@Xd Lekkere drukke dag vandaag! Heerlijk geslapen dus super! Nina heeft ook erg goed geslapen rond 01.30 huilde ze even heel hard (dromen denk ik) en daarna werd ze rond 07.30 wakker. Weet alleen niet wat ze heeft alleen maar huilen pfff ik kan daar echt niet tegen en krijg dan echt zo een akelig gevoel in mijn lijf echt heel slecht Ben dan blij dat ik vanavond lekker een paar uur mag gaan werken... Volgens mij is ze nu stil aan het worden hoop het zo want dan kan ik alvast de boerenkoolstamppot gaan maken. Waar ga je heen met kerst?
Dat gevoel met lang huilen herken ik wel, om gek van te worden! Las laatst ergens, in de WIJ geloof ik... Dat moeder natuur het huilen expres zo irritant heeft gemaakt omdat mensen anders een baby zouden laten huilen Zit wat in... Wij gaan de week van kerst een weekje wintersporten Naar Frankrijk, Saint Francois Longchamp om precies te zijn haha.. Met mijn ouders, 2 broertjes, waarvan er 1 sinds kort een vriendin heeft zij gaat ook mee. Andere broertje neemt een vriend mee. En een vriendin van mn moeder is nu een jaartje gescheiden en die vind alleen op vakantie (met 2 kids) ook maar zo alleen. Dus hun 3 gaan ook mee. Gezellig Heb alleen nog nergens een goede slee voor Julan kunnen vinden, dus als iemand een tip heeft. Hij zit best goed, maar zo nu en dan kan hij nog omkiepen dus moet 1 hebben waar hij echt inzit....
@Anouchka Dank je wel, vind haar ook een spetter haha. Ja opzich is het wel vol te houden al ga ik wel even in januari een dagje sauna plannen en gaat Laurise uit logeren..Leuk dat de bruiloft zo mooi was, zagen ze er mooi uit? Wat super dat Jolene goed heeft geslapen in het hotel. Zat je haar mooi? Wat een rot dag om 1e kerstdag jarig te zijn haha. Wat heftig zeg voor je moeder..en jullie natuurlijk. Wat een mijlpaal bijna 30! @Zustertje Heftig van je vader, fijn dat hij zo positief en geliefd is! Bedankt voor je lieve berichtje, ja mooi he grote ogen, iedereen zegt het ook, zelfs mensen in de supermarkt haha. Ja ik wil een bruine hoekbank, heb nu ook een hoekbank en wij zitten nergens anders dan in het hoekje heerlijk languit. In de winter lig in dan lekker tussen mijn mans benen haha. Lekker vandaag even rustig aan. @Lwv Dank je wel, lief! Ze is gelukkig weer aan het opknappen. Leuk dat Anoek zo praat. Laurise ook, heerlijk!! Vooral als ze in haar bedje ligt kan ze wel een half uur kletsen haha. @Xd Fijn dat Julan beter heeft geslapen vannacht. Goed zo dat je huishouden gaat doen Spannend vanmiddag, ik ga duimen! Ik ga ook gauw een ID maken voor Laurise want kreeg inderdaad ook brief van de gemeente dat het zo duur wordt in 2012 Heerlijk dat jullie lekker gaan skieen. Zag bij de maskramer en kruidvat een houten slee met zitje staan. Kun je ook nog inklappen! @hier Laurise heeft het weer prima gedaan gister bij mijn moeder. Wat leuk dat ze nu zo reageerd op haar nichtjes en neefjes. Ze ligt helemaal in een deuk. Ook Laurise moet hard lachen als ik haar ga kietelen heerlijk!!! Alleen toen ik gister haar luier ging verschonen was het van onder helemaal rood en bloede het zelfs!! Heb even staan janken..gilde het uit van de pijn..arm kind..poept zoveel van de ab.. Dus met washand en niet met natte doekjes deppen en dikke laag zalf..nog andere tips? Ik krijg steeds een mail met de ontwikkeling van je kind per maand van jonge gezinnen, zo leuk je herkent echt veel. Dat ze rammen op dingen leuk vinden, klopt haha. Dat ze door gaan krijgen zodra ze gaan huilen dat er iemand komt etc. Laurise vindt het maar niks op haar buik, gooit haar benen omhoog en kantelt al snel naar haar rug..ze wil alleen maar zitten. Dit kan ze bijna alleen..dus ga vrijdag even de uitbreiding voor de stokke stoel halen. Ik ben ook zoooooo verliefd op mijn lieve moppie.... En vind het ook fijn dit clubje!
