@zustertje Wow wat leuk dat Nina door de kamer heen glijd! Ja echt super fijn dat het helpt. Luuf helpt hier ook niet. @Lwv Fijn dat je vrijdag naar de arts kan. Ooooh wat leuk dat Anoek haar eerste tandje heeft! Onder? Ja echt super dat het helpt. Ze krijgt 2x 100mg. Zie mijn verhaal hieronder hoe ze het vond O ze heeft het nu dus toch door. Hoeveel geef jij? Heb je ook een oranje met beertjes @Xd Vervelend dat Julan verkouden is, hopelijk gaat hij Anoek en Laurise niet achterna @SQ Spannend...duim voor jullie!! Gisteravond na de fles de Ventolin masker erbij gepakt. Eerst laten zien aan Laurise, ze ging er aan likken en bijten. Uitgelegd dat mama het op haar neus en mond ging zetten en dat mama wil helpen. Kreeg de tip hier om 1 arm onder mijn arm te doen en 1 arm vast te houden. Wat doet mijn dame....ik zet het masker op, ze doet haar mond open, ik zeg goooeed zooo en ze begint te lachen haha. Wat een geweldig kind. Daarna nog een puf gedaan en ze vond het prima. 240 mg paracetamol erin gedaan en slapen om 19:45. Zelf was ik kapot na die gebroken nachten dus lag er om 10 uur in. De hele nacht was het stil..zelfs geen gehoest, voorgaande nachten om de 10 minuten hoesten en 6 a 8x eruit omdat ze gillend wakker werd... mijn wekker ging om 7u en ben er dus geen 1x uit geweest!!! Wat fijn voor mijn lieve moppie! Om 8:15 de deur uit en toen sliep ze nog haha. Kinderarts gesproken en moet het nu blijven geven totdat ze niet meer verkouden is.
Laurise : Wij moeten Anoek op haar rug leggen. Wij hebben ook die oranje met beertjes! Ze gaat dan heel wijd met haar mond open en liggen likken. Denk zeker dat het een fles is.... ? Ik voel me zo rot he ... ik weet gewoon niet goed wat ze mankeert. MAAR wat fijn dat Laurise er zo goed op reageerd!!!! Top!!! Zustertje : Tandje zit onder. Ze ging ineens meer kwijlen en met haar tong raar doen. Er langs heen voelen ofzo. En mn moeder was gister heel de dag bij haar en die voelde in haar mondje en toen voelde ze het! En toen gingen we kijken en zagen we wit puntje! hihihi Ze zit nu ook steeds heel erg naar m'n mond te kijken. Gaat ze soort van playbacken...en dan ineens Mamamaaaamaaa.
Leggen jullie die kleintjes op een kleed op de grond? Ik altijd op een kleed. Vind het alleen nog altijd zo 'koud' aanvoelen.
