Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,

Ik zal even mijn best doen om nu op iedereen te reageren ;)

@Xd, ja dat had ik ook gelezen over die kinderstoelen van de ikea. Eng idee.
    Domme vraag misschien, maar wat is scampisalade???
    En dat is inderdaad onhandig als Julan zo snel gaat... nu heb je geen moment rust meer ;)

@Lwv, ja ik voel me ook wel wat positiever hoor. Vervelend van je baaldag. Hoe gaat het nu?
    En je hebt er misschien meer last van omdat er daar beneden toch even onderzocht is... beetje irritatie misschien.

@Dominoo, ja ik vernam uit de reacties wel dat sommige dachten dat ik zo'n stoel bedoelde die je aan de tafel vast maakt. Vond ik trouwens ook wel grappig er uit zien, maar lijkt me toch minder praktisch op 1 of andere manier.
    Verstandig dat je even pas op de plaats neemt. Niet leuk dat je de plannen op moet schuiven, maar soms is het beter zo. Wij moeten ook onze huwelijksplannen opschuiven omdat we geen cent te makken hebben... Niet leuk, maar het is niet anders.

@Laurise, ik begrijp je helemaal hoor en ik ben er zelf ook schuldig aan, maar heb gewoon vaak de energie niet om dan in wordpad alles te gaan tikken. Slecht ik weet het!! Dus vanaf nu zal ik mijn leven beteren en mijn best er op doen ;)
    En nee heb tot nu toe weinig tot niks terug gehoord van sollicitaties.
    Ik heb zelfs gesolliciteerd op taxichauffeur voor doelgroepenvervoer. Stond bij dat het ideaal was als een uitkering kreeg... Nou alle gegeven verstuurd, blijk ik niet in aanmerking te komen omdat ze er niet genoeg subsidies voor kunnen krijgen bij het uwv... En ik dacht dat UWV mensen graag aan het werk wou hebben...
    En wauw is dat Laurise haar 1e tandje?? Wat een mijlpaal gefeliciteerd. Jelke kan wel los zitten al goed, maar als ik hem op de grond los laat zitten dan kan hij met een onverwachtse beweging zo achterover vallen, dus vind dat nog wat eng. De vloer is wel hard namenlijk ;)
    Veel plezier in Burger zoo zaterdag. Mooie dierentuin is dat. Ben er 1 keer geweest. En wow een live verbinding... Geniet er van!

@Zustertje, goh dat Nina een beetje klaar is met de melk.... Tjah op een gegeven moment hoeft het ook niet meer volgens mij... En met een jaar mogen ze gewone melk drinken... Misschien even een belletje met het CB wat je eventueel kan doen??

@Xd, ja ik denk dat dat wel goed is even een beetje afstand. Kunnen jullie beide even tot bezinning komen en tot rust. En ik snap je helemaal met dat pdd-nos... Mijn broertje heeft ADHD (is anders dat weet ik) En mijn neefje heeft syndroom van asperger (is ook een vorm van autisme) En ja sommige gedraging zijn inderdaad normaal voor ''mannen'' Maar het is toch inderdaad net even anders en je moet er op een andere manier mee omgaan dan dat je normaal doet. En dat snappen de meeste mensen vaak niet. Maar dat komt voornamenlijk door onwetendheid.

Zo ik geloof dat ik nou toch wel op iedereen gereageerd heb. ;)

Hier aan het wachten op de tafelstoel... Ben zo benieuwd hoe Jelke er in zit en wat hij er van vind.
    Ik ga even wat in onze prive club zetten dames...

Liefs

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Scampi, garnalen zijn dat:)

Asperger heeft wel wat weg van pdd nos. Mn vriend heeft het ook niet erg hoor.. Andere merken niks aan hem. Tis ook een doodgoeie jongen. Maar soms....... ;)

Leveren ze vandaag de stoel al? Snel!

Ik ga nu even reageren in de club:)

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Wat reageren jullie allemaal lief op mijn berichtje, gelukkig maar want wil gaan ruzie ofzo hier.

