Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik zwaai ven snel naar mn vriendinnetjes:D druk druk!

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *zwaait terug naar XD* ;)

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zo dames, pff daar ben ik weer hoor. Beetje druk gehad op mn werk, de laatste dingen allemaal afhandelen enz.
    Gisterenavond met zn 3tjes uit eten geweest want we hebben alweer 7 jaar 'verkering' (raar woord haha)
    Was lekker en gezellig.

Vandaag van alles en nog wat gedaan, ik ben op zoek naar een sjaal/wanten/muts voor Julan, kan dus niks vinden he.. Hij heeft een best drukke jas dus ik wil die dingen in 1 kleur hebben maar dat heb je dus niet he.. Alles is met printjes!
    Dit is zn jasje trouwens, kan aan beide kanten gedragen worden
    DOUBLE FACE JACK - Jassen en Jacks - Baby jongen (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Holanda

Net even snel een hapje gegeten met vrienden in een shoarma tent hier om de hoek:)

En we gaan zometeen de stokke kinderstoel halen bij mensen via mp. Voor 50 euro! Jippie!
    Moet dan alleen nog dat babysetje erbij en een kussentje.

Dominoo, ik heb je recept gemaakt van de courgette. Julan zat er van te smullen! Hij vond het hoe het leek tot nu toe de lekkerste groente haha..
    Had een hele grote dus hij kan er 5x van eten! En dat voor nog geen euro:D

Lwv hoe gaat het met je? En met anoek?

Hoe kan het toch dat jullie kindjes zo rond de klok van 8 al gaan slapen, julan slaap meestal rond 10 uur, we willen hem er zo graag eerder in hebben maar dan slaapt ie gewoon niet.... Doen we iets verkeerd ofzo? Weet echt niet hoe we dat anders kunnen krijgen......

En weet ik even niet meer wat ik nog meer moet typen hanaha

Xxxx

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : Heej meis! Nogmaals gefeliciteerd met jullie "verkering".

En bij Zara hebben ze wel effe leuke sjaals enzo.
    Ooohh ik love Zara!!!!!!!

Schema hier :
    Rond 07.30 - 08.00u uit bed en flesje.
    Rond 09.30 uur naar bed. Slaapt ze ca. 1,5 uur.
    Rond 12.00u flesje
    Rond 14.00u slapen. Uurtje ongeveer
    Rond 16.00u flesje.
    Rond 18.00u slapen.
    Wakker maken rond 20.00u voor laatste fles.
    Leg haar daarna weer terug in bed en ze slaapt dan door tot sochtends.
    Oh ja en we geven fruit rond 11.30 uur
    En soms groente rond 17.00u.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Bedankt lwv:)
    Bij de zara is alles steeds uitverkocht of alleen de muts zonder sjaal, de aanhouder wint...
    en de webshop... Daar kijk ik niet, uit zelfbescherming hahaha

Julan sliep om half 11, hij moet de laatste dagen steeds huilen als hij naar bed gaat savonds, vooral als we weggaan uit zn kamer. Verlatingsangst denken we, wel zielig maar ookvermoeiend zeg!

Nu lekker slapen, morgen weer een drukke dag. We gaan naar de zwarte markt in beverwijk met mn ouders, daarna op visite bij mn oom en tante in den haag, daar eten we dan ook.
    Kan ik weer even naar mn nichtje kijken, die is 5 weken jonger als Julan!

Dus een lange rit voor de boeg morgen!

X

6. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : Als je dan een complete set wil moet je misschien toch online bestellen.
    Ahh arme Julan. Ik zou dan heel duidelijk tegen hem zeggen dat hij lekker moet gaan slapen en dat papa en mama gewoon thuis zijn en hem later weer uit bed komen halen als hij lekker heeft geslapen.
    Doe ik ook altijd bij Anoek. Ze zal er vast niets van begrijpen wat ik zeg maar vandaag of morgen begrijp ze dat echt wel.
    Misschien ook een tip om nog even boven te blijven zodat hij je hoort. Is misschien ook fijner voor hem.

Veel plezier vandaag meid!!!!

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi lieve meiden!

Hier alles goed maar leuke en drukke dagen gehad! Nu weer even een beetje rust... Het lijkt of ik heel veel moet werken maar dat komt volgens mij omdat ik weinig weekenden moet werken waarom geen idee maar dan moet ik wel 4 dagen door de weeks een 4 uurs dienst draaien.

Vandaag rustig aan Nina heeft een pyjama dag :D en ik zit ook lekker in een makkelijke broek en shirt languit op de bank :p

Ga eerst alles eens lezen en kom straks kletsen....

Fijne dag met alle plannen

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Hier vandaag weer aan het werk van 16.00 tot 22.00 dus ben er niet bij vandaag!!!

Liefs

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ha dames,

Lwv, ja ik vertel hem ook dat we in de buurt zijn en dat als er iets is wij zo bij hem zijn, bla bla bla.. Nouja werkt dus niet:)

Ik ga idd online bestellen. Komen nu terug van de zwarte markt en zelffs daar niks. Ook me weer rot gezocht naar witte baby all stars, alleen roze en zwarte kunnen vinden. Zwart hou ik niet van en roze, zo zielig he als Julan die aan zou moeten;)

Zustertje, bezig bijtje :D
    Sunny, werkze!!

Wij rijden nu naar den haag, naar mn oom en tante. Lekker gourmetten!

X

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    EGO, de tranen staan me nader dan het lachen.
    Pff, vannacht was Julan WEER om 4 uur wakker.. Het is nu al weken aan een stuk, om half7 viel hij weer in slaap. Maarja dan moeten wij er zo ongeveer uit.
    We zijn echt kapot, ik ben MOE MOE MOE... Ik weet gewoon niet meer wat er is met hem, waarom slaapt hij zo slecht?!
    We hebben ondertussen alles al geprobeerd.