Hoi dames, Even vanaf mn tel... Julan leg ik meestal op een kleed maar 9 van de 10x ligt hij er wel naast.. Maargoed, binnen is het lekker warm.. Zo heel koud zullen ze het niet krijgen wel? Julan heeft heerlijk geslapen om 8.45 werd hij wakker van mij! Wowie Allllleeeeeennnn... Nu heeft hij de hele dag nog niet geslapen, pff vermoeiend haha Straks om 5 uur sollicitatie 2, julan gaat even naar mn vriendin kan hij lekker spelen met hun dochtertje En vandaag hoor ik ook nog iets van mn gesprek van afgelopen maandag, ben benieuwd! Fijn dat Laurise weer lekker geslapen heeft. Lwv, kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ze praten ook niet, zou soms wel even handig zijn he.. Vertrouw je het niet gewoon navragen he! Beter 10x te vaak als niet X
Dat mamamamamamama is lief he doet julan ook, mn vriend roept dan steeds neee je moet zeggen papapapapapa, soms doet Julan een poging maar dan is het mamapupupupu
Ik legde Nina eerst op een kleed maar daar is ze zo vanaf haha dus nu leg ik ze gewoon zo op de vloer. Echt heel warm is de vloer niet maar ook niet super koud (en daar worden ze hard van hoor ) @Xd heel veel suc6 met je solli laat je het weten hoe het was... En onze kindje worden nog eens uitslapers!!! Ik heb Nina vanmorgen om 08.00 wakker gemaakt Morgen kunnen we gewoon blijven liggen de laatste weken is het eigenlijk altijd 08.30 dat ze een beetje wakker wordt echt heerlijk! Morgenmiddag gaat Nina naar mijn ouders en dan blijft ze tot vrijdag middag morgen heb ik een uitje van mijn werk en anders zou ze door mijn man rond 17.30 opgehaald worden en morgen ochtend rond 08.00 daar weer gebracht worden beetje onzin natuurlijk en ze vinden het veel te leuk dat Nina daar blijft slapen haha. Mijn ouders gingen van de week een bedje kopen voor Nina alleen toen kwam mijn ma op het heldere idee dat er op zolder nog een soort twijfelaar staat van ons en daar zitten ook gewoon spijlen aan de zijkanten. Nu hebben ze een nieuw matras besteld en heeft Nina daar het bed waar wij als kinderen ook ingeslapen heeft erg leuk!
Wat leuk van het bed zustertje!! Mn sollicitatie is net afgezegd was daar iets tussen gekomen, ze bellen me morgen voor een nieuwe afspraak. Binnen nu en een uur hoor ik iets van mn sollicitatie van afgelopen maandag. Spannend! Wat ga je doen met je werk, is dat de high tea? Of was die al geweest
Hihi, die Nina en Julan gaan supergoed slapen, heeeerlijk voor jullie mama's en papa's!! En wat goed dat Nina al een tandje krijgt én al de hele kamer rond gaat!!! Wauw... Ze maakt een lekkere spurt zeg! Hier ook op een kleed. (lees: dekbed) Maar ik vind het zelf ook wel erg koud, moet echt pantoffels aan, anders heb ik het na 2 uur ijskoud.. Maar ze zit ook nog vaak in de box, jullie niet? Zustertje: is je uitje de high tea die jullie hebben georganiseerd? Veel plezier!!! Ga je trouwens vaak naar Daniel toe? Ow, wat voelt dat machteloos lwv, dat rottige masker!!! Anoek, je wordt NU helemaal beter meissie!!!!!!!! (PS: ja, je mailtje gelezen, ik zal nog even reageren, heel erg sorry dat ik dat nog niet heb gedaan ) Laurise! wat ben je toch lief in je berichtjes!! Je denkt aan iedereen Anouchka: de bikkel onder ons, hoe is het met jou en Jolene???? Sunny: spannend van die banen meid. En tja. als kraamzorg jou wil hebben, kun je misschien wel vaste dagen afspreken??? Ik loop nu ook vast in de zorg door de tijden inderdaad... maar vooral omdat mijn man ook onregelmatig werkt en hij opleiding doet, dus daar kan je niet weigeren. Ik weet even niet meer wie het vroeg. Mijn man zit bij Hollands Midden. Tja, die 18 % is zeker zuur... maar THAT's LIFE
@Lwv Goed dat je nog even naar de HA gaat met Anouk is ze anders als anders of merk je niet veel aan haar gemoedstoestand? Heb je al lekker weekend? @Dominoo Ik ga morgenochtend weer naar Daniel Heb leuke kleding voor hem besteld en dat kwam vanmiddag binnen Ik vroeg dat waar je man werkt maar mijn zwager zit in Rotterdam Anouk heeft trouwens een tandje en Nina niet maar dat maakt niet uit @XD Heb je al wat gehoord??? Ben zo benieuwd! Balen dat je sol niet doorging voor vanmiddag hopelijk kun je snel langs! Wat voor vacature is dat?
