Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : Nou je zal het haast geloven dat die vrouw toch echt iets gedaan heeft! hahahaha
    kan ze Anoek ook even van ver af in stralen? hahaha

Veel plezier vanavond met je vriendinnetje.

Anoek maakt wel steeds kortere slaapjes. Sochtend 1x uurtje en smiddags 1 x uurtje en dan vanaf 17.00 a 18.00u gaat ze knock out. 20.00u wakker maken voor laatste fles en dan doorslapen tot volgende ochtend.

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik wil best vragen of ze Anoek in kan stralen haha.. Wie weet, kwaad kan het niet iig...
    Maar geen idee of ze een foto in dr hand moet. Als je het wil kan ik het morgen aan dr vragen, zijn morgen beide op het werk dus je zegt het maar;)

Julan zat op het moment van instraling ook 35 km verderop dusja.. Vind het nog steeds apart...

Heb een heel gezellig avondje gehad, lekker samen sushi gegeten. Was echt heerlijk en daarna naar de film geweest, Nova zembla. Hele mooie film! Was om 21.00 afgelopen, en we zijn alweer thuis, beide moeie moeders hahahaha

Ben nu nog even de voice aan het kijken, morgen weer werken:( blehhh

Ik zet weer even iets in de prive club, ff jullie mening nodig :D

3. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : Vraag maar aan je collega. Vraag wel ff wat ze precies doet. Hahaha
    Heb aan de andere kant in het privegedeelte gereageerd.

Zo ik zat er gister echt doorheen zeg. Pffff.
    Vandaag vol goede moed m'n weekend beginnen.

Nog leuke plannen dit weekend dames?
    Wij vieren morgen Sinterklaas. Hahahaha. Lekker laat.

4. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

wat een apart verhaal van dat instralen! Ik geloof wel dat het kan, maar weet niet of het goed is... is een soort reiki denk ik?? ben wel benieuwd wat ze nou precies doet eigenlijk? Ik heb het met een vriendin wel eens meegemaakt, ze nam mijn spanning weg, dat is ZO'N rare gewaarwording!!!!

Lwv: goed dat je aangeeft aan de arts dat je er even doorheen zit. Ik denk dat ze soms erg makkelijk zijn, nu ben je doorverwezen, dat is goed nieuws! Wanneer kan je terecht?
    En je gaat nog lekker sinterklaas vieren! Gezellig!! We noemen dat soms wel eens SINTER-KERST als het tussenin is :p

XD: zag je kerstbook op facebook: erg mooi!!!!

Wat een leuke foto van Jolene op facebook in de kinderstoel, hihi!

Ik moet tot en met dinsdag werken, dus lekker druk. Het is hier nu heerlijk weer, ga zo lekker op de fiets naar het werk: 3 kwartiertjes fietsen. De enige beweging deze week :)

Ik ga nog snel op prive kijken, dan ga ik met Lente broodje eten. dag meiden, gezellig weekend!!!

Laurise: sterkte met je meisje, las net dat ze oorontsteking heeft?! jeetje meid.. sla je erdoorheen!

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @LWV, het is ook niet niks om je kind ziek te zien meid!! Dikke knuffel en hopenlijk is ze gauw weer de oude!!!

@Laurise, beterschap voor je meiske!!

@Dominoo, werkse!!!

@Xd, dat instralen is mij wel bekend. Dat kan mijn vader namenlijk ook! Als ik ergens spanning in mijn nek of rug heb dan kan hij dat ook wegnemen. Als hij het rechtstreeks doet (dus met zijn handen tegen mijn nek of rug aan) dan werkt het het beste, maar hij kan het ook op afstand inderdaad. Voelt heel appart. Je voelt dan allemaal energie door je lichaam stromen!!!

Jelke heeft laatst een paar keer gehad dat hij dacht geen slaap meer nodig te hebben overdag en dan blijft hij dus ook wakker, om na een paar uur toch wel erg moe te worden en jengelig....
    Werkse!!!

@Hier: wij gaan straks naar een kerstmarkt en vanavond nog even op verjaardag dus druk dagje voor de boeg!!!

Liefs

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou het heeft hier toch niet gewerkt voor Julan hoor, vannacht was het weer raak:( om 3.00 was ik mn bed al uit, zucht.
    Ik word er onderhand een beetje moedeloos van. Wat kunnen we nu nog doen!! Die nachten zijn killing zeg pff..
    We weten gewoon echt niet meer wat we moeten. Iedere nacht rond de klok van 3 wakker, en hij heeft pijn:( Zucht

Sunny, veel plezier op de kerstmarkt! Wat grappig dat jou vader dat ook doet. Ik vind het zoiets aparts.

