Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Julan heeft laatste een x een hapje vanille vla gehad, ging er natuurlijk erg goed in;)
    Maar dat ga ik hem niet geven hoor. Wil binnenkort ook yoghurt proberen!

2. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ XD: ff een hele dikke knuffel voor jou!

Meiden....kom vanavond klesten....ff heel druk:)

3. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Oh getsie XD... het zit je inderdaad niet mee meis!
    Eerst een dikke knuffel!!! En inderdaad, ik heb ook goede verhalen over osteopaat gehad.
    Mijn neefje heeft hetzelfde gehad, maar hij heeft in het ziekenhuis gelegen toen hij 3 of 4 maanden was. Toen moesten mijn zus en zwager naar hem toe als hij op bed ging liggen, 3 x om de 5 minuten naar hem toe, vertellen dat hij veilig bij papa en mama thuis was en hij kon gaan slapen. En als hij dan 's nachts wakker werd heel even uit bed halen, tegen zich aanhouden, maar niet praten. Dan weer zachtjes neerleggen. Eventueel even laten huilen daarna.. Ik weet niet meer wie ze daarvoor hebben ingeschakeld, soort orthopedagoog ofzo?
    En dan ook nog je werk.. meis, ik zit met hetzelfde! Lekker om je heen blijven kijken, en ondertussen elke dag dat je erheen gaat denken: ik ga weer centjes verdienen!!! Kunnen we weer eten en drinken en luiers voor kopen. Klinkt stom, maar zo leef ik echt :)

Zo, dat is al een lap tekst.
    Weet het verder eventjes niet meer.
    Tot snel weer lieve meiden! Knuffel voor iedereen ;):)

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Thnx dames!
    Ja Dominoo, zo ga ik voorlopig ook maar even werken... Maar fijn is anders he.
    Lukt bij jou het zoeken naar iets nieuws een beetje?

En dat in bed leggen en vertellen dat we bij hem zijn, dat hebben we ook geprobeerd. Er is gewoon echt iets....
    Mn vriend heeft om 16.40 een afspraak bij de ha, dus ik ben benieuwd. Het liefste ga ik zelf he... Maar mn vriend kan dit ook wel, toch;) haha soms ben ik wel erg

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, meid even een dikke knuffel. Ik vind dat idee van die osteopaat wel een hele goeie van Zustertje. Daar hoor ik ook altijd goede verhalen over. Baad het niet dan schaad ook niet! Denk ik dan maar.
    En wat je werk betreft, ja het is vervelend als je achteraf spijt hebt, maar aan de andere kant heb je tenminste nu werk en kan je ondertussen naar wat anders om kijken. Niet lullig bedoeld hoor, maar ik wou dat ik werk had en ondertussen naar iets anders kon zoeken, maar helaas zit ik niet in die positie. MAar ik duim voor je dat je snel ander nieuw en leuker werk vind.

@yoghurt: Heb laatst Jelke bij mijn moeder een beetje yoghurt gegeven, want wij eten alleen vanille vla en ik vergeet elke keer yoghurt te kopen bij de boodschappen hahaha. Vandaag dus weer vergeten he!!! Maar hij vond het hartstikke lekker. Volle yoghurt en er zat gen suiker of limonade door. Mijn moeder zei: Dat is toch niet lekker...??? Nou ik zei toen ook nee dat vinden wij niet lekker nee omdat wij al aan suiker er door gewend zijn, maar Jelke weet niet beter.... Nou dat klopt, want hij eet het heerlijk op. Volgende week dus echt maar kopen!!!

Hier laat ik het bij, want ben net thuis. Moest tot 23.30 werken en toen door gereden naar het ziekenhuis. (zit op 2 minuten rijden van mijn werk) Mijn broertje zat daar want die had zijn duim tussen de deur gehad en heeft dus een klein breukje in het topje van zijn duim en het hield niet op van bloeden. Mijn moeder was er samen met 1 van mijn zusjes, want mijn vader die wou er wel met hem heen en zijn nieuwe vrouw, maar mijn broertje wou mijn moeder graag mee hebben en toen had mijn vader gezegd tegen mijn moeder: ''nou dan kan je ook wel alleen''. Dus toen dacht ik meteen dan ga ik nog wel even uit mijn werk, want ze zaten er al vanaf 22.00... lang wachten op de foto's en zo... Nou dat vond mijn broertje, maar ook mijn moeder erg fijn! Dus zo douchen en op bed!!!

