Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier 2 fototjes, 1 is wel een foto van een foto.
    Dde andere foto niet op de kleren letten, zijn de papadag kleren haha (bruine sokken, te kleine broek en zn grijze pyjama shirt:p)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Xd Ja ik en niks doen heb een beetje gerommeld maar gewoon geen zin om te poetsen of zo :) niet dat het hier zo vies is hoor maar goed beetje bijhouden is wel zo handig!
    Wat een super lieve foto's van Julan hij wordt echt groot! Hoe gaat het warm eten bij Julan? Eet hij al vers? Nina moet er nog steeds niet veel van weten maar potjes vind ze super lekker :(

Ik ga Nina maar eens uit bed plukken die is weer wakker.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Julan eet alles! Maar ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik weinig tijd heb om vers eten te maken.
    Dat courgette recept wat Dominoo een x geplaatste heeft heb ik laatste gemaakt vond hij heerlijk.

En brood krijgt hij op de replay manier:D Als we eten en hij bv al gegeten heeft krijgt hij een korst. En daar kan hij heerlijk van smullen:)
    En als we aardappels/groente eten krijgt hij dat ook, alleen dat eten we heel weinig.. Dus voornamelijk potjes de laatste tijd!

Mix je vers voedsel met een staafmixer? Julan wilde er eerst ook niks van weten maar met een staafmixer wel, als het maar net zo fijn was als een potje haha

Julan is echt groot ja, hij is sinds gisteren aan het tijgeren hihi. Doet al heel lang een poging tot maar nu heeft hij uitgevonden hoe het werkt! Super lief:D

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig om te lezen dat jullie kindjes alles eten.
    Vraag me af wanneer dat hier gaat gebeuren...

5. zustertje

toch nog vanalles gaan doen vanmiddag (alle ramen binnen en buiten en de huiskamer goed gedaan :)) daarna gekookt en gegeten opgeruimd en lekker een uurtje gaan sporten.
    Nu doe ik niks meer :D Manlief heeft Nina lekker in bad gedaan en de fles gegeven die ligt al heerlijk in dromenland.

@Lwv Dat komt echt vanzelf!

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jemig zustertje, ik ben serieus jaloers op je huishouden haha..
    Doordat we de laatste tijd zo weinig slapen doe ik echt niks meer, nouja alles voor het oog..
    Ik durf iig niemand meer mee naar boven te nemen, schaam schaam..

Net weer een uur met Julan lopen wiegen, hij was weer helemaal over zijn toeren. Wat heeft dat mannetje toch?! :(
    Is net in mn armen in slaap gevallen, ligt nu dus in bed. Ben benieuwd wat er vannacht weer gaat gebeuren.
    Ik lig nu ook in bed, ben helemaal op. Ga slapen, dan heb ik iig wat uurtjes gemaakt als Julan weer gaat spoken.

Lwv, dat eten komt vanzelf hoor. Julan wilde eerst echt geen groente eten. De 4 maanden potjes groente zijn nooit van harte gegaan. Nu met de 6 maanden potjes gaat het er goed in. (Ik proef zelf ook altijd ff, die 4 maanden groentepotjes zijn echt vies vond ik, smakeloos. Die van 6 maanden zijn qua smaak wel te eten..)
    Je moet je er iig niet druk om maken, komt vanzelf!

Zo ik ga lekker slapen:) trusten!

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Lwv
    Ik snap dat je het vervelend vindt dat Anoek nog niet goed groente en fruit eet.. blijven aanbieden, ik zou ook niet weten waarom de een dat wel eet en de andere niet. Wel fijn dat ze alle flesjes goed opdrinkt. Wat balen zeg dat jullie pas vrijdag naar de kinderarts kunnen..hopelijk zullen ze daar onderzoek doen zodat jullie snel weten wat jullie meisje heeft en dat jullie er iets aan kunnen doen.

@Zustertje
    Ja klopt, onze bank is versleten, is een linnen bank dus tijd voor een nieuwe! Ook is hij wit en met Laurise vind ik dat niet heel handig dus nog een reden om een nieuwe bank te kopen :)
    Goed dat je het huishouden bijhoudt, doe ik ook, als je steeds wat doet valt het altijd wel mee. En wat een gezellig weekend hebben jullie weer gehad! Fijn dat het zo goed gaat met Nina

@SQ
    Zo Jelke is zeker een flinkerd maar beter wat flink dan onder de lijn toch. En die kriebels zijn hier ook hoor maar wij wachten ook voorlopig. Mij lijkt het wat leuker als er iets meer leeftijd tussen zit en dat Laurise ook een beetje zelfstandig is. Spannend van je oude baan.

