Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Laurise, een hele dikke knuffel. Het is ook zeker niet makkelijk en ik kan me maar een heel klein beetje voorstellen hoe het voelt, omdat ik mijn vriend nog nooit zo lang heb moeten missen. Het langste dat wij elkaar niet gezien hebben is 2 nachten. Ik heb zo met je te doen. Het lijkt mij vreselijk zwaar en daarbij dan nog je werk waar het smoordruk is en de nodige aandacht voor je meisje... Het is niet niks. Goed dat je het wel aan gaat geven bij je leidinggevende, want dat kan soms al enorm opluchten en een gedeelte van je schouders af halen.

@Xd, he meid hoe gaat het nu met jou? Trek je het allemaal nog wat?

@Hier, nou ik ben voor aankomende donderdag opgeroepen om naar de arboarts te gaan, want als je een 0-urencontract hebt ben je nog steeds verplicht om naar de arbo-arts als je in de ziektewet zit. Mijn leidinggevende zei zelfs dat ik misschien wel therapeutisch moest/kon werken.... Nou ik kreeg meteen alweer last van stress. Hoofdpijn buikpijn.... Maar goed zou dom zijn, want dan ben ik altijd extra/boventallig zodat ik altijd weg kan als het niet meer gaat en dat betekent extra kosten en ik moet dus voor het gedeelte dat ik therapeutisch werk wel betaald worden terwijl ze nu niks hoeven te betalen omdat ik 0-uren heb en als ik niet werk hoeven zij niks te betalen... Dus therapeutisch werken zou van hun kant niet slim zijn...
    Maar goed ik zal eens kijken wat de arbo arts te zeggen heeft. Vond het toen met mijn zwangerschap een hele aardige leuke man dus zal wel goed komen...
    Zoals de meesten wel gezien hebben op facebook Jelke zat gisteren voor het eerst in een winkelwagentje. Wij tilden dus iedere keer de maxicosi er nog uit en zetten die er dan op, maar hij kan prima zitten dus ik zei hij kan er ook wel zo in. Nou hij vond het prachtig alleen draait hij dus constant om omdat hij het natuurlijk interessant vind wat er allemaal voor ons gebeurd. En hij plukt de boodschappen weer van de band bij de kassa als wij ze er op leggen hahaha. Dan gaat hij helemaal scheef hangen.
    Vandaag een rustig dagje!

Liefs

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

@XD Dikke knuffel! Slim om met Julan naar de osteopaat te gaan... Mijn mening is dat kindjes niet voor niks huilen.
    Ga zo even prive reageren hoor.

@Laurise Ik heb zo met je te doen!!! Lucht je hart bij je leidinggevende misschien kun je wat minder werken tijdelijk? Lijkt mij ook zwaar om 24 uur voor je kindje te zorgen en je man zo moeten missen (ik kan het mij niet voorstellen) Maar het lijkt mij echt verschrikkelijk!! Nooit eens even kunnen zeggen ga jij even naar haar toe etc.
    Hele dikke knuffel!! En vergeet niet je doet het super goed....

@SQ Leuke lieve foto's van Jelke in het karretje! Ik doe meestal lopend boodschappen de grote boodschappen doe ik met mijn man samen en dan zetten we Nina ook in het karretje vind ze echt geweldig!
    Wordt Jelke 's nachts nog vaak wakker of is het weer over? Nina af en toe nog.
    Ben benieuwd wat de ARBO arts zegt...

Meiden ik ben 's morgens zo lui Nina slaapt eigenlijk altijd tot 09.00 en het lukt mij gewoon niet om er eerder uit te komen echt slecht! Dan is de morgen zo snel voorbij...
    Nina ligt nu lekker te slapen (bed is 1 standje naar beneden gedaan gelukkig ligt ze nu nog niet op zijn laagst want dan kan ik ze geen kus/knuffel meer geven) Box doen we nog niet omlaag want daar pakt ze de rand nog niet en dat kan ik ook goed in de gaten houden.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje, dan blijf je toch lekker tot 9 liggen? :)
    Julan krijgt meestal rond 8 uur de fles, dan speel ik een 1,5 uur met hem op bed. Beetje tv kijken en dan wil hij vaak weer slapen. Deze mama slaapt dan soms lekker mee hoor hihi heerlijk toch!
    Fijn dat je nog bij Nina kan als ze in bed ligt. Julan ligt nu wel helemaal laag, en ik kan hem dus geen kusje meer geven. ben zo gewend dat als ik hem in bed leg, lekker instoppen en dan een kus. maar die kus lukt me alleen als ik mn ribben bijna breek;)