@Lvw
    Geen sorry zeggen meis! Ja spannend een eerste tandje, eindelijk haha. Tot nu toe heeft ze er ook geen last van en inderdaad niet iedereen krijgt er last van. Ja mijn mannetje komt over 4 weken voor 9 dagen thuis yaahoooeeeee. Grappig dat hij nu ook thuis is, groep met collega's waar mijn man mee werkt is inderdaad ook maandag vertrokken dus daar zal die vriend van jullie ook bij hebben gezeten. Ja dat was ik :) o oke niet fijn maar gelukkig niet ernstig zodat je onder het mes moet. Hopelijk gaat de bekkentherapie je snel van de pijn af helpen. Oh leuk voor het eerst naar de kapper, ik moet zelf maandag en dan vraag ik of ze bij Laurise ook even wil modeleren haha bij haar oortjes groeit het erover heen.

@SQ
    Haha je hebt meteen flink je best gedaan, leuk. Jammer dat je nog niks hebt gehoord, o wat stom van het UWV..ja dat is toch hun doel grrrrrr. En van de post ook niks gehoord? Hopelijk vind je snel iets. Ja het eerste puntje voor Laurise, kwijlt en bijt al vanaf 4 maanden maar nu na 8 maanden is het toch een feit haha. O ja dat is niet fijn en inderdaad de vloer is hard, heeft laurise ook ondervonden..ik legde in het begin een voedingskussen of gewoon kussen achter, naast haar. Dank je, ben heel bnieuwd of Laurise iets van de dierentuin mee krijgt. Leuk wachten op de kinderstoel! Ben ook benieuwd hoe hij het vindt, vast heel interessant. Ik zeg foto :)

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooooooooooooooooh de dag kruipt voorbij hier........

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    irritant is dat lwv, hier vliegt ie voorbij :)
    Nog steeds zo weinig te doen op je werk?

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jaa Jelke zit:D
    En hoe vindt hij het in de stoel?

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hij vind het super in de stoel!!! :)
    En ik vind het een mooi ding dus ben helemaal blij!!!

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat wil je dan nog meer he! jelke blij en mama blij:)

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohja nu het over stoelen gaat, Laurise en zustertje jullie hebben ook de stokke.
    Ik heb gisteren dat rugsteuntje gehaald. Die kan ik er prima opzetten. Alleen dan zit er voor ook nog een ding, die beugel zeg maar. Die past niet!!
    Aan de rug zitten 2 plankjes he, waar je de rugsteen in vast klinkt. En die beugel zeg maar moet ook tussen die die planken in. Maar die kan er niet tussen!? hoe hebben jullie dat gedaan?

Ik denk dat wij misschien een ouder model hebben gekocht van Stokke (via mp...) En dat het zitje de nieuwe versie is.
    De ruimte tussen die 2 rugplankjes is ong 1 of 1,5 cm. Wat is dat bij jullie ongeveer?

ik heb nu alleen de rugsteun erop, en een houten beugel ervoor. Heb nu zolang een riem van Julan tussen zijn benen zitten. Hij zit nu wel goed, maarja duur ding en het is niet zoals het hoort. HELP:)

11. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhhh mooie lieve Jelke in zn nieuwe stoel!

Heb NIETS te doen XD ;).

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Echt saai is dat! Spelletje spelen ofzo?!

13. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    Hoi dames,

zo hehe, eindelijk kan ik ook weer even reageren. Sorry dat ik niet zo heel actief ben hoor, Er gaan soms echt dagen overeen voor ik er weer even aan toe kom.

@ Ikea-stoeltje: leuk die houten stoel! Hebben wij ook naar gekeken, maar zijn uiteindelijk voor die plastic stoel gegaan, die teruggeroepen waren door ikea. Ideaal stoeltje, mijn ouders en s-ouders hebben er ook een. Ik moet alleen nog even terug om dat nieuwe riempje te halen, alhoewel die we nu hebben (nog) niet los is geschoten.

Benjamin zijn koorts is gezakt, hij voelde zich dinsdag al weer helemaal goed. Ik denk dat er ook weer een tandje aan zit te komen, hij zit steeds met zijn vingertjes in zijn mond te voelen, dat zou dan nr 7 worden.
    Van de eerste 4 tandjes had hij geen last, maar daarna wel.

