Hoi meiden. Ff korte update. Vanmorgen weer bij de HA geweest mrt Anoek voor controle. Longen nog niet schoon. Ze krijgt nu antibiotica. Ik kom morgen effe uitgebreid kletsen. X
Ik kom morgen ook even uitgebreid, druk druk... Nu even kort dus Sunny, nouja.. Hoezo belachelijk, het is dat je moet natuurlijk maar echt wat een bedrijf! Daar wil je toch niet voor werken zeg, als ze zo met mensen omgaan tjeeee Lwv, goh Anoek toch. Snel beter worden hoor! Hier is Julan sinds woensdag aan t vieze drankje. Zo zielig, ik geloof idd zantac ofzoiets. Het is zo sneu, hij vind het echt supervies. We zetten nu voortaan zn fles klaar, spuit in zn mond hup spul erin en meteen de fles er achteraan. De helft spuugt hij weer uit maar dan zit er teminste iets in En ja.. Vannacht is hij 2x wakker geweest voor zn fiepje en sliep gelijk weer verder tot 7.30, daar teken ik voor!! Morgen weer werken, mn nieuwe werk valt wel tegen. Voel me daar nutteloos. Simpel werk, niks voor mij. Ik moet iets te doen hebben want anders word ik snel lui Maandag heb ik ergens anders een solli wat me echt super lijkt! Even mn tijd uitzitten daar, gemeen he... Morgen reageer ik even uitgebreid op iedereen. Liefs!
Dames waar is iedereen toch Ik mag nog een uurtje werken. Nondeju, ik heb echt nog nooit zo'n saaie baan gehad als hier pff.. Beetje wachten op telefoon of wachten op klanten die bijna niet binnen komen hihi.. Had er meer van verwacht van te voren. Nouja maandag heb ik weer een sollicitatie, hopen dat ze me daar aannemen. Heb Julan zn eerste sinterklaas moeten missen, vind dat echt erg. De opa en oma van mn vriend doen dat voor de achterkleinkinderen. Was vandaag al heel lang geleden afgesproken, maar kon moeilijk meteen vrij vragen voor vandaag he... Mn 2e dag hier Baal als een stekker, zit hier maar te zitten terwijl ik het liefste bij mn ventje zou zijn!! Nouja, nog ff en dan is het 5 uur
Hoi meiden, lang geleden, sorry Laurise, wat doe je het goed!!! Even een dikke pluim voor jou! En doe je aan sinterklaas met familie? Leuke sintfoto naar je mannetje sturen! XD: leuke foto's!!!!! En balen dat het ZO saai is...pfff. wat kan het toch tegenvallen he. En dan ook nog Julan zijn 1e sint missen, gatsie. Ik kan me zo voorstellen dat je baalt meid!!!! Knuf! Sunny, wat een balen situatie. En het wordt nu wel heel lastig als dit een grote instelling is in jouw regio... heb je misschien een alternatief beroep= ? Iets wat je altijd al had willen doen??? Anouchka: gaat het lekker bij jullie meid? Lwv: hoofdpijn kan door stress komen! Of hormonen. maar je hebt het vaak met avonddiensten? Is er iets wat je die dag wel/niet doet? Of te weinig eten/drinken? Anoek moet nog aan de AB?? Jeetje, ze heeft al heel wat gehad sinds ze geboren is! Het wordt tijd dat ze helemaal topfit is! Hebben jullie wel verdiend!!! Hier gaat het goed. Lente eet erg veel . Ik laat de fles van 12 uur vervallen (bied nog wel wat aan, maar geef broodje) en van 4 uur probeer ik te vervangen door drinken + koekje/soepstengel. Verder ben ik nog aan het solliciteren. Ook ver van huis (Almere), want we vinden het niet erg om uit deze woonplaats te verhuizen. En ze is onwijs aan het kletsen laatste dagen, hihi! Gezellig!!!
