Heb net de doktersassistent even de casus voorgelegd. Klinkt als RS virus wat kinderarts vorige keer ook al zei. "oudere" kindjes moeten daar zelf uitkomen, maar omdat ze piept en zaagt met haar ademhaling zegt zei dat ik toch even langs moet komen om haar longen te laten beluisteren en dan eventueel Ventolin puffs (wat Anoek ook heeft) @Xd Heerlijk zeg! Moet je ook af en toe doen! Een dagje of een weekendje? Lekker shoppen..
Zustertje: gefeliciteerd met Daniel!!! Is de bevalling goed verlopen? XD: ik hoop zó voor je dat de soll iets wordt!!! Leuk dat het zo'n positief gesprek was! Knallen!!!! Sunny: ik duim mee voor de baan voor je vriend! Wat zou dat lekker zijn meis! Zou je kraamzorg niets vinden? vind ik je wel een type voor En met jouw opleiding kun je werkend-leren in 1 doen!!! Lwv: oh, wat balen dat Anoek zo blijft hoesten zeg... ik snap dat je je zo machteloos voelt!! Pufjes en ab slaan niet aan. Getsie... Gewoon weer naar de arts gaan. ga op jouw moedergevoel af!!! Dat is echt wel betrouwbaar. Lente heeft een heel leuke toren van sesamstraatblokjes gehad, een pratende picknickmand pyama, kleren, kerststal, dboekjes... heel erg verwend!!!! Vandaag al wat kerstspulletjes neergezet, even gezellig maken Vanavond weer werken. Geen zin. Ben beetje gestressed door... naja... komt wel weer goed. Dikke kus meiden!!!
Laurise : Het stomme is dat mijn HA vrijdag zei dat ik de Ventolin wel kon laten staan, want ik had eigenlijk het idee dat ze daar nu niet echt beter (of slechter) van werd. ECHTER hoest ze nu weer meer dus ben sinds gister weer begonnen met Ventolin kijken of het het hoesten verminderd. Antibiotica waren we vrijdag mee begonnen. Die fles gaat vandaag op. Ga zo de HA wel bellen om zowiezo naar haar longen te laten luisteren. Ik zat ook te denken aan kinkhoest. Dat is ook besmettelijk en man en ik hoesten ook. Grrr echt irritant he! Dominoo : Wat leuk dat Lente zo verwend is!!!!! Hoe gaat het verder met jou? Had jij mijn privebericht nog gezien? XD : Leuk naar Antwerpen!!!!! Lekker van genieten meid!!!!
@Dominooo, jaaaaaaaaaaaa kraamzorg lijkt me helemaal super!!!!!!!!!!! Maar ik heb mij laten vertellen dat je daar heel moeilijk tussen komt. Net als op een kinderdagverblijf... In de kraamzorg willen ze toch vaak iemand met ervaring.... Maar ja die heb ik niet... die zal ik toch eerst eens moeten krijgen hahaha! Liefs
Sunny, niet geschoten is altijd mis he! Proberen kun je altijd toch. Ik ben nu secretaresse, in het vastgoed. Meeste waar ik mee werk hebben allemaal bepaalde opleidingen gedaan en ik heb uuhh niks Dus ik zeg altijd een gokje wagen! Morgen heb ik alweer een sollicitatie. Ik weet niet wat me overkomt. Er zijn echt bijna geen banen hier en vooral in de bouwsector (waar mijn ervaring ligt) niet. Maar heb bij mijn vorige werk zoveel connecties opgedaan, dat helpt me nu heel erg! De sollicitatie morgen was eigenlijk voor fulltime, heb gezegd dat ik dat niet wil. Dus een gesprek heeft dan geen zin. Kreeg nu een mail dat ze me toch graag willen zien, parttime was bespreekbaar. Zou het ons eindelijk een x mee gaan zitten met alles Antwerpen is inmiddels gewijzigd naar gewoon mn eigen stad, Eindhoven haha... We nemen onze kindjes mee, ik zie Julan de laatste tijd zo weinig en dan zou ik hem weer een dag weg moeten doen... We gaan nu lekker winkelen met de kindjes en savonds zetten we ze bij de mannen neer en gaan we met zn 2tjes uit eten! Dominoo, gezellig kerstspulletjes. Ik ga woensdag een boom halen en optuigen laatste jaar dat Julan er de ballen niet uittrekt geloof ik Lwv, bij kinkhoest hoest je echt de longen uit je lijf toch? Weet nog dat mijn broertje dat gehad heeft en ik heb nog nooit iemand zo horen hoesten... Hopelijk is jullie meisje snel beter zeg, zo zielig dit he! zustertje, hoe was het bij Daniel??