ik dacht even kijken of Xd al wat gehoord heeft over haar sollicitatie... maar nog geen berichtje van xd zie ik wel!!! Jammer.... nog even afwachten dus!!! Hier even huishouden gedaan vandaag. Morgen en vrijdag weer werken (inval) En het weekend ook alweer vol gepland!!! Jelke heeft nu 3 dagen op rij geen fles melk om 16.00 gehad. En het gaat uitstekend!! hij mist hem totaal niet... Dus we zitten nu gewoon op 3 flessen. Maar goed hij eet ook goed warm en daarna yoghurt dus dan mag het ook zeggen ze!!! Alleen had CB gezegd rond 7 maanden, maar ja Jelke is met alles tot nu toe al wat eerder... Ik bedoel met fruit ben ik ook voor de 4 maanden begonnen en daar keken ze ook vreemd van op, maar ja het is mijn kind en als ik voel dat het goed zit dan is het klaar!! Zo even lekker met mijn ventje douchen!! Liefs
Nou ik heb van ze gehoord, nouja van het bureau via wie ik daar solliciteer. Ik heb me helemaal suf gelachen. Dat meisje belde me, ze zei F.ardau luister ik ga even eerlijk zijn over wat ze mij verteld hebben. Ze hebben je in eerste instantie afgewezen maar ik heb het zo weten te praten dat ze je nog een kans geven. Dus ik zei hoezo dat dan. Ze zei ja niet lachen he... Ze denken dat jij een carriere vrouw bent, ze zien je als 'zakenvrouw van het jaar'. Ze denken dat je voor een topfunctie komt, en dat je deze baan wilt om hogerop te komen. Whaha ik zei meen je dat nou? Ja ze zei maar ik weet zeker dat ze je verwarren met misschien iemand anders die op gesprek is geweest, want zo ben jij helemaal niet.. Ik zei nee idd, want ze hebben zelf tijdens het gesprek gevraagd wat mijn ambities zijn (ik wist dat bij de vacature stond dat er geen doorgroei mogelijkheden zijn, dus expres benadrukt dat dat voor mij ook niet hoeft). Heb toen aangegeven dat ik blij ben met wat ik doe, en dat ik niet hogerop wil komen. Dus hoe ze hier nu bij komen?! Hahaha, leuk compliment maar nee een carriere is niks voor mij. Ik vind mn prive 100x belangrijker als mijn baan! Ik moest nu even een mailtje typen met wat mijn doel was. Heb dus een mooi verhaaltje gedicht over dat ik mijn werk wel belangrijk vind, ik wil er mijn ei in kwijt kunnen maar het is niet zo dat ik leef voor mijn werk. Het belangrijkste is voor mij op dit moment Julan, en ons gezinnetje. Ik vind het belangrijk dat ik mijn baan goed kan combineren met thuis, daar moet een goede balans tussen zitten. Maar mijn doel is niet om een topfunctie te krijgen (als ze failliet willen gaan moeten ze mij aan de top zetten hahaha, ik kom niet meer bij. Waar halen ze het vandaan). Nouja dat meisje moest ook wel erg lachen gelukkig, ze hebben me iig nog een kans gegeven en nu hoor ik maandag iets van ze. Ja het kan raar lopen... Zakenvrouw van het jaar..... haha Dat waar ik eigenlijk vanmiddag heen moest is een bedrijf die beheren de vereniging van eigenaren van appartementen complexen. Dan moet ik alles wat daarbij komt regelen. Contact met bewoners maar ook met leveranciers en moet dan ook naar de bouw toe enz (das meer mijn ding, tussen de werklui ouwehoeren ipv een topfunctie hahaha sorry het laat me niet los geloof ik) Maargoed hun bellen me morgen om een nieuwe afspraak te plannen. Morgen weer van 8.30 tot 21.00 'werken'... Lees voor me uit staren. Ze hebben me trouwens gevraagd of ik in januari iedere dag in rotterdam wil gaan werken want dan is er hier even niks voor mij ivm verhuizing. Of had ik dat verteld. Nou dikke doei, dat is zeker 1,5 uur rijden, ga ik dus morgen even zeggen dat ik dat niet doe. Zustertje, en wat heb je voor Daniel gekocht? Sunny, gaat goed dus 3 flessen! Je moet zeker doen waar jullie je goed bij voelen Gisteren heeft Julan ook 3 flessen gehad, ging ook heel goed. Vandaag druk gehad dus nu wel 4 flessen, ik had echt geen tijd voor een boterham.. Julan ligt ook nog wel eens in de box hoor dominoo, maar niet heel erg veel eigenlijk... Hij zit ook graag in de kinderwagen, dan kan hij heerlijk spelen en rondkijken. Julan heeft vandaag gewoon maar een half uurtje in totaal geslapen, jeetje... Dat is wel pittig, moest constant vermaakt worden. Hij is net wel als een blok in slaap gevallen Op naar een goede nacht! Liefs!
