Welkom Laurise, Volgens mij ken ik jou wel van het buikentopic!!! Mooie vrouw ben je en je had een prachtige zwangere buik. In de slaapkamer hadden jullie als achtergrond een soort bos dacht ik toch??? Leuk dat je mee kletst. Gaat alles goed met Laurise?? Liefs
@sunnyqueen Ja jouw naam zegt mij ook wat, jij had een paarse avatar dacht ik O dank je voor je compliment Ja klopt wij slapen in een bos Ja het gaat perfect met Laurise, heel vrolijk, slaapt van 21:00 tot 8 uur en is echt een lieverd, ik heb kriebels in mijn buik! Hoe gaat het met jou zoontje? @xd Dank je, ja geweldig ze gaat nu ook schateren. Jij nog leuke foto's van Julan
Ja heb zat fotos haha, zit alleen op mn werk... Zal zo kijken of ik iets kan plaatsen via mn telefoon
Hello! Laurise welkom! Mooi meisje hebben jullie!!! En nu ben ik benieuwd naar hoe jij er uit ziet...hahaha en naar jullie bos! Anoek is vandaag precies 5 maanden. Jippie!!! Gaat snel he meiden...pfffff. Ben op mn werk. Mn ouders komen vanmiddag oppassen maar waren er al rond half 11. Hubbie is nu naar het werk. Ik hoorde Anoek huilen op de achtergrond. Ik gelijk : Heeft ze al gegeten, hoe laat was ze wakker, enz.enz. HAHAHAHAHAHA Ze was dus moe. Hubbie heeft haar (weer!) te snel uit bed gehaald. Ik kan ff niet op Wordfeud vandaag. Vanavond pas weer. Ze hebben hier op het werk een gigantische hekel aan mobieltjes. (rare lui....ik weet het)
Ja klopt ik had een paarse avatar met vlindertjes! Leuk zeg dat je er bij bent gekomen. En prachtige meid jullie Laurise. Ik weet nog wel dat je dat in het buikentopic ook vertelde dat je Laurise altijd al als naam gebruikte en toen kwam je dochter en die kreeg die naam. Vond ik zo speciaal. Met Jelke gaat het uitstekend. Is de jongste van het stel hier, officieel is hij van 1 juni, maar ik was op 26 mei uitgerekend, dus ben gewoon blijven kletsen hier. Ik hoor er nog steeds bij toch dames ??? Jelke slaapt als sinds hij 3 dagen oud is 's nachts door en sinds hij 2 maanden is slaapt hij het klokje rond. 20.00 laatste fles en dan 20.30 op bed en dan komt hij tussen 8 en 9 in de ochtend voor de 1e fles weer. Dus een voorbeeldig kind. En net als Julan van XD is hij gek op staan. Dit houd hij ook al echt lang vol alleen kan hij de balans zelf nog niet vinden dus moeten wij hem vast houden. En verder draait hij constant van rug naar buik, alleen weet hij nog niet hoe hij weer terug moet draaien. Maar dat zal snel genoeg komen denken wij. Het is een erg voorlijk kind, maar dat waren pappa en mamma ook dus is niet zo gek. Liefs
lwv79 Dank je wel! Ja een heerlijk moppie is het. In mijn album staan foto's van mij en ons bos behang wat sunnyqueen bedoelde haha. Wat gaat het hard he, leuke naam Anoek, stond bij mij ook op het lijstje. Hoe dat Anoek het? Heb je ook een foto? Erg he als je haar hoort huilen op de achtergrond, had ik ook vorige keer toen ik naar mijn moeder belde maar het huiltje klonk niet bekend, was mijn neefje Ben ook aan het werk maar heb net zoals Xd geen zin en zie dat jij lwv79 ook geen zin hebt
Tis maar goed dat je op blackberry geen wordfeud kan spelen haha, anders speelde ik de hele dag vanavond weer verder spelen op de ipad hihi Haha haalt je man Anoek er te snel uit, ik heb het idee dat mannen er een langere tijd over doen om alles te herkennen dat vrouwen. tenminste... Als ik voor ons spreek wel Wat doe je ook alweer voor werk laurise, volgens mij heb je dat ooit een x gezegd maar weet het niet meer
Nou dames succes met werken dan ik ben lekker vrij hahaha Sorry wat gemeen van mij!!! Maar ik mag het weekend weer werken dus dan zijn jullie lekker vrij volgens mij!!! Liefs
WOW het is druk hier!!!!!!! hahahahaha Laurisse : Ik ben ook op het werk ja. Heb inderdaad ook geen zin. hahahaha Speciaal voor jou plaats ik paar fotos. De andere hebben die denk ik(?) wel gezien. Anoek doet het verder hartstikke goed. Het arme schaap heeft wel 2 weken geleden (al) de waterpokken gehad waar ze goed ziek van is geweest. Doorslapen doet ze al sinds 2 maanden oud is. Op haar buik liggen vindt ze niet zo leuk. Omrollen doet ze ook niet. hihihi