Sunny, het gaat wel weer oke:)
    Nou als je in de ziektewet zit moet je werkgever betalen, zou idd niet slim zijn van hun kant. Maar goed, daar hoef jij je dan niet druk om te maken toch?
    benbenieuwd wat de arbo zegt!

leuk he in het karretje. Julan vind het ook geweldig, en al het geritsel wat achter hem in de kar valt wil hij pakken;) En ohja dat ijzeren slotje wat in het andere karretje moet wil hij steeds in zn mond doen, vind dat een beetje smerig. Dus prop zn fiep er altijd in als hij in het karretje zit. Spelen met dat ding oke, maar in de mond vind ik goor..

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Zustertje, nou meid lekker toch tot 9 uur blijven liggen. Jelke is meestal rond 8.30 of 9.00 wakker en dan leggen we hem tussen ons in. Schone luier en de fles en daarna weer in zijn eigen bedje en dan slapen we gewoon weer verder met zijn 3-en hahaha! Wij zijn namelijk echte uitslapers, maar wij liggen ook meestal rond 12 uur op bed in de avond of later. wij zijn echte avondmensen...
    Die periode dat Jelke 's nachts wakker was is voorbij. Heeft denk ik een maand geduurd. Nou slaapt hij weer prima. Heel af en toe wordt hij nog wel eens wakker, maar dan huilt hij 1 a 2 keer en valt weer in slaap ik hoef er in principe nooit meer heen. Dus dat was even een fase.

@Xd, ja dat vind ik ook vies dat ding in de mond... Jelke heeft hem nog niet ontdekt, maar die zou ik dan ook de speen in doen. Die propt namelijk werkelijk waar alles wat hij tegen komt in zijn mond... Zelf als hij zijn sokken uittrekt stopt hij die in zijn mond...

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hihi, Jelke dus ook. Julan stopt ook echt alles in zn mond. Als ik iets voor zn hoofd houd gaat zn mond al wagenwijd open;)

6. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    was even paar daagjes niet online.

Laurise, jeetje meid. Je collega borstkanker en al het werk komt op jouw bordje. Ik heb laatste tijd geleerd dat je heel veel kunt, maar dat er een balans nodig is om het aan te blijvne kunnen. En jouw balans is even uit evenwicht door het gemis van je man. Er gaat al zoveel energie in je prive zitten. Dit kan niet lang zo op je werk, ik hoop echt dat je leidinggevende vervanging zoekt en jij meer rust krijgt!! En verder natuurlijk een dikke hug!!! Ik woon vrij dicht bij je in de buurt, als ik iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag!!!
    Al is het even een lekkere wandeling, of wat boodschappen! Ik doe het zo!

Sunny: ik snap je frustratie van het afvallen. Maar ga door!!! Je zult zo trots op je zelf zijn over een tijdje! Heb je nog wat gehoord over dat werken? Rare regeling zou dat zijn inderdaad... En hoe is het met je vriend? Leuk zeg, dat Jelke al in het wagentje zit!!!

XD; heb prive gereageerd. Nog aan het joggen geweest? Ik vind het zo lekker te lezen dat deze baan je zo bevalt! Wat een verbetering met die andere baan zeg!!

Zustertje: hihi, ik ben ZO blij dat jij zegt dat je tot 9 uur blijft liggen, ik heb prezies hetzelfde.. :)Durfde het niet toe te geven. VInd het ook zo jammer van de dag, het is in een zuchtje om! Maar blijkbaar heb je de rust nodig, toch? Je doet veel op een dag als ik al je activiteiten lees! Mag je ook lekker even bijtanken.