Hij kruipt nu goed op zijn knieën en hij kan sinds 2 dagen ook ineens staan, dus hij trekt zich werkelijk overal aan op, niks is meer veilig op tafel. Net als Julan kan ook Benjamin ontzettend driftig worden als hij moet zitten (bv in de box) als hij wil kruipen/staan. Hij wil overal naartoe.

Ik heb nu gesolliciteerd bij de post, gewoon als postbezorger, moet toch wat, kom ik ook weer in beweging, maar ik heb nog niks gehoord. Ik wil eigenlijk weer iets in de administratie voor 16-24 uur p/week, liefst in de inkoop. En wie weet kan ik in September weer beginnen met een opleiding, ik was in september 2010 begonnen met een lerarenopleiding Biologie 2e graads, maarja, toen was ik opeens zwanger :p

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hey Bejamin is precies 8 maanden!
    Hij gaat dus ook als een speer:) Leuk he!
    Al 7 tandjes, Julan zn eerste 2 zijn net door... Kan zo verschillen he, de ene heeft niks en de andere heeft er veel.

Ik ben net wezen joggen met mn beste vriendinnetje. Was gezellig en ik heb het nu harstikke warm. Zo even lekker in bad liggen en dan mn bedje in hmm

15. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Haha, je hebt tóch weer iedereen persoonlijk weer even een berichtje gegeven. Echt lief vind ik dat steeds!

Live verbinding?!?!? Dat is echt super!!!! Met de hele familie bij elkaar, en dan met je mannetje kletsen! Oh... heerlijk zeg.
    En ik vind Burgers Zoo dus echt heel leuk!! hihi... het kind in mij komt boven. Maar het is zo mooi opgezet dat park! Wel een endje rijden!!

Wat goed dat Laurise helemaal zelf zit!!! Leuk he, dan kunnen ze ook heel ander speelgoed gaan doen, zoals met blokjes enzo! Dan wordt het ineens een 'echt mensje'..
    En er komt een tandje aan!!! Hahaha, ik wist vantevoren niet dat je zó blij met die kleine dingetjes kan zijn als moeder!! :p

16. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    XD, Goed bezig met joggen!!!
    Ik vind dat je er knap mee omgaat, de situatie tussen jou en je mannetje. Denk je dat het verbeterd als hij weer wat meer rust heeft? Ik gun het jullie wel! Zeker deze eerste jaren van je kleine!
    En helaas heb ik geen verstand van de Stokke..

Caelis, balen he, dat de vacatures zo'n trage doorloop hebben momenteel. Wanneer heb je de post aangeschreven? ben benieuwd wat het voor je wordt! Welke provincie/plaats woon je ook alweer? en wat goed dat Benjamin zijn koorts is gezakt! Wat een vlugge vent joh!!! met kruipen, staan en tandjes!!!

Sunny, ja, een stapje terug doen of mooie plannen uitstellen is niet altijd makkelijk. maar aan de andere kant hebben we het maar hartstikke goed met ons gezinnetje, toch?! En wat een leuke foto van je mannetje! hihi, wat is hij toch altijd blij op de foto's!

Lwv, de dag nog een beetje doorgekomen? Heb je het weekend nog leuke plannen?

Oei, nu weet ik het even niet meer wie wat geschreven heeft...
    Maar ik wil ook graag eerlijk zeggen dat ik het graag ontspannen voor mezelf wil houden en niet altijd kan reageren op iedereen. want ik heb niet altijd de tijd om alles heel grondig te lezen en een reactie te geven. Ik wil mezelf die druk ook niet opleggen, dus dan weten jullie dat ik daar zelf ontspannen mee omga.

kus

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier alles goed zit ondertussen op -6kg!! Ben blij.... Vanmorgen waren we rond half 9 wakker. Nina heeft net al weer een uur geslapen en ik ben in de tussentijd even heel de beneden verdieping gaan doen en het is KLAAR!! Zo lekker alleen als ik vanmiddag ga douchen nog even de inloopdouche schoonmaken en dan kunnen we het weekend in. Manlief doet morgen de bovenverdieping als ik aan het werk ben erg fijn!
    Vanavond viert mijn oma haar 80ste verjaardag in een zaaltje wel gezellig ga alleen met Nina want mijn man heeft een uitje van het werk.