En dan kom ik op mn werk (vandaag en morgen nog), stellen ze iemand aan me voor. Mijn vervanger, of ik die mn laatste 2 dagen ff wil inleren.
    Zo hallo, had dat van te voren even aangegeven. En nee ik heb geen tijd. Moet nog dingen afhandelen in de laatste 2 dagen.
    Ohw wat ben ik KWAAD.
    Ik was al stik chagarijnig door chronisch slaaptekort. En dan dit erbij, pfff

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohja en wat ook meespeelt.. Ik heb echt spijt van mn nieuwe baan:(
    ik wil niet:(
    Het is een half uur reizen, alleen even niet aan gedacht dat ik de file inrij waardoor het heen een uur is en terug ook.
    Dan zou ik 32 uur gaan werken, kreeg van de week mn tijden door en dat komt neer op 36 uur.
    Dus ik een mail sturen dat het niet klopt, nu blijkt dat je daar heel veel pauzes hebt. ONBETAALD. Pff ik hoef geen pauzes!!
    En dan erbij verdien ik exact het zelfde als dat ik nu doe, alleen moet ik straks op donderdag van 8.30 tot 21.00 werken en de zaterdag.
    Ik heb zo gigantisch veel spijt. Wat moet ik nou doen?! :(:(

12. zustertje

@Xd Pfff het zit jullie niet mee... Ik zou het cb nog eens bellen over het slapen van Julan dit kan zo niet langer hier gaan jullie ook aan onderdoor! Want ik begreep dat je Julan ook niet om 19.30/20.00 al gaat slapen 's avonds? Dan maakt hij echt korte nachten.... Deed jij of je vriend dat ook toen jullie zo klein waren?
    En over je werk echt geen idee wat je moet doen wel erg vervelend! Als je het afzegt zou dat problemen opleveren met je WW?

Moet nu eerst naar Nina krijg haar niet in slaap

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja hij slaapt rond een uur of 10/11 savonds. En is dan rond 4 uur wakker.. Half 7 slaapt hij weer.
    Hij overstrekt zich ook steeds, we snappen er niks van. Het is zo zielig, maar pff wij zijn echt kapot. Zit hier echt met rode prikkende ogen....
    Toevallig stuurt mn vriend net een berichtje dat ie een afspraak bij de ha gaat maken voor vandaag.
    CB vind ik niks, die zeggen hoort erbij. Hij mist jullie of hij droomt. Nouja een x kan dat maar niet iedere nacht hoor (ooit een enkele nacht gaat het goed).

En mn werk, ik ga daar gewoon beginnen en solliciteer verder, weet anders ook niet hoe dat zit met ww.
    Zucht, wat een shitzooi allemaal!

14. zustertje

@Xd Misschien moet je eens een afspraak met de osteopaat maken! Daar hoor je heel vaak goede resultaten van.... Zeker omdat hij zich overstrekt enz!
    Pff het zit jullie allemaal niet mee vind het zo rot! en Julan een nachtje weg brengen zie je waarschijnlijk ook niet zitten omdat hij diegene ook wakker houd dan...

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja hij kan wel naar mijn ouders of s-ouders. Maarja hij heeft gewoon ergens last van, en ik vind het dan zo sneu hem weg te doen. Want dan zit hij ook nog eens bij 'vreemden'...
    Osteopaat zouden we eens kunnen kijken ja, goed idee dank je:)

16. zustertje

@Xd Als ouder voel je echt wel als er iets niet goed is met je kindje... Twijfel niet aan je gevoel en ga naar de HA/Osteopaat en hopelijk weten die wat er met Julan is! Heeft je vriend nog een afspraak kunnen maken voor vandaag? Wat het CB zegt geloof ik niet van het dromen dat kan niet elke nacht hetzelfde liedje zijn!
    Hopelijk kunnen jullie snel beter slapen hele dikke knuffel.....

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Thnx zustertje:)
    Ja het cb geloof ik ook niet, een xtje oke, maar iedere nacht nee..
    Mn vriend kan om 16.40 bij de ha terecht, hij gaat ook even tegen de ha zeggen over een osteopaat. Ik wil liever eerst zoiets proberen dan er eventueel medicijnen inproppen..
    Ben benieuwd wat de ha zegt!

18. zustertje

@Xd Ik zou ook eerst osteopaat proberen anders moet je eens kijken of er een bij jullie in de buurt zit? Kun je zonder verwijzing van de HA naar toe hoor. Misschien zit er wel iets van een zenuw klem (heb je een heftige bevalling gehad (vacuum etc?)
    Ben benieuwd wat de HA zegt!
    Hoe is het nu op je werk? moet je nu nog heel de week werken?

Ga nu echt snel even poetsen want zit het al heel de tijd uit te stellen :)

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha poetze;)

Nou de bevalling is eigenlijk vlekkeloos verlopen, heb wel een uur geperst. Misschien heeft dat iets gedaan. Maar het is pas van de laatste weken, zou dat er nu nog uit kunnen komen dan?
    Ga van de week wel even een osteopaat bellen.

Moet vandaag en morgen nog werken en dan zit het erop hier.
    De directeuren zitten de hele ochten al in gesprek, denk over het eventuele failliesement......

20. zustertje

@Xd Ik weet het ook niet eigenlijk maar misschien is er iets verkeerd geschoten (pas geleden) echt geen idee of dat kan maar er zal echt wel iets aan de hand zijn met je mannetje!

Geven jullie al iets van yoghurt of zo aan jullie kindjes? Nina vind volle yoghurt erg lekker! Ga dan ook geen danoontjes of zo geven.

Deel Deze Pagina