Anouchka: nachtdienstje overleefd? Ben je dan helemaal alleen? Jakkes. En overdag ben je er weer voor Jolene? Best pittig!!!

Lwv: wil het afvallen niet echt lekker meid? En hoe gaat het met jou en je mannetje? Nog wat leuks kunnen verzinnen van het weekend? kijk je trouwens nog vacatures?

Caelis: hoe is het met jou en Benjamin?

.... weet het even niet meer.

Die kleintjes van jullie al in de winkelwagen!!! Ik durf het nog even niet aan, ze valt nog veel om. Ik heb al wel heel veel zin om het kinderzitje op de fiest te monteren, maar ook nog even paar weekjes wachten denk ik. Toch niet lekker weer.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ dominoo, fietsen heb ik ook echt zin in. Eerst een fiets aanschaffen hihi
    Ben je al leuke dingen aan het doen, je hebt nu vrij toch?

Zustertje... Wat is er gebeurd bij jullie joh, wild west tafarelen zag ik op het nieuws, heb je er iets van meegekregen?

Straks naar het cb, ben benieuwd hoe groot Julan is.

8. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    Hoi Dames!

Weer even de wekelijkse update, ik merk dat ik er toch niet veel vaker dan 1x per week aan toe kom...

Ik ga ook proberen om op iedereen even te reageren.

@ Laurise: Hoe is het gesprek met je leidinggevende gegaan? Heb je het droog kunnen houden? Al is jezelf even laten gaan ook geen slecht idee, dan zien ze tenminste dat het serieus is. Knuffels van mij en Benjamin hoor!

@ Sunny: Ik heb je toegevoegd op facebook! Leuke foto's van Jelke in het winkelwagentje :) Dat heb ik met Benjamin nog niet geprobeerd, maar ga het de eerstvolgende keer ook doen! En dat therapeutisch werken...pff, als je van de gedachte alleen al gelijk in de stress schiet blijkt dat dat niet zo'n goed idee is... Ben benieuwd wat de arbo-arts zegt morgen...

@ Zustertje: Ik blijf ook liggen tot ~9 uur of later hoor! Ligt eraan wanneer meneertje wakker wordt. Vandaag zelfs tot 10.30 blijven liggen! Heerlijk! Na weken/maanden van ineens 's nachts niet meer doorslapen en 2-3x per nacht wakker worden, slaapt hij de afgelopen week ineens van ~21.00-06.00 uur door. Dan geef ik hem 's ochtend een voeding en dan slapen we samen weer verder tot ~9.00 uur of later. Alleen het naar bed gaan is drama. Hij valt alleen in slaap in mijn armen na een flesje of voeding, en dan is het 50/50 of hij doorslaapt bij het in bed leggen. Als ik hem wakker in bed leg, schreeuwt hij de boel bij elkaar zodra hij het matras raakt. En hij kruipt dan ook meteen onder de dekens vandaan en gaat staan. En dat houdt hij rustig een half uur vol. Weet niet zo goed hoe we hem moeten leren dat hij moet gaan slapen. We hebben een dagelijks avond ritueel wat altijd hetzelfde is, ik vertel hem vantevoren wat we gaan doen en wat de volgende stap is, en bij het naar bed gaan vertel ik hem ook waarom hij moet gaan slapen, en dat mama en papa vlakbij zijn.

@ XD: hoe is het bij de osteopaat gegaan, of ben je nog niet geweest?
    Benjamin begint nu ook wat meer blauwe plekken te krijgen...al dat vallen en opstaan gebeuren :p Moet deze week echt veiligheids spulletjes gaan bestellen bij Babywalz, want er zit nog niks op de hoeken van de tafel, etc. Ik zorg dat hij nu steeds in het midden van de tafel blijft.
    Hij heeft nu ook door hoe het kastdeurtje opengaat en hoe de la van de tv-kast werkt :/ Hij zat gisteren ineens met een dobbelsteen in zijn mond, want hij had het kastje opengemaakt en het zakje dobbelstenen eruit gevist (al onze bordspellen e.d staan daarin).