whahahaha ik heb een hometrainer via marktplaats gekocht!!!!! Ik ga nu eindelijk eens wat aan mijn conditie doen!!! Pfff ben er al zolang klaar mee en roep al weken dat ik een hometrainer wil... Ik heb namenlijk een hekel aan buiten fietsen... ALs het mooi weer is prima, maar ja je bent altijd zo afhankelijk van de regen en de wind... Dus ik vind binnen fietsen dan prima... Onder gtst fiets ik dan zo een half uur weg.... Nou deze week de koe bij de horens gevat en via marktplaats bij ons in de buurt een hometrainer voor 25 euro gekocht!! Dus ik kan nu eindelijk wat aan mijn conditie gaan doen!!! En ook afvallen voordat we aan een 2e kindje beginnen... Zo dat moest ik ff kwijt hahahaha! Jelke gaat nu dus ook steeds vaker zelf zitten als hij halfliggend op de bank zit of in de wipstoel... En Op schoot zit hij ook heel stevig zelfstandig. Scheelt behoorlijk met aankleden moet ik zeggen!!! Jelke is de jongste en de zwaarste inderdaad, maar ik vind het heerlijk die babyvetjes op zijn billen en armen... om op te eten... En ach straks als hij gaat kruipen, lopen dan gaat het er snel genoeg af!!! @Xd, lekker even weg met kerst. Veel plezier alvast. En iderdaad de ID kaarten worden duurder vanaf januari!!! Succes met je sollicitatie!!! @kietelen, Jelke is ook heel erg kietelig en schatert het dan uit, maar als je te lang door gaat gaat hij huilen dus dan vind hij het niet leuk meer!!! @Laurise, ja die mail krijg ik ook altijd. Heel herkenbaar inderdaad. Vind het altijd leuk om dat te lezen!!! @zustertje, ik vind het ook altijd zo akelig als ze zo ontzettend huilen... Ik vind het soms ook best moeilijk om er dan achter te komen wat er met ze is!! pfff ben even kwijt op wie ik nog zou reageren... SORRY!!! Liefs
Hoi moppies! Jeetje goed etende en kruipende kinderen hier! Anoek kruipt nog niet. @kietelen : Anoek kan ook niet tegen kietelen. Is echt heel grappig ja. Weet je wat ook zo grappig is. Als je gek doet met Anoek dan ligt ze helemaal in een deuk. Zodra je stopt stopt zij ook. Hahahah....niet na lachen ofzo. Klaar is klaar. XD en SQ : Mijn duimen draaien voor jullie! SQ : Goed van je dat je doorpakt om af te vallen. Zustertje : Jij nog steeds aan het afvallen? Hoe gaat het daarmee? Hier niet aan het afvallen. Ga op 2 januari beginnen. Hopelijk lukt het dan wel. Ben vandaag dagje aan het werk. En om 17.00u heb ik weekend!!!! Laurise : Ja die mails krijgen wij ook. Zeker herkenbaar en leuk! Ships hee die bloedende rode billetjes. Vraag het ff op je werk aan de kinderarts?! XD : Wij hebben een super leuke slee gekocht voor Anoek bij de Multimate.
Hey meiden, hier evne 1 dagje vrij en niet zoveel tijd om alles bij te lezen, sorry. Moet even mijn huis soppen zo. Vandaag even snel naar vriendinnetje geweest, die heeft mooie foto's van Lente gemaakt. Even spammen... PS: gelezen van Zustertje en Anoucka, ik schrok ervan meiden! Wat heeft iedereen toch een rugzakje met zijn eigen verhalen he?! Best ingrijpend in je leven!!! Gelukkig lees ik ook dat vader en moeder allebei nog de kleintjes kunnen vasthouden, wat een zegen!!Toch?! Want ik merk inderdaad dat ik zelf ook helemaal verliefd ben op mijn kleine meid, maar de opa's en oma's minstens ook zo!!!!
