Hier ook een vent die niet kan koken Vanavond op het menu: Macaroni ( uit de vriezer, ik eet op mijn werk, man eet bij zijn ouders) Zo....XD das voor een prikkie zeg die voetenzak Jolene heeft het bellenblazen helemaal ontdekt......haha Haaruitval: Vreselijk.............. Vindt het ook zo vies....ben altijd bang dat er ergens per ongeluk haren inkomen....let er extra op.
Ik had ook giga haaruitval maar het is over! Ik heb het idee dat dit komt doordat mijn hb weer gestegen is?? @Xd Kijk dat is mazzel! Ik zou er ook niks van zeggen hoor de juiste prijs staat altijd op de kassa zeggen ze Hoe is het met Julan? @Anouchka Haha bellen blazen altijd leuk Gaf jij nu al bijvoeding of niet?
Met Julan gaat het goed Hij is zo lief he! Had net mn vriend even gebeld, denk zal hem even vragen of ze beide nog in leven zijn Het ging nu goed, ze waren even aan het winkelen. Gelukkig. Julan is nu een paar dagen aan de mango, vind ie heerlijk. Die kun je gewoon invriezen toch? Heb het geprakt in de vriezer gedaan nl. Wanneer begin je eigenlijk echt met fruit en savonds eten. En misschien smiddags een boterham?
Staat bij mij in het oei ik groeiboekje van het CB! Vanaf 6 maanden gaan ze beginnen echt mee te eten met ons ritme. En dan vervalt er ook een fles volgens mij. En tussen de 7 en 8 maanden eten ze echt helemaal mee met de pot. Dus in de ochtend als ontbijt pap en dan tussendoor fruit en in de middag brood en in de avond lekker met het warme eten mee! Liefs
Nina zit ook aan de verse mango! En weet je wat ik er gisteren door gedaan heb een halve liga koek (die zijn vanaf 4 maanden) Ze werd helemaal gek als we niet snel genoeg een hapje in haar mondje deden haha. Mango kun je gewoon invriezen hoor doe ik ook. Brood ga ik echt pas vanaf 6 maanden doen en nu eet ze fruit hapje of groente wanneer het uit komt sla ook weleens 1 of 2 dagen over...
Ja wij slaan ook soms een dag over hoor. En idd Julan is ook helemaal wild als we niet snel opschieten haha.. Wij doen ook of fruit sochtends, of savonds groente. Nooit beide. SQ, met 7/8 maanden al met de pot mee ja? Heb er nu al zin
Pff schrik me rot, ik heb uitzicht op de snelweg, zit met mn rug naar het raam... Ik hoor toch een gekras en gepiep loeihard. Dus kijk uit het raam, gaat er een busje met aanhanger langs de vangrail zo over de kop. Wow das ff schrikken. Is allemaal goed afgelopen, man stapte er gewoon uit alleen de planken op de aanhanger lagen overal. En nu dikke file natuurlijk.
Als thuis ben ga ik weer verder met onze wordfeud lwv. Dan ga ik anouchka en zustertje ook even toevoegen
Zo nog even een rondje gelopen met Nina en even nieuwe boekjes voor haar gehaald bij de bieb (ze heeft nu een boekje wat giga knispert echt heel leuk vind ze het) @XD dat is schrikken! Kunnen wij vanavond ook gezellig een spelletje spelen Zo dat is wel schrikken is het een eenzijdig ongeluk? Gelukkig dat je die man gewoon uit zag stappen.. Hopelijk vanavond lekkere shoarma eten @Lwv Ik heb net weer een woordje gelegd hoor Is het meegevallen met je man? @XSQ vind Jelke groente en fruit lekker?
@Zustertje, toen Jelke 3,5 maand was ben ik begonnen met wat gemengd fruit, mango en met worteltjes. Mango vond hij niks, maar gemengd fruit (appel banaan en nog wat) vind hij wel lekker en worteltjes ook. Daarna ben ik er weer mee gestopt omdat we het geld wel even goed kunnen gebruiken en hij het officieel toch nog niet nodig heeft, het is gewoon voor de smaak. Pas met 6 maanden is het echt nodig zeg maar.... Nou ja daarom dus gestopt, maar merk nu dat Jelke er toch erge behoefte aan begint te krijgen. Hij Heeft de laatste dagen wat moeite met de 4 uren tussen de flessen overdag. Dus ga er weer mee beginnen vanaf morgen!! Hij is nu ook 4,5 maand bijna dus kan ook prima! Liefs
Hey Dominoo, ja dank je, ik dacht ik zal weer ff spamme @ Acrylnagels, doe ik bij mensen thuis.. vriendinnetjes enzo hoor! Ben nog geen pro, en heb alles nieuw en goedkoop kunnen kopen! Scheelt heel wat! Roddels... een snelle update zou leuk zijn X Mams85.
Goedemorgen lady's! Rustig hier, liggen jullie allemaal nog te slapen?? Julan heeft heerlijk doorgeslapen, en nu moeten papa en mama nog een keer aanleren om optijd naar bed te gaan! Zit weer op mn werk, heb geen zin
Hallo via Xd24 heb ik jullie clubje doorgekregen. Klets al heel lang met Xd24 in een ander forum en ben al ruim 2 jaar actief op zp maar praat alleen nog maar in MM clubjes want wij zijn via Clomid zwanger geraakt. Ik vind het ook wel leuk om met mama's te kletsen waarvan de kindjes even oud zijn als Laurise, mijn dochtertje. Dus mag ik mee kletsen? O ja beetje verwarrend, maar mijn dochtertje heet Laurise ik heet Tessa . Laurise is een naam die ik al heel lang gebruik om in te loggen op sites enzo, nooit gedacht dat ik mijn dochtertje zo zou gaan noemen maar manlief was er helemaal weg van, ik ook inmiddels hoor
Jaa Laurise Leuk dat je mee komt kletsen, neem aan dat de rest dit ook leuk vind! We kletsen idd allang in het clomid topic, nu kunnen we mooi de babydingetjes delen. Vind dat altijd een beetje lullig in het andere topic waar er nog een paar zwanger proberen te worden. Foto van Laurise??
Ja klopt xd dat vind ik ook rot om in de mm leuk te kletsen over onze beebjes. Hier meteen op verzoek van Xd een foto van Laurise