Liefs

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Xd Hoe is het bij de HA afgelopen?

@SQ Lief dat je naar het Zhuis bent geweest! Hoe is het afgelopen? Gips?

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Xd : Oh lieve schat. Hoe is het gegaan bij de HA?
    Ik zou ook (snel!) een osteo bellen.

Hoe gaat het met de rest vd dames?

Hier gaat het redelijk. Anoek nog verkouden.
    Benauwdheid gaat beter.
    Ik moet vanmiddag en vanavond werken. Heb ik echt zoooo geen zin in.

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

Lieve meiden eindelijk weer tijd om te reageren

@Xd
    O meis ik snap dat je er helemaal doorheen zit. Wat lijkt mij dat zwaar nachten wakker zijn en dan werken. O zo zielig inderdaad voor Julan en zoals jij het omschrijft is het niet dromen of verlatingsangst. Lijkt mij ook dat hij ergens last van. Ook ik heb goede verhalen gehoord over de ostheopaat. Ben er zelf ook 1x geweest vanwege het niet zwanger worden, een dag na de behandeling teste ik positief dus was al zwanger toen ik daar kwam haha. Wat zei de huisarts?

En ja je baan..balen dat je er zo'n vervelend gevoel over hebt. Maar probeer het positief te zien, en misschien is het wel heel erg leuk werk en kun je na een tijdje bespreken of je misschien wat minder kan werken of je pauzes eraf gehaald kunnen worden.

@SQ
    Wat vervelend voor je broertje, lief dat je daar langs bent geweest. Fijn weer even werken? Hier ook eentje die magere yoghurt lekker vindt, ik vind het ook zo gek, ik vind het zelf onwijs zuur zonder iets maar zij weet inderdaad niet beter en vind het ook lekker.

@Dominoo
    Hoe is het met jullie? Balen dat je zo weinig verdiend en niet naar je zin hebt. Goed dat je het positief kunt zien waarvoor je het doet. Hoe is het met Lente? Huilt ze al wat minder?

@Zustertje
    Hoe is het bij jullie?

@Lwv
    Balend dat Anoek nog steeds verkouden is, maar wel fijn dat het al beter gaat. Moet ze nog steeds haar pufjes? Is dat nu vast of alleen als ze heel erg verkouden is. Ik heb ook geen zin om te werken haha

@hier
    Gaat het goed, elke dag verbaas ik mij weer hoe goed Laurise het doet. Zaterdag de hele dag sint inkopen, cadeautje voor jarige zus, doop cadeautje neefje gedaan in Utrecht. Van 12 tot 5 in de kinderwagen, geen kick geven, 3 kwartier geslapen in de wagen en lekker rond gekeken. Daarna lekker gegeten bij mijn schoonmoeder, Laurise in de kinderstoel en hiep hiep hoera een 6+ potje want zaterdag een half jaar. Nou ik dacht dat ze groente lekker vond maar dit hahaha ze zat te trappelen in de stoel en het hele grote potje ging op! Wel heb ik de fles van 16:00 laten vallen die dag, ze vroeg er niet om en zo kon ze lekker van haar potje smikkelen.
    Zondag werd mijn neefje gedoopt en was ze onwijs lief in de kerk, daarna high tea voor dopen neefje en meteen voor mijn zus haar verjaardag. Was van 13:00 tot 15:00, Laurise ging van schoot naar schoot, wel erg moe in haar ogen wrijfen maar je hoort haar niet. Om 14:30 viel ze op mijn schoot in slaap.
    Van iedereen hoor ik ook wat een lief kind, zo fijn!!

Ze zit in een mooi schema:
    7:00/half 8 fles
    8:30/9 uur slapen tot ongeveer 10:00/10:30
    11:00/11:30 fles
    12:00/12:30 naar bed tot ongeveer half 3/3 uur
    Fruithap (2 stuks, gister peer en een sinaasappel)
    Af en toe nog een slaapje van 16:30-17:30
    17:30 6+ potje of vers
    19:00 pyama aan
    19:15 papfles
    19:30 op bed

Dus zit soms op drie flessen! Ook heb ik haar eergister wat magere yoghurt gegeven..ik vind het kaal niet te eten maar zij smikkelde ervan.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    spammetje, ik kom vanavond even uitgebreid:)
    Fotos zijn nog niet bewerkt dus kwaliteit is niet alles.
    1 leuke en 1 blije gup;)

10. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : Wat een leuke fotos!!!!!! Zijn die van die fotoshoot?