Xd : Ooooh meis wat onwijs balen van je nieuwe baan. En het leek je in 1e instantie nog wel zo leuk. En ook nog Sint missen. Bah. Dominoo : Fijn weer wat van je te horen. En wat doet Lente het ook al goed. Eet zelfs al brood!!! SQ : bah het zit jou ook niet mee. Hopelijk snel meer geluk. Hoe gaat het verder met Jelke? Laurise : Zo te lezen op FB doen jullie het super zo met z'n tweetjes. Hoe gaat het met je man? Mag ook via privebericht. Anouchka hoe gaat het met jou? En je oksel? En hoe gaat het met Jolene? Als je nog eens in Hengelo ga shoppen moet je het zeggen. Kunnen we zo wat afspreken. Drinken we ff samen een kopje koffie of iets anders. Hier gaat alles goed. Anoek doet het ook goed maar ze komt er net niet helemaal fit doorheen. Vandaar ook de antibiotica. Gisteren hebben we een fotoshoot gehad. Staan wel 3 foto's op FB. Morgen ga ik met een vriendin ff lekker naar de sauna. Ben ik aan toe. Ff proberen te ontspannen en relaxen.
Goed zo LWV!! Lekker sauna. genieten! ik moet even bij jullie forumvriendinnetjes wat kwijt... ik werk zo veel, kom niet meer aan mijn huis toe. Mocht van fysio een tijdje niet sporten, eet wat te veel en voel me.... uitgezakt, te dik, moe, huis is vies... en ben helemaal op joh!!!! Poeh... we hebben gewoon niet genoeg geld om wat minder te werken. En dan gaat het niet om de extraatjes achterwege te laten, want die hebben we al een tijd niet.. echt de basis: hypotheek, auto en boodschappen betalen... ik baal hier zo van. En ik werk zoveel, moet in al mijn vrije uurtjes huishouden doen en vacatures zoeken... Ik wil zo graag lekker positief in het leven staan, maar dit is het even.. baal ervan.... sorry meiden, dat dit zo'n rotverhaal is, ik moet het even kwijt... iemand tips??????
Ohw dominoo.. Snap goed dat je baalt! Gooi het er hier lekker uit.. Geld is zuur he! Wonen jullie duur? Hoorde al over eventuele verhuisplannen, de markt is wel slecht maar misschien kunnen jullie wat goedkoper wonen? Misschien verzekering die goedkoper kunnen.. Andere auto... Ik noem maar wat. Spulletjes op marktplaats verkopen? Ik herken het wel wat hoor wij hebben het ook niet breed, vind ook dat ik teveel uren werk, en mijn huishouden.... Dat is verschrikkelijk! Wij lopen ook achter me rekeningen en dan zie je het soms ff allemaal niet meer zitten he,bah! Enneee als je foto op facebook klopt met hoe je eruit ziet. Je ziet er hartstikke goed uit!! Als ik iets voor je kan doen laat het me weten he! Lwv, de fotos van anoek zijn heeeel mooi! Klein lief teddybeertje Sunny hoe ist met jou? Zustertje is ook maar druk, volgens mij verveel jij je geen seconde hihi Anouchka, idd hoe is het met je oksel? Ben daar ook wel benieuwd naar.
Zoooo daar ben ik weer. Mama is vanmiddag heerlijk naar de sauna geweest. Ik had eigenlijk nog lekker een massage moeten nemen maar dat doe ik zeker de volgende keer. Dat maakt het feest dan echt compleet. Als ik hubbie thuis om die massage vraag krijg ik er of 1 van 3 minuten waar je dus niets aan heb of hij wordt opgewonden en moet ik er aan geloven Hahahaha DUS we doen het vandaag maar zonder. Morgen vrij en dan dinsdag, woensdag, donderdag EN vrijdag werken. Pfffff. Nu al geen zin in. Hoe gaat het met jullie allemaal?