Dominoo : Anoek gaat nog dagelijks in de box hoor, maar op de grond heeft ze meer ruimte en kan ze lekker rollen. Zustertje : Anoek oogt verder niet echt ziek. Gewoon spelen enzo maar het zit me niet lekker dat ze al zo lang roggelt en verkouden is en zo hoest. Ze heeft nu een antibioticakuur gehad en daar merk ik ook geen verschil mee en juist bij zo'n kleintje moet je wel iets merken. Maar goed vrijdag naar de HA. Leuk dat je weer naar Daniël gaat. Heb je Nina al uitgehuwelijkt aan hem? Hihihi. Xd : carrierevrouwke . Hahaha SQ : jeetje al op 3 flessen. Dat zie ik hier voorlopig nog niet gebeuren. Ook brood wordt hier nog niet gegeten. Ik moet morgen en vrijdag avond werken! Dagje extra dus.
@SQ Fijn dat je weer 2 dagen kunt werken! Super dat Jelke het zo goed doet op 3 flessen. Geef jij Jelke alleen potjes warm eten of ook zelfgemaakt? ik wil volgende week weer eens zelfgemaakt gaan geven kijken of ze het eet. @XD HAHA wat een verhaal hopelijk brengt het iets positiefs! Wat voor werk is dat precies dan? Ik heb voor Daniel een soort spijkerbroekje van noppies gekocht een stoer vestje erboven en sokjes. Van de week had ik al een erg leuk knuffeltje gehaald en nog een leuk shirtje van Stoer! Ook mijn vriendin verwend met badspullen haar man met een bierpakketje en Rosahlynn met een doosje hello kitty duplo Oja en nog kraamverband en netbroekjes haha zij liever dan ik @Lwv Het is zo lastig dat ze niet kunnen praten he dan kon Anouk zeggen waar ze last van heeft! Ben benieuwd wat de HA vrijdag zegt... Nina eet trouwens achter elkaar een hele boterham op... Alleen vandaag niet had geen gewoon bruin brood in huis en ze was moe. kwam nu op 4 flessen uit maar dat probeer ik te voorkomen want nu at ze slecht van haar warme eten omdat ze te vol zat. Morgen hebben we de high tea ben erg benieuwd! Ga al op tijd naar mijn collega en dan zorgen we dat wij daar netjes op tijd zijn! Bijna alle collega's gaan mee erg gezellig!
Haha ik heb ook nog wel kraamverband over Ze worden goed verwend door je!! Waar ze vandaag voor terugbelde was van van der v.alk, op de design afdeling. Dat lijkt me echt heel gaaf, dus hoop wel dat ze me uiteindelijk uitkiezen. Zij doen alle aankleding bepalen van alles in de hotels. Veel plezier morgen zustertje!