Dankjewel meiden!!! Het is zo een schatje heb er vanmorgen lekker even mee geknuffeld En wat is Nina dan weer groot Net even het huishouden gedaan en ligt nog wel veel was die ik moet vouwen maar nu even geen zin in... Vanavond een lange avondroute van 18.30 tot 23.00/23.30 Maar goed lekker overuren maken kan ik volgend jaar wat weken extra vrij zijn.... @dominoo 18% is echt veel is iedereen zoveel omlaag gegaan? In welke regio werkt jou man want mijn zwager doet hetzelfde werk misschien kennen ze elkaar wel! Hopelijk kun je snel een andere baan vinden en voel je je weer wat meer happy! @Xd Hopelijk wordt je aangenomen klinkt in elk geval positief! Julan weer goed geslapen? @Anouchka Suc6 in het ziekenhuis vandaag! @Lwv En een middagje vrij genomen? Vervelend dat Anouk zo aan het hoesten blijft zou gewoon even terug gaan naar de HA. @Laurise Jij ook al een hoestend kindje Ben je vandaag vrij? Trouwens leuke foto's op FB! @SQ Kraamverzorgster is erg leuk maar helemaal niet handig met kinderen of je moet een hele flexibele opvang hebben 2 vriendinnen van mij zijn er mee gestopt omdat het gewoon niet te combineren was
@Lwv Klopt wel een beetje wat de huisarts zegt, kinderarts zei ook soms slaat de ventolin aan en soms niet. Het kan inderdaad geen kwaad om het weer te gebruiken, ze krijgen dan even wat meer lucht en de longblaasje gaan wat meer openstaan. Dan zou ik zeker terug gaan als de ab vandaag op gaat je moet verschil zien als de ab aanslaat. Dat is zeker besmettelijk kinkhoest, snel een afspraak maken. Ik heb net de kinderarts gesproken en ze heeft Ventolin met voorzetkamer gegeven om vannacht te proberen en morgenochtend. Mocht het niet verbeteren kan ik morgen met haar bij de kinderarts langs komen. Ben heel benieuwd want de neusspray vindt ze vreselijk.Ook vanavond lekker een zetpil erin zei de kinderarts. Sprak net mijn moeder en ze heeft van half 10 tot half 1 geslapen!! Ze is dus wel degelijk niet lekker, maar mijn popje lacht wel gewoon de hele dag haha. @xd O wow weer een soll gesprek, wat goed zeg, wat voor bedrijf is dat? Shoppen met de kids en daarna samen met je vriedin uit eten klinkt ook erg goed! @Zustertje Leuk, hoe zwaar is hij? Goede bevalling? En hadden ze een meisje? Goed van je dat je het huishouden weer hebt gedaan. Oh bah lang 's avonds werken..jij doet transport planning toch? Dat is inderdaad wel fijn wat vrije dagen sparen. Ja ze is al weken niet lekker en is nu sinds een paar dagen in alle hevigheid weer terug.. en piepende ademhaling, benauwd, nee ben helaas niet vrij. Ja leuk he, ze vond het geweldig.
