Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hallo dames, ik was er weer eens:)Soms ontbreekt me de tijd om even lekker te reageren....sorry! Zit nu voor 1 nacht in de nachtdienst....bah:x Niks voor mij.....doodeng:( Maar goed....nog een paar uurtjes:)
    Hier gaat alles prima! Jolene zit goed in haar velletje....nog steeds gaat ze tandenloos door het leven hihi;) Moet wel zeggen dat ze de laatste paar dagen vaker naar haar oor "grijpt" zeg maar.......We zien wel! Brood eten gaat steeds beter....wel laat ze met regelmaat steeds meer van de flessen staan.

@ Laurise: Je hebt een leuke dag gehad las ik op FB....fijn! Kan me indenken dat je dan je mannetje extra mist...nog ff volhouden meid!

@ Lwv: Jij had ook al zo'n leuke foto van Anoek op FB bij de appie!

@ Dominoo: Hoe gaat het met je? Vind je een beetje rust?

@ Caelis: Leuk dat je er weer bent! Zo he...wat heeft Benjamin al veel tanden:$ Is hij al wat beter qua koorts?

@ XD: Hoe is het met je?

@ Zustertje: Goed hoor al 6 KG kwijt!! Toppie!!!!!

En toen was ik het kwijt.......excuses:) Tot snel meiden!

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anouchka : Heeej meis leuk dat je je hier weer even laat zien.
    Hoezo vind je het eng een nachtdienst? Ben je dan helemaal alleen?

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ha dames,

Anouchka, eng een nachtdienst?
    Fijn dat het met jolene goed gaat!

Hier een k*t weekend:(

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Anouchka Hoezo is het eng? Zit je helemaal alleen in de nacht?
    Gelukkig dan maar 1nachtje...

@lwv Fijn weekend gehad? En wat zit Anouk al goed in de boodschappen kar echt leuk!

@XD Vind het zo rot voor je!!! Dikke knuffel en je kan het altijd in het prive topic kwijt...

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Update in de club:)

Hoe is het hier, iedereen een fijn weekend gehad?

6. zustertje

Vanmorgen ga ik flink poetsen (ben al bezig geweest) Maar wil even de keuken doen alle kastjes enz tot straks!

@xd Ik reageer even in het prive topic

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poetsmiep;) ben echt jaloers op je, ik kan me tot zulke dingen echt niet zetten

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,

Ik zal zo even in de club kijken!
    Wij hebben een gezellig weekend gehad. Vandaag even wat regeldingetjes en de boodschappen doen.

Ik was afgelopen maandag een halve kilo aangekomen, maar ben vandaag weer 700 gram kwijt. Dus ben nu 2,2 kilo kwijt. Gaat nog niet echt denderend dus.... Dus ik zal nog strenger zijn voor me zelf. Ik geef niet op.

Liefs

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sunny, je valt af dat is al goed toch!

Lwv hoe gaat het eigenlijk met je pijn down under:)

Ik heb de hele dag al een opgeblazen gevoel in mn buik, bah... Ik lijk ook wel zwanger. Hopelijk trekt het snel bij straks gaan mensen nog denken;)

10. zustertje

Haha ik zie mijzelf helemaal niet als poetsmiep hoor het is hier echt niet allemaal spik en span ;) maar ja ik wil het wel een beetje bijhouden anders is het binnen de kortste tijd een mega bende :D:D
    En zeker nu Nina geregeld op de grond speelt moet de vloer toch wel elke dag/om de dag gezogen worden.
    En tussendoor lekker met mijn lieve meisje knuffelen en een beetje op internet surfen zo is het geen straf om in huis bezig te zijn ;):)

Ik moest even naar boven rennen ik dacht dat Nina sliep maar dat was niet zo.... Ze zat op haar knieen in bed met haar handjes op de rand van haar bedje :$:$ Dat wordt vanavond het bed een standje lager zetten...

@Xd Hoe is het met Julan gaat hij nog elke keer staan? Maakt hij ook echt stapjes of niet?

@SQ Jammer dat het niet zo hard gaat met afvallen maar als je echt wilt kom je er echt! Komt helemaal goed...
    Nog iets gehoord van je sollicitaties?

@Lwv een drukke werkweek of valt het mee? Had Anouk nu al tanden of niet?

@Laurise Heb je nog foto's van de dierentuin? Wat vond Laurise ervan? Lekker aan het genieten van je vrije dag?

@Dominoo Hoe is het met jou? Weer wat uitgeruster? En je hebt gewoon bijna VAKANTIE!!