Laurise : Anoek moet nog steeds pufjes ja. 4x per dag.
    En dan as.vrijdag voor controle naar de HA. En dan zien we wel weer verder.

Jouw meisje doet het echt helemaal super he!!!!!!!!!
    Jeetje wat fijn om te lezen.
    En ze eet hartstikke goed.
    Hier gaat eten nog steeds niet zoals het moet...
    Ja flesjes...die gaan erin als zoete koek. Maar bijvoeding...nee.
    Maar ik blijft stug volhouden. Elke dag paar hapjes. Ze gaat het vanzelf lekker vinden. hahahahaha

Ik ben nu op mn werk.
    Zoooooooooooooo geen zin meer.
    Heb hoofdpijn (heb ik wel vaker als ik avonddienst heb...geen idee hoe dat komt).
    Morgen nog een dagdienst van 08.00 - 17.00 en donderdag ook en dan hebben we gelukkig al weer weekend!

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hai dames,

@lwv, ja is van de shoot. Moet nu even een paar fotos uitkiezen van de vele die gemaakt zijn. Moeilijk!

Balen van de hoofdpijn, hopelijk zakt het wat.
    Dat eten van Anoek komt vanzelf goed hoor, dan is ze er gewoon nog niet aantoe. Komt wel:)

@ laurise, wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet!! Mooi schema ook.

Ik ben vanochtend met Julan bij de ha geweest, gisteren was er een spoedje.
    Moet nu medicijnen voor reflux halen, krijgen ze morgen. Weet zo niet hoe ze heten.
    Dan even een week afkijken hoe dat het gaat, na een weekje terugbellen, werkt het niet moeten we even naar de kinderarts. Maar we hebben wel goede hoop.

sunny, hoe is het met je broertje?

Ik heb vandaag mn laatste werkdag gehad. Nouja wat zal ik ervan zeggen, zoals verwacht heb ik van de 3 bazen van 1 een hand en 3 kussen met bedankt gehad. De andere 2 hebben me niks laten horen. Typisch de instelling van dat bedrijf.
    Mn directe collega heeft me op een lekker lunch getrakteerd tussen de middag. En van 2 andere collegas heb ik een super mooi bos bloemen gekregen.

Morgen vrij en dan donderdag bij mn nieuwe baan beginnen. Ben benieuwd. Ik ga er idd gewoon positief heen. Het werk lijkt me erg leuk alleen de tijden enz zijn gewoon klote.
    Woensdag hoor ik ook over de andere vacature. Daar hoop ik heel erg op, dat is hier vlakbij en lijkt me echt helemaal super:)

Zo lekker naar bed, ben moe hihi

12. zustertje

mooie foto's XD!! En hopelijk helpen de medicijnen voor Julan... Ben je er al mee begonnen?
    Suc6 met je nieuwe baan en misschien valt het allemaal mee (hoop ik in elk geval wel voor je)

@Lwv Lekker gewerkt gisteren avond?

@Laurise Je mag trots zijn op jezelf!!! Het gaat helemaal goed komen al zullen er genoeg moeilijke momenten zijn.
    Wat je schreef over Laurise herken ik helemaal Nina kan je ook gerust een aantal uren in de wagen zetten en lekker winkelen enz echt fijn!

@SQ fijn dat je een paar dagen kon werken even lekker er tussen uit. Hopelijk wordt je vriend aangenomen zou fijn zijn!

@Dominoo Jij bent echt een bezige bij! Alles goed met Lente wat vind ze van fruit groente?

Nina was vanmorgen om 06.30 helemaal wakker (lees honger!!) haha Arnold heeft ze gelijk een fles gegeven en terug in bed gestopt en is hij gaan werken Nina en ik werden om 09.15 wakker :) ERG LEKKER!
    Vandaag een beetje rondhangen in huis en wat huishouden doen erg relax :D

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Gister was ik rond 22.15u klaar met werken.
    Had gisteravond enorme hoofdpijn. Is nu net pas over.
    Anoek is vandaag naar KDV.
    Ik moet werken tot 17.00u. M'n man tot 20.00u. Ik moet dus alleen eten en heb geen idee wat ik moet eten...zucht.
    Heb niets in huis eigenlijk. Bah daar baal ik dan zo van he.
    Ik word met de dag een slechtere huisvrouw volgens mij. Heb niets een voorraad van het 1 of ander in huis.