@Xd Ik snap niet precies wat je bedoelt met de stokke stoel heb je een foto? Ik heb ook best zitten tobben met de rugleuning en dan de steun die voor de buik zit maar op een duur had ik hem ineens goed.
    Ben je vrij vandaag?

@Laurise Jij vandaag op de kinderafdeling toch? Lijkt mij ook wel heftig met kinderen werken. Die foto van Laurise zo schattig! Ze lijkt volgens mij ook echt op jou...
    Ik dacht dat je morgen familie dag van jou eigen familie had even verkeerd begrepen :);) Maar wel erg leuk dat ze dat organiseren! Fijne dag in elk geval.

@Lwv Anouk haar haar is mooi geworden! Ze heeft wel dun haar of lijkt dat zo? Dat ze zo netjes stil bleef zitten echt super goed zie ik Nina nog niet doen haha die zit nooit stil :D
    Ga je nog iets leuks doen van het weekend?

@SQ Balen dat het afvallen niet wil lukken, In alcohol zit heel veel calorieen zeker de mix drankjes al moet het af en toe wel een keer kunnen hoor!
    Wat een leuke stoel en Jelke zit er zo trots in :) Wat een vreemd verhaal van je sollicitatie hopelijk hoor je iets van de post.
    Je vriend had toch ook nog iets lopen hebben jullie daar nog iets van gehoord?

@Dominoo Wat ben jij altijd nog laat wakker :$:D Wat leuk dat je meisje een tandje heeft! En veel last van gehad? Moet jij het weekend werken? Ik wel maar heb wel lekkere diensten... Doe jij nachtdiensten of helemaal niet?
    Ben je nog aan het rondkijken voor een andere baan of laat je het nu maar even zo?

@Caelis Wat gaat jou mannetje hard! Leuk hoor geniet er maar lekker van... Hopelijk heb je snel een leuke baan want zo thuis moeten zitten is ook niet leuk. Heb je tijdens je zwangerschap nog wel gewerkt?

Ik zit nu even lekker te internetten en Nina ondertussen een boterham aan het geven beetje rare tijd maar goed ;)
    Vanmorgen heeft ze zowaar 180/6 gedronken op 40cc na dan maar dat zijn we gewend. Ze eet en drinkt de laatste tijd slecht maar ach ze is vrolijk het zal wel goed zijn denk ik.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hai dames!

Ik heb al even bij mn vriendin gekeken die heeft een nieuwe stokke. En de ruimte tussen de 2 houten planken achter is kleiner bij de onze dus het zitje kan er niet tussen geklikt worden. Balen!

Wat goed van nina met de fles!
    Veel plezier em proficiat met je oma, mooie leeftijd!

Zo zustertje, al 6 klo. Wat doe je dat snel!

Vandaag mn vrije vrijdag:) lekker gerommelt in huis, Julan isecht zo lief vandaag, heerlijk.
    Vanavond tvoh kijken, verderwei ig plannen nog dit weekend.
    Jullie?

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik zet even iets in de club:)

20. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje : WAUW -6 kg. Ben jaloers maar ook erg trots op je!
    Moet/wil je veel afvallen eigenlijk?
    Hier lukt het voor geen meter.....

Anoek heeft inderdaad dun haar. Is allemaal nog babyhaar.
    Wordt nu steeds voller. En dat matje in haar nek was ook vet lelijk! hahaha
    Ja ze zat lief he.Alsof ze het dagelijks doet. hahaha

Anoek is vandaag jengelig. Huilen. Bah.
    Ben dat niet gewend van haar. Zo van het een op het andere moment hoor. Eerst dikke lol maken met mama of papa en dan ineens huilen als ze naar bed moet. Doet ze normaal dus nooit. Of huilen als ik met eten aankom.
    Morgen maar eens bekijken hoe het dan weer gaat.

XD : Ik ga zo even aan de andere kant kijken.

Laurise : Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen en geniet er van!!!!!!!!!!!!

Caelis : Succes met je sollicitatie! Ga voor je duimen.

Dominoo : Je bent ook niets verplicht qua reageren ;).

Weekendplannen : Geeeen idee.
    Hubbie moet morgen werken. Denk dat ik de stad heel even in ga. Wil zondag eigenlijk wel iets leuks doen met zn 3-en maar heb geen idee wat... *zucht*. hahaha
    Suggesties?

Deel Deze Pagina