@Lwv, ja die 3 flessen is er zo van de week in geslopen omdat Jelke toen rond die tijd sliep en helemaal niet vroeg om de fles dus.... En als ik hem later zou geven kwam ik weer in de knoei met het warm eten... dus hebben we gekeken hoe hij zou reageren zonder... Nou dat ging prima en de dagen erna ook niet gegeven zolang hij er niet naar vraagt. Nou hij maalt er niet om hoor... Maar goed hij eet verder ook goed brood en warm eten met yoghurt na dus dan durf ik het ook aan om te doen. Zolang ze inderdaad nog niet goed brood of warm eten en zo eten zou ik het ook nog niet doen!! @zustertje, fruit geef ik vers. Warm eten is maar net wat wij eten. Afgelopen maandag hadden we broccoli dus dan eet hij mee en vanavond hadden we witlof dus dan eet hij ook mee, maar als we iets eten wat hij niet mag hebben dan geef ik hem een potje. Maar afgelopen maandag had ik nog een portie broccoli met aardappelen over voor hem dus dat heb ik ingevroren dus dat kan hij dan nog een keer krijgen. Hij vind beide lekker trouwens dus dat is wel makkelijk. En als we ergens anders zijn krijgt hij ook potje...of iets uit de vriezer... wel zo makkelijk!! @XD, jeetje dus nog niks wijzer uiteindelijk... nou ja nog steeds spannend dus! Ik zal voor je duimen. Ik heb vandaag een sollicitatiebrief de deur uit gestuurd voor bemiddelingsmedewerker gastouderbureau. Lijkt me ook wel leuk namelijk!! Liefs
Hello!!! Zo hier al een druk dagje achter de rug. We moesten bij babypark de zonnekap omwisselen vd kinderwagen want die wij hadden was niet goed. Toen nog even naar een kledingwinkel geweest en daar heeft m'n man 2 nieuwe broeken gekocht. Vanavond moet ik nog werken. Van 17.00 tot uurtje of 23.30u. Morgen(avond) dagje extra werken. Ooohh mis m'n meisje nu al. Hahaha! Ik ben zo stapelgek op dat meisje He. Die liefde die ik voor haaf voel wordt met de dag groter!!!!!
hey meiden!!! Lwv: lekker geshopt zeg! Werkse vanavond! Een dagje extra, kan geen kwaad in deze feestmaand Anoek krijgt onwijs veel liefde van haar mams, dat verdient ze dubbel en dwars, de kleine meid heeft al heel wat te verduren met haar gezondheid!!! Oh, Anoek heeft dus een tandje, Nina nog niet? Lente heeft nog heel geen tandjes XD zakenvrouw van het jaar!!! Volgens mij ben je MOEDER van het jaar Ik duim met je mee voor van der valk, klinkt leuk zeg!! Sunny dus ook weer druk! Lekker maar ook onzeker zeg, zo die diensten af en toe. Bemiddelaar bij gastouderbureau! Klinkt superleuk. Ik heb een onwijs leuke vrouw als contactpersoon van gastouders, en ik ben ZO blij met haar. Duidelijkheid is zéker nodig in dat vak, dus je zit wel goed (grapje hoor, naar aanleiding van de rare reactie van die organisatie vorige keer!!!) Mijn meisje is al 7 maanden!!! Vandaag CB: 68 cm en 7870 gram. Ik kreeg vandaag de bon voor bibliotheek, denk dat ik dat wel ga doen!!! Ik vind voorlezen heel leuk, dus dat zit wel goed.