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lwv, heel herkenbaar.. Mijn huishouden is ook uuhhh tja;)
    Heb je ondertussen al gegeten?

Vandaag de medicijnen van julan gehaald, is een drankje. En het is VIES! Zo zielig:(
    Hij trilt er gewoon van als hij het binnenkrijgt en zet het op een krijsen. Dus ik hoop wel dat dit allemaal niet voor niks is. Gossie...

Lwv, hoe gaat het nu met anoek?
    Zustertje, nina was lekker vroeg, heerlijk nog even samen geslapen.. Ik heb vanochtend ook nog 2 uurtjes samen met julan geslapen, heerlijk!

Morgen beginnen bij mn nieuwe baan. Spannend!

Xxx

15. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey dames! Schaam schaam:)......wel meegelezen maar druk druk....:(

@ XD: Aaahhh...wat zielig van dat drankje...idd...hopen dat het helpt. Heb met jullie te doen met die gebroken nachten! Heel veel succes morgen:D

@ Lwv: Ach...hoofdpijn...zo vervelend! Heb je lekker gegeten? Alles goed met Anoek?

@ Zustertje: Lekker he zo'n relax dagje;) heerlijk ook dat Nina weer lekker ging slapen:)

@ SQ: Hoe is het meid? En met Jelke?

@ Laurise: Fijn dat je meisje het zo goed doet:D Hoe gaat het verder met je?

@ Dominoo: Hoe is ie met jou? Heb je al andere baan op het oog? Balen als je het niet naar je zin hebt.....allles goed met Lenthe?

Hier allles prima...Jolene is een vrolijk meisje momenteel. Nachten gaan zeer goed. Ze wordt 's morgens rond 8 uur wakker:D:D
    Morgen een dagdienst en vrijdag een late.....:(
    Oh ja.....wij zijn ook weer oom en tante geworden van een neefje:D Lekker ventje maar oh oh wat is Jolene dan groot zeg;)

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@zustertje
    Dank je wel, ben ook eigenlijk best trots op mezelf haha :) gek om zelf te zeggen.. Lekker he dat je dan gewoon je dingen kunt doen die je altijd al deed, ik zie gelukkig geen belemmeringen met kind..Lekker dat je mannetje even het flesje had gegeven en dat ze daarna nog zo lang door sliep.

@lwv
    Voel je niet een slecht huisvrouw, weet je hoe druk het is, wij als vrouwen hebben gewoon twee banen. Volgende keer beter, geen man overboord denk ik dan altijd maar.. Hopelijk helpen de pufjes goed

@anouskha
    Zeker fijn, het gaat prima eigenlijk, tuurlijk mis ik mijn man vreselijk maar geniet heerlijk van Laurise en is fijn dat je iets leuks hebt om naar uit te kijken als je naar huis gaat. Moet er niet aandenken om een half jaar alleen te zijn.. Fijn dat Jolene zo vrolijk is en lekker slaapt..heerlijk voor jezelf ook :) Wat leuk gefeliciteerd..ja groot zijn ze dan he, en baby zo klein..moeilijk voor te stellen dat ze een half jaar geleden ook zo klein was..

@Xd
    Fijn dat je wat hebt gekregen, is het Zantac? Balen dat het niet lekker smaakt..hopelijk werkt het. Leuk dat je collega's wel wat voor je afscheid hebben gedaan. Succes vandaag bij je nieuwe baan!

@hier
    Gister de spiraal laten zetten, viel eigenlijk best mee. En was de gyn die mij ook behandeld heeft met clomid. Dus hij vond het leuk om mij weer te zien en we hebben tijdens de behandeling over de bevalling gehad. Hij vond het ook jammer dat het hier vol was en ik naar een ander ziekenhuis moest. Ik moest hem beloven dat als we voor een tweede gaan ik hier kom haha. Hij vertelde ook dat deze spiraal veel gebruikt wordt bij mensen met endometriose dus ik heb goede hoop. Hij denkt ook dat ik geen clomid nodig heb bij een tweede..?? Gelukkig had ik 1000mg naproxen ingenomen want daarna wel weeen gevoel. Maar kon wel weer werken (zat met 15 min weer op mijn werkplek :) gisteravond flink wat pijn gehad maar met die endo ben ik wel wat gewend. Vandaag voel ik niks en heb ik ook geen bloedverlies dus lijkt erop dat mijn lichaam het accepteerd.