Dominoo wat een super leuke fotos van Lente!!!!!! XD : GEFELICITEERD met je nieuwe baan meid! Ben zo blij voor je!!! Wanneer kan je beginnen? En voor hoeveel uur/dagen???? Zo ik heb mn werkweer er op zitten (alleen gister en vandaag) en ik heb over paar minuutjes weekend. *JIPPIE*
@Dominoo Wat een super mooie foto's van je meisje! Echt heel leuk geniet van je dagje vrij... Moet je met kerst of oud en nieuw werken? Ik met kerst doe ik liever dan met oud en nieuw (en wij hebben hele korte dienstjes met de feestdagen) @SQ Hoe is je solli gegaan? @XD GEFELICITEERD!!!! Wat houd het precies in je werk en welke dagen ga je werken? @Lwv Lekker weekend houden! Ik moet vanavond nog even en morgen ochtend voor de rest ook lekker vrij deze week. Meiden ik ga paar boterhammen smeren en dan zo werken... tot morgen middag
JIIPPIIIEEE ik heb de baan!! Moet alleen nog even onderhandelen over het salaris want ze willen niet geven wat ik wil. Dus moeten ze er dan maar tussen gaan zitten ofzo, ga er morgen even over bellen. Dat is bij vd Valk, de hotels.. Afdeling design, lijkt me echt superleuk. Moet dan eigenlijk van alles doen, van bestellen van stofjes tot facturen maken.... Noem maar op, heel veelzijdig. Ga in jan beginnen. Twijfel alleen even of ik nu morgen op mn werk al ga zeggen dat ik stop of dat ik even mn week afmaak voor ik met vakantie ga. Voel me er eigenlijk ook wel een beetje lullig om, maargoed Ga de maandag, dinsdag en vrijdag werken. Dus ipv nu geen weekend meer heb ik daar 2x weekend Dominoo, wauw wat een mooie ogen heeft Lente! Mooie foto's hoor. Wij zouden vandaag de foto's binnen krijgen maar de post is weer eens laat... Nu hopelijk morgen, dan zal ik hier ook een mooie plaatsen. Sunny, hoe ging het bij jou solli? Je moest toch om 13.30? Succes met sporten, ik doe ook niks.. Slecht... Maar hoef niet af te vallen dus ik heb ook geen motivatie. Maar wil wel graag wat doen! Zustertje, werkze! Lwv, Fijn weekend!!
Laurise, vergeet ik toch bijna op jou te reageren Wat zielig die kapotte billetjes. 5 min per dag even zonder luier is ook goed. Iig dat het een tijdje niet aan het broeien is. Ik smeer altijd bij iedere verschoning met sudocreme.. Hier nog nooit echt schrale billetjes gehad. Zou het zo nu en dan even goed luchten iig! Julan heeft nog nooit een poging gedaan om van buik naar rug te draaien. Maar hij vind het nu wel prima op zn buik want hij gaat de hele kamer door en zit erbij te lachen, zo lief Ik ga vrijdag weer even bij de kruidvat kijken, dank je voor de tip. Kun je zonder je man wel een id halen voor Laurise? Wij moeten samen mee naar de gemeente... Vroeg me dat af
@SQ Wat goed van je dat je een hometrainer hebt gekocht. Hoe is het met je sollicitatie gegaan? En je mannetje,had die ook een gesprek? Met aankleden vind ik het inderdaad ook handig dat Laurise kan zitten. @Lwv Heerlijk dat je weekend hebt, nog plannen? @XD Jaaaa wat goed zeg, gefeliciteerd!!! Is dat ook dichtbij? Klinkt leuk wat je mag doen daar! Snap dat je rot voelt maar ja je hebt toch een maand proef tijd..zeg eerlijk dat het niet is wat je verwachte en dat je meer uitdaging zoekt en de reistijd tegen valt.. Ik smeer ook altijd haar billen in en nooit rode billetjes maar komt door de antibiotica, ze heeft 8 a 9x per dag diarree dus vandaar dat het kapot is.. Moet je beide komen dan voor die ID? Wij zijn getrouwd misschien scheelt dat? Zal eens bellen @Dominoo Wow wat een mooie foto's van een heel mooi meisje!!! Je zal vast een hele trotse mama zijn, echt leuk zeg! Hoe is het verder met je? Gister heeft de oppas een foto gemaakt van de billen/schaamlipjes van Laurise want de kinderarts wilde het zien,vaak krijgen ze door antibiotica een schimmel..het is echt een afschuwelijke foto..huid ligt eraf brrrr... nog geen schimmel maar goed in de gaten houden. Ze adviseerde bephanten en inderdaad even bloot laten liggen.. Vannacht 4x eruit geweest..weer huilend wakker.. Vanmorgen om half 7 krijsen..niet te troosten maar haar luiers zat weer vol...brrr kippenvel op mijn armen om dat schoon te maken..gillen natuurlijk dit doet zo zeer aan je moeder hart... daarna ging ze spelen in haar bed, voordat mijn schoonmoeder kwam had ze haar flesje al op meestal slaapt ze nog als ik weg ga, maar even snel tussendoor mezelf gedaan. Nog 1 dagje werken..zoooo geen zin in... O ja gister brief van de LOI waar ik examen heb gedaan..de uitslag is bekend..maar mogen ze niet vertellen want ik heb niet betaald :x grrr heb ook geen rekening gehad, vond het ook gek maar dacht dat de her misschien bij de vorige examen in zat. Sukkels zeggen dat ook niet even tijdens het examen :x had ik mooi 8 weken de tijd gehad om te betalen. Net overgemaakt..morgen maar bellen of ze het hebben ontvangen..
