl hij donderdag dus 6 maanden is. Dus ik wil de fles naar benden schroeven van 16.00 zodat hij langzamerhand steeds meer warme maaltijd kan eten. Hebben dus gisteren om 16.00 150/6 gegeven en 17.15, was hij moe dus op bed. Nou hij werd pas om 19.00 wakker dus heb de warme maaltijd maar over geslagen hahaa. Vandaag weer om 16.00 150/6 geven en dan eens kijken hoe het daarna gaat. Hij klaagt in ieder geval niet dat hij minder krijgt.

Werkse!!! Ik mag morgen en maandag weer!

@Lwv, ja whatsapp is echt ideaal!!! Hier is het droog en hopenlijk blijft dat het ook, want wil vanmiddag bij de voetbalwedstrijd gaan kijken van vriendlief.

We zijn net even naar de hema geweest voor wantjes en een sjaal voor Jelke, want dat had die arme schat nog niet en hij heeft altijd al koude handjes, maar ja nu buiten zijn het net ijsklontjes!!!

Liefs

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ik bedoel natuurlijk 150/5 en niet 150/6 hahaha! OEPS!!!

Deel Deze Pagina