Laurise vannacht weer 2:30 wakker en om 5:30 krijsend..arm schaapje, dromen denk ik, speentje erin knuffel, aai over haar bol en gelukkig slaapt ze dan weer.

17. zustertje

Hoi lieve meiden!

Iedereen is druk volgens mij.... Hier ook van alles te doen... Vanmorgen tot half 9 geslapen (Nina heeft weer doorgeslapen) Soms twijfel ik aan mijzelf of ik eruit geweest ben of niet haha...
    Zo ga ik richting mijn zusjes werk die is rond half 12 klaar dan geef ik Nina aan haar mee met alles spullen en dan ga ik naar mijn werk (vergaderen) daarna rij ik naar de supermarkt in Putte (is 10 min bij mijn werk vandaan) en daar ga ik boodschappen doen met de bonnen die mijn man van zijn werk krijgt (7euro per dag) loopt dus flink op hij had nu van 2 maanden bonnen 284 euro of zo kun je veeeeeel boodschappen van doen :D
    Daarna naar huis alles opruimen.... Vanavond komt mijn zusje samen met Nina weer naar ons toe ze blijft bij ons slapen want ik moet morgen ochtend werken wel erg fijn dan kan Nina lekker thuis blijven...
    Maar ik zie dat het al 10 voor 11 is ga snel alles in de auto laden en Nina zo wakker maken

Tot vanmiddag!

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *EGO*

ZOOOOOOO wat ik nou toch mee maak.......... pffffffffffff! Ik heb gisteren weer 3 sollicitatiebrieven gestuurd naar verschillende thuiszorg locaties. (allemaal wel van dezelfde organisatie) Word ik vandaag gebeld door iemand van personeelszaken van de thuiszorgorganisatie. Er werd mij vriendelijk verzocht of ik op wou houden met solliciteren bij hun, want ik zou het toch niet worden:$:$:$
    Ik vragen hoe en wat??? Zegt die vrouw dat ze mij daar al verschillende malen hebben gezien en mij niet geschikt vinden. :( Dus ik zeg: '' ik ben maar 1 keer op gesprek uitgenodigd dus ze hebben mij maar 1 keer gezien op 1 locatie.
    Ja maar de locaties onderling hebben ook contact en daar wordt dan door gegeven dat ik niet geschikt ben voor hun organisatie. Dus ik zeg rustig tegen haar dat ze mij dan door 1 gesprek geen eerlijke kans geven op andere locaties. Omdat 1 persoon mij niet geschikt vind naar aanleiding van 1 gesprek worden alle locaties ingelicht.... :$
    Ik heb inmiddels al een stuk of 9 10 sollicitaties naar de thuiszorg gestuurd omdat die vacatures dan na de sluitingsdatum steeds weer terug komen dus ze vinden blijkbaar geen geschikte kandidaat. En ik dacht ''de aanhouder wint'' Dus ik blijf het proberen. Bovendien ben ik verplicht om te solliciteren omdat ik ww-uitkering krijg! Zegt die vrouw: '' Nou het uwv ziet ook dat je steeds binnen onze organisatie solliciteert en zal ook wel zeggen dat je ergens anders moet proberen'' :(
    Momenteel zijn hier in friesland de meeste vacatures binnen hun thuiszorgorganisatie... En een paar bij andere organisaties. Ik heb ook bij die andere organisaties gesolliciteerd, maar zolang ik nog geen werk heb blijf ik net zolang solliciteren tot ik wat heb.... Elke sollicitatie telt voor het uwv.
    Nou ze wou me de teleurstelling besparen, ze had geprobeerd het mij duidelijk te maken en als ik daar niet naar luisteren wou moest ik het zelf maar weten!! :$:$:$ WAT!???!!! hoezo ik luister niet..... Ik luister wel, maar vind het belachelijk!!!

Ik naar het UWV bellen.... Nou die vonden het een vreemde gang van zaken, maar ze zouden wel noteren dat ik daar dan niet meer zou solliciteren vanwege dit verhaal..... :( Daar schiet ik toch niks mee op... Zij moeten mij toch juist helpen aan een baan.... Dat wordt me nu min of meer onmogelijk gemaakt...