Hier van de week een rustige week wat werken betreft ik hoef alleen woensdag morgen en vrijdag morgen en avond. Voor de rest lekker genieten van mijn lieve meisje. En natuurlijk van mijn mannetje als die thuis is :)

Ga nog even wat doen mijn zusje komt zo rond 14.00

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha die Nina, pas maar op.. Die gaat zo staan! Idd snel het bed naar beneden!
    Julan zit nu iedere x zo in zn bed. Net of hij gevangen zit achter de tralies;)
    Hij gaat nog steeds staan ja, en aan tafel probeert hij stapjes te zetten maar hij kan zichzelf nog niet in evenwicht houden dus dat gaat niet altijd goed. Hij heeft ondertussen aardig wat blauwe plekken hihi.
    Aan de hand loopt hij echt mee, wel ingewikkelde stappen maar hij komt vooruit. En trots dat hij dan is:D

Veel plezier met je zusje, jullie zien elkaar vaak he? Gezellig. Ik wilde ook altijd een zusje:)

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Zucht ik wil reageren maar ik hoor er alweer eentje gillen en kletsen door de babyfoon...ze lag er om 13:00 uur in en om 14:15 weer wakker..hmm haar ritme is een beetje zoek..

Hopelijk heb ik vanavond nog even tijd...

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Er is weer clubnieuws.......

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, ja ik val inderdaad af. Vriendlief zegt dat ook... dus ik moet ook niet zeuren, maar ja als je veel moet afvallen gaat het voor je gevoel nooit snel genoeg. Maar goed het is er ook niet in 1 week aan gekomen dus hoeft er ook niet in 1 week af natuurlijk. Ik blijf gewoon doorgaan. Ben wel een doorzetter wat dat aangaat.

@Zustertje, ja ik denk dat ik toch iets strenger nog moet zijn ook in de weekenden... Want dan gaat het nog wel eens mis... Maar ik val in ieder geval af...
    Dat wordt inderdaad het bedje laten zakken... jeetje zeg dus nina trekt zich al op haar knietjes.. Nou Jelke doet nog niks in die richting. Die kruipt nog niet eens. Die rolt en draait alleen maar...

Liefs

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

Even een ego vanuit hier, mijn eerste volgens mij :)

Maar moet even mijn hart luchten, zit er door heen, ben moe, gisteravond knallende koppijn, mijn batterij wordt niet opgeladen, de tranen prikken achter mijn ogen, gisteravond alleen maar gehuild..wil niet meer alleen zijn.. nu kom ik op mijn werk, collega is uitgevallen (borstkanker) en ik een dag minder dus het werk is giga (zij werkte 32 uur ik 8 uur minder dus 40 uur te kort)!! Zie door het bomen het bos niet meer..ik weet ik kan niet meer dan ik kan maar ik heb het idee dat ik het even niet meer trek allemaal, prive/werk, het liefst wil ik een holletje kruipen tot februari en daarna terug en dan weer tot mei..

Gelukkig heb ik straks toevallig een gesprek met mijn nieuwe leidinggevende, kennismakingsgesprek..even mijn hart luchten..hopelijk houd ik het droog...

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Laurise knuffel voor jou!
    Wees eerlijk en geef het aan ij je leidinggevende he, je hebt alleen jezelf ermee als je door blijft lopen met dit allemaal in je hoofd!!
    Woonde je maar in de buurt kon ik je komen helpen..

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

@XD
    Dank je xd heerlijk zo'n knuffel. Ik ga het zeker aangeven dat het werk en mijn thuissituatie mij allemaal te veel wordt. Ik geef jou ook een dikke knuffel want ook jij hebt die nodig, zal zo snel mogelijk weer reageren maar denk ook aan jou. Ja dat zou fijn zijn he, lief!

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Iedereen zn eigen zorgen he:)
    Goed dat je het aan gaat geven, dat geeft al een stuk verlichting denk ik.

neem je ook wel eens een dagje voor jezelf? Je bent natuurlijk of aan het werk of met Laurise bezig. Nou is dat geen straf natuurlijk, maar je bent er zelf ook nog he.

Hopelijk gaat de tijd snel voor je, dan zie je je man weer! Dan zal je je al stukken beter voelen!!

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja dat is waar, ieder huisje zijn kruisje :)

Ja ik doe ook wel wat dingen voor mezelf maar kan misschien nog wel iets meer. As zaterdag in ieder geval de hele dag met mijn vriendin naar de sauna, laurise blijft bij mijn ouders de hele dag en slapen.

Ja dat weet ik zeker, hij is mijn batterij, van hem krijg ik energie en de liefde die ik nu zo mis..

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh lekker even een dagje sauna, heerlijk!
    Altijd goed om aan jezelf te denken. Ik kan nog zo even weg gaan, heb altijd mn vriend nog die wel thuis is. Dat is voor jou anders nu. Je moet altijd rekening houden met...
    Nog even volhouden! En kom vooral hier je lasten van je schouders aftypen.

Je praat altijd zo lief over je man:) *Mijn energie zakt van mn vriend hahaha maar dat komt wel weer*

Deel Deze Pagina