@Laurise Nee ik werk in de thuiszorg als verzorgende lwv doet de transport planning Hij weegt 4100 gram maar is wel klein amper 50cm echt zo schattig! Bevalling ging heel vlug ineens de kraamverzorgster was er nog niet eens... en de VK had nog niks klaar staan want even daarvoor had ze nog maar 3cm ontsluiting Je ze hebben nu een zoon en een dochter erg leuk! Wat heeft Laurise lang geslapen heeft ze echt nodig nu. Hopelijk werkt de inhalator en knapt ze wat op...
Transport planning is lwv Zo Laurise heeft lang geslapen zeg! Julan begin verkouden te worden, hij lag vannacht te snurken door zn snotneus hihi... Maar ook hij blijft lachen We zijn gaan minderen met zantac (schrijf je het zo) ik vind al die medicatie maar rommel, doe dat het liefste niet. ipv 2x per dag krijg hij nu 1x, bij zn laatste fles. Vannacht is hij 1x wakker geweest voor zn fiepje en om 7.45 heb ik hem wakker moeten maken omdat ik echt weg moest naar mn werk. Dat vind ik altijd zo zielig, hij lag zo heerlijk te slapen tussen zn knuffels. Gossie... Maarja soms moet het he
Ohhh bah ik haal lwv en zustertje nog steeds door elkaar grrr haha en waarom? Ik zou het niet weten. O dat is een flink kereltje maar inderdaad niet lang. Lekker he zo'n kleintje mmm alleen die geur al van een pasgeboren baby. Oh wow dan is het zeker snel gegaan. Super leuk een jongen en een meisje. Ja ze heeft het zeker nodig, die nachten breken haar en mama een beetje op en zegt inderdaad genoeg dat ze niet fit is..ondanks dat ze vrolijk is, de bikkel haha. Hoop ook dat het helpt. @xd Ja zeker lang, ze heeft het hard nodig denk, arm kind. Ja zo noem je het Zantac. Ja weet je zeker dat je gaat afbouwen? Heeft de arts hierover iets gezegd? Na hoelang je dat mag gaan doen? Fijn dat hij goed heeft geslapen, ja ik vind het ook altijd zo zielig het wakker maken..gister bleef ze haar ogen maar dicht doen, ze dacht bekijk het maar haha en gelijk heeft ze haha
Haha ja Julan vanochtend ook, ogen open, keek me aan met van die rode slaapoogjes. Ik zag echt zn blik: AHHNEEE, hup ogen dicht Nee de ha heeft niks over afbouwen gezegd, maar ik ben altijd erg eigenwijs hahaha..
@Laurise maakt niet uit hoor @XD Ik zou niet zo snel afbouwen hoor als Julan echt last van maagzuur heeft (wat er wel op lijkt) zou ik het echt langer gebruiken en volgens mij is het een vrij onschuldig geneesmiddel. Leuke vrijdag in het vooruitzicht geniet er maar lekker van! Moet je vandaag weer een lange dag? Nina ligt geregeld op de grond (zonder kleed) en ze gaat gewoon heel de kamer door!!! En ze gaat de laatste dagen ook geregeld in kruip houding zitten
Ja ik geef het voor de nacht nog, omdat hij er overdag eigenlijk geen last van heeft alleen snachts. Vannacht doorgeslapen dus dat werkt... Het is ZO ontzettend ranzig, krijg het er alleen met de wurghouding in. Probeer het even 1x per dag. Als het goed gaat hou ik dat vol, anders doen we gewoon weer 2x per dag. Moet er morgen sowieso met de ha over bellen. Zou na een week terugbellen. Ja kruipt Nina de kamer door?? Julan gaat ook echt op hurken zitten en probeerd echt te kruipen, Van links naar rechts gaat heel goed en vooruit heeel minimaal, maar zo leuk om te zien he! Ik ben blij als hij het straks kan. Liggen vind hij echt helemaal niks. Als hij zit is ook alles prima, dit kan hij al goed zelf maar durf hem nog niet alleen te laten al zittend. Hij kiept soms nog om namelijk.