Lwv, veel plezier met sinterklaas haha. Je bent niet te laat, je bent juist ontzettend vroeg;)

Dominoo, hoe gaat het met je. Voel je je een beetje goed?

Zustertje, hoe kan het ook anders.. Je zal wel weer druk zijn hihi, alles goed?

X

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

De drukke mama is er ook weer even snel :)
    Vanmorgen om 09.00 vertrokken om boodschappen te doen en daarna door te rijden naar Antwerpen (kerstmarkt en winkelen,eten) met mijn man,dochter 2 schoonzusjes en zwagers erg gezellig!
    Nu net thuis en zo komen vrienden van ons met hun 2 dochtertjes komen gezellig even borrelen...

Ik was helemaal voorbereid op een gebroken nacht (Nina is verkouden) maar ze heeft van 20.30 tot 08.00 aan een stuk doorgeslapen hebben niet eens haar speen hoeven te geven stond zo raar te kijken toen ik om 06.00 even wakker wel erg fijn!

@SQ Geniet van jullie dagje uit! Hoe is het met Jelke 's nachts ook nog speentje geven of is het weer over?

@Laurise Wat sneu dat Laurise oorontsteking heeft! Maar las op FB dat de AB goed werkt FIJN! En ga je een nieuwe bank kopen? Leuk!

@LWv Drukke dag voor de boeg of niet? Hoe is het met het hoesten enz van Anouk las dat jullie volgende week naar de KA moeten? Hopelijk heeft hij/zij een idee waar het vandaan komt en wat ze er aan kunnen doen.

@XD Wat akelig van vannacht! Ga je de medicijnen weer ophogen? En anders zou ik maandag gewoon weer de HA bellen dat je helemaal uitgeput bent en dat het niet langer zo kan!
    Tot hoelaat moet je werken?

@Dominoo Druk weekend voor de boeg of valt het mee?

8. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje mooie update. Daar lift ik even op mee.

Xd ben je al bij osteopaat geweest? Zo niet dan zal ik dat eens proberen als ik jullie was.

Zustertje ik word al moe als ik alleen al lees wat jij allemaal doet op een dag. Hahahaha
    Grapje. Klinkt altijd heerlijk positief en opgewekt.
    Hoe gaat het met je vriendinnetje ???

Xd hoe was je werkdag vandaag?
    Ja wij zijn gewoon vroeg. Hahaha

9. zustertje

@Lwv Dikke knuffel voor jou!!

@Xd ik heb gereageerd in ons prive topic! Dikke knuffel!

Haha ja ik en druk hoor het wel meer ;) Eind van de middag waren vrienden van ons met hun 2 mooie dochtertjes zijn blijven eten en daarna naar huis gegaan de meiden waren erg moe.
    Kreeg een sms van onze zwager en schoonzus of wij thuis waren en zin in een spelletje hadden en die zijn gekomen was erg gezellig! Ze zijn net naar huis want ik heb morgen een ochtenddienst :D;)
    ZO dus lekker naar bed...

Tot morgen lieve meiden

10. zustertje

Waar is iedereen?

11. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik!

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Im Alive!!

Sorry, ben echt zo druk met mn nieuwe werk. Nouja het werk zelf is doodsaai en niet druk maar ik zit er echt TEveel uren.. Waardoor ik echt tijd tekort kom.

Julan is donderdag ingestraald door een collega, hij sliep toen bij mijn ouders die nacht. En heeft doorgeslapen. Maar dat is iedere x bij hun haha..
    Vrijdagnacht sliep hij weer thuis en ja hoor, weer een drama nacht!
    Zaterdag hebben we bij mn ouders gegeten en savonds hadden we nog een feestje, we waren beide echt ZO moe. Hebben Julan toen maar weer bij mn ouders laten slapen zodat wij na het feestje iig konden doorslapen. En ja hoor, daar slaapt hij dus WEER door.
    Nu zei mn moeder gisteren verzet anders zijn bedje eens, want het is wel raar dat hij in zn eigen bed iedere nacht zo bezig is en op een anders slaapt hij door.
    Nouja dat hebben we dus vanacht gedaan... Bed een kwartslag gedraaid. En geloof het of niet... Hij is 3x wakker geweest voor zn fiepje en sliep gewoon door!
    Wat raar:S
    maargoed dit was 1 nacht dus even kijken hoe komende nacht gaat.
    Maar please laat dit de (simpele) oplossing zijn, man wat zijn wij MOE!!