@ Dominoo: Ik ben toevallig gisteren begonnen met rondshoppen voor een fietszitje! Ik wil graag een Yepp mini voorzitje in limoengroen! Met windscherm! Ik denk dat ik ook een moederstuur bestel bij moederstuur.nl, want ik heb 2 jaar geleden een gloednieuwe fiets gekocht, dus zit er niet om te springen om een moederfiets aan te schaffen. Ik wil dan ook een deryan Bike Away voetenzak voor als het wat slechter weer is, lekker warm voor hem :) Kan niet wachten tot het weer wat beter wordt, lekker op de fiets naar de winkel, en naar het natuurgebied! Heb jij al een zitje op het oog?

@ Lwv: Hoe gaat het met jou?

@ Anouchka: en met jou? :)

Hier gaat het verder goed, Benjamin zijn koorts van vorige week was op maandagmiddag weer over, en op dinsdag was hij weer helemaal zichzelf.
    Hij kan heerlijk zelf alleen spelen met al zijn speeltjes, en trekt zich nu werkelijk overal aan op, de tafel, tv-kast, gangdressoir, burostoel, mijn benen, zijn ikea kinderstoeltje. Ondertussen zijn we ook al wat blauwe plekken verder, maar we hebben vloerbedekking, dus hij valt meestal zacht.

Ik heb trouwens ook facebook, dus voor wie het leuk zou vinden, stuur me even een pb, dan laat ik je weten wat mijn fb-adres is :) De laatste foto's staan daar altijd op, Hyves doe ik eigelijn niks mee.

Hoe doen jullie het trouwens met vaste voeding nu?

Benjamin krijgt om:
    ~06.00 uur een borstvoeding
    ~10.00 uur een paar eetlepels volle melk + havermout vlokken + wat fijngeprakte banaan of geraspte appel erin en wat kaneel, vindt ie heerlijk!
    ~12.00 uur flesje opvolgmelk
    ~14.00 uur fruit: halve appel, stukje banaan, een kiwi, halve avocado, of wat anders...niks geprakt of gepureerd, gewoon lekker groot om vast te houden en te knabbelen. Hij krijgt er ook een stukje baby-liga, beschuit of zoutloze rijstewafel bij.
    ~16.00 borstvoeding
    ~18.30 avondeten. Hij eet gezellig mee, we koken zoutloos, ik doe een portie pureren, en hij krijgt verder ook alles 'normaal' ongepureerd. Dus terwijl hij gezellig op zijn broccoliroosje of reepje paprika zit te knagen, krijgt ie ook af en toe een lepel gepureerd spul.
    Dan om 20.30 krijgt ie zijn laatste voeding (borst) en dan gelijk naar bed.

Nog goeie ideeën voor hapjes?

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Caelis, julan doet dat ook, als hij wakker in bed gaat is het drama... Ik leg hem sinds van de week maar een uurtje later in bed. Rond 9 uur, dan is hij echt moe en valt hij direct in slaap.. Eerst om 8 uur in bed en dan moest ik er 20xheen om hem weer goed te leggen en te troosten...

Net bij cb geweest, julan is 77 cm en 8500 gram. Een slanke reus dus hihi...
    We mogen hem nu meer eten geven, sochtends een boterham, smiddags 1 extra en proberen met de pot mee te laten eten. Wel met de kruiden opletten natuurlijk, en de flesjes wat minderen, op de laatste na dan:) ben benieuw, ben gelijk begonnen!
    Hier ook blauwe plekken en krassen hihi
    Ik ga alleen niks speciaals doen zoals de hoeken van de tafel beschermen, dat moet ie maar leren;)
    We gaan wel een traphekje naar de keuken doen, daar zit een deur (die er niet inzit) en ik heb geen bovenkastjes dus al mn 'gevaarlijke' spullen staan daar. Dat is dan voor hem gewoon verboden terrein...