Oh wat zielig voor Laurise!! Kun je haar niet snachts met blote billen op bed doen? Iets van plastic eronder dat het niet in het matras komt... Dan broeit het iig niet zo, weet niet of dat werkt en handig is. maar misschien dat het wat in pijn scheelt. Wij moeten idd samen een id halen.. Is meer ivm mannen of vrouwen die hun kind 'stelen' naar het buitenland. Misschien is het wel anders als je getrouwd bent dat weet ik niet. Mn vriend heeft nu een formulier ingevuld zodat ik alleen kan, hij geeft toestemming. Misschien als het bij jullie ook moet kunnen jullie dat ook doen? Weet niet of dat werkt. Hopelijk kun je gewoon zo een id halen! Helemaal omdat hij ver weg is, zal vaker voorkomen lijkt me. Zal vast iets voor zijn!
@XD Ja echt om te huilen is het..ja is misschien een idee maar maar ze gaat haar hele bed door dus lijkt mij lastig. Maar goed als het goed is zal de diaree snel overgaan want sinds gisteravond gestopt met de antibiotica. Mijn schoonmoeder laat haar vandaag een paar keer in de box met blote billen spelen. O oke..nou ik denk omdat wij getrouwd zijn het niet hoeft, maar het is goed dat je het zegt en anders moet hij maar even vanuit daar een verklaring sturen..zal inderdaad weleens vaker voorkomen. Zal er morgen eens over bellen.
@laurise, wat sneu die open billetjes. Dat doet ongelofelijk zeer. Zo zielig!!! Hopenlijk gaat nu snel over nu de antibiotica is gestopt. @Xd, JAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Fijn voor jullie. Na al die ellende met die auto o.a. hebben jullie dit wel verdiend. Mijn sollicitatie ging goed, alleen vind het altijd zo moeilijk om hoogte van ze te krijgen tijdens het gesprek. HEt gesprek was snel klaar omdat ik natuurlijk al helemaal bekend ben met de organisatie en met de afdeling. Dus ik hoop dat ze dat een groot voordeel vinden. Ze zochten fulltimers en parttimers. Ik wil parttime. En ze zochten dan 3 parttimers. Dus dat maakt de kans wel iets groter. Ik hoor volgende week of ik het wel of niet geworden ben.... HOOP HET ZO!!! Liefs
Hoe is het vandaag met Laurise gegaan? Sunny, spannend.. Volgende week weet je meer! Ik denk dat je wel een goede kans maakt. Ik hoop het van harte!! Bedankt, ik ben ook erg blij met mn baan! Durf het op mn huidige werk niet zo goed te vertellen, voel me dr best wel lullig bij.. Maargoed, uiteindelijk werk ik voor mezelf he! lastig
Hoi! Xd : Ik zou het zo snel mogelijk zeggen hoor. Wat kunnen ze je maken? Ze sturen je hoogstens direkt naar huis. Heb je mooi vakantie! Hihihi! Niet druk om maken meis en voor jezelf kiezen. Sunny het klinkt als dat je een goede kandidaat bent. Ik blijf voor je duimen. Laurise : Hoe gaat het met je kleine meid? En niet te vergeten...hoe gaat het met jou??? Zustertje : hoe gaat het met jou en Nina? We hebben Nina al een poos niet gezien (foto). Dominoo : Hej meis. Ga je nog iets leuks doen met 1 vd foto's van je mooie meid? Anouchka : Hoe gaat het bij jullie? Wanneer moet jij weer naar het CB? Wij moeten morgen weer naar CB. En Smiddags naar het ziekenhuis. Naar de kinderarts. Ben erg benieuwd.
Spannend morgen lwv, ik hoop dat ze jullie meisje snel kunnen helpen. Ik hoop morgen meer te horen over mn salaris, als het akkoord is bel ik gewoon gelijk, dan ben ik het kwijt en blijft het niet aan me knagen. Ik voel me altijd snel lullig ten opzichte van anderen, maar ik moet ook een x aan mezelf denken! (dat zeg ik nu wel heel hard hihi....) Hoef sowieso nog maar een week en dan lekker een weekje skieen Pff zit hier nog op mn werk, gaar te zijn. Krijgen savond eten, shoarma met friet ofzo iedere week. Bah een x wel lekker maar ik hoef dat niet zovaak. Ben maar ergens een broodje gaan halen, ze vonden me maar een zeur haha..