Lwv, ik vind Anoek op je lijken Ik zal ook een x een foto van mij samen met Julan plaatsen, moet ik thuis ff zoeken. Maak eigenlijk nooit een foto van ons samen, stom
@sunnyqueen We hebben volgens mij tegelijk gestuurd, want zie je berichtje nu pas terwijl je het voor mijn bericht hebt gestuurd haha. Dank je wel, ja klopt, ooit zelf verzonnen op de middelbare school. We dachten 100% dat het een jongen werd en de jongensnaam waren we snel uit, tot we de 20 weken echo kregen en het een meisje bleek te zijn, mijn man kwam meteen met Laurise, ik was onwijs verbaasd omdat ik hier nooit aan gedacht had Hoeveel kinderen heb je? Tuurlijk hoor je dan bij de mei mama's o ja jij liep erg overtijd..wij bleven bijna als enige over in de buikentopic.. Zo Jelke is dus ook zo'n goede slaper! Heerlijk is dat he, wij kennen gelukkig ook geen gebroken nachten. Haha en dat staan is hier ook heel herkenbaar, net een plank die inderdaad de balans soms kwijt is dan staat ze onwijs te wiebelen. Wat knap dat hij al draait van rug naar buik. Dat doen ze als eerst toch? Laurise draait van buik naar rug haha. @Xd Ik ben medisch secretaresse van 8 kinderartsen in het ziekenhuis. En jij ook alweer? Wat een schatje is Julan, inderdaad lange haren, leuk hoor! En ook zo lekker sterk met zijn nek! @lwv79 Wat leuk dat je voor mij foto's plaatst. Wat een schatje is Anoek! Mooi meisje! Hahaha wat denken je ouders dat het gaat vriezen en sneeuwen haha, wat schattig! Wat zielig dat ze al de waterpokken heeft gehad.. Heerlijk dat zij ook doorslaapt, zal het aan de maand mei kinderen liggen haha. Om mij heen hoor ik alleen maar moeders met slapeloze nachten..
Hoi meiden, welkom Laurise! Gezellig! Moet ik trouwens Tessa zeggen of Laurise? hihi. Ik ben 7 mei bevallen van onze dochter: Lente. Ik zal eens kijken of ik een fotootje erbij kan plaatsen. Ze is heel vrolijk, volgens mij wel een denkertje. Draait nu ook op haar buik en heel soms weer terug. Slaapt door en heeft bv gehad tot 4 maanden. Meteen een update voor mams85 dus Hier herken ik de verhalen van de mannen!!! Die van mij verslaapt zich steeds als hij thuis is, dan wordt ie rond 9 uur eens wakker en ligt Lente in een natte luier... zo zielig... Hij kan dan wel weer koken, maar ik ben degene die de fietsenbanden plakt Heel gezellig gehad met mijn vriendinnetje: As it is in heaven gekeken. Heel mooie film. En veel rose op Vandaag gewerkt van 7 tot 11. Nu even het huishouden doen, even gezelligheid creeren in huis, daar heb ik zoveel behoefte aan met dit herfstweer!!! Kaarsjes, decoratie, dekentje op de bank!!!
@Dominoo Wat jij het handigst vindt betreft de naam haha. Meeste houden het op Laurise. Zo te horen is Lente dus ook een heerlijk kindje, jullie eerste? Wat knap dat ze ook weer terug kan draaien. Laurise doet lekker eigenwijs en is begonnen met van buik naar rug haha. O jeetje zeker zielig, gelukkig herken ik mijn man hier niet in. De rollen zijn een beetje omgedraaid dus haha. Wat voor werk doe je? Lekker van 7 tot 11
Laurise, hier nog gebroken nachten hoor... Pff, ligt dus niet aan de maand mei hihi Julan slaapt sinds een week soms door, hopen dat hij doorzet want dat is echt pittig hoor! Ohja jij was medisch secretaresse (dat wil ik ooookk!!) ik ben secretaresse voor 3 directeuren. Maar het gaat hier niet goed dus ben opzoek naar wat nieuws, maar krijg alleen maar afwijzingen Steeds omdat er zoveel aanmeldingen zijn en ik heb niet echt een vooropleiding dus dan wijzen ze me daarop af. Beetje jammer. Dus als jij nog een collega zoekt.. Ik hou me aanbevolen Dominoo, lekker he rose. Wel een x fijn even geen mama zijn vind je niet? Dat vond ik vorige week met mn stapavondje zo lekker. Ff losgaan zonder aan een luier te denken haha