Benjamin krijgt veel te eten:) leuk!
    Hier vanaf vandaag:
    8 uur fles 120/4 + boterham
    10.30 fruit
    12.30 2boterhammen met drinken
    13.00 fles 120/4
    Tussendoor rijstewafel., koekje, fruit ofzo en drinken
    17.30 avondeten vervolgens yoghurt
    19.30 fles 180/6

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dames, help ik krijg bijna ontwenningsverschijnselen. Waar is iedereen;)

11. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    Ik ben er ! :p

Gisterenavond en vanacht weer drama met slapen. Tussen 21.00 en 01.30 5x wakker geworden. Ben gisteren bijna een uur bezig geweest hem weer in slaap te krijgen tot 01.30. Ik denk dat hij niet zo lekker was, veel kuch-achtige geluiden en een snot neusje, dus misschien zere keel.
    Vanacht om 04.30 weer wakker, na een 20 minuten proberen hem weer in slaap te krijgen heb ik het opgegeven en hem meegenomen naar ons bed, waar hij na wat drinken zo in slaap viel. Ik was ook ZO moe :(

Nu net wakker allebei...ik ben nog wel wat slaperig...Benjamin kruipt al weer lekker rond.

Hoe is het met jou XD?

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Die nachten zijn zo herkenbaar Caelis, helaas. Lastig he!!

Hier gaat alles goed. Half dagje werken en vanavond naar de vrienden van amstel live! Heb er zin in, even lekker eruit.
    Julan gaat bij mn beste vriendinnetje logeren. ben benieuwd hoe dat gaat:)

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

@SQ
    Bedankt voor je lieve berichtje, doe mij goed je woorden! Het is inderdaad zwaar en zeker in combinatie met de werkdruk en het zorgen voor ons meisje. En mijn batterij wordt niet opgeladen al doe ik genoeg voor mezelf, mijn baterrij kan alleen mijn man opladen met liefde en aandacht voor mij. Het gesprek is zeker een opluchting geweest, zie mijn bericht onderaan.

Succes bij de arbo arts, gelukkig dat je al weet dat het een aardige man is! Ja leuk he als ze in de wagen kunnen zitten, laurise vind het ook reuze interessant wat mama allemaal in haar kar gooit.

@Zustertje
    Jij ook bedankt voor je super lieve berichtje. Lief dat je zegt dat ik het zo goed doe, en inderdaad het is niet te voelen wat ik voel maar je kunt er inderdaad een voorstelling voor maken. Ik zorg met liefde, mijn doel in mijn leven was/is ook om moeder te zijn en geniet nog van elk moment maar inderdaad je eigen batterij moet ook opgeladen worden door liefde en aandacht.

Fijn dat jullie bedje dus in drie standen kan, wat gaat het snel he! Enne ik ben ook "lui" hoor blijf ook lekker liggen als Laurise slaapt en vaak in het weekend of vrije dag eigenlijk ook ga ik terug met haar tweede slaapje, heeerlijk! Enne voel je niet schuldig je doet genoeg als ik dat steeds lees!

@XD
    Oja onze veelvraatjes lijken weer op elkaar, Laurise deed dat ding van het karretje ook al meteen in haar mond bahh dat vind ik ook geen goed idee. Hier ook vaak de speen in haar mond of een soepstengel tijdens het boodschappen doen. Bevalt je baan goed? Wow wat is Julan lang inderdaad een slanke reus. Fijn om dat weer even te weten. En leuk extra eten, dat is voor Julan geen straf haha. Vind ik ook betreft al die dingen die mensen in huis veranderen..mijn schoonmoeder legt nog steeds een kussen achter Laurise neer voordat ze valt..ja dat gebeurd weleens (nu echt zelden) maar ja straks met leren lopen zullen ze ook vallen en stoten. Heb wel al arnika vallen en stoten zalf :) Leuk amstel live even heerlijk geen papa mama zijn!

@Dominoo
    Ooohh jij ook al zo'n lief berichtje, dank je wel! Ja ik ben zeker uit balans en ben er ook zeker van dat mensen zelf ook liefde en aandacht nodig hebben om goed te kunnen functioneren. Zie mijn berichtje hieronder hoe het afgelopen is met het gesprek. Lief dat je iets wil doen voor me, ik zal het onthouden.