@XD
    Wat een mooi mannetje hebben jullie toch. En dat instralen heet reiki denk ik, ik heb het ook, alleen niet op afstand dat is weer een paar stappen verder. Ik doe het geregeld maar vooral bij mezelf. Oh snap heel goed dat je er klaar mee bent met die gebroken nachten, ik zou ook naar een ostheophaat gaan. Heb je al afgebouwd met de zantac? Het advies is hier om het wel een tijdje te blijven geven ook al gaat het wat beter, want waarschijnlijk gaat het goed omdat je de zantac gebruikt. Maar goed je moet het natuurlijk zelf weten.

@Dominoo
    Ja ik vind het leuk om op iedereen te reageren, al is het wel altijd een werkje haha. Maar interesse in elkaar is juist de bedoeling van het forum toch. Lente alweer 7 maanden wat gaat het hard he.

@hier
    Donderdagmiddag kreeg Laurise verhoging en zat als een doodvogeltje bij mijn schoonmoeder. Vrijdagmiddag kreeg ze 39.3 en de kinderarts had gezegd dat ik bij koorts moest bellen. Ik mocht meteen komen, echt super want normaal moet je eerst naar de huisarts..maar was inmiddels half 4 en dan kun je nooit meer terecht. Ze had het nog steeds benauwd en dacht echt dat ze koorst had van haar longetjes. Toen ik haar daar uitkleden zat ze onder de rode vlekken, schrok me rot..kwam door de koorts. Tot mijn verbazing klonken haar longen schoon..maar toen ze in haar oren keken bleek dat ze aan beide kanten oorontsteking had/heeft. Had ik niet verwacht, heeft niet aan haar oren gezeten ofzo. Dus 7 dagen antibiotica.. om de 8 uur dus houdt in dat ik om half 12 's avonds nog de laaste keer moet geven. Zielig moet haar beetje wakker maken.. maar is met een spuitje dus spuit het er zo in. Gelukkig was zaterdag de koorst weg, ze is wel huilerig maar wat wil je ook. Zaterdagnacht was het feest..om het uur huilen..pff ontroostbaar..heb mee staan huilen, miste mijn mannetje zo... je voelt je hopeloos, machteloos en alleen met een ziek kind in je armen..niet kunnen overleggen, je verdriet en zorgen delen.. Maar goed inmiddels slaapt ze weer goed.

Gister opgepast bij mijn zus, dus met 3 kids..pff heftig zeg, vooral omdat neefje van 9 maanden niet wilde slapen en veel huilde..echt lastig als je niet weet wat hij wil. Heb ik met Laurise bijna nooit..Zielig ook voor hem. Daar gegeten en Laurise lekker daar in het grote bad geweest.

Ze is vrijdag gewogen in het ziekenhuis en weegt 8030 gram, cm kloppen niet, was natte vinger werk (71 cm maar onlangs bij CB 67 cm)

Nou een heel verhaal..ga proberen iets vaker te komen dat hoef ik niet zoveel te typen haha

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh ik weet hoe dat voelt dat je machteloos naast je bed staat:( ik heb ook al veel gehuild, je weet het gewoon niet meer op een gegeven moment en je bent moe, wilt slapen. Jij mist je vriend dan ook nog. Bah snap het maar al te goed!!
    Merk je al dat de antibiotica werkt? beterschap voor Laurise!

Ja lekker mannetje hebben we he:D Ik vind het echt een hunk haha, maar dat vind geloof ik iedereen van zn eigen kindje hihi
    Hij is ook verder ontzettend makkelijk, overdag lacht hij veel. Vind alles prima wat we ook doen, thuis blijven, van huis gaan. Het kan niet gek genoeg:)
    Alleen snachts he.. We geven nog steeds 2x per dag zantac, hebben het 1 dag niet gedaan..
    Ga er morgen toch even mee naar de ha, gewoon voor de zekerheid. Ik vind het te lang duren en weet gewoon niet wat er met hem is.
    Vannacht 3x zn fiepje erin moeten doen. 3e x bleef hij weer brullen. Heb hem toen maar tussen ons in gelegd en daar heeft hij weer redelijk geslapen.

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd
    Ja precies en dan ook nog eens zo'n ziek kindje..bij Julan weet je helemaal niet wat er is, lastig hoor. Ja antibiotica werkt goed, na 2 giften en paracetamol was de koorts al gezakt. Verder nog wel uit haar hum en slaapt veel maar dat is alleen maar goed.

