Laurise, het is voor iedereen het eerste kindje. Met die bedoeling was het topic ook begonnen geloof ik
@Laurise/Tessa, Wij hebben 1 kind. Jelke is onze eerste. Jullie hebben in de mmm gezeten toch? Waarom precies? Of heb ik daar over heen gelezen? Ik ben bij de gynaecoloog geweest toen ik ineens 4 maanden lang niet ongesteld werd, maar ook niet zwanger was (was toen nog bij mijn ex) Daar vertelde de gyn dat ik dus PCO syndroom heb. Volgens haar zou de kans erg klein zijn dat ik ooit spontaan zwanger zou raken. Ik ben toen 20 kilo afgevallen en mijn relatie ging toen uit en vlak daarna ontmoette ik mijn huidige vriend (verloofde inmiddels) En ik heb dat toen meteen gezegd. En we wouden heel graag kinderen en zeiden op een gegeven moment laten we het maar gewoon proberen en dan zien we wel hoe lang dat het duurt. Nou gestopt met de nuvaring... ( ik dacht echt dat we de mmm in moesten) 3 dagen later een onttrekkingsbloeding en 4 weken later hadden we een posi test in handen ...... Ik heb die gyn nooit meer gesproken (ben verhuisd), maar had graag haar gezicht gezien als ik dit had kunnen vertellen aan haar. Dus gelukkig hebben wij de mmm over kunnen slaan, maar wij willen dolgraag meer kinderen en soms ben ik wel eens bang dat het dan plots heel lang kan gaan duren en dat je dan gewoon snel teleurgesteld bent omdat het de 1e keer wel meteen raak was.... Maar goed dat zijn zorgen voor later eerst lekker van Jelke genieten. Jullie hebben ook 1 kind toch? En willen jullie ook nog meer kinderen in de toekomst of weten jullie dat nog niet? Liefs
Een foto van vorige week zondag, dat het zo mooi weer was. We hadden zo'n prachtige plek in het bos gevonden om even te zitten en lekker te eten.. ik heb wel echt mijn allermakkelijkste kleren aan hoor (hihi, vind het een beetje raar/eng om zo mezelf te laten zien hier. ben altijd zo lekker anoniem )
Whaaa dominoo, wat leuk een foto van jou!! Ik had je echt totaal anders in gedachten hihi Grappig hoe je denkt dat iemand eruit ziet en nu zie ik je ben je compleet anders haha Schattig foto
@dominoo, nou dat is nergens voor nodig want je bent een prachtige vrouw om te zien! En jullie meisje is ook al zo mooi!!! Leuke foto trouwens!! Topic is inderdaad door Mams en mij gestart voor meimamma's die hun eerste kindje kregen! Liefs
SQ, ohja jij had ook pco. Me 2. Ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Ze zeggen vaak dat als je wat afvalt dat het dan over kan zijn. Maarja ik moet niet afvallen, dan blijft er niks van me over haha Dus volgende x gaan wij gewoon meteen weer de mmm in......
Ja, het is ieders eerste kindje. En ik wil er zéker nog meer Maar zoals sq zegt: eerst van dit mooi wondertje genieten! Ik werk in de verst. gehandicaptenzorg. Ben opgeleid als verpleegkundige en dramatherapeut... lang verhaal Wat een geweldig ski-pakje lwv!! Willen opa en oma met haar op ski-vakantie gaan?? Oh ja, ik ben bij de zara geweest.... wie heeft me hiertoe verleid dames??? Ik wil veel te veel kopen als ik daar ben!!! Heb een jurkje, bermuda en bloesje gekocht!
Haha hier de zara aansteker. Ik ben echt zara verslaafd!! Dominoo, ik ben echt in shock van je foto haha.. Ik moet mn beeld bij jou 360 graden omdraaien En je ziet er super uit btw!
Nou hihi, je komt soms een beetje onzeker over (wat dus absoluut niet nodig is). Ik dacht dat je stevig was, donker haar en een beetje.. Hoe zeg je dat. Haha even denken.... Ik dacht dat je echt zon huismoedertje was haha... Ik kan het niet goed beschrijven, bedoel het iig niet verkeerd.