Als ze nog omvalt zou ik het ook niet doen in een karretje heb ik 1x gedaan maar is lastig en zelf vinden ze dat ook niet fijn. Hoe is het met jou? Lekker vrij nu?

@Caelis
    Bedankt voor de lekker knuffels, ik heb het droog gehouden, inderdaad het is niet iets om voor te schamen als je het niet droog houdt. Zie mijn onderstaande bericht hoe het is gegaan. Ik mis het broodje in je schema. Verder vind ik dat hij al veel goede dingen krijgt, leuk he groente en fruit uit het vuistje. Wat vervelend dat hij zo slecht slaapt. En wat is hij vlot met zijn tanden, al las ik laatst dat ze bij 8 maanden 8 tanden hebben nou laurise heeft er nog maar net 2 haha. En hij kruipt al he, super hoor!

Afgelopen zaterdag was erg leuk in Burgers Zoo helaas slecht weer dus alleen het binnengedeelte gezien maar dat was ook de moeite waard. Verder druk program, van half 11 tot 12 praatje en live contact met de mannen (mijn mannetje niet was aan het werk) daarna een overheelijke lunch wat is het toch altijd goed geregeld! En toen hadden we pas om 15:50 1 op 1 verbinding dus zijn toen even het park in gegaan, laurise heeft het top gedaan, wel maar uurtje geslapen op de hele dag dus die was bekaf 's avonds. Het contact was leuk, jammer dat het op een laptop was, dacht een beamer en het was 5 minuten maar laurise heeft gebrabbeld en gelachen naar papa..slik slik.
    De hele dag had ik een emo gevoel..kan er geen vinger op leggen maar denk de sfeer etc. Hij had ook nog een lief bericht op een stuk papier dat daar hing opgeschreven.

Gesprek met nieuwe leidinggevende ging goed, ging met name over werk maar ook kennismaking prive. Aangegeven dat ik er prive en werk doorheen zit. Ze heeft goed geluisterd en had veel begrip en respect. Per 1 februari komt er een vervangster voor 32 uur, 1 jaar jonger dan mij dus lijkt mij leuk. Super fijn dat ze het zo snel heeft geregeld. En waarschijnlijk kan ze daarna als mijn collega terug komt blijven. Top dus! Het wel op maar het meeste luchte op toen ik die avond 3 kwartier met manlief heb gebeld..hij voelt hetzelfde, wil ook heel graag naar huis. Dus het gaat weer beter met mij.

Uit mijn werk autostoeltje ophalen, hij is zooooo gaaf echt een meidenstoel zal wel foto plaatsen. Wacht nog wel totdat Laurise 9 maanden is, dan is het wel verandwoord en veilig volgens de kenners. Maxi cosi is nu ook niet echt veilig lijkt mij, ze zit helemaal recht op en bij het schakelen schiet ze steeds voor en achterover en haar hoofd steekt enorm uit. Ben opzoek naar nog 1 staan op marktplaats zoveel goede voor weinig! Heb geen zin om 2 stoelen van 200 euro te kopen. En heb geld voor 1 stoel van mijn schoonvader gekregen dus hoeven er nog maar 1 te betalen.

Verder is laurise een beetje rebels zoals ik het noem haha, niet slapen 's ochtends, wel vrolijk, spetteren met haar eten, uit haar mond halen, echt uitproberen, heel boos en nijdig kunnen doen, ik negeer het want is echt aandacht. Verder blijft het een lief moppie!

Ohh wat een verhaal weer, enne meiden voel je niet verplicht of schuldig als je niet van die lappen tekst hebt of niet op iedereen reageerd, dat is mijn probleem.

14. zustertje

@Caelis Zwaar zulke nachten... Is dat elke nacht of af en toe? Hopelijk zit er snel verbetering in. Nog iets van je sollicitatie gehoord?

@XD Hoe is het met Julan 's nachts gaat het al beter? Geniet van jullie avondje uit .