Vandaag trouwens tot 17.00. Alleen de donderdag is een lange dag. maar voor hoelang.... Ze vroegen met net of ik (verplicht) in januari iedere dag naar Rotterdam wil. Ja daag dat is voor mij echt geen optie, dat is 1.15 uur rijden. Mits het verkeer meezit. En dat is in de spits rijden. Dat is dus voor mij echt GEEN optie. Heb gezegd dat ik er overnadenk. maar het antwoord weet ik al Wacht even mn gesprek morgen af, en de reactie van mijn sollicitatie gisteren voor ik hier zomaar nee zeg
Laurise : Ik ben inderdaad de transportplanner . En Anoek blijft ook gewoon lachen hoor. Heb een controleafspraak staan voor as. vrijdag. Ik ga nu zo naar huis. Spreek jullie vanavond of morgen weer! X
@Zustertje, hier ook nogmaals gefeliciteerd met het zoontje van jullie vrienden. Leuk dan om weet even zo'n kleine baby vast te houden. Vorige week ben ik mijn (ex) collega op visite geweest. Haar jongetje was toen een maand.... Zo lief en klein... Goh wat zijn die van ons dan alweer groot zeg!!! Ja daar heb je gelijk in dat kraamzorg met kleine kinderen niet handig is inderdaad. Misschien leuk voor later hahaha. @Xd, super alweer een sollicitatie. Veel succes!! Toen was ik het even kwijt!!! @Hier. vriendlief zijn gesprek ging op zich wel goed. Zij van het uitzendbureau vond dat hij een goed Cv had en dat ze hem bij verschillende bedrijven zou aanbevelen. Volgende week zou ze weer even contact op nemen. Dus afwachten nog. Ik kreeg vandaag een brief dat ik volgende week woensdag een sollicitatiegesprek heb (3x is scheepsrecht misschien) In de instelling waar ik zeg maar weg kom en nu het 0-urencontract nog heb. Alleen dan op andere afdeling dan dat ik gewerkt heb zeg maar. Dus ben benieuwd!! Jelke wordt wakker dus die zal ik er even uit halen. Die had om 17.30 lekker gegeten en om 18.00 op bed gebracht want hij was zo moe. Dus nog even lekker knuffelen en dan straks de laatste fles en dan weer op bed!! Liefs
Spannend sunny, duimen vooreengoed gesprek. Zou fijn zijn als je weer wat vastigheid hebt he! Jukan is echt snotverkouden, zielig!
Goedemorgen! Even dikke ego : ANOEK HEEFT HAAR 1e TANDJE !!!!!!! Zo en nu weer niet-ego...hihihi! XD : Achossie Julan verkouden. Anoek is ook al (lang) snotterig. Vervelend he. Die ukkies kunnen hun neusjes niet snuiten natuurlijk. Ik heb Luuf in huis. Soort dampo voor babys maar dat helpt niet vind ik. Laurise : Ik las op FB dat de Ventolin geholpen heeft. Top! Hoe lang / hoeveel geef je? En hoe reageerd Laurise als je het maskertje op haar gezicht zet? Anoek vind het toch steeds minder leuk. Gaat er tegen slaan en draait haar hoofd weg. Sunny ik ga voor je duimen!!!!!!
@XD Balen dat Julan verkouden is hopelijk is hij er snel vanaf! @Laurise Super dat Laurise goed geslapen heeft vannacht... @lwv Luuf geeft een beetje verlichting maar echt helpen doet het niet nee... En wat leuk dat Anouk een tandje heeft!!! Kwam je er ineens achter of had ze er al last van? Ik ga even eten en zo met Nina richting mijn werk moeten even wat kantoor zaken regelen... Daarna nog even met Nina langs een cliënt (echtpaar) Tot vanmiddag lieve meiden!