Werd net gebeld dat ik op 2e gesprek mag komen bij dat bedrijf die me als carriere vrouw zagen;) Woensdag! Spannend dus:)
    Verder ben ik heel mn dagen kwijt doordat ik nu steeds de zaterdag werk, vind het echt zo klote. Ben nooit meer 2 dagen aan een stuk vrij en dat merk ik toch wel hoor. Maargoed wie weet ben ik snel weg.

Hoe is het verder met iedereen?

Is Anoek weer wat fitter? En Laurise?
    Lwv, ik weet niet hoor maar misschien kunnen jullie ook eens het bedje verzetten.
    Ik ben gaan googlen.. Ik geloof er de ballen niet van haha, maar je probeerd op een gegeven moment van alles. Kwam op aardstralingen uit. Je moet maar eens googlen en even lezen. Best intressant en wie weet heeft Anoek hier ook wel 'last' van.
    Ik geloof er allemaal niet in, maar ik probeer alles haha

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    dat 'instralen' van mn collega heeft dus trouwens niks gedaan...

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,

Wij hadden een vol en druk weekend dus vandaar dat ik geen tijd had om te komen hier!!! Straks weer werken van 16.00 tot 22.00.

Vandaag naar het CB geweest met Jelke. Hij weegt nu 9390 en is 72 cm lang. Blijft mooi de +1 lijn volgend. Ontwikkeling was ook hartstikke goed. Moeten alleen wel met hem oefenen dat hij niet alleen rechtsom op zijn buik draait, maar ook linksom. Ach dat was ook maar een detail. Verder vond ze het een erg vrolijk,helder en enthousiast jongetje met een eigen wil!

sollicitatie als bemiddelingsmedewerker voor gastouderbureau is op niks uit gelopen. Kreeg namenlijk mail terug dat ze toch echt iemand met ervaring zochten. Nou ja dat heb ik helaas niet. Mijn moeder vertelde dat ze op dezelfde functie ging solliciteren terwijl ze niets wist van mijn sollicitatie dus dat was wel toevallig hahaha!

Nog zoiets. Ik krijg nog steeds de nieuwsbrief van de afdeling waar ik dus nu nog inval, maar tot eind oktober heb gewerkt zeg maar en daar stond in dat ze er weer een huiskamer met 6 bewoners bij gaan krijgen per februari 2012 en dat ze dus dan ook weer meer personeel nodig hebben.... Staat er bij dat ze aankomende woensdag bij de sollicitanten onze afdeling dus ook meenemen in de sollicitatie... Dus als het een beetje mee zit kan ik woensdag tijdens mijn sollicitatie gewoon aangeven dat ik daar wegkom en ook graag weer terug wil en dat ze mij daar dus het beste voor kunnen aannemen omdat ik daar bekend ben!!! Ik hoop het echt!!!!

En verder........... tjah durf ik het wel of niet hardop te zeggen.....
    Nou goed dan.... het kriebelt bij mij behoorlijk voor een 2e.... het is alleen heel dubbel.... Ik wil aan de ene kant ook nog van Jelke alleen genieten en bovendien is het niet handig omdat we geen werk hebben en aan de andere kant verlang ik er weer naar om zwanger te zijn en nog zo'n mooi wondertje op de wereld te zetten. Dit wordt nog eens extra versterkt door het feit dat mijn beste vriendin afgelopen vrijdag is bevallen van haar 3e kindje... Als ik dan zo'n kleine baby weer zie.... poehhh dan kriebelt het wel heel erg. Maar goed er zijn te veel punten waarom we het (nu) nog niet moeten doen. Geld/werk, keizersnee wond die je 9 maanden hersteltijd moet geven en Jelke die ik ook nog alle aandacht wil blijven geven...

Maar het is gewoon fijn om even mijn hart hierover te luchten. Vriendlief denkt er exact hetzelfde over trouwens dus dat is wel fijn!

Liefs

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zo Jelke is een flinkerd:D
    Julan rolt ook alleen naar 1 kant om, moeten we dus ook maar gaan stimuleren...
    Hopelijk kan je weer beginnen bij je oude werk, zou wel leuk zijn. En ze weten wat ze aan je hebben he!! ik zal duimen voor je!!

Die kriebels ken ik wel hoor;) Ik zou het zo weer willen, maar we zijn even verstandig hihi... Ik wil ook even over die 9 maanden heen en ik moet sowieso de mmm in en daar heb ik nu even geen tijd voor. Als Julan 1 is willen we 'beginnen'!

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, ja precies, wij zijn ook maar verstandig, maar verstand en gevoel staan bij mij momenteel even lijnrecht tegenover elkaar te vechten. Als het aan vriendlief ligt beginnen we in maart weer... de 9 maanden grens hahahah!

Bedankt alvast voor het duimen ik hoop het echt!!!