@Laurise Mooie stoeltjes hoor, Wij hebben er 1 van mensen uit de straat gehad hun hadden er 1 over altijd makkelijk. En we willen 1 nieuwe stoel kopen ik denk de maxicosi Tobi.
    Jammer dat het zo geregend heeft met de familie dag maar jullie hebben je wel vermaakt gelukkig!
    Komt je man nu over 3 weken thuis? En dan voor 1 of 2 weken? Ben jij zelf dan ook lekker vrij of niet?
    Nina wordt ook echt ondeugend ook wel erg leuk maar goed ze moet wel gecorrigeerd worden anders gaat het straks niet goed komen denk ik :$:D

@Lwv Hoe is het met jou? :)

@SQ Waar ben je ;)

@Dominoo Hoe is het met de hardwerkende vrouw? Herkenbaar dus van dat blijven liggen haha gelukkig was Nina vanmorgen rond 08.00 wakker en we zijn er lekker uitgegaan dan voel ik mij toch echt prettiger :D

Nina gaat ineens zo vlug ze kruipt/tijgert heel de kamer door en gisteren zat ze in eens op haar knieën voor een rieten mand :$:$
    Mijn moeder zei nog straks gaat ze jou na doen en met 10 maanden gewoon los lopen pfff mijn vader wil het graag om mij terug te pakken hahaha (ik was een ondeugende baby/peuter die echt van alles deed wat niet mocht)

Ik ga nog even verder mijn ouders,zusje en broertje komen straks gezellig eten.

15. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Caelis, je geeft nog borstvoeding! Wat stoer!!! Ik moest met 4 maanden stoppen vanwege mijn nieuwe baan, maar vond het echt leuk om te doen! Wanneer ga je de boterham geven?

XD: Heren van amstellive! Super leuk! En zei cb nog iets over het slapen van Julan? Of ga je gewoon zelf verder naar oplossing zoeken? Ik hoefde niet meer naar cb met 9 maanden (laatste keer met 7 mnd). Pas met 11 maanden weer :$ lang he?! Ga misschien morgen wel even meten :p Julan is inderdaad lekker lang en slank! Vonden ze hem snel gaan in zijn ontwikkeling?

Laurise: goed gesprek dus. Fijn dat ze ook een snelle oplossing hebben! Heb je daardoor het gevoel/ idee dat je het aan kunt de komende periode? Luister goed naar je hart!
    Haha, ik dacht dus eerst ook dat het een eigen familiedag was, maar met allemaal andere vrouwen dus?! Heb je daar veel contact mee, ken je ze echt? Misschien wel prettig dat zij echt hetzelfde ervaren als jij, hoewel iedereen er ook weer anders mee omgaat denk ik?
    Haha, Laurise is dus een eigen willetje aan het opbouwen :p Is ook belangrijk in deze wereld!! Maar voor mams niet altijd makkelijk!

Zustertje: ja, ik ben nu even vrij, dus werk niet op het werk, maar heb de berging opgeruimd, (hele klus trouwens!!), achterstallige was weggewerkt, alles opgeruimd hier in huis, dus zit weinig stil. Ik voel me er beter bij om inderdaad wat te doen. Zou het liefst om 7 uur uit bed gaan en al bijna klaar zijn als Lente wakker wordt, maar dat lukt me niet :)... Lekker eten vanavond dus? Wat ga je maken? Oh jee, was jij als kind zo erg ;) Dan weet je het wel he ;)

Oh ja, over het fietszitje: ik heb er 1 gekregen. Geen idee welk merk. Ik ben daar niet zo van. Ik heb ook niet gekeken wat er op de markt is.. dit is een heel simpel zitje. heb toevallig een windscherm van een ex-collega gekregen en moet nog een voetenzak kopen. Maar eerst eens goed zitten :)

En even een knuf voor XD en Caelis (en de anderen die er ook last van hebben) voor de gebroken nachten! Respect meiden! Ik ben al moe zonder de gebroken nachten, moet je nagaan!!!

Even een kus voor alle beebs :) van mij en Lente!!!

16. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Het is nog rustig hier, zustertje zit lekker te eten met fam en xd naar amstellive :) En de andere meiden?

Lwv, hoe is het met jou meis??? Vertel eens wat over jezelf ;) Mis je hoor!!!