Ohja en had je ouder in gedachten! Dat bedoel ik meer met huismoeder. Volgens mij zijn we allemaal rond dezelfde leeftijd
@xd Ooo jeetje dat wist ik niet dat Julan nog niet doorsliep in andere forum zei je dat je hetzelfde kon typen als ik typte dus dacht dan slaapt hij vast ook wel goed. Inderdaad hopen dat het zo blijft, lijkt mij ook heel erg zwaar, zeker als je ook nog moet werken de volgende dag.. O ja jij bent ook secretaresse, jammer dat het niet zo goed gaat daar. Dat heb je helaas in het bedrijfsleven, hier gelukkig niet. Zat meteen te denken voor een collega maar toen ik zag waar je woonde waren die gedachtes meteen vertrokken haha (ik werk in Hoofddorp) O oke sunnyqueen bedoelde jongste hier haha dacht thuis vandaar... @sunnyqueen Jeetje wat bijzonder dat je dan toch spontaan en dat na de 1e poging zwanger bent geworden terwijl er sprake was van PCO.. Gelukkig maar! Precies lekker genieten van wat je hebt en ik denk dat de druk wat kleiner is als je voor een tweede zou gaan omdat je er dan toch al eentje hebt. Ik had heel erg last van mijn menstruatie en dit werd per maand erger, heel heftig en veel pijn. Dus met 6 maanden naar het ziekenhuis. Daar veel onderzoeken gehad en blijkt dat ik endometriose heb maar gelukkig aan de buitenkant van mijn baarmoeder en bovenkant blaas. Dit stond de zwangerschap gelukkig niet in de weg maar inmiddels waren we 8 maanden verder en nog geen zwangerschap. Omdat ik al in het ziekenhuis liep hebben ze mij meteen doorgestuurd naar een fertiliteits arts. Die heftige menstruatie is dus ergens goed voor geweest, want anders hadden we nooit zo snel doorgestuurd geworden. Daar bleek uit bloedonderzoek dat ik wel een eisprong kreeg maar een eisprong die nooit bevrucht kon worden, de waarde was 0.8 en moet voor een eisprong 20 zijn en voor zwangerschap 30!!! Dus echt slechter kon het niet.. Gesprekken over iui en ivf gehad, heel zwaar want de kans was klein dat we het met Clomid zouden redden. Toch wilde de arts alles geprobeerd hebben en wij ook. Vanaf dag 10 om de dag bloedprikken en de hoogste waarde die maand was 19.6 dus was wel blij ik kreeg nu voor het eerst een eisprong, wel 1 die niet bevrucht kon worden.. op een dag dat ik overal mee wilde stoppen, traject, werk en erg depri was ging ik eerder weg van mijn werk. Zonder iets te denken liep ik naar de badkamer en ging ik testen en ja wel hoor binnen een paar seconde stond er een streep!!!! Ongelooflijk, elke maand verwacht maar deze maand..en dan met die eiwaarde. Nu schijnt het ook nog eens dat ik een hele korte piek heb dus die hebben ze niet kunnen meteen en was 19.6 dus niet mijn piek. Dus het is een dubbel dubbel dubbel wonder dat Laurise is gekomen! Ja hebben 1 kindje, willen eerst optimaal van Laurise genieten, willen wel een tweede maar voorlopig niet. Kan wel zo zijn dat ik nu wel een goede eisprong voor zwangerschap kan krijgen zonder medicatie omdat ik zwanger ben geweest. Maar moet nu ook definitief de pil doorslikken mag niet meer ongi worden vanwege de endometriose Sorry heel verhaal.. @Dominoo Wat leuk en je outfit is helemaal goed hoor! Wat een schatje is lente! Mooi foto met die zon er door heen
Hey dames! Zo....ff met een bakje koffie reageren. Druk geweest in huis @ Lwv: Geweldige foto's van Anoek! Vooral dat ski-pakje @ XD: Ook al zo'n leuke foto! En wat fijn van de nachten....zou het dan nu........... @ Dominoo: Gave foto! Je ziet er leuk uit! Gaat het goed met je? @ SQ: Hoe is het met je sollicitaties? Wanneer hoor je wat? @ Laurise: Welkom En wat een prachtige dochter! Een beauty Ik heb een dochtertje Jolene ( djolene) geboren op 11 mei.....even oud als Anoek van LWV Zij rolt naar buik toe en op dr zij. Een lachebekkie....... @ Zustertje: Hoe is het? @ Hier: Ik heb vandaag een Snoozz gekocht en ze ligt er nu in te slapen.....ze vindt het geloof ik wel fijn. Gisteravond gewerkt en nu 2 dagen vrij. Ik mag, net als SQ< het weekend ook weer aan de bak
Haha, grappig om te lezen hoe je me had voorgesteld xd! Thanks voor alle complimenten meiden! Tja, ik hoor wel eens van mensen om me heen dat ik lastig 'in een hokje te plaatsen ben'... vind ik wel prettig eigenlijk! Hier even de kleertjes die ik heb gekocht voor Lente, ben er zó blij mee!!!
Jolene 5 maanden!!! Gefeliciteerd!!! Tjonge, ik moet nu echt snel aan het werk gaan in huis, zit maar te kletsen
Oh dominoo, die kleren zijn heel gaaf!! (dan zou ik toch ook wel een meid willen hoor!!) Heb jij ook facebook toevallig? Jolene weer met dr mooie kijkers
Voor de belangstellende haha, this is me... Haal de foto vandaag ergens wel weer weg Met een nog kleine (beetje raar kijkende trouwens) Julan