Liefs

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : goh met dat bedje zou heel goed kunne. Heb ik wel vaker gehoord. (bedenk ik me nu)
    Denk dat dat hier geen nut heeft. Anoek is echt ziek; griep, verkouden of iets astmatisch. Vrijdag naar de kinderarts omdat het nu TE lang duurt.

Balen van je werk zeg. Zijn je collega's verder wel leuk?

SQ : Jelke doet het goed!
    En kriebels voor een 2e. Hahaha

Zustertje : lekker druk mensje. Hoe gaat het met Nina?

Laurise : hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal?
    En hoe is het met je kleine moppie?

Dominoo : Hoe gaat het met jullie?

Anouchka : Bij jullie alles ook goed?

Hier vandaag vrij. Ga zo rollade braden.
    En lekker fruit eten want het is hier een ziekenboeg.
    Oh ja Anoek eet nog steeds niets van een lepel.
    Heb nu 6maandenpotjes gehaald maar denk niet dat ze dat wel eet.
    Gelukkig drinkt ze haar fles wel altijd maar het is toch de bedoeling dat ze iets anders wilt gaan eten en drinken.

18. zustertje

Hoi meiden!

@SQ Klinkt goed wat je ex werk betreft!!! Ga heel erg voor je duimen! Jelke is de jongste maar volgens mij wel de grootste nu :D Ik moet 20 december weer naar het cb.
    Kriebels voor een baby heb ik ook (nooit gedacht zo snel) maar wij willen echt nog wel een poosje wachten.

@Xd Dat van het bedje draaien heb ik ook weleens gehoord wel apart dat het vannacht gewoon gewerkt heeft!ben benieuwd naar aankomende nacht...
    Ik ga voor je duimen woensdag zou erg fijn zijn! Welke dagen werk je nu dan allemaal?
    Wil eigenlijk wel weer een foto van jou mannetje zien is lang geleden!

@Lwv Hier alles goed! Nina doet het echt SUPER... Hopelijk is jou meisje ook snel weer helemaal beter en dan heb je kans dat ze beter gaat eten!
    Gaat je man mee naar het ZH vrijdag?

Hier alles goed alleen gisteren echt zo gebaald!!! Ik heb mijn gsm in de wasmachine gedaan :(:(:( Nu toch bij de verzekering proberen te verhalen via ons tussenpersoon zijn nogal uitgebreid verzekerd.
    En anders een nieuwe halen (wel dezelfde)
    Nina doet het echt super! slapen gaat 's nachts echt geweldig! Vanmorgen hoorden we ze rond 07.00 even en daarna werd ze rond 08.15 wakker. Eten gaat ook heel goed gisteren was ik aan het werk en mijn man had even een fruithapje gemaakt van 1 banaan,1 kiwi en 2 liga's :$:D En ze had het op een paar hapjes na allemaal op :) En 's avonds kreeg ze potje bruine bonen met rundvlees (6maanden) en ze at achter elkaar heel het potje leeg (200 gram)
    Ze krijgt ook echt niet meer dan 3 flessen meer iets teveel van het goede denk ik haha.

Morgenochtend weer even werken Nina gaat naar mijn moeder toe en dan mag ze mee naar het verpleegtehuis waar mijn moeder werkt (ze heeft vergadering) en dan gaan ze ook nog even bij de dementerende mensen kijken vinden ze meestal super geweldig die kleine kindjes.
    Woensdagavond en donderdagmorgen moet ik nog werken en dan weer lekker 3 dagen vrij :)

Ik ga wat doen zit al een hele dag te niksen :)

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje en niksen? Dat kan niet :D

Ik zal straks een fototje plaatsen van Julan, is idd alweer even geleden!
    En de grootste is Julan denk ik zo, die was 3 weken terug 73 cm.. Wel iets lichter, toen 8,5 kilo. Tis een slanke reus haha..
    Als het goed is krijgen we trouwens deze week de foto's van de shoot (ik was een beetje laat met uitzoeken welke ik wilde)

Lwv, misschien kun je toch proberen het bedje te verzetten. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet geloven maar heb dus zitten lezen dat er overal aardstralen zijn die net als aderen in je lichaam door de aarde lopen, waar deze stralen elkaar kruisen komt dit door de magnetische kracht omhoog en als je daar net ligt kan alles aangetast worden. Ziek, zwak en misselijk hoort daar dus ook bij.
    Julan had snachts echt heel veel pijn in zn buik en bij mijn ouders en vannacht bij ons dus nergens last van.
    Ik zeg eerlijk ik ben echt niet van zulke zweverige vage dingen maarja, proberen kan zeker geen kwaad toch.

Succes met je rollade, lekker!!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    hai vlinder24;)

Deel Deze Pagina