Wow, Lente gewoon alweer 7 maanden. Ze worden groot!! Wat kunnen die kindjes trouwens verschillen in lengte he. Leuk voorlezen, ik had niet echt een leuk voorleesboek, moet ik nog halen. Had van kraamvisite een kinderbijbel gekregen, die lees ik nu voor. Staan mooi verhalen die ik aan een stuk door kan lezen. En Julan vind het leuk om te luisteren Hier net terug van mn werk, pff kapot. Ga zo lekker pitten Vannacht weer drama, Julan was om 3 uur wakker, krijsen en nog eens krijsen. 6 uur sliep meneertje weer, maarja 6.30 gaat de wekker... En toen mocht ik 12 uur werken, haha.. Ik zie er dus uit als een zombie Julan is bij mn ouders gebleven slaapt daar vannacht, kunnen wij even bijtanken Vrouwtje van mn werk zat te vertellen dat ze naast het werk wat dingen doet. oa mensen van hun pijn afhelpen, beetje vaag.. Weet niet wat ze doet maar door aan ze te denken gaat de pijn weg. Toen vertelde ik van Julan dat hij zo'n pijn heeft snachts... Nu heeft ze Julan vanmiddag 'ingestraald'.. Naja, ik geloof er niet echt in maar het kan geen kwaad. Dus wie weet. Was om een uurtje of 3/4. Belde net mn ouders om te vragen hoe het met Julan was (niet eens meer aan vanmiddag gedacht) heel de dag wel last gehad zei mn moeder, niet overdreven maar een beetje. Ze zei einde van de middag ging het eigenlijk goed. HUH.. Toen schoot de instraling me te binnen haha, heb het toen aan mn moeder verteld. Ze zei het is idd rond die tijd beter gegaan. vaaagg haha.. Nouja laten we hopen dat het werkt!! Sunny, dat klinkt ook als een leuke functie! Mn duimen draaien!! lwv, druk op je werk? heerlijk he dat gevoel voor je eigen kindje. Ik heb dat ook iedere dag meer met Julan. Kan het nog meer denk ik dan? Ja echt, iedere x weer meer. Kan m ooit wel doodknuffelen, moet ik soms voor oppassen dat ik hem niet plet En nu issi niet thuis Morgen vroeg mn bed uit hihi Slaap lekker dames!
Goedemorgen! Zo ik heb vanmorgen een heerlijk potje zitten janken zeg. Ik moest naar de dokter voor controle voor Anoek. Nou en ze is gewoon nog niet beter. We zijn nu al bijna 3 maanden aan het kwakkelen met haar. Ze oogt niet ziek hoor maar ze is snotterig, hoesten en roggelen. En dat is voor zo'n kleintje gewoon niet goed. Dus ik kwam daar weer vanmorgen en toen barste ik in tranen uit omdat het me even te veel werd en ik me zorgen maak. Anyway... Ik voel me nu opgelucht en we worden doorverwezen naar een kinderarts (ziekenhuis). Hopelijk kan hij/zij zien hoe of wat. Vanavond nog werken. Daar heb ik nu natuurlijk helemaal geen zin in. Xd : Spannend zo'n instraling. Hihihi. Wauw Dominoo Lente 7 maanden! Anoek is as. zondag al weer 7 maanden. Wat gaat het hard He meiden!!!
Och lwv, wat klote voor jullie zeg!! Hopelijk kan de kinderarts jullie doen helpen. Schrijf hier lekker van je af he.. Ik hoop dat er snel een goede simpele oplossing voor jullie meisje komt! Nou geloof het of niet, bij ons thuis ligt julaan scheef voor zn maagzuur. Bij mn ouders ligt hij in een campingbedje, gewoon plat. Meneer heeft doorgeslapen, niks aan de hand geweest. Zou die vrouw dan wat gedaan hebben? Ik ga het toch bijna geloven. Heel de dag heeft hij ook nog nergens last van gehad, gek hoor maar ben er blij om! De laatste dagen wil hij overdag niet slapen, vandaag dus ook nog geen oog dicht gedaan. Hebben jullie kindjes dat ook wel eens? Net de kerstboom gekocht en hij staat al met ballen erin, gezellig Straks gezellig met mn beste vriendinnetje eten en naar de bios, shoppen is niet doorgegaan. Het waait hier zo hard!!