Haha ja ik vind Laurise ook een heeel knap kind haha dat vindt inderdaad iedereen, maar hij heeft echt hele mooie ogen!! Fijn dat hij zo makkelijk is en overdag vrolijk. Oke dat zou ik ook maar even aanhouden die zantac. Ja snap dat je naar de huisarts gaat, en ik geloof trouwens ook erg in stralingen.. Nichtje was ook 's nachts aan het spoken..ook gezegd dat ze het bedje anders moest neer zetten en sliep als een roos...je kunt het wellicht proberen...

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ja bedje staat al anders, het scheelt wel hoor. Dat echt krijsen snacht doet hij niet meer...
    Maar over is het nog niet. Ik ben het nu ook aan het geloven hihi...

Leuk dat je zn ogen mooi vind, Julan is echt een kopie van mijn vriend. Alleen zn ogen zijn precies die van mij dus vind dat altijd wel leuk om te horen als mensen dat zeggen haha;)

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

O oke dat had ik nog niet helemaal mee kregen, fijn dat het iets helpt..maar jammer dat het nog niet over is..

Grappig he dat hij beide iets van jullie hebben. Laurise is een combi van ons, ze heeft wel mijn grote ogen..krijg er ook veel complimenten over, is inderdaad heeel leuk om te horen

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Even haar grote ogen spammen

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

En haar lange haren :D

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ach wat een mooie meid! idd grote ogen, heel mooi:D Julan heeft soms ook van zulke kijkers. Leuk is dat he..
    Verder lijkt Julan helemaal niet op mij. Echt precies mn vriend. Als ik soms babyfotos zie van mn vriend is het gewoon bijna eng, op de ogen na is het gewoon dezelfde hihi..
    Als mensen dat zeggen zeg ik altijd maar dat het nog wel bijtrekt haha

laurise heeft al echt, hoe noem je dat, mensen haar haha.. Babyhaar is echt heel dun en dat heeft ze niet (meer) wel? Julan zn 'echte' haar is nu ook volop aanwezig maar zitten nog wel babyplukken tussen. Moet het een x bijknippen geloof ik

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Xd
    Dank je, ja ik heb ook van die grote ogen, alleen de kleur weet ik nog niet, mijn man heeft fel blauwe ogen en ik donker bruin, ze heeft nu een blauw randje maar bruin/groen binnen in haha.
    Iedereen zegt dat ze een kopie is van mijn man alleen als ik in onze babyboeken kijk is het toch wel beide. Zelf zie ik ook een combi. Haha leuke opmerking, mijn man zegt altijd als hij hoort dat ze op hem lijkt "dan moet het wel een knap kind worden" en bedankt :)

Ja haha dat klopt haar baby dons is eruit uit en heeft inderdaad mensen haar :) leuk gevonden. Ja die hele lange dons plukken kun je beter knippen zei mijn kapster dat valt toch uit en daardoor groeit het echt haar sneller :)

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ja groeit het dan sneller? Dan ga ik gelijk morgen even die plukken eruit knippen. Ik kan nu ook stekeltjes maken, alleen die babyplukken zitten ertussen en dan ziet het er niet uit.

Haha, ook een mooie opmerking van je man;) Ze heeft een mooi bos haar!

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja dat zij mijn kapster/vriendin haha en zie het resultaat :) niet eruit knippen maar vaak zijn die babyplukken langer en dan dat bijknippen.

Ja ben ik heel blij mee met dat haar :) lekker tutten haha

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik ga morgen gelijk even alles bijknippen. Hij krijgt ook al lekker haar, dan kan ik er ook wat leuks meedoen.

Pff verveel me dood op mn werk.

Krijg net een berichtje van een excollega, 1 directeur heeft zn ontslag ingedient hihi.. Heeft er geen zin meer in dus daar!

19. zustertje

Hoi meiden!

Hier weer een heerlijke nacht gehad Nina niet gehoord echt fijn... Vanmorgen weer lekker gewerkt en Nina is naar mijn moeder gegaan en meegeweest naar een vergadering en dat ging echt super! Ik ging Nina net ophalen uit mijn werk en mijn pa zei ze mag ook hier blijven hoor haha dus is ze daar gebleven ;) EInd van de middag komen mijn ouders toch hier heen want ik ga lekker mosselen koken.

Ga nu even lekker aan de slag in huis is wel fijn dat ik lekker door kan werken zonder Nina.

Kom straks kletsen!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ben je ook in te huren zustertje?? :p

Deel Deze Pagina