Anouchka, ik las iets op facebook... oei, ben even vergeten wat het nou was. iets lekker eten met een vriendinnetje, klopt dat? sorry :) Leuke plannen dit weekend?

Wij gaan zondag de verjaardag van mijn man vieren voor familie. Afgelopen zaterdag een winterfeestje gehouden als surpriseparty voor hem en een vriend. Ze werden allebei 30. Leuk!!! Nu voor de familie lekker thuis, even bedenken wat we als eten gaan maken. Iemand lekkere en makkelijke suggesties? :p

Kus

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ha dames,

Zo idd rustig hier zeg.

Vrienden van Amstel was echt super! Ga volgend jaar weer, echt zo gezellig. Heb alleen even geen stem meer, maarja dat krijg je als je mee gaat bleren;)
    Vanmiddag dacht ik even te gaan shoppen, nouja dat werd niet even. Mn vriend had vrij gepakt smiddags dus hij ging wel even mee. We waren er om 14.00 en om 21.00 waren we weer thuis, OEPS!
    Eerst even wezen lunchen. Toen lekker shoppen.
    Heb een gave broek en een shirt erbij voor..... 13!! euro samen, wowie:) Bij de Zara, echt mn favo winkel. En bij de Sting een gave blouse.
    Voor Julan een broek, een hele groene (zelfde als mama, die had nl ook een groene gekocht;)) en voor Julan nog 4 shirtjes geloof ik.
    Rond een uurtje of 18.00 uit eten geweest. Toen nog heel even gewinkeld, ik wilde schoenen hebben maar het is me niet gelukt, dus die moet ik nog even zoeken.

Met mn vriend en mij gaat het iedere dag ietsje beter gelukkig. We komen er wel:)

Dominoo, ik mocht kiezen of ik met 7,5 maand nog wilde langskomen. Hoefde niet. Maar dacht ach, waarom niet. Is bij mn achterdeur, echt nog geen 30 sec lopen. Dus dat is wel ideaal. Het is inmiddels wel 8 maanden maargoed:)

Makkelijk eten, hoeveel man komen er?
    Ik zou anders een grote pan soep maken. Met stokbrood en salades enz? Kan iedereen zelf smeren, lekker makkelijk;)
    Proficiat met je man!
    Een winterfeestje... Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Zustertje, de nachten zijn hier nog het zelfde. Doorslapen... Ho maar;)
    Vannacht heeft hij bij vrienden geslapen en daar was het ook feest. Mn vriendin vond het voor 1x niet erg gelukkig:)
    Hun dochtertje (nu 11 maand) slaapt altijd door maar Julan kreeg het voor mekaar haar ook wakker te maken. Gezellig dus...

Nou Nina, nog ongeveer 1,5 maand en dan lopen he;)

Laurise, mooie stoeltjes!! Heb je de andere inmiddels al kunnen bemachtigen?
    Ik dacht ook een familie dag voor jouw familie, dacht al hoe krijg je dat voor mekaar dan met je man:) Maar is dit geregeld vanuit zijn werk of?? Wel superleuk hoor dat dat allemaal kan!
    Voel je je weer een beetje goed? Morgen sauna toch. Geniet ervan, lekker relaxen. Dat gaat je zeker goed doen!

Hoe is het verder met iedereen??

Liefs!

18. zustertje

Hier goed meiden maar erg DRUK!! Vandaag dubbele dienst gedraaid... En Nina haar eerste hoektand is door en daar heeft ze flink last van zo zielig...

Ik probeer morgen nog even online te komen maar we zijn een hele dag bij mijn ouders en na het eten 's avonds rijden we door naar mijn broer en schoonzus om daar een verjaardag te vieren...

Maar ik denk wel aan jullie!!

Dikke knuffel

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ah gossie, een hoektand. Hopelijk is de pijn snel weg.

Ohja. Julan heeft zo'n schrale billen.. Dat heeft hij nooit. Het is vuurrood en ligt helemaal open:(
    Ik smeer me suf met sudocreme en vanavond heeft hij een half uur in zn blote kont gespeeld. Wat kan ik nog doen?

Deel Deze Pagina