Hey ladies @Dominoo: Ach meid toch......wat vreselijk voor je....idd wat XD zegt, kun je op sommige dingen besparen? Het is idd pittig, moeder zijn en je huis bijhouden. Ik werk 24 uur en dat is voor mij genoeg. Heeeeeeeeeele dikke knuffel! @ Lwv: Heerlijk meid, zo'n dagje ontspannen Je zult vast lekkker slapen vanacht! Leuke foto's van Anoek op FB @ SQ: Wat een k*t streek zeg van die instelling:x Ook voor jou een knuffel @ XD: Hoe gaan de nachten? @ Zustertje: Hoe is het? Mijn oksel gaat redelijk....is een lelijk litteken. Moet a.s dinsdag voor controle...ben benieuwd. Zodadelijk ff 3 uurtjes werken.....zo geen zin Morgen lekker vrij! Morgen ga ik beginnen met brood en ga ik over op 3 flessen.
Ik merk nu ook dat we met de flessen in de knoei komen... De 4e moet nog maar julan is om 7 uur in slaap gevallen... Ik ga hem nu wakker maken want anders zie ik het vannacht gebeuren Denk dat wij de 3e fles ook laten vervallen, gisteren sliep hij ook al voor de fles namelijk. De nachten gaan goed! De medicijnen lijken te werken. Hij is nu ong 2x wakker voor zn fiepje, als het zo blijft vind ik het prima! Werkze nog ff anouchka, ik mag morgen weer een halve dag, smiddags een sollicitatie. Duimen jullie voor me? Ik wil zo graag weg waar ik nu zit!
Echt??? Laten jullie al flessen vervallen??? Anoek drinkt ze zo graag. En ze eet nog niet zo goed van de bijvoeding. Ik vind het zo lastig.
Julan krijgt er nog 4 hoor. Maar de laatste dagen heeft hij moeite met de laatste fles, nouja hij gaat op hoor. Maar valt vaak voor de fles al inslaap. Eerder geven lukt haast niet dan komen we in de knoop met avondeten. Ik vind het ook lastig
Goedenavond dames, @XD, Wat vervelend dat je zo'n saaie baan hebt. Ik hoop voor je dat je maandag een goed gesprek hebt en dat je daar aangenomen wordt. Ook jammer dat je Julan zijn 1e sinterklaas hebt gemist, maar een schrale troost ze snappen er gelukkig nog niks van op deze leeftijd. Maar ik begrijp heel goed dat je er van baalt. @Dominoo, ja ik heb wel andere dingen in mijn hoofd om te doen, alleen heb je daar wel een opleiding voor nodig dus ja.... Medische secretaresse lijkt me heel erg leuk of doktersassistente! En bedoel je nou dat je 2 flessen gaat laten vallen??? Ze moeten toch nog steeds 3 flessen voorlopig??? Tenminste ik lees dat je die van 12 uur laat vervallen en die van 4 uur vervangt door ander drinken??? Hoeveel melkvoeding krijgt Lente dan nog?? Leuk dat kletsen he?? Zo lief!!! He meid ik lees nu dat je er even door heen zit. Tja tips die ik je kan geven zijn eigenlijk de dingen waar wij nu ook heel erg op letten. Boodschappen doen zoveel mogelijk bij de Aldi/Lidl en anders euromerk bij de Jumbo. Flesvoeding en luiers ook van de Jumbo. Lekker goedkoop. En verder qua huishouding, ik weet precies wat je bedoeld. Ik werk dan wel minder (als ik en vriendlief werk hebben) Maar toen we nog werkten vond ik het ook lastig om daar elke keer weer een balans in te vinden. Ik vind het namelijk ook zo zonde om mijn vrije dagen alleen maar aan het huishouden te spenderen. Dus dat is gewoon erg lastig om daar een balans in te vinden. Ik weet niet hoeveel je mannetje doet??? Maar ik moet zeggen dat die van mij (ja ook toen hij werkte) veel mee helpt in het huishouden. Niet dat hij dat zelf altijd oppakt, maar als ik het hem vraag doet hij het zonder moeite! En dat scheelt wel. Beetje onder elkaar