Ik vervolgens die persoon opbellen die mij tijdens het sollicitatiegesprek heeft afgewezen en heeft gezegd dat ik te direct ben. Ik heel vriendelijk en beleefd vragen waarom zij tegen andere locaties zegt dat ik niet geschikt ben... Dus zei zegt:'' alleen als iemand mij naar jou vraagt zeg ik eerlijk dat ik je niet binnen de organisatie vind passen, maar ik heb niet naar andere locaties gebeld dat je niet geschikt bent...'' Nou zo wordt het mij wel verteld anders??? Nou toen zei dat ik eens naar mezelf moest horen, want ik bewees nu alweer dat ik niet geschikt was omdat nou ook weer direct erachter aan belde....:$ Ja als ik iets onterecht vind ga ik daar achteraan om het uit te zoeken ja.... is dat verboden dan???
    Nou je doet wel erg je best om bij ons aan het werk te komen....:( ja dat is de bedoeling toch... Jullie willen toch medewerkers die graag bij jullie aan het werk willen???
    Ja maar al die sollicitaties komen ook niet meer geloofwaardig over... je lijkt wel wanhopig!!!:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$
    Wanhopig is een groot woord, maar ja ik wil wel heel graag aan het werk.... bovendien hoezo niet geloofwaardig???:( Je maakt toch meer kans als je meerdere sollicitaties stuurt!!!???:( Nou ze vond het onterecht dat ik dit bij haar neer lag en als ik verder nog vragen had moest ik dat maar via P&O doen en haar niet meer lastig vallen....

Nou vraag ik je wie is hier nu onbeschoft.... Ik heb dus gisteren gesolliciteerd op die vacature die er net op staat en de sluitingsdatum is 12 december. Krijg ik vandaag een brief voor die vacature dat ze een kandidaat hebben gevonden en geen gebruik maken van mijn sollicitatie....
    Ze hebben helemaal nog geen kandidaat gevonden, want die sluitingsdatum is nog niet geweest en de vacature staat nog steeds online!!!

Nou ik ben echt boos, verdrietig en teleurgesteld tegelijk!! Hoe oneerlijk, wreed en onmenselijk kan een mens zijn!

Liefs

19. zustertje

@SQ het wordt steeds gekker!!! Weet niet goed wat ik moet zeggen maar zo ga je niet met mensen om!!! Ik werk in de thuiszorg en ik heb heel veel erg mondige collega's en dat is erg fijn want de ouderen hebben tegenwoordig ook erg hun mondje bij!
    Heel veel sterkte dit geeft geen positieve moed om door te gaan met solliciteren!

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @zustertje, precies.... Zij vroegen mij hoe ik in bepaalde situaties zou reageren! 1e situatie: Een mannelijke client staat elke keer als jij daar komt in zijn badjas zonder enige kleding er onder aan.. Dit doet hij wat uitdagend zeg maar. Hoe reageer je hierop. Ik heb toen het volgende geantwoord: ''Het is zijn huis dus hij bepaald hoe hij er bij loopt, maar ik zou wel aangeven dat ik het prettiger zou vinden als meneer wat kleding zou willen aantrekken als ik daar kom om hem te helpen met het 1 of ander. Ik zou op een vriendelijke en respectvolle manier proberen om meneer in de kleding te krijgen.''

situatie 2: Stel een client geeft aan het niet prettig te vinden dat jij daar werkt en diegene wil graag een andere verzorgende daar over de vloer hebben. Wat doe je dan.
    Ik antwoord: Ik zou met de client om tafel gaan om te vragen wat ik eventueel fout doe en of ik dat kan veranderen en als dat niet werkt, samen met iemand van de organisatie en de client om te tafel. En komen we er niet uit dan zou een laatste optie nog kunnen zijn om met een collega te ruilen van client.

Lijken mij 2 goede antwoorden toch??? Nou volgens haar was ik dus te direct........... Nou sla mij maar neer, want dan weet ik het niet meer.... Ik heb dit toch ook zo tijdens mijn opleiding/stages geleerd...???

En wat je zegt tegenwoordig hebben de ouderen hun mondje ook wel open en als ze dan zo over je heen lopen is ook niet goed!!!
    En nee ik krijg hier inderdaad geen positieve moed van om door te solliciteren...

Liefs

Deel Deze Pagina