verdelen. In ieder geval een hele dikke knuffel!!!! @Lwv, Fijn dat het met Anoek goed gaat, jammer van de antibiotica, maar als het helpt dan is het goed!! Hoe was de sauna??? *edit* Lekker dat je zo genoten hebt. Jammer van die massage, maar een goed excuus om snel weer eens te gaan. @anouchka, jammer zeg van dat litteken. Hopenlijk wordt dat nog beter!! @HIER: Nou wij geven Jelke nu ook brood sinds vrijdag. En hij eet in 1 keer gewoon 1 snee brood met jam op. Hij vind het heerlijk. Wij zijn de 3e fles (van 16.00) al aan het afbouwen. Hij kan er straks met 7 maanden wel zonder. Schema nu: 8.00 - 9.00 1e fles 180/6 (geen pap, want daar vind Jelke dus niks aan) +/- 11.00 fruit (1 hele) 12.00 - 12.30 1 snee brood en fles 180/6 15.00 koekje (als die fles van 16.00 helemaal weg is wil rond deze tijd diksap gaan geven. Heeft Jelke nu nog niet echt behoefte aan) 16.00 fles 120/4 18.00 warm eten (hij kan nu sinds dit weekend de hoeveelheid van een 8 maanden potje op en voorheen maar de helft dus die fles afbouwen is een goed idee geweest.) 19.30 laatste fles 180/6 20.00 op bed!! Dit gaat erg goed moet ik zeggen. Jelke begint alleen wat verlatingsangst te krijgen. Wij zijn zaterdag namenlijk naar mijn moeder en mijn broertje en zusjes toe gegaan en daar hebben lekker film gekeken en gegourmet met zijn allen. En rond 2.00!!! uur gingen we op bed. En toen werd Jelke wakker, maar normaal gaat hij dan weer direct slapen, maar hij was echt helemaal overstuur. Hij lag bij mijn moeder op de kamer (anders past het niet op de slaapkamers) En het was net of was hij raar wakker geworden en herkende hij mijn moeder en mij later ook niet. En toen deden we het licht even aan en toen zag je even herkenning. En daarna werd hij rustig... En vandaag waren we daar dus ook nog en ging prima overdag. Hartstikke vrolijk, maar vanavond daar op bed wou hij nooit gaan slapen... Dus hij heeft nu toch behoefte aan structuur denk ik van zijn eigen omgeving, maar goed die fase gaat ook wel weer over. Dus wij zijn het hele weekend onder de pannen geweest en ik heb heerlijk genoten van het samenzijn met mijn familie en gezin! Nu weer lekker thuis en zo lekker op bedje!! Ow Jelke gaat nu dus zelf zitten... in de zin van als je hem halfliggend in de wipstoel hebt of op de bank dan komt hij zelf omhoog in de zithouding en voorheen was dat nog erg onstabiel en kiepte hij zo op zij of helemaal voorover, maar sinds dit weekend kan hij zichzelf daarin corrigeren en zit dus dan echt een tijdje zelfstandig!!! Ziet er zo schattig uit! En lachen dat hij dan doet!! Liefs
Goedemorgen, Sunny, ik ga even je schema pikken. Dat schema is wel iets voor Julan Leuk he dat zitten, Julan doet dat ook. Vind het grappig als ik autorij.. Dan kijk ik achterin, zit hier rechtop in de maxicosi naar buiten te kijken haha! Dat verlatingsangst ken ik, soms best zielig. Laatst kwamen schoonouders binnen (zijn heel aanwezig, veel koediekoedie koedie) Julan was lekker aan het spelen, komen ze binnen.. boven zn hoofd... Hij ziet ze en begint me toch te krijsen. Hij werd alleen stil als ik op mn vriend m vastpakte. Beetje eenkennig aan het worden dus. Achja ook dat gaat weer over. Ik ben weer voor me uit aan het staren op mn werk, jemig, ik heb echt nog nooit zo'n saaie baan gehad. Mn krantenwijk vroeger was nog boeiender haha... Vanmiddag sollicitatie, ben best zenuwachtig. X
Even een vraagje, waarom eigenlijk een koekje? Is er niet iets anders wat je kunt geven? Wij eten nooit koekjes en snoepjes... Wil dat Julan dus eigenlijk ook niet aanleren... Zouden ze echt rond die tijd iets moeten eten, of kan het koekje gewoon vervallen worden. En alleen iets te drinken, of is dat weer zielig? haha, ik ben erg geloof ik
Hoi lieve meiden!!! Schaam mij diep maar hebben het erg druk met allemaal leuke dingen Met Nina gaat het echt super ze slaapt nu wel 8/10 keer door erg fijn! En ze slaapt vaak tot 08.00/08.30 Hebben wij wel verdiend na 5/6 maanden elke nacht er wel uit voor ons prinsesje... Eten drinken gaat erg goed fles van 16.00 vervalt regelmatig of ze krijgt een klein flesje gaat erg goed! @Lwv Lekker naar de sauna geweest ben je alleen gegaan? Balen dat Anouk nog steeds een beetje tobt hopelijk helpt de AB-kuur goed. Je moet veel werken deze week maar de dagen vliegen voorbij... @Anouchka Jij werkt ook veel korte diensten werk je ook in de thuiszorg? Ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van jou lieve meisje! Hoe doe jij het met eten/drinken enz? @SQ Jullie hebben het gezellig gehad bij je moeder LEUK! Dat zitten doet Nina ook in de wipstoel erg leuk! Je merkt echt dat ze sterk worden... In de maxicosi kan Nina niet gaan zitten want dan zit ze erg goed ingesnoerd @Dominoo Pfff vervelend joh om zo krap te zitten... Maar hebben jullie zulke hoge vaste lasten? Zeker omdat je alle twee volledig werkt wel erg stressvol denk ik... Lente doet het volgens mij echt goed! Maar 2 flessen vervangen is volgens mij nog niet echt de bedoeling maar je moet uiteraard doen waar jij je goed bij voelt. @XD Balen dat het zo een saaie baan is!!! Wie had dat verwacht en het reizen valt dat mee of heb je veel file? Ik las op FB je reactie op mijn vraag wat fijn dat Julan weer veel beter slaapt en jullie natuurlijk ook!! Afgelopen zaterdag waren wij bij vrienden een hele dag klussen in hun huis waar ze over 4 maanden gaan wonen... Nina is heel de dag bij die vriend thuis geweest zijn ma vond het helemaal geweldig om op Nina te passen Ook zijn stoere broers vonden het erg leuk een klein hummeltje in huis zo lief om jongens van ruim 2.00 met Nina bezig te zien. Vandaag een rustig dagje en eind van de middag ga ik naar mijn ouders toe kan Nina daar lekker slapen zodat mijn man de computer van mijn broertje in orde kan maken en ik ga een aantal uurtjes werken!
@Xd Wij geven ook geen koekje! je zou nog iets van fruit kunnen aanbieden en wat ik weleens geef is een bakje volle yoghurt (je kunt aan kleintjes beter geen magere yoghurt geven) ze hebben ook vetten nodig om te kunnen groeien is mij verteld op het cb
@Xd, nou het zijn babykoekjes dus zoveel zit daar niet in... En als hij straks wat ouders is ga ik waarschijnlijk meergranenbiscuits voor hem kopen of bijvoorbeeld iets van LIGA. En op het Cb zeiden ze juist dat dat voor die kleintjes nog goed is om zoiets tussendoor te geven omdat ze om de zoveel tijd wat hebben moeten voor hun suikerspiegel. Maar als jij je niet goed voelt bij een koekje kan je ook wat anders geven. Zoals zustertje al zei: fruit bijvoorbeeld of een rijstewafeltje... die heb je ook voor baby's namelijk. Dan zit er geen zout in! Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk. Ik ben van mening dat Jelke niet dik gaat worden van dat ene koekje wat hij